آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گل پسر ماماني

بعد از سه ماه سلام

1391/11/4 13:04
نویسنده : مامان معصومه
1,392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاني كه توي اين مدت غيبت ما مارو فراموش نكردن و به يادمون بودن ما برگشتيم البته همچنان بي رنگ چون نوشتن حتي از فرشته ي زندگيت روحيه  مي خواد كه فعلا اينجانب از داشتنش محرومم توي اين مدت باور كنيد بارها و بارها وارد سايت شدم و خواستم چيزي بنويسم و از احوا گل پسرم خبر بدم اما نه كلمات توي ذهنم جور مي شد نه انگشتام روي كيبورد به رقص در ميومدن براي چيدن كلمات و من هربار نااميد از نوشتن از سايت خارج مي شدم امروز هم هم كه اومدم براي آپ باز مثل روزهاي گذشته مي خواستم بدون هيچ كاري خارج بشم اما كامنت مامان ماهان جون كه نوشته بود (سلام 3ماه این پست جا خوش کرده شما کجاایید)من و مجبور به نوشتن كرد البته نا گفته نماند نوشتن با تمام سختيش بارها جملاتم و پاك كردم و از سر نوشتم دقيقه ها خيره با مانيتور شدم تا يك جمله به ذهن شلوغ و پلوغم برسه انگشتانم هم سرعتشون و از دست دادن و رقص روي كيبورد و فراموش كردن پس شما عزيزارن و دوستاي گلم درهمي متن و بي سرو تهي اين پست و به بزرگيه خودتون ببخشيد قصدم فقط بر اين بود كه بگم ما هنوز هستيم ولي ......

دوستاي گلم خيلي خيلي خيلي به دعاهاتون احتياج دارم تا از اين سردگمي و پيچيدگي نجات پيدا كنم پس فراموشم نكنيد  

از آريا براتون بگم كه توي اين مدت درسته تمام تلاشم و كردم كه توي اين مشكلات صدمه جدي نبينه اما كامل موفق نشدم و آريا تيكه عصبيش دوباره عودم كرده و همين هم غمي ديگرست بر دردهايم ولي روي هم رفته پسركم خوبه و براي مامانش شيرين زبوني مي كنه و چه بسا اگه خدا انگيزه بزرگي مثل اريا جلوي چشمم نذاشته بود حتي از زندگي هم دل مي بريدم و پسرك كوچولوي من اينو به خوبي درك مي كنه و خيلي وقتا با دستاي كوچولوش و با حرفاي پر مهربچگونش كلي شادي به مامان مي بخشه و لبخند و روي لبم مي شونه.

پي نوشت: دوستاي گلم دعا يادتون نره تا گره هايي كه به زندگيم افتاده با دعاهاتون دونه به دونه باز بشه و ديگه اينكه بازم از اين همه نا هماهنگي پست معذرت مي خوام

عشقم

عزيز دلم آرياي مامان

 از خدا برات سلامتي و خوشبختي رو خواستارم

آمين

پسندها (2)

نظرات (31)

مرد كوچك من
4 بهمن 91 13:26
سلام معصومه جون واي چقدر خوشحال شدم از ديدن كامنتت و اينكه دوباره برگشتي ايشالا كه به زودي همه مشكلات به دست خدا حل ميشه منم فراموشتون نميكنم واگه لايق درگاهش باشم حتما برات دعا ميكنم چقدر بزرگ و اقا شده آريا گلي ايشالا هميشه زنده و سلامت باشه و مايه دلخوشي و شادي زندگيتون
امیر
4 بهمن 91 15:22
سلام خوشحال شدم اومدی امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات حل بشه منم از درگاه خداوند برات دعا میکنم امیدوارم هرچه زودتر به اوج خوشبختی برسی معصومه جون اگه لایق بدونی منتظرت هستم
مامان نازدونه ها
4 بهمن 91 15:50
سلام عزیزم دعا میکنم روزهات دوباره رنگ شادی وآرامش بگیره گل پسر رو از طرفم ببوسش
مامان ستاره
4 بهمن 91 16:29
سلام معصومه جان.تو این مدت هی اومدم وبتون و دیدم خبری نیست .از یه طرف خوشحالم که برگشتید و از طرفی هم به خاطر ناراحتیتون ناراحتم.امیدوارم خدای بزرگ شما رو زیر چتر حمایتی خودش نگه داره.توکل کن به خدا ایشاالله همه چی درست میشه.اریا جونم ماشاالله چه اقایی شدی واسه خودت.
مامان ماهان
4 بهمن 91 19:34
سلام معصومه جون.خدا رو شکر که بالاخره یه ندایی دادی.باور کن امروز قصد کرده بودم کامنت بذارم و شمارمو بهتون بدم تا حداقل یه اس ام اس بدی و بگین که خوبین.باورم نمیشد که تا وب رو باز کردم کامنت شما رو دیدم. امیدوارم آرامش چنان همه زندگیت رو بگبره که بیای یه پست بالابلند بذاری و به این روزات بخندی.آمین. نگران نباش خواهر جون فشارهای این روزا هر کس رو به طریقی درگیر کرده.یکی رو از لحاظ مالی یکی رو روحی یکی رو از نظر جسمی و سلامتی و ....خلاصه هرکدوم به نوعی گرفتارشیم ولی خداییش این فرشته های نازنین حیفه که بخوان از الان درگیر شرایط ما باشن. الته من خودمم توی عمل خیلی وقتا کم میارم ولی بعدش پشیمون میشم و از خودم میپرسم چرا؟ حق بچه های ما زندگی آروم و شیرینه که بعد از خدا دست ماست. ایشالله جمع خانوادگی شما تو خوشبختی شیرجه بزنه. بعد از هر طوفانی و سیلابی منتطر یه رنگین خوشکل باش عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
5 بهمن 91 2:07
سلام معصومه جون.خوبي؟چي شده ؟نگران شدم.ايشاالله همه مشكلاتتون رفع بشه عزيزم.آريا جون چه ناز شده.نگران تيك عصبي نباش.علي چندبار داشت محل نذاشتيم رفع شد. مواظب خودتون باشيد
نارینه
5 بهمن 91 2:22
عزیز دله خواهر غمتو نبینم .......... ایشالله همه ی مسئله ها حل میشه ... فقط توکلت بخدا باشه عزیزم ... خودش راه حل رو میذاره پیش پات ... ماشالله به این گل پسر چشممون روشن شد به جمال شاهزادمون
محبوبه
5 بهمن 91 17:21
سلام گلم. ایشالله روزهای سخت و مشکلات زودتر بار و بندیلشونو بنندن و برن.
مامان دانیال
6 بهمن 91 2:07
سلا مامان جون ماشالا پسر نفسی داری خدا حفظش کنه به ما هم سر بزن
مامان سامی
6 بهمن 91 16:25
سلام خوشحال شدم از اومدنتون امیدوارم مشکلاتتون به زودی زود حل بشه و دوباره فعال و پر انرژی ببینمتونآریای گلم رو ببوس
مامان آرمان
6 بهمن 91 19:03
سلام خوشحالم که دوباره به این دنیای مجازی سر زدید و پستی نوشتی و عکسی از آریا عزیز گذاشتی.نسبت که عکس قبلیش ماشاءا....بزرگتر شده.براتون دعا میکنم که زودتر مشکلاتتون هرچی هست به صلاح و خیر شما رقم بخوره و حل بشه و به سمت شادی و آسایش مورد صلاحتون کشیده بشه.
وحیده مامان پارسا
7 بهمن 91 10:16
برای همه این دوره های سردرگمی پیش میاد.امیدوارم هر چه زودتر بتونی این دوره رو پشت سر بذاری و شاد و سرحال مثل قبل برگردی.گل پسری رو ببوس
مامان نازدونه ها
7 بهمن 91 12:26
از خدا چیزی را برایت خواهانم که در باور هیچکس نگنجد جز خدا
مامان مهبد كوچولو
8 بهمن 91 8:34
سلام معصومه جونم . ايشالله كه هر گره اي هست باز بشه و شما صحيح و سالم و سلامت دوباره برگردي پيشمون . من عاشق آريا هستم و هميشه پيگير عكساش . ايشالله كه خدا خودش كمك ميكنه و همه مشكلاتتون حل ميشه . ببوس گل پسرت رو .
مامان آبتین
8 بهمن 91 15:08
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممم خوشحالم که دوباره برگشتید. خیلی دلم می گرفت وقتی میدیم هنوز آپ نشدید. بابا آخه ما به آریا جون عادت کردیم. باور کن هر بار که سایت آبتین رو نگاه می کنم به آریا جونم سر می زنم. بابا ما رو تنها نذار
پریسا
8 بهمن 91 21:46
omidvaram moshkeletoon hal beshe
دخترک
13 بهمن 91 13:59
سلام الهی که زود زود مشکلاتتون حل بشه و با پستهای توپ برگردین من براتون از ته دلم دعامیکنم
رسول
14 بهمن 91 17:21
ایشالله که حل میشه خدا بزرگه ناراحت نباش آریا رو ببوس
مامان مهرزاد جان
17 بهمن 91 9:52
سلام خانمی ان شاله مشکلات تموم میشه و روهای خوب هم میرسه به قول شاعر هرکه در این بزم مقرب تراست جام بلا بیشترش میدهند نگران نباش همه چی درست میشه _________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O مهرزاد به روز شده منتظرتون هستیم یادگاری یادتون نره
مامان امين رضا
18 بهمن 91 9:28
سلام انشااله بزودي خداي بزرگ گره مشكلاتتو بازكنه وبخاطر روح پاك پسرنازت آرامش وآسايش رابهت برگردونه ودلت شادبشه الهي آمين. اگه لايق باشم برات دعا ميكنم خداخيلي بزرگه وكرامت وبخشش بي نظيري داره وهميشه وهمه به دادماميرسه وتنهامون نمي ذاره تنهاكسي كه هميشه وهمه جاهست فقط خداست توكل كن ونااميدنباش
منم خره
22 بهمن 91 0:04
غلط اضافي نكن اريا سوسوله
مامان رها
22 بهمن 91 23:26
سلام عزیزم چقدر دلم براتون تنگ شده بود الهی چه ناز شده این آریای جیگر میبوسمت خاله جون معصومه جون خانومی امیدوارم هرچه زودتر مشکلت باور کن همه یه جورایی مشکل دارن به خدا نمیدونی من دارم چی میکشم ولی حتی به کسی هم نمیتونم بگم چند بار خواستم تو وب رها برا رها بنویسم تا کمی خالی بشم ولی نشده و همچنان تو دلم سنگینی میکنه و هر روز که میگذره این درد بزرگ و بزرگتر میشه ...............................................
مريم مامان آريا
24 بهمن 91 19:12
سلام خداروشکر برگشتي و دوباره آپ کردي منتظر عکسها و کارهاي جديد آريا جون هستم
مرد كوچك من
30 بهمن 91 13:39
سلام عزيزم من رمز پست جديد رو ندارم
مسعود
22 اسفند 91 14:20
سلام مامان معصومه بعد از مدتها دوباره اومدم نت... آدرس وبلاگم عوض شده بمن سر بزن حتما منتظرم آدرس قبلیم: masoud79.blogfa.com بود، یادته؟
نی نی قتو
25 اسفند 91 7:58
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
خاله زهرا
30 اسفند 91 17:48
ســــــــــــــــــــلام گلـــــــــــــــــــــم سال نو رو ب خودتو و این نازنین خاله تبریک میگم ! سال خوبی داشته باشی عزیزم [بوسه]
خاله زهرا
14 فروردین 92 10:04
ای جانم مامانی خیلی بی معرفتیااااااا بیا اونطرفا
ارین و مامانش
27 فروردین 92 10:16
سلام.سخت است اما اگر شما روحیه اتان را حفظ نکنید دیگر پسر کوچولو به که تکیه کند. بعد از هر سختی آسانی است انشااله
مامان امیر علی
1 تیر 92 18:14
سلام دوستم کجایدد پس به ما سر نمی زنید چرا دلمون براتون تنگ شده عکس پسر گلم رو در مجله دیدم و بهش رای دادم ایشاله که موفق بشه
مامان رهام
7 مرداد 92 13:33
سلام معصومه جون ما هم سه ماهی نبودیم ..عزیزم نگران شدم ..غصه نخور عزیزم مشکلات زندگی واسه همه هست و خوبیش به اینه که تنها تو یا من نیستیم...فقط توکل کن.....دوستون دایم