آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

گل پسر ماماني

عکسای آتلیه

1392/6/30 9:59
نویسنده : مامان معصومه
2,343 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به همه ی دوستای گلم .

به شکر خدا تولد آریا رو به خوبی پشت سر گذاشتیم و امسال پیش پسر کوچولوم شرمنده نشدم و تونستم خوشحالش کنم .

از همه ی دوستای گلی هم که تولد پسرکم و تبریک گفتن واقعا" تشکر می کنم (مخصوصا" از مریم عزیز مامان روشا جون http://rosha1388.niniweblog.com/)که جدا تشکر زحمت کشید  برای ما کادو فرستاد و مارو کلی شرمنده کرد مریم جون دستت درد نکنه

اولین پست بعد از تولد آریا رو اختصاص دادم به عکسای آتلیه که به مناسبت 5 سال تولدش بردمش آتلیه و توی پست بعدی در مورد تولد و عکساش و می زارم پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــس میریم ادامه مطلب برای دیدن عکسای آتــــــــــــــــــــــــلیه گل پسر مامانی

عزیر دلم

 

عاشقتم دردونهعشقم

دوسا دارم

جیگرتو

قربونت برم

عشق مامان

زندگیه من

دیوونتم

شیرینکم

عسلم

مرد کوچک من

دیوونتم

هستی من

دنیای من

مامانی گل پسرم بدون که عاشقانه دوست دارم

پسندها (4)

نظرات (18)

مامان آبتین
30 شهریور 92 11:23
بابا ایول به این گل پسرررررررررررررررررررر عزیزم خیلی خوش تیپ شدی هاااا. مامانش حتما برا این گل پسر اسفند دود کن یادت نرههههه
مامان پریسا
30 شهریور 92 11:40
وای چه عکسای ماهی
خاطره مامان بردیا
30 شهریور 92 12:37
به به چه عکسای خوشگلی. یکی از یکی قشنگ تر تولدت مبارک عزیزم.انشاء اله همیشه تنت سالم و لبات مثل توی عکسات خندون باشه
مامان سيد محمد سپهر
30 شهریور 92 13:34
سلام عزيزم چه عكس هاي نازي.. يكي از يكي بهتر تر...قشنگ تر..نازتر..البته عكس ها نشون مي ده كه آريا جان بزرگتر هم شدن...تولد دردانه مامان معصومه مبارك.
مامان امين رضا
30 شهریور 92 14:42
خدابرات حفظش كنه ماشااله خوشحالم خوبي عزيزم تولدشم مبارك ببخش ديرشد نرسيدم زودتربيام
مامان نازدونه ها
30 شهریور 92 15:32
ماشالله همه ی عکسهاشو دوست داشتم وکلی قربون صدقه ی نگاه خنده هاش شدم
نارینه
31 شهریور 92 16:22
ای جــــــــــــــــــــــــــونم خوشتیپ .. یه مشت اسپند بریز رو آتیش همین الان ... بدو
مامان رهام
1 مهر 92 16:34
سلااااااااااااااااااااااااام قربونت برم خودم تنها..هزار ماشاله چقد آقا شدی....خاله رو ببخش دیر اومدم تولدتو تبریک بگم .....الهی که همیشه لبت خندون باشه.....لمس بودنت مبارک
مامان آرمان
2 مهر 92 11:01
سلام ماشاءا.... آریا جون خیلی بزرگ و مرد شده. عکسهاشم مثل همیشه عالیه
مامان آرمان
2 مهر 92 11:01
عزیزم ممنون از بابت تبریک تولد
مامان ریحانه جون
3 مهر 92 17:49
خیلی قشنگ بود... همه عکسات عالی بود... همیشه قهرمان ببینیمت..
مامان سامی
4 مهر 92 9:52
مبارک باشه تولدت با آرزوی بهترینها برای تو گلمعکس ها هم که فوق العاده شده مبارکه
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:16
سلام عزيزم ممنون كه به فكرمي .....خوشحالم كه اين جمله را شنيدم...واقعا از ته قلب دوستت دارم و بهترين ها را براي تو و پسر گلت آرزومندم
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:17
گاهي وقتها فكر مي كنم بچه ها بيشتر از ما مي فهمن..مخصوصا پسرم انگار جلوتر از بچه هاي همسن خودش حركت مي كنه ..با افتخار لينكت كردم..هر چند كه از همون اول لينك بودي در گوشه دلم...
نسرین مامان هلیا و دانیال
16 مهر 92 23:15
تولدت مبارک آقا خوشتیپه .ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی عزیزمودر ضمن عکساتون هم خیییییییییییییلی قشنگ بود
107....
30 مهر 92 12:37
ايران ......!!!!!!! سرزمين من .. سرزمين تو ..... . . . ملغمه ي به نام ايران و ايراني .......!!!!!!!!!!! مردمان جالبي هستيم ( هه هه هه ) . . . 65/000 شرکت تجاري در دبي داريم سه ميليون پناهنده در خارج از ايران در تهران از خواب بيدار مي شويم، محل تجارت و مرکز خريدمان در دبي است استعدادهاي ما در تهران کشف و نبوغمان در اروپا شکوفا مي شود . . براي تحصيل به فرانسه و لندن مي رويم، اما چون از کار در اروپا خوشمان نمي ايد در ايالات متحده امريکا کار مي کنيم و هر وقت بيکار شديم براي گرفتن حقوق بيکاري، به اروپا مي رويم . . برنامه ي تلويزيوني ما از لوس انجلس پخش، و در خرم اباد دريافت مي شود فيلم هايمان را، در بيابانهاي ايران مي سازيم... اما در "ونيز" و "پاريس" و "برلين" انها را نمايش مي دهيم و از انجا جايزه ي فيلم سازي مي گيريم در تهران کنسرت موسيقي راک برگزار مي کنيم اما در "فرانکفورت" کنسرت سنتي ما، با استقبال "الماني ها" روبرو مي شود . . در "انکارا" در کنسرت موسيقي پاپ ايراني شرکت مي کنيم اما در "انتاليا" مي رقصيم در "کانادا" برنده ي مسابقه ي ملکه ي زيبايي مي شويم ولي حقوق رنان در مشهد نقض، اما در "سوئد" از حقوق زنان دفاع مي کنيم در ايران زندگي مي کنيم در "ترکيه" تفريح مي کنيم در "امريکا" پولدار مي شويم و براي مرگ به ايران برمي گرديم . . اين است حکايت سرزمين من ( ايران ) ...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! روز خوبي داشته باشي
وحیده مامان پارسا
5 آبان 92 10:00
وای چه عکسهای خوشگلی...با سوژه های ناب
مامان آویسا
27 آبان 92 9:33
تولدت مبارک گلم.می بوسمت