آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

گل پسر ماماني

تولدانه

1391/6/25 8:25
نویسنده : مامان معصومه
1,712 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

شيطونك بلاي ما ساعت 11:15 دقيقه روز 23 ام شهريور ماه سال 1387 در بيمارستان نجميه تهران به دنيا آمد بي اعتراف قشنگترين و شيرين ترين اتفاق زندگي ما تا آلان آمدن فرشته قشنگمون بوده و از اين بابت تا ابد مديون خداوند متعال هستيم.

نایت اسکین

عاشقانه دوست دارم ماماني

مشخصات شيطونك مامان در لحظه تولد

وزن: 520/3 گرم                        قد: 50                         دور سر: 30 سانتي متر

رنگ پوست: سفيد                     رنگ مو: مشكي              رنگ چشم: مشكي

نایت اسکین

عاشقانه دوست دارم ماماني

آرياي عزيزم، عشقم، تمام اميدم، نفسم، زيباترينم، قشنگترينم، هستيه من، تولدت مبارك آرزوم اينه كه بهترين هاي دنيا مال تو باشه و بلا از وجود نازنينت دور باشه و هميشه زير سايه ي خداوند متعال باشي و توي زندگيت پر از شادي و موفقيت باشه.

باورم نمي شه كه درست چهار سال از اون روزي كه با يك دنيا ترس و دلهره رفتيم بيمارستان ميگذره!! ولي زمان واقعا" پرواز مي كنه و شيطونك كوچولوي خونه ي ما داره يواش يواش تبديل به يك مرد كوچك مي شه.

نایت اسکین

عاشقانه دوست دارم ماماني

مشخصات شيطونكم در چهارسالگي: عروسك آنروز تبديل شده به يك شيطونك بسيار بسيار آقا و حرف گوش كن (البته بين خودمون بمونه كه يه وقتايي شيطون گولش مي زنه كه حرف گوش نده) كمي تا قسمتي مودب، باهوش، خجالتي، وروجك، مهربان، و بانمك كه تمام زندگي مامان و باباش و تشكيل داده.

نایت اسکین

عاشقانه دوست دارم ماماني

مرد كوچك من ، عاشقانه دوستت دارم و بدان كه لحظه لحظه اين چهار سال برام پر از خاطره هاي قشنگ و لذت بخش است و يك لذت عميق از داشتنت، شيرين زبانيت، پيشرفتت و همراهيت برام بوده، هر موفقيت اشك شوق را از چشمم جاري كرده و هر بيماريت من را كاملا" از پا انداخت و بيمار كرد براي شاديت حاضر بودم و هستم  جونم را هم فدا كنم .

نایت اسکین

عاشقانه دوست دارم ماماني

سخني با آريا: عزيز دلم مي خواهم هروقت كه تونستي اينجارو بخوني بدوني كه من و بابا عباس عاشق لحظه به لحظه هاي با تو بودن هستيم.

عاشقانه دوستت داريم و بهت بي نهايت افتخار مي كنيم. تمام تلاش و دوندگيهامون در زندگي براي پرورش يك آرياي موفق است و از صميم قلبم از خدا مي خواهم كه ياريمون كنه.

نایت اسکین

عاشقانه دوست دارم ماماني

سخني با خدا:

خداوندا: سپاس و صد سپاس كه من را لايق مادر شدن دونستي و لذت عميق عاشق شدن را براي بار دوم با قدرتي چندين برابر و از نوعي كاملا" متفاوت و بهم هديه دادي . خدايا وروجكم را هميشه در پناه خودت حفظ كن و راه هاي موفقيت و سربلتدي را براش هموار كن .                 الهي آمــــــــــين

عاشقانه دوست دارم ماماني

عزيزم تولدت مبارك

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
23 شهریور 91 12:58
سلاااااااام ، تولدت مبارک آریا جوون انشاالله 120 ساله بشی خاله جان
مامان آریا جوون ی سوال داشتم که اگه جواب بدید ممنون میشم...
میتونم بدونم وبلاگ گل پسری رو چطوری درست کردید؟؟؟ منظورم عکس گل پسره چجوری انداختین بالای وبلاگش....
ممنون میشم اگه به ما سر بزنید و برام توضیح بدید... مرسی


عزيزم وبلاگ و دايي پارسا جون بني جون طراحيشو به عهده گرفته بودن و زحمت كشيدن
مامان پارساکوچولو
23 شهریور 91 15:32
آریا جون تولدت مبارک
محبوبه
23 شهریور 91 16:55
تولدش مبارک گل ناز خاله معلومه مامانی خیلی ازت راضیه. الهی همیشه همینطور باشه. بهترین ها رو برات می خوام عزیز دوست داشتنی و خیلی خیلی خوشتیپ
خاله زهرا
23 شهریور 91 19:54
سلام حالتون چطوره؟این کوشولو من چطوره حالش؟؟؟؟ای جونم خداعزیزم فردا تولدمه...فردا در خدمتتم دوست داشتی حتما بیا
نارینه
24 شهریور 91 2:37
به به به مبارکها باشه ... ایشالله همیشه تنش سلامت و لباش خندون باشه یه پسره شهریوری .......... عالیه ...
مریم(مامان روشا)
24 شهریور 91 10:56
سلام عشقم تولد مبارک هزاران شاخه گل مریم تقدیم تو فرشته ی مهربونم خیلی دوستت دارم و برات بهترینهارو از خدای مهربنوم میخوام
شهرزاد مامان حسین
24 شهریور 91 16:25
سلام. تولد این گل پسر خوش تیپ مبارک باشه. خدا حفظش کنه
مرد کوچک من
24 شهریور 91 22:51
سلام عزیز دلم تولدت مبارک این روز زیبا را با تمام وجودم به مرد کوچک تبریک میگم و برایت بهترین آرزوها را در این شب زیبا دارم مامانی عجب نوشته ای زیبایی بود
مامان آرمان
24 شهریور 91 23:12
سلام سلام صدتا سلام تولدت مبارک آریای خوب و مهربون صد سال زنده باشی و سلامت و موفق به آرزوهای زیبایت برسی و مهمتر از همه قدر مادر و بابا را بدونی عزیزکم لبخند زدی و آسمان آبی شد شبهای قشنگ این ماه مهتابی شد پروانه پس از تولد زیبایت تا آخر عمر غرق بیتابی شد
مامان آرمان
24 شهریور 91 23:15
سلام از طرف ارمان ارمان آلان اینجا ایستاده و وقتی عکسهای زیبای دوستش را دید گفت به آریا بگو با هم بریم شهر بازی. قسمت نبود تابستان بریمبهش گفتم تولد آریا است و اون هم تولد دوست خوبش را از اینجا تبریک میگه
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 15:19
تفلد تفلد تفلدت مبارک آریا جون. انشاء اله 120 ساله شی عزیزمممممممممم
مامان آرمیتا
25 شهریور 91 16:19
سلام گل پسری تولدت مبارک آریا جون بهترین آرزوها را برایت میکنم عزیز دلم
فرشته مامان امين رضا
26 شهریور 91 7:44
سلام گلم مبارك باشه تولداين گل پسرنازودوستداشتني انشااله جشن وشاديتون مضاعف وسلامتيتون مستدام
سالار
27 شهریور 91 0:52
چه پسر خوشگلی دارین.چقدر هم شیرین زبونه،حرفاشو که میخوندم علاقمند شدم برم بقیه پست ها رو هم بخونم.هر کدومو که میخوندم یه حس عاشقانه عجیبی بهم دست میداد.تازه فهمیدم عشق یعنی چی.بعضی از حرفاش واقعا اشکم رو در آورد.مخصوصا اونجایی که مریض بود اما با این حال نمیخواست گریه شما رو ببینه و گفت من مریض نیستم گریه نکن.واقعا این حرفا از یه بچه بعیده.خوش به حالتون تولدشو هم تبریک میگم و بهترین آرزوها رو برای وجود نازنینش میکنم راستی من یه وبلاگ برای دختردایی کوچیکم(ریحانه)ساختم اگه مایل بودید یه سری بزنید
مامان علی خوشتیپ
27 شهریور 91 15:41
سلااااااااااااااااام واااااااااااااااای باورم نمیشه وبتو تونستم باز کنم من تو وبم هم نوشته بودم که نمیتونم وارد وب آریا بشم عزیزمک تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک الهی 120 ساله شی خوشتیپ خوشگلم واااای خیلی ذوق زدم
مامان ماهان عشـ❤ــق
28 شهریور 91 10:24
سلام.به به تولد.مبارکه گل بسر.ایشالله 120 سالگی خوش تیب خاله.
فرشته مامان امين رضا
2 مهر 91 12:33
سلام عزيزم ببخشيدديرشد وتبريك تولدگل پسروديرگفتم انشااله 120 ساله بشه وساليان سال دركنارهم به سلامتي وشادي زندگي كنيد ببوسش پسرنازمامان انشااله زنده باشي وتولدهاي زيادي راجشن بگيري عزيزم
وحیده مامان پارسا
19 مهر 91 20:37
ببخشید اینقدر دیر شد.تولد آریا خوشگل و خوش تیپ و دوست داشتنی مبارک
امیرمحمد واسرا کوچولو
4 آبان 91 23:23
سلام عیده قربان روبهتون تبریک میگم ..........بعداز یه مدت طولانی با عکس های جدید اسرا شکلات دایی اپیم منتظرتون هستیم