آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر ماماني

روز مادر مبارك

1392/2/11 14:12
نویسنده : مامان معصومه
3,306 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام و صد تا سلام به همه ي دوستاي گلي كه با وجود نبود ما ولي همچنان به ياد ما بودن .

اين روز عزيز و پر مهر و به همهي زنان دنيا مخصوصا" تمامي مادراي عزيز تبريك مي گم

روز مادر

مادر

مادر

روز مادر و روز زن برتمام مادران و زنان دنيا مبارك

 

يه سلام ديگه به دوستاي خيلي خيلي ماهمون كه ما از خاطرشون نرفته بوديم باور كنيد خيلي دلم براتون تنگ شده بود براي خوندن تك تك خاطراتتون و نوشته هاتون از گل هاي زندگيتون .

توي اين مدتي كه نبوديم دوره ي بدي رو پشت سر گذاشتم ولي خدارو شكر كم كم تونستم دوباره خودم و جمع و جور كنم و زندگي رو روي روال بندازم و بيشتر از اين لحاظ خوشحال بودم و خدارو شكر مي كنم كه وابستگي بيش از اندازه آريا به من باعث شد كه تو اين اتفاق كمتر ضربه بخوره نه اينكه اصلا" تو روحيش تاثير نذاشته باشه ولي تاثيرش خيلي كمتره و بهونه اي نمي گيره و الان تقريبا دو هفته است كه مهد كودك رفتن و از سر گرفته هرچند صبح ها با كلي گريه و داد و بي داد ازم جدا مي شه ولي اميدوارم هرچه زودتر دوباره عادت كنه چون واقعا" تحمل ديدن آريا رو تو اون موقعيت ندارم كه از گردنم آويزون مي شه كه (مامان اگه تو بري سر كار من ميميرم) و اخر سر به زور ازم جداش مي كنن.

از اين به بعد سعي مي كنم كه زودتر براي آپ بيام و سايت خاك خوردم و رو يكم به رونق بندازم البته با كمك شما دوستان عزيز كه مطمئنم دعا هاتون بي تاثير نبوده برام.

شايد يه روز براي خالي شدن از اين حس بدي كه تو قلبم دارم و تسكين درد قلبم يه روز با يه پست رمز دار ماجرا رو بنويسم هرچند كه خوب شدن زخم شمشير خيلي راحتر از زخم دله ...... بگذريم.

با زم روز مادر و به همه ي مادراي گل تبريك مي گم و همين طور روز زن رو به تمام زناي عزيز تبريك مي گم.

آريا

اين عكس سه ماه پيش آريا است تو پست جديد حتما عكس جديد ازش مي زارم

پسندها (1)

نظرات (46)

مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 14:45
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 14:46
عزیزم خوشحالم نوشتی.امیدوارم زندگیت سراسر شادی و آرامش باشه.مواظب خودت و آریای ناز و خوشتیپم باش.باور کن خیلی به یادت بودم
مریم (مامان روشا)
11 اردیبهشت 92 16:00
عزیزم...چقدر دلم براتون تنگ شده...امیدورام از این به بعد براتون خوشی و آرامش و شادی باشه...دوران سختی رو گذروندید...خیلی مواظب آریای قشنگم باش...مامانی روزت مبارک
مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 16:02
سلام مامان آریا جون.خدا رو شکر که بهترین.نمیدونید از دیدن اسمتون توی کامنتها چقدر خوشحال شدم.باور کنید اصلا نخوندم چی نوشتین.سریع پریدم اینجا. آریای عزیز و نازم رو ببوسید.خدا خودش نگهدار شما و پسر گلم باشه.آمین.
مريم مامان آريا
11 اردیبهشت 92 16:58
معصومه جون خيلي خوشحال شدم که دوباره اومدي هرچند نمي دونم چه سختي رو پشت سر گذاشتين ولي آرزو ميکنم از اين به بعد هميشه شاد و سلامت و راحت باشين و خوشيهاي فراوون انتظارتون رو بکشه. روز مادر رو به تو مهربون ترين مادر تبريک ميگم آريا جون رو ببوس به ما هم سر بزن
ارغوان
11 اردیبهشت 92 17:44
سلام...من جیگر اون موهای فشن...امیدوارم حالتون خوب باشه الان ... آریا جونو ببوسید...روزتون هم مبارک
مامان نازدونه ها
11 اردیبهشت 92 19:14
وای دختر چه کار خوبی کردی ما رو از حال خودت وجیگر کوچولومون باخبر کردی انشالله صاحب امروز گره از مسائلت باز کنه روزت مبارک مامان گل آریا جان میبوسمتون
مامان امين رضا
12 اردیبهشت 92 7:37
سلام گلم خوشحالم بهترشدي وروحيه ات خوب شده روزتوهم مبارك عزيزم آريانازوخوشگلتم ببوس مراقب ومواظب خودت وگل پسرت باش
نارینه
12 اردیبهشت 92 14:56
سلام آبجی جونم... نمیدونی چقدر خوشحال شدم که دوباره یه پست گذاشتی ... دلم برات تنگولیده بود !!!!!!!!!! روزت مبارک بهترین مامانه دنیا .... برات یه دنیا شادی و دلخوشی آرزو میکنم ... ببوس پسر نازم رو ...
محبوبه
12 اردیبهشت 92 17:46
روزت مبارک گلکم. دلتنگ تو و گلپسری بودم حسابی.
خاله زهرا
12 اردیبهشت 92 22:59
روزت مبارک معصومه خانوم
بابا هومن
13 اردیبهشت 92 18:26
روز مادر به شما و همه ی مادرای گل مبارک. ما آپ کردیم ها!!!!
مامان سيد محمد سپهر
14 اردیبهشت 92 12:21
سلام مامان معصومه عزيز خوشحالم كه با نوشتن همين جملات مارا خوشحال كردي.....روزت مبارك...اميدوارم آرياي عزيز قدرت را خوب خوب بدونه وهيچ گاه فراموشت نكنه....
مامان عرفان و ماهان
15 اردیبهشت 92 8:48
روزتون مبارک.خوشحالم که از پس مشکلات بر می آئید و اجازه نمی دید سختیهای زندگی پسرتون رو ازیت کنه.خوشحال می شم بهمون سر بزنید.ماشاءالله پسر نازی دارید خدا براتون نگهش داره
رسول
16 اردیبهشت 92 2:28
انشالله که مشکل همه حل بشه من عاشق عکسای آریام ______________$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$_____$____$_____$$$$$$__$$$$$$$$
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
17 اردیبهشت 92 14:38
چه خوب که بازم اومدی و نوشتی معصومه جان امیدوارم روزهای آروم و شیرینی در پیش داشته باشی
رادمهر و مامان
20 اردیبهشت 92 23:34
سلام مامان آریا روز مادر رو با تاخیر بهتون تبریک میگم بعضی از پستهاتون رمز میخواست که من نداشتم . دوست دارم باهاتون لینک کنم .آریا ازطرف ما
خاطرات دلنشین ما
21 اردیبهشت 92 15:26
اوه سلام مامان معصومه عزیز.خدا رو شکر که خوبی و نوشتی.خیلی به وبت سر می زدم و می دیدم که خبری نیست.دلواپس تو و اریای عزیز بودم.امیدوارم هر چی بدی و ناراحتی از زندگیتون بره بیرون.
مامان سانلی
25 اردیبهشت 92 17:09
معصو مه جون یه دنیا ارامش رو برای تو و اریای نارنینم ارزو میکنم از ته ته قلبم بوسسسسسسس
مامان امين رضا
28 اردیبهشت 92 9:18
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشي وآرياي عزيزت هم دركنارت سرحال باشه. فرصت شدبهمون سربزن
مریم (مامان روشا)
6 خرداد 92 15:30
شیوا
7 خرداد 92 14:20
اریا جون خیلی بانمکه
نسرین مامان هلیا و دانیال
12 خرداد 92 1:40
عزیزم روز مادر هم به شما مبارک ایشالله بلا و اتفاق بد بدور باشه عزیزم خوشحال میشم عکسای جدیدآقا آریای خوشتیپ و ببینم . در ضمن خصوصی داری عزیزم
مامان رها
12 خرداد 92 16:52
سلام معصومه جون عزیزم تو رو خدا بیا و دوباره شروع کن خانومی اونقدر انرژی داشتی چی شد میدونم روزای سختی رو پشت سر گذاشتی ولی عزیزم سعی کن و دوباره شروع کن یادته چقدر عکس از آریا میگرفتی یادته همه کاهاشو مینوشتی گلم حرفهای دلت رو هم بنویس خیلی آرومت میکنه تو خودت نریز و خودت رو عذاب نده زندگی همینه دیگه
مامان رها
12 خرداد 92 16:56
سلام معصومه جون عزیزم بیا و دوباره شروع کن یادت چقدر از آریا جون عکس میگرفتی یادته تمام خاطراتش رو مینوشتی گلم پس اونهمه انرژی مثبت چی شد؟قبول دارم روزهای سختی رو پشت سر گذاشتی ولی این رو بدون که زندگی همینه یه روز خوشی یه روز .....پس گلم دوباره شروع کن و حرفهای دلت رو هم بنویس و تو خودت نریز
ماما ن سامی
14 خرداد 92 16:42
سلام خوشحالم که برگشتین آرین جون هم خیلی خوشتیپه و خوشکل شده امیدوارم هر چه زودتر بیایین
تولدانه
17 خرداد 92 1:25
تولدتون مبارک با بهترین آرزوها
سیدمهدی
17 خرداد 92 7:05
سلام مامان آریا عزیزدلم براتون یه ذره شده بود اومدم عرض ادبی بکنم پستت رمز داشت و فرموده بودی به دوستان خیلی خیلی نزدیگتون رمز میدی خب پس شامل حال من نمیشه چون من مستخدم خونه تونم دیگه بهمون سر بزن خواهری .خوشحال میشم
مامان الیانا
17 خرداد 92 12:18
تـــــــــــــــولدتون مبارک عزیزم
مريم مامان آريا
31 خرداد 92 18:12
معصومه جون لطفا بيا آپ کن رمز رو هم به من نداديا اميدوارم هميشه شاد باشين
مامان امين رضا
1 تیر 92 10:05
سلام عزيزم خوب هستي؟گل پسرت خوبه؟ببوسش كجاهستي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرمان
2 تیر 92 15:45
سلام عزیزان مامانی اومدی یک سلام کوچولو کردی و دوباره رفتی ها.کجایید؟؟؟ امیدوارم هرجا هستید فقط خوب و خوش باشید. دوستتون داریممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
علی خوشتیپ
4 تیر 92 15:18
سلام خاله.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان آرمان
22 تیر 92 13:43
سلام کجایییییییییییییییییییییید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم رفتید در لاک تنهایی؟ منتظرتونیم عزیزان.
مامان سانلی
23 تیر 92 16:08
بازم نیستین که غیبتهاتون داره زیاد میشه هااااااا قربونت بشم با این موهای فشنت
مامان سانلی
23 تیر 92 16:09
کجایین؟
مامان آرمان
28 تیر 92 12:44
سلام باز رفتید در لاک خودتون.کجایید؟؟؟
امیرمحمد واسراکوچولو
4 مرداد 92 11:01
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ،ما رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
مهسا
4 مرداد 92 20:00
سلام ازتون یک عالمههههههههههههههههههههه خواهش میکنم که ب بردیا توی جشنواره رای بدی باید شماره765رو به20008080200بفرستین ازتون خیللییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم با رای دادنتون مارو خوشحال کند عکسش روی وبلاگم هست میتونید ببینید خواهش میکنم رای بدید. فقط عکسشو ببیند اگه ارزششو داشت رای بدید
مامان ریحانه جون
13 مرداد 92 17:17
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
❤مامان رامیلا کوچولو❤
16 مرداد 92 21:13
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
مامان آرمان
17 مرداد 92 16:59
سلام عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام بـر شمـا همسفـران سفـر روزه سلام روزه هاتان همه در پبش خـداونـد قبول روزگار خـوشتـان مظهـر تـوفیـق مـدام
شبنم
20 مرداد 92 10:05
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
مريم مامان آريا
22 مرداد 92 16:39
سلام باز سه ماه شد همش اين پست رو ميبينم خواهش ميکنم آپ کنيد و از خودتون خبر بدين
فاطمه
28 مرداد 92 3:20
با عكسهاي جديد ايليا به روزم