آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

گل پسر ماماني

برگزاري مراسم تولد

1391/7/3 9:51
نویسنده : مامان معصومه
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به عشقه زندگي مامان عزيزم با يه هفته تاخير مراسم تولدت و برگزار كردم نمي دونم عزيزم چه صيغه ايه كه هر سال توي تولدت بايد يه قضيه اي پيش بياد كه من ازش حرص بخورم و تولد به كامم زهر بشه و البته اون قضيه هم تقريبا هر سال از زير سر يك نفر در مي ياد امسال هم اون يكنفر يه سوژه درست كرد كه اعصابه من و تحريك كنه به تو كه خيلي خوش گذشت چون توي دنياي كودكيه خودت غرق بودي و لذت مي بردي ولي به ماماني اصلا" خوش نگذشت نمي دونم چرا بعضي از آدما اينقدر خبيث مي شن كه نمي تونن شادي ديگرون و ببينن اين يكي از دليلايي بود كه بهم خوش نگذشت و البته بزرگترين دليل وجود بعضي از اشخاص كه با كفش پاشنه بلند روي اعصاب من داشتن رژه مي رفتن و من مجبور به تحملشون بودم دومين دليل اينكه تو شيطونكم سرماخورده بودي و تب داشتي همش نگران حالت بودم اينقدر اعصابم خورد شده بود كه يادم رفت از تو و كيك با مهمونا عكس بندازم فقط خدا مي دونه تا پايان مراسم من چي كشيدم آخر شب هم آقايون وارد جمعمون شدن و جمع يكم خودموني تر شد ولي الحق كه اون چند ساعت من تازه يكم از جشن تولدت لذت بردم و اين انگيزه اي شد برام كه سال هاي بعد تولدت و مختلط بگيرم.

ببخشد ماماني كه توي تولدت هرسال يه چيز كم مي شه يه سال فيلم تولدت پاك مي شه يه سال عكسات خراب مي شه و امسال هم كه عكس با مهمونا نداري حتي يه دونه عكس هم با ماماني هم نداري  البته مهم خودتي كه تا تونستم قبل از تولد ازت عكس انداختم ولي من مقصر نيستم گلم واقعا" اينقدر اعصابم خورد شده بود كه نفهميدم تا پايان تولد چيكار كردم ان شاالله سال ديگه همه جوره جبران مي كنم برات خودت ديگه حساب بكن من از سه ماه جلوتر شروع مي كنم به برنامه ريزي براي تولدت و خريد و تدارك كه تولدت به نحو احسن برگزار بشه اونوقت اين وسط هستند كسايي كه با اينكه بايد همكاري كنن بدتر موش مي دوونن و اعصابم و خراب مي كنن تا مراسم خراب بشه نمي دونم چي بگم واقعا" جز اينكه دل بعضي از آدما تا چه حد بايد سياه باشه.

عزيزم دير شدن اين پست تولدت هم بدلي اين بود كه بعد از تولد تو حسابي افتادم تو بستر بيماري به طوريكه دوروز هم نتونستم بيام سر كار امروز اولين روزيه كه اومدم سر كار براي همين قول مي دم در اولين فرصت عكساي تولدت و بزارم عشقم بايد اول از همه عكساي تولدت خوباشو جدا كنم توي پست بعد برات مي زارم فقط دوست دارم اينو بدوني كه ماماني خيلي خيلي دوست داره و حاضر به خاطر تو تمام ناراحتي هاي دنيارو تحمل كنه.

عشقم تولدت مبارك

از همه دوستاني كه تولد آريا رو با گذاشتن كامنت هاي پر مهرشون تبريك گفتن تشكر مي كنم

دوستتون داريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

ارغوان
3 مهر 91 10:47
تولد آریا جون مبارکمنتظر عکسای تولدش هستیم
مامان رهام
3 مهر 91 11:04
سلام مهصومه جون الهی بمیرم چرا اعصابت و خورد کردن فامیلای شو شو بودن؟بی خیال بابا ولی م یدونم چقد سخته تو چنین روزای مهمی اعصاب آدمو بهم بریزن.ماهم که اهل تلافی کردن نیستیم واگذار کن به خدا


اي اي چه گويم
مامان رهام
3 مهر 91 11:04
مجدداً تولد عزیزدلمو تبریک میگم
مامان رهام
3 مهر 91 11:29
خصوصی
فرشته مامان امين رضا
3 مهر 91 12:55
سلام عزيزم اينقدرحرص نخورمهم اينه كه به خودش خوش گذشته سعي كن كسائيكه روي اعصابت راه ميرن واذيت يش دعوت نكني وباآرامش وخوبي تولدبرگزاركني
شهرزاد مامان حسین
3 مهر 91 15:42
سلام معصومه جون. امیدوارم حالا دیگه حالتون کاملا خوب باشه. گل پسر شیرین رو ببوسید
مریم(مامان روشا)
3 مهر 91 15:44
سلام عزیزم بمیرم چه دل خونی داری میدونم کیا اذیتت کردن ولی چه میشه کرد خانومی...میخواستم لطفتو که برای روشا تو وب اریا تیریک تولد گفته بودی جبران کنم ولی دستم به مریضی روشا بند شدو فراموش کردم ایشالا به زودی کادوی اریارو برات پست میکنم از طرف من هزارتا ببوسشو بگو براش بهترینهارو میخوام


عزيزم از اين حرفا نزن تو همين كه هميشه به ياد ما هستي براي ما يه دنياست
محبوبه
3 مهر 91 16:20
معصومه جون الهی بلا از خودت و پسر گلت همیشه دور باشه. مجددا تولد گلپسری رو تبریک می گم و براش بهترین ها رو آرزو دارم
مامان پریسا
3 مهر 91 17:38
مبارک باشه اریا جون ایشالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری
مامان پریسا
3 مهر 91 17:41
مامان اریا جون بهتره همچین مواقعی ارامش خودت رو حفظ کنی چون همون بعضی ها همه جا حضور دارن و دوست دارن اعصاب همه رو به هم بریزن برای تولد پری یکی از همون ها کنار دست پریسا نشسته بود تا اخر مراسم. بعد به عکس ها نگاه کردم دیدم دریغ از یه عکس تکی که بدرد این بچه بخوره....
مهرانه مامان مهرسا
3 مهر 91 17:41
سلام تولد آريا جون با تاخير 10 روزه مباركه خيلي وقت بود نتونسته بودم پيشتون بيام شرمنده خيلي دلم براتون تنگ شده بود دوستون دارم و عاشق عكساي زيباي آريا جونم
سپهری
3 مهر 91 18:21
ماشالله خدا حفظش کنه براتون چقذ ناز افتاده
نارینه
3 مهر 91 19:34
خداروشکر که به آقا کوچولو خوش گذشته ... شماهم که خوشت میاد حرص بخوری ها !! بیخیال... از بس حرص خوردی مریض شدی ... به فکر سلامتی خودت باش منتظر عکسا هستیم .....
فهیمه
4 مهر 91 9:22
میگم امسال یه آتلیه ی دیگه رفتین نه؟
عکساش خیلی شیک و ناز شده بود.... مثل اولی
اما سال دیگه ببرش همون آتلیه ی پارسال که فکر کنم "سها" بود
با اینکه اینام خیلی ناز بود اما اون کارش خاص تر بود و من با وجودیکه عکسای آتلیه ای زیادی از بچه ها دیدم اما همیشه عکسای آریا جونو تو ذهنم دارم و به نظرم عالی بودن
ببخشید البته فضولی کردما


آره يه آتليه ديگه بردمش اما نه براي اينكه آتليشو عوض كنم براي تست مجله بردمش وگرنه من خودم هم كار سهارو بيشتر قبول دارم براي بچه ها
اين حرفا چيه گلم تازه از نظري كه دادي خوشحالم شدم هرچي نباشه شما ها هم خاله هاي آريا به حساب مياين ديگه
فهیمه
4 مهر 91 9:25
خیلی ناراحت شدم که حرص خوردی اما تصمیم خوبی گرفتی عزیزم
منم به دلیل اینکه مهمونی های خانوما همیشه یه حرص و جوشی رو داره همیشه این جور تولدا و جشن ها رو مختلط می گیرم و خیلی بهتره و بیشتر خوش میگذره... چون حضور آقایون باعث میشه خانوما زیاد نتونن مسائل خاله زنکی رو راه بندازن
امیدوارم الان حالت بهتر شده باشه و دیگه غصه شو نخوری عزیزم


مرسي گلم از دلداريت آره واقعا" منم از سال ديگه قراره همين كارو بكنم
مامان گیسوجون
4 مهر 91 11:35
بازم تولدت مبارک عزیزمممممممم خصوصی داری
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 مهر 91 12:57
سلام؛ عزیزم امیرعلی توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید... امیدوارم بتونم جبران کنم...
آدرس سایت و نحوه رای دادن :
www.studio-sky.com
سمت چپ سایت آتلیه ی لینک مشکی هست روی اون کلیک میکنی عکس تمام نی نی ها باز میشه لطفا به عکس
"امیرعلی فروغی" رای بدید...
مرسی عزیزم.


من رفتم راي دادم عزيزم خواستم بيام بهت خبر بدم ولي سايتت باز نمي كرد
مرد کوچک من
4 مهر 91 22:43
سلام عزیز دلم تولد پسر خوشگلم مبارک هیچی توی دنیا به اندازه لبخند آریا نازم قشنگ و دوست داشتنی نیست که بخواد ذهنتو تو رو درگیر کنه عزیز دلم تو بهترین چیز و داری و بقیه مهم نیستن
مامان آنیسا
5 مهر 91 2:31
تولد تولد تولدت مبارک
مامان نيما
5 مهر 91 8:03
عزيزم تولدت مبارك باشه .مي بينم اعصابت خيلي خورده بيشتر نميتوني توضيح بدي كه چه كسايي ناراحتت كردند
مامان سانلی
5 مهر 91 10:51
سلام معصومه جون.کجایید خانوم. البته منم یه ذره تاخییر داشتم اول که فکر نمیکردم آپ کرده باشین و دوم اینکه خودم یه مدت نبودم. شرمنده. با تاخییر تولد اریا گلمو تبریک میگم. خیلی عاشقتم اریا جونم.ایشاا.. صدو بیست ساله بشی.اقا بشی. داماد بشی. مامانت لذتشو ببره.
مامان آرمیتا
5 مهر 91 15:42
سلام عزیزم ناراحت نباش مهم اینه به گل پسری خوش گذشته دست گلت هم درد نکنه بابت این همه کار خسته نباشی منتظر عکسهای زیبای آریا جون هستیم
مامان پارساکوچولو
5 مهر 91 19:11
عزیزم چرا اعصاب خودتو خورد کردی؟ حیف واقعا حیف ای بابا چرا بعضیا اینقد بدن؟خدا درستشون کنه عزیزم تو هر خانواده ای یکی دو تا ازن عجایب پیدا میشه بهتره اصلا حسابشون نکنی پس فردا تولد پارساست منم یه فرد مث اونیکه میگی دارم که اصلا دعوتش نکردم اینجوری بهترهآریا جون تولدت مبارک اینا مال تو


واقعا نمي دونم چرا اينكارو مي كنن ولي بدبختي اينه كه مال ما خيلي نزديكه و نمي شه دعوتش نكرد
مرد کوچک من
6 مهر 91 20:06
مامان آرمان
7 مهر 91 14:48
سلام و صد سلام
مبارکت باشه عزیزم تولدت 4 سالگیت انشاءا.... تولد 120 سالگیت.

مامان خوب و مهربون باز کلی زحمت کشیده ولی انگاری بازم رازی نیست.بهر حال مهم اینکه بچه ها شاد بودند و برای دل کوچیکش یک جشن برگزار شده.دستت درد نکنه مامان خوب و فداکار.آریا جون قدر شما را میدونه.
خیلی خوشگل شده بودیهااااااااااا
خصوصی




مامان سامی
7 مهر 91 17:39
تولدت مبارک آریای عزیزم با آرزوی سال های خوب و خوش در کنار خانواده
مامان محمد سپهر
9 مهر 91 10:08
سلام مامان معصومه مهربون.خداراشكر كه تولد گل پسري به سلامتي برگزارشد.عزيزم خودتو به خاطر ديگران ناراحت نكن هستند كساني كه شعورشون نمي رسه.
خانومي خدارا هميشه به خاطر اين دل مهربوني كه داري شاكر باش.براي جمع خانوادگي اتان بهترين هارا آرزومندم


مرسي عزيزم
فهیمه
11 مهر 91 12:01
سلام معصومه جون خوبی؟ پس کجائی؟ کو پست تولد؟ آریا جون خوبه؟
فرشته مامان امين رضا
12 مهر 91 13:12
سلام آپم
مامان نازدونه ها
12 مهر 91 16:43
گر چه مدتی از روز میلاد گل پسرمون گذشته اما تبریکم رو با یک دنیا ارزوی خوب برای آریا جون پذیرا باش انشالا جشن 100 سالگی این گل پسر کنار بچه ونوه هاش
رخ ماه خودت وآریا جون رو میبوسم


مرسي عزيزم
الهام مامان رامیلا
13 مهر 91 14:57
سلام عزیزم تولدت مبارک خاله وای چقدر نازنازی شدی خیلی خوشگل شدی خاله خیلی مبارک باشه عزیزم معصومه جان دلم براتون تنگ شده بود خیلی خیلی مبارکه انشالله که دامادش کنی


مرسي عزيزم
مامان ستاره
15 مهر 91 19:00
تولد گل پسری مبارک.من تازه با وبتون اشنا شدم .وبتون عالیه.میتونم لینکتون کنم؟
مامان امیر علی
20 مهر 91 7:45
تولد گل پسرم بازم مبارک خانمی ایشاله که هر دو شما همیشه شاد و موفق باشید و همیشه سلامت و هرگز نزارید خوشی های شما را خراب کنن که اون لحظه هرگز دوباره تکرار نمیشه قوی باشید و پایداررررررررررررر
مامان نيكان و روهان
30 مهر 91 14:19
عزيزم اينقدر ناراحت نباش بلاخره يه عده ي دوست دارند مايه ناراحتي ديگران باشن تولد روهان تو ي شهريور بود تقريبا يك ماه عقب اوفتاد بخاطر يه عده اي ولي همين كه پسر كوچولوت شاد بود يه دنيا مي ارزه هميشه شاد و سلامت باشيد.
مامان امیر علی
1 آبان 91 14:01
دلمون براتون تنگ شده کجایید پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان رهام
4 آبان 91 11:02
سلام اومدم روی ماهتو بوسیدمو رفتم
مامان یزدان
8 مهر 92 9:13
چه مامان با سلیقه ای. واقعا دستت درد نکنه مامان مهربون.