آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر ماماني

سلام با یه دنیا دلتنگی

1395/8/16 9:23
نویسنده : مامان معصومه
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گل می دونم به خدا بی معرفت نیستیم فقط فقط پر مشغله ایم وگرنه همیشه به یادتون بودیم و هستیم و کلی هم دلتنگ.خجالت

این روزا اینقدری پر مشغله شدم که بعضی شبا از فرت خستگی نمی خوابم بلکه بیهوش می شم خوب بار مسئولیت آریا سنگین و شونه های من کمی نحیف اما خدارو شکر تا الان موفق بودم با یاری خدا.


آریا امسال کلاس سوم و یه پسر بچه ی بسیار بسیار شیطون و بامزه . کلاس کاراته رو همچنان ادامه می ده البته بعضی جاها می خواد از زیرش فرار کنه با کلکای بچه گانه خودش اما با ضد کلک مامان روبرو می شه الان کمربند سبز داره.

تابستون هم کلاس رباتیک رفت و دوتا ربات ساخت و مسابقه داد توی یکیش برنده شد و دوتا مسابقه رو باخت. اما رباتیک و دوست داره میخواد بزرگ شد ربات خدمتکار بسازه خانمای خونه آماده باشید آریا ربات خدمتکار می سازه برای آسایش ما .خندونک

مامانای گل و دوستان عزیز بزارید اینجا یکم هم تبلیغات انجام بدمزیبا یکی از دوستان  من با همسرش که هر دو جوون هستند دست به تاسیس شرکت  زدن برای برگزاری مراسم تولد. که امسال من خودم برای آریا از اونجا وسایلم و سفارش دادم و باید بگم که قیمتاشون ارزان تر از جاهای دیگر بود. بالاخره جوون هستند و از بیکاری براشون بهتره خودشون برای خودشون اشتغال زایی کردن.

گفتم شما هم عضو کانال تلگرامشون بشید شاید شد تا کمکی به آنها بشه برای دوام کارشون و بقای زندگیشون که برای استقلال و گذران زندگیشون دست به کار شدن.

ahooratheme1@

پس یادتون نره توی کانالشون جوین شید

حالا بریم ادامه مطلب برای رونمایی از آریای جدید

 

تولد مرد کوچک من

و اما برویم برای مروری کوتاه از عکس های آریا

دوستتون داریم و همیشه ی همیشه به یادتون هستیممحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازدونه ها
17 آبان 95 9:33
سلام نازنین معصومه جانم همین بعد از چند وقت پست گذاشتن وباخبر کردنت از حال خودت وگل پسر جواب خوبیه برا دلتنگی ما خوشحالم که گل پسرمون آقاتر از قبل شده انشالله شاهد موفقیتش تو درس وورزشش باشیم نمیشه آریا جان عقل بزرگشو زودتر بکار بندازه وروباته رو اختراع کنه که بدرد ما هم بخوره تا اینکه بخواد بزرگ بشه واختراعش کنه اونوقت که من عروس دارم ودیگه دست به کار نمیزنم ((. به امید شاد وسلامت بودن خودتو گل پسرموناز خداوند بزرگ بهترینها رو براتون میخوام
نسيم
17 آبان 95 10:21
وای خداااااااااااااااا چقد خوشحالم که آریا و مامانش برگشتن . کلی ذوق کردم عکسهای آرایا رو دیدم . من هر ماه وبلاگتونو چک می کنم از اینکه نبودید خیلی دلم می گرفت. بابا تند تند بیاید و سر بزنید آریا جون هم که ماشاله دیگه برا خودش مردی شده .انشاله همیشه در کنار آریا جون شاد و موفق باشید
رهگذر
4 دی 95 16:57
تا وقتی داشته هایمان را داریم، قدرشان را نمیدانیم....
میثم
11 بهمن 95 10:09
سلااااام آبجی خانوم خوبم معلومه که یادمه چندسالش شده ماشاالله؟ خوبی آریای دایی چطوره؟؟ دل تنگیتو قربون، یادش بخیر چقد جالب بود وبلاگ خیلی وقته کم میام، الانم بعد یه ماه تازه نظرتو خوندم سعی میکنم بیشتر بیام و پست بذارم