آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

گل پسر ماماني

سلام به همگی

1392/5/29 9:11
نویسنده : مامان معصومه
2,459 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به همه ی دوستای گلم می دونم خیلی تنبلی کردم تو آپ کردن سایت اما باور کنید یکم ذهنم شلوغ، پلوغ بود هرچی بیشتر فکر می کردم کمتر به نتیجه می رسیدم  رشته ی افکار از دستم در رفته بود و نوشتن فراموشم شده بود تا اینکه تصمیم گرفته شد تمام فکرهای درگیر کننده را توی انبار ذهنمون مخفی کنیم تا برای خودشون خاک بخورن و ماهم به روال عادی زندگی برگردیم.

از اینکه می بینم دوستای گلی مثل شما دارم واقعا"‌از ته دل خوشحالم ممنون که توی ایامی که ما نبودیم شما مارو فراموش نکردین.

پسرک شیطون من دیگه برای خودش مردی شده امسال هم به امید خدا راهی پیش دبستانی می شه و من کلی بابت این قضیه ذوق زدم .

این روزا درگیر برگزاری مراسم تولد آریا هستم و دوست دارم با تمام اتفاقاتی که افتاده باز مثل هرسال براش یه تولد خوب و باب میلش بگیرم و به خواست خودش تم انگری برد انتخاب شد آریا که دیگه مغز برای من نذاشته از بس که می گه پس کی برام تولد می گیری یا چرا تولد من نمی شه تا ببینیم خدا چی می خواد امیدوارم که امسال من و پیش پسرکم شرمنده نکنه.

شنبه هم برای گل پسر وقت آتلیه گرفتم تا بریم حسابی دلی از عزا در بیاریم کلی از مرد مامان عکاسی کنیم خودش که خیلی خوشحاله بابت رفتن به آتلیه.

از پست بعدی که به مناسب تولد آریا می زارم قول می دم نه مثل سابق فعال ولی حداقل تند تر از الان سایت و آپ کنم همه ی شما عزیزان و دوست داریم .

پسرکم تازگی ها توی نقاشی کشیدن یه هنرایی نشون می ده و نقاشیش بهتر شده که چندتا از کارای بامزش رو توی ادامه مطلب می زارم

نقاشی های پیکاسو کوچولوی مامان

توی تصویر زیر سمت راستی عکس یه قورباغست

نقاشی

توی نقاشی زیر هم عکس یه خونه با یه ادم برفی رو کشیده اون دایره ها هم برفن که دارن می بارن

نقاشی

نقاشی زیر هم مثلا"‌عکس باب اسفنجیه با کوه و درخت و خورشید

نقاشی

و نقاشیه یه شیر و کشیده آقای هنرمند مامان

نقاشی

توی نقاشیه زیر سمت چپیه که آبیش کرده مثلا" بستنی فروشیه با یه بچه و خونه و درخت

نقاشی

این هم آخرین اثر هنری پسرم که عکس مسجد کشیده

نقاشی

و اینم عکس خود شکموش که عاشق شیرینی میشکاست و در مقابل خوردنش هیچ کنترلی روی خودش نداره

عاشقتم مامانی

(در ضمن موهاشم کار لجبازیه باباش که برده در کوتاه ترین اندازه ممکن کوتاه کرده)

عاشقتم شکمو

شکموی من

پسندها (1)

نظرات (27)

مريم مامان آريا
29 مرداد 92 13:54
اي جانم قربونش برم چه بامزه شده تولدش هم پيشاپيش مبارک به سلامتي و شادي هميشه در کنار هم باشين منتظر اپهاي جديد هستم
فاطمه
29 مرداد 92 16:42
سلام اميدوارم كه بتوني تولد خوبي براش بگيري .نقاشيهاش قشنگ بود ولي چرا رنگ نداشت يعني كم رنگ آميزي داشت . البته منم همين مشكل رنگ كردن رو با پسرم دارم . اميدوارم روز شادي داشته باشي . راستي اگه به شعر علاقه داري وب سايت شعر هم دارم كه آدرسشو برات ميزارم: www.barane60.persianblog.ir (از جنس باران)
فاطمه
29 مرداد 92 16:43
پسرم كنار كامپيوتر بود گفت مامان براش يك قلب بزار . اينم قلب



دست پسر گلت درد نکنه از قول ما هم ببوسش
مامان رهام
29 مرداد 92 16:52
سلام معصومه جون ...قربونت برم دلم واستون تنگ شده بود حساابی......به به چه نقاشی های باحالی......به منم میشکا میدی بخورم خیییییییلی دوس دارم
مامان نازدونه ها
29 مرداد 92 21:38
از روزی که با مریم مامان گل آریا جان آشنا شدم خیلی بیاد آریای شما می افتادم وحتی تو یه کامنتم هم مریم جان رو معصومه خطابش کردم !خوشحال شدم دیدم آپ کردی از الان تولد آریا جان رو تبریک میگم واز خدا بهترینها رو برای گل پسر دوست داشتنیمون میخوام میبوسمش نقاش کوچولو رو


مرسی واقعا" از داشتن دوستای گلی مثل شما خوشحالم
مرد كوچك من
30 مرداد 92 10:56
سلام عزيزم خوشحالم كه با دست پر برگشتي معصومه جون
تو زندگي هيچ غمي اونقدر بزرگ نيست كه بتونه ما رو نسبت به آينده و رشد بچه‌هامون بي تفاوت كنه خوشحالم كه ميتوني با مشكلات كنار بياي و اينكه آريا رو كنار خودت داري
ماشالا آقايي شده براي خودش با نقاشياي خوشگلش


مرسی عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
30 مرداد 92 11:48
سلام عزيزدلم ..گل پسري ماشاء الله بزنم به تخته تپل شدن..خداراشكر كه خوب و خوشين ..منتظر عكس هاي تولد هستم......
مامان رهام
30 مرداد 92 17:45
پیشاپیش تولدت مبارک آریا جوووووون
نارینه
1 شهریور 92 3:41
ای جانم بزرگ مرد کوچک ایشالله همیشه تنش سالم باشه خوشحال شدم که آپ کردی ... منتظر تولدش هستیم دلت شاد و لبت خندون
مامان آرمان
1 شهریور 92 23:36
سلام کلی ذوق کردم که اومدی و پست جدید گذاشتی.چقدر ماشاأا....پسرمون بزرگ شده هاااااااا.
مامان آرمان
1 شهریور 92 23:37
معصومه جان خصوصی
مامان آرمان
1 شهریور 92 23:41
چقدر نقاشی هاش قشنگه واقعا زیبا کشیده استعداد خوبی در نقاشی داره
مامان ریحانه جون
3 شهریور 92 16:01
سلام... چه نقاشی های قشنگی... نوش جونت آریا جون... تولدت هم پیشاپیش مبارک....
وحیده مامان پارسا
5 شهریور 92 13:50
نقاشی هاش خیلی قشنگه.... آخ جون تولد...همیشه سنگ تموم میذاری...منتظر خبرهای تولدی هستم
مریم (مامان روشا)
6 شهریور 92 15:56
خاله قربونت بره با اون نقاشی خوشگلت عزیزم پیکاسوی من موهاتم خوشگله شما همه جوره جیگری مصی رمزو برات خصوصی میذارم اس هم میکنم
خاطره مامان بردیا
6 شهریور 92 22:13
جیگرشو برم که انقدر بزرگ شده ماشاء اله
خاطره مامان بردیا
6 شهریور 92 22:13
خصوصی داری
نارینه
8 شهریور 92 18:09
سلام عزیزم ... خوش برگشتی ... ماشالله به پسرک نقاش باشیمون ... موهاشم بهش میاد ... اینم مدلیه برا خودش ...
مامان آبتین
8 شهریور 92 20:46
سلام عزیزم خوشحالم که برگشتی. باور کن بیشتر روزها وبلاگ آریا جون رو چک می ردم امروز که دیدم مطلب گذاشتی خیلییییییییی خوشحال شدم. تولد گل پسر هم مبارک. راستی تولد آبتین هم به اصرار خودش جوجه عصبانی بود


مرسی عزیزم که همیشه به یاد ما بودی
مرد كوچك من
9 شهریور 92 11:30
مامان پریسا
13 شهریور 92 0:26
سلام خانمی. قد کم پیدا شدید. افرین به اریا جون
خاطرات دلنشین ما
21 شهریور 92 10:30
سلام.تولد گل پسری مبارررررررررررک. ماشاالله نقاشیهاش عالی بود.موهای کوتاه هم بهش میاد زیاد غصه نخور عزیزم.
مامان آرمان
22 شهریور 92 17:52

. . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
سلام گلم
تولدت هزار بار مبارک
با آرزوهای طلایی و بسیار زیبا برای تو گل زندگی
ارمان هم تولدت را مخصوص بهت تبریک میگه
خیلییییییییییییییییییییی دوستت داریم
جشن تولدت بهت خوش بگذره و جشن خوب و شادی داشته باشی


مرسی عزیزم ما هم شما رو دوست داریم یه عالمه
مامان
22 شهریور 92 17:53
عزیز مهربون روز تولد آرمان 28 شهریور منتظر حظور گرم شما هستیم.
تولدانه
22 شهریور 92 21:39
تولد پسرتون مبارک با بهترین آرزوها
نازی
23 شهریور 92 11:56
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن
مامان امين رضا
30 شهریور 92 14:39