آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گل پسر ماماني

شعر خواندن آريا

1390/3/30 8:44
نویسنده : مامان معصومه
641 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني بهت گفتم بيا باهم شعر بخونيم من صداتو با گوشيم شکلک های شباهنگ ضبط كنم نمي دوني چقدر شيطوني كردي و من چقدر ازت صدا ضبط كردم تا يكيش براي توي سايت خوب از آب در اومد.شعر آقا پلسه و شعر يه توپ دارم و تاب تاب عباسي رو خوندي.

 شعرآقا پليسه

شبا كه ما مي خوابيم        آقا پليسه بيداره

ما خواب خوش مي بينيم     اون تو فكر شكاره

آقا پليسه زرنگه                 با دزدا خوب مي جنگه

دزدا رو دستگير مي كنه       ميگيره و زنجير مي كنه

ما پليس و دوست داريم       بهش احترام مي زاريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
29 خرداد 90 12:32
ای جانم قربون شعر خوندنش
بابا محسن
29 خرداد 90 13:53
چه پسر خوشتیپی ماشالله من فکر میکنم فرمت فایل شما ام پی تری نبوده ؛ می تونید آدرس آپلود شده رابرام بفرستین ؟
اعظم مامان سپهر
29 خرداد 90 15:09
الهي فداي شعر خوندنش:
مامان مسیح
29 خرداد 90 19:34
سلام عزیزم...خوبین ؟ به به ..آفرین گل پسر ناز
مامان ماهان
31 خرداد 90 16:33
ای جانم چقدر قشنگ شعر میخونه بوس بوس بوس
helia & Sarah
12 تیر 90 10:53
مامانش من هر کاری کردم نتونستم میشه منو مرحله به مرحله راهنمایی کنی من از توی لینکی که توی وبلاگ گذاشتی رفتم و فایلم رو آپلود کردم ولی وقتی میزارم توی وبلاگ مثل لینک میمونه باید روش کلیک کنی تا صفحه دیگه باز بشه و ران بشه چه کار کنم که این شکلی بشه ؟ کمککککککککککککک مرسی ممنونم بوسسسسسسسسسس برای بن تن خان