آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

گل پسر ماماني

عکسای گل پسرم

1393/2/31 8:32
نویسنده : مامان معصومه
2,414 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به همگی می دونم واقعاً خودم شرمنده شدم از اینکه دیدم آخرین آپ وبلاگ آریا بر می گشت به ماهها پیش و اینجا رو اینقدر گرد و خاک گرفته اما باور کنید دلم برای تک تک شما دوستان تنگ شده بود برای همه ی نوشته ها و شیرین کاری های گل های زندگیتون.

آریا هم خوبه دیگه برای خودش می شه گفت مردی شده با همون مهربونی ها و محبت های سابقش با همون ابراز دوست داشتن های بچگونه اش و با شیطنتای خودش.

پسرک مامان امسال پیش دبستانی رو پشت سر گذاشت و من درگیر ثبت نامش برای کلاس اول هستم هنوز خودم باورم نمیشه آریا کوچولوی من از امسال می خواد بره مدرسه.

یکسری عکسای مختلف توی ادامه مطلب از پسرکم می زارم امیدوارم ببخشید این غیبتم رو

دوستون داریم (آریا و مامانش)

جیگرتو

 

 

 

 

 

 

 

 

قربانت برم

عزیزم

جیگرم

دوست دارم

عاشقتم

عشقمی

فدات

قربونت

پسندها (9)

نظرات (16)

مامان نازدونه ها
31 اردیبهشت 93 10:21
سلام خانوم گل بودنهاتون هميشگي ماشالله به آريا جون آقا ومردي شده برا خودش عكسهاي با عينكش واون لباس زرد
مریم مامان آریا
31 اردیبهشت 93 16:24
ای جان بزرگمرد کوچک در صورتی میبخشیمت که مرتب وبلاگ رو اپ کنی
نارینه
3 خرداد 93 2:46
سلام عزیزم خیلی دیر کردی ... دلمون براتون حساااابی تنگ شده بود ماشالله به این ناز پسر ... مثل همیشه خوشتیپ
وحیده مامان پارسا
3 خرداد 93 12:18
سلام معصومه جان...چی شد یه دفعه رفتی دختر؟آریا خوبه؟بزرگ شده هزار ماشالا...مثل همیشه عکسهای خوشگل و مدلینگ
انجیر
6 خرداد 93 22:31
http://cafebazaar.ir/app/com.example.anjir/?l=f لینک فوق سنجش طبع وغذای سازگاربا طبع مختص گوشی اندروید برای پیشگیری ازسکته مغزی وجوش وامراض طبع سرد هم غذاها روی گوشی که باشد یکسره دردسترس است هم همه اعضای خانواده طبع خودشون رامی سنجند روزانه 250تا300نفردرایران سکته مغزی میشوند که نیمی یا تمامی بدن انها شل می شود وازکارمی افتد وتحرک ندارندکه لگن استفاده میکنند
تولدانه
16 خرداد 93 20:58
تولدتون مبارک
مامان مونا(✿◠‿◠)
16 خرداد 93 23:58
سلام معصومه جون خیلی خوشحال شدم پست جدیدتو دیدم..هزار ماشاله مردی شده واسه خودش..اسپندیادت نره لطفاً
مامانی
18 خرداد 93 9:52
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
مامان آرمان
11 تیر 93 13:17
سلام معصومه جان.خوبی عزیزم.خیلی وقته که ازتون خبری نبود و هم دلم شورت را میزد و هم دلمون براتون تنگ شده بود.کجایی؟خیلی کم پیدایی.امیدوارم خوب باشید.چقدر آریا عزیز بزرگ شده.امیدوارم سال اول را به خوبی طی کنه همونطور که پیش را گذرونده.بیشتر بهمون سر بزن.دلمون برات تنگ میشه
میثم داداشی
23 تیر 93 14:29
سلام داداشی خوبی؟؟؟ ماشالله آریای نفس چقد بزرگ شده ماشاالله شناختیم؟
مامان امین رضا
2 مرداد 93 9:58
سلام رسیدن بخیر ماشاالله گل پسرت بزگ شده ودیگه بایدبره مدرسه مبارکهانشاالله همیشه خوب باشین.
زهرا شجاعیان مادر گل پسر دیگر محمد شجاعیان حافظ قران
8 مرداد 93 11:49
انشاء الله خدا برا شما گل پسر ت نگه داره شما هم برای گل پسر من دعا کنید انشاء گل پسرت د ر پناه قران زیر سایه پدر ومادرش بزرگ شود پسرم من الان یک نوجوان 14 ساله است بابا ندارد از همان نوزادی پدر خود را از دست داده ومن خود هم مادرش وپدرش بودم ولی با ان وجود خدا را شاکرم که پسر خوب ومومنی به من داده پسرم حافظ قران است انشاء الله که پسر شمه هم حافظ قران باشد امین یارب المین
مامان آرمان
25 شهریور 93 9:57
سلام عزیز دل خاله خوبین؟ کجایین؟ ئلمون براتون واقعا تنگه.هرجا هستید و هرکاری میکنید ایشااءا..... شاد و سلامت باشید. گل پسر دوست داشتنی تولدت هزار بار مبارک کاش مثل قدیمها مامان مهربون حوصله میکرد و از شما و خاطراتت و عکسهای قشنگت مینوشت و میگذاشت. بهرحال ما به فکرتون هستیم. دوستتون داریم
مامان نازدونه ها
25 شهریور 93 18:52
مسافرکوچولو
28 شهریور 93 12:14
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیم منتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم[بوسه]
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
13 دی 93 22:38
خدایا کاش ، به همان اندازه ای که از حرف مردم میترسیم از تو می ترسیدیم ، که اگر اینگونه بود دنیای ما دنیای دیگری بود و آخرت ما آخرت دیگری … کاش … kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)