آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

گل پسر ماماني

سلام ما باززززز گشتییییییییییییییییییییییم

1393/10/24 15:51
نویسنده : مامان معصومه
1,967 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز می دونم شاید یه عده ای از شما اصلا دیگه مارو هم یادتون نیاد اما یه سری از دوستای گل که همچنان از ما یاد می کردن باعث شدن که من باز دست به کیبورد بشم.

ما چند وقتی نبودیم،‌چند وقتی که سخت گذشت به خودمون و یه سری اتفاقایی برای ما افتاد که تمام تلاش برای بر پا نگه داشتن روحیمون و انجام دادیم.

دلمون واقعا براتون تنگ شده بود خیلی خیلی خیلی زیاد......

گل پسر مامانی دیگه برای خودش مردی شده و حسابی بزرگ شده یه سری رفتارای آقا منشانه از خودش نشون می ده که مامانیش بعضی وقتا باور نمی کنه که یعنی این همون آریای منه ،‌و بعدش کلی قند توی دلم آب می کنم.

آریا امسال کلاسه اول و من کلی درگیری با درس و نوشتن تکالیف باهاش دارم و برای اولین بار استرس گرفتن کارنامه رو چشیدن وای که سخت بود حتی استرسش کشنده تر از زمانه گرفتن کارنامه ی خودمون در زمان تحصیلمون بود.

موهای خوشملشو که من عاشقش بودم مجبور بودم برای مدارس بزنم و الان قیافه آریا شبیه این پسرای سرتق شده.

دست خطش که وای وای وای چی بگم اوایل واقعا وحشتناک بود اما الان تازه تازه قابل تحمل شده.

توی درس هم خداروشکر خوبه و یادگیریش هم خوبه ولی توی انجام تکالیف تنبله مخصوصا دیکته نوشتن.

من و آریا داریم از تمامی لحظاتمون نهایت استفاده و لذت و می بریم و خداروشکر همه چی روی روال پیش می ره و مهم تر از همه اینکه بعد از یسری دوره درمان آریا قرص های تیک عصبیش قطع شده و دیگه دارو مصرف نمی کنه و من از این بابت خیلی خیلی خیلی خوشحالم و خدارو هزاران بار شکر گذار.

البته دکترش گفته که امکان اینکه با یه استرس حاد و یا یه اتفاق امکان بازگشتش هست اما تمام تلاشم و انجام می دم که آریای مامان به اون دوران که مصرف روزانه قرص اذیتش می کرد برنگرده چون هنوز فراموش نکردم موقعی که قرصش و دکتر داشت با برنامه ریزی کم میکرد چقدر آریا خوشحال بود لذای دیگه قرص نخوردنش و زمانی که قرصش قطع شد حتی برای به خاطر موندنمون ما یه جشن هم گرفتیم که یادمون ببمونه این شادی.

خوب مثل اینکه زیادی دست به کیبورد شدم و شمارو خسته کردم و سرتون و درد آوردم (البته چشمتون و که می خونید ) دوستون دارم دوستای گل من

عکسای آنتلیه آریا به مناسبت تولد سال 93

یه سری هم عکس از آریا با موی کوتاه

پسندها (4)

نظرات (9)

وحیده مامان پارسا
27 دی 93 11:29
وای خدا ..پسر خوش تیپ مون کلاس اولی شد.. ماشالا..مثل همیشه خوش تیپ و خوشگل
مامان نازدونه ها
28 دی 93 17:39
عزيزم خودشو موي كوتاهش كلاس اولي شدنش هم مباركه انشالله تو لباس فارغ التحصيلي از دانشگاه ببينيمش خوشحالم كه روزهاي آرومتري داريد واز استرس آريا جان خبري نيست انشالله هميشه بلا از وجود نازنينش بدور باشه يه عكس از آريا جوان تو اصفهان و رو سي وسه پل دارم كه گهگاهي با ديدنش هم از دلتنگيتون درميومدم وهم قربون صدقه ي نگاه وژست خوشگلش ميرم از طرفم حسابي ببوسش
مامان نازدونه ها
7 بهمن 93 8:27
مامان آرمان
3 اسفند 93 11:58
سلام.ماشاءا... چقدر بزرگ شده.یکپارچه مرد شده.خدا حفظش کنه.انشاءا....همیشه شاد باشید و چیزی باعث رنجشتون نشه.معصومه جون دنیا همینه ولی حق شادی زندگیت را باید از دنیا بگیری.
حسام قشمی
15 اسفند 93 18:45
سلام.وبلاگ خوبی دارید عالیه اگه میشه چت روممو با کلمه چت لینک کنید مرسییییییییییییییی http://hastichat.ir
مامان آرمان
25 اسفند 93 11:51
سلام اینک بهار تا دروازه هاى شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتى دمیده و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی ، احسن الحال را برای شما آرزو میکنم . . . نوروز پیشاپیش مبارک
نانا
31 اردیبهشت 94 1:56
نسرین مامان هلیا و دانیال
25 خرداد 94 14:36
هزار ماشالله معصومه جون به این پسر دختر کش ایشالله همیشه اوضاع بر وفق مرادتون باشه .میبوسمتون
مامان مونا(✿◠‿◠)
30 تیر 94 19:18
سلام معصومه جون ........ای جوووووووووووون دلم ماشالا مردی شده واسه خودش.خدارو هزار مرتبه شکر که حال دلتون خوبه و مصرف دارو رو قطع کردید