آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گل پسر ماماني

سري اول عكس ها

1391/1/26 10:23
نویسنده : مامان معصومه
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام سلام به همه دوستاي گلي كه با اينكه ما خيلي كم كار شديم توي سر زدن و آپ كردن همچنان به يادمون هستن و مارو فراموش نكردن ولي باور كنين هنوز كه هنوزه نتونستم كارامو به روال عادي برگردونم اينقدر سرم شلوغه كه نتونستم نظراته شما دوستاي گلمو تاييد كنم اميدوارم كه منو ببخشيد و اينو دليل بي معرفتيه من ندونين باور كنين اولين ماه از سال جديد اصلا"‌براي من خوب نبوده اول اين مشغله هاي كاري دوم هم يه بحران خيلي جدي و بدي رو توي زندگي پشت سر گذاشتم كه خدارو شكر به خير گذشت اميدوارم از اين به بعدش برام خوب باشه اينارو گفتم كه شما دوستاي گل بدونين كه با تمام دلتنگيهام براتون ولي واقعا"‌واقعا"‌نمي تونستم بيام بهتون سر بزنم و نظرات قشنگتونو تاييد كنم ولي اميدوارم بتونم جبران كنم.

و اما آريا خدارو شكر خوب و خوش و قبراق و سرحال با اين تفاصيل كه از تعطيلات به اين ور هنوز مهد كودك نرفته و روزگارشو نزد مامان من سپري مي كنه و از اين پيش آمد هم خيلي خوشحاله به طوريكه وقتي بهش مي گم آريا از فردا بايد بري مهد كودك خيلي بامزه برگشت گفت (مامان به خدا نزار برم مَه دِ تودك ) همچين با التماس پشت سرهم اين جمله رو تكرار مي كرد كه دل آدم و آب مي كرد كه من گفتم پس كجا مي خواي بموني عزيز اگه نري مهد كودك كه تو نگاه به مامان هما كردي و با مظلوميت گفتي (مامان هوما بمونم ايشت اذيتت نمي كنم ها) وقتي جواب مامان هما با لبخن مثبت بود رو كردي به من و با يه حالت بامزه گفتي (ديدي خودش دوفت بمونم مي مونم پيشه مامان هوما تو هم راحت شدي بورو سركارت) و اينطوريه كه همچنان پيشه مامان همايي ولي امروز روزه آخره و از فردا قراره راهيه مهد كودك بشي خداكنه كه زياد نخواي بي تابي كني.

عاشقتم

و اما مي ريم سراغ سري اول عكساي مسافرتمون دنبالم بياين

عزيزم

آريا بعد از يه استراحت كوتاه توي چادر (البته شما شيطونك حسابي خوابيده بودي و سركيف اومده بودي)

دوست دارم گلم

آريا توي يزد

دوست دارم گلم

آريا و هستي (خداروشكر خيلي خوب باهم كنار مي اومدين و ما اصلا"‌در موردتون مشكل نداشتيم البته بجز بعضي مواقع كه گل پسر ما مي زد توي خط لجبازي كه اونم از طرف هستي زود برطرف مي شد چون خيلي دوست داشت)

آريا و هستي

دوست دارم گلم

اينجا هم رفتيم آتشكده توي يزد كه تو حسابي از اون آتيشي كه توي شيشه بود خوشت اومده بود مي خواستي فوتش كني از پشت شيشه بعد كه موفق نمي شدي بامزه تلاش مي كردي و اصرار كه منو ببرين تو تا آتيشو فوت كنم

دوست دارم گلم

آريا و هستي

توي راه رفتن به بندر عباس توي يه استراحتگاهي كه نگه داشتيم از ديدن اين شتر و بچش اينقدر ذوق كردي كه نگو همش مي خواستي با زورم كه شده به بچه ي شتره غذا بدي بخوري موقع رفتن هم با گريه ازشون جدا شدي

دوست دارم گلم

آريا و هستي

دوست دارم گلم

و اما كم كم به سرزمين نخل ها نزديك مي شويم خدارو شكر هوا خيلي خوب بود و از گرما هميشگيه بندر عباس خبري نبود چون من واقعا"‌نگران گرماي اونجا و تو بودم كه مبادا گرما زده بشي ولي خدارو شكر اين نگرانيم هم رفع شد

آريا و هستي

دوست دارم گلم

دوست دارم گلم

آريا و هستي

و اما هرچه نزديكتر و نزديكتر مي شيم از هجم لباساي شما هم كم مي شه (پيش به سوي درياي بندر عباس كه اونجا حسابي براي خودت مثلا"‌ماهيگيري كردي و كلي هم با بابا و عمو ها آب بازي كردي)

آريا و هستي

دوست دارم گلم

آريا و ماهيگيري

دوست دارم گلم

دوست دارم گلم

و چي بگم از وقتي كه رفتيم قشم از هوا كه راضي بوديم چون از آفتاب سوزان خبري نبود ولي از تو كم و بيش راضي بوديم راه كه نمي اومدي البته حق داشتي حسابي خسته شده بودي بابايي هم ديگه از كمر افتاده بود طفلك از بس كه بغلت كرده بود ولي تو از خريدايي كه بيشترش براي تو بود خيلي خوشحال بودي جالب اينكه خودت هم كلي نظر مي دادي و بيشتر خريدات بنا به نظر خودت انجام شد

دوست دارم گلم

اينجا هم قرار بود از هستي من تكي بندازم كه تو شيطونيت گل كرده بود

آريا و هستي

دوست دارم گلم

دوست دارم گلم

عكساي آريا توي تولد

دوست دارم گلم

دوست دارم گلم

و اما عكساي شادوماد گلم توي عروسي با عروس خانوم خوشگل(قربونت برم الهي داماديت ماماني) قربونه ژستاتون برم من

دوست دارم گلم

عاشقتونم

عزيزم

دوست دارم گلم

عزيزم

عاشقتونم

دوستون دارم

دوست دارم گلم

عزيزم

و اما خداحافظي از بندر عباس و پيش بسوي شيراز

 آريا و هستي

اين داستان ادامه دارد

دوست دارم گلم

 اين داستان ادامه دارد تا بعد

دوست دارم گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مرد كوچك من
26 فروردین 91 11:17
سلام معصومه جون خوبي عزيزم؟ ايشالا كه تمام روزهاي زنديگتون بعد از اين طلايي باشه و بدون غم و غصه عزيزم ماشالا آريا جون چقدر خوشتيپ شده تو عكسا منتظر مطالب خوندني شما هستيم البته زود به زود
مامان نازدونه ها
26 فروردین 91 11:42
وااای مامانی تو نمیگی این عکسها ور میذاری مخصوصن عکسهای دامادیشو ما با دل پرهوسمون برا بوسیدنش چکار کنیم؟ از طرفم چند بوسه مادرانه ومحکم ازش بگیر
مامان نیایش
26 فروردین 91 12:24
سلام عزیزم برات یه عالمه نوشتم نمیدونم چی شد عزیزم عکس هات خیلی قشنگ بود همیشه به سیر و گشت ایشالا شاد باشی و سر حال و خندون همیشه عکس های عروسیتون هم عالی بود ایشالا عکس های دامادیت عزیزمقربون ژست های خوشگلت خیلی لذت برم شاد باشی
مامان امیر علی
26 فروردین 91 12:37
ای داد بیدادددددددددددد این چه عکسهاییه وای دلم غش رفت خدا جونم چه عروس و دامادی مخصوصا داماد خان خوش تیپ با اون کلاش وای وای ماشاله ماشاله ماشاله .
خیلی عکسهای پسرم ناز هستند مثل همیشه .دخمل کشی واسه خودتاااااااااااااا باید دخترا توی صف وایسند دم در خونتون .کاره مامان و بابا درومددددددددد.
ایشاله که کارهای شما مامان گل هم کمتر می شه و به روال مییوفته .قدر بدون چون من الان ارزوی کارمو دارم که به خاطر پسرم از دست دادم .شما مقاوم باش ایشاله همه چی رو زمان درست می کنه و پسرم مثل یه مرد دوباره به مهد بر می گرده هیچی بهتر از فعالیت و تجربه نیست .خانه مادربزرگها هم همیشه هست .خوشحالم به شما خوش گذشته و پسر خوبی بودی .منتظر بقیه هستیم .می بوسمتون


مرسي عزيزم از اين همه محبتت
مامان علی خوشتیپ
26 فروردین 91 12:49
آی قربوننننننننننننننش بششششششششششم با اون تیپش چی عکساییم انداخته شیطون
الهام مامان رامیلا
26 فروردین 91 12:59
ای جانم به این عکسا بخدا عکسای عروسی خیلی ماه بود وای که کلی خندیدم و کیف کردم معصومه جان عالی بود دستت درد نکنه می گم همین گل دخملو عروس خودت کن
مامان پریسا
26 فروردین 91 13:08
عکسها عالی بود. خصوصا عکسای دومادی
نارینه
26 فروردین 91 13:11
سلام عزیزم ... خدا قوت ...

خوشحالم که بحران زندگیتون به خیر گذشت. ... ایشالله دیگه مسئله ای پیش نیاد

عکسای عزیز خاله هم خیلی خوشگله ... ژستاش منو کشته !!!!!!!


قربونت برم من عزيزم
مامان حسنی
26 فروردین 91 16:28
سلام بببببببببببه چقدر عکسای خوشگل وای قلبون این عروس دوماد خوشگل برم با این ژستای عشقولانه وقتی عکسای میدون میرچخماق واتیشکده را دیدم حیفم اومد ای کاش منم اونجا بودم ودیده بودمتون خوش باشید
مامان رها
26 فروردین 91 17:00
سلام عزیزم تیپت من و کشته خاله الهی کت و شلوار دامادیتو تنت بکنی بلا
تینا بیدی
26 فروردین 91 17:01
سلام.
قربون شادوماد گل و خوشتیپمون برم. با اون ژست های مردونش.
معصومه جون چه بی خبر اومدین بندر. کاش می دونستم شما و خونواده گلتونو از نزدیک می دیدم. هوای عید گرم نبود البته هنوزم خوبه ولی چند روز خاکی هم داشتیم توی عید.
خوشحالم راضی بودین.


كم سعادتي از ما بود عزيزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 فروردین 91 17:22
سلام معصومه جون.
ایشالله زودتر از شر کارها خلاص بشی.خدا نکنه هیچوقت تو دلت غم بشینه.بحرانها کم و بیش پیداشون میشه.اما امیدوارم از این به بعد همش آرامش بعد از طوفان باشه.
آریا جون خاله قربونت.تیپت رو بخورم گل پسری.آخیش بمیرم که "به خدا میخوای نری مهد کودک"ولی مامانی بی زبون راه بهتری نداره چکار کنه؟
راستی مامانی امکانش نیست براتون که یه مدت پرستار بگیرین واسه آریا جون؟


مرسي عزيزم از اين دعاهاي خوبت اميدوارم اين سال براي همه سال خوبي باشه
فكر پرستارم كردم ولي شخص مطمئني كه با خيال راحت بتونم با آريا تو خونه تنهاش بزارم پيدا نكردم
مامان سونیا
26 فروردین 91 17:38
ماشاالله چه عکساش ناز شده انگاری بهش خیلی خوش گذشته عزیزم کاش امکانش بود و مهد نمیگذاشتیش گل پسر گناه داره طفلی رو با اکراه راهی مهدش بکنی دلم واسش کباب شد اینا رو خوندم الهی بگردم فدات بشه خاله زودی بزرگ بشو تا مجبور نشی بری مهد عزیزم
مامان رهام
27 فروردین 91 11:43
الهي خاله فدات شه چقد عكسا ناز شدن دوماد خوش تيپ خاله فدات شه معصومه جون اسپند يادت نره عزيزم .تو هم مثل من درگيريات زياد شده خدا خودش كمكمون كنه
مامان دیانا
27 فروردین 91 14:34
سلام عزیزم خوبین؟ پسر گل ما چطوره؟ سال نو با تاخیر مبارک دلم براتون تنگ شده بود عکسهاتون خیلی قشنگه ایدوارم همیشه به گردش و تفریح و مسافرت باشین بوس برای آریای خوش تیپ
مامان گیسو
28 فروردین 91 1:18
همیشه به سفر دوست گلم خیلیییییییییییی عکس ها قشنگ بود مخصوصاً عروس و دوماد هههههههه ان شاا... دامادیش رو ببینی عشق منه این پسمل نازت
امیــــــرشـــــیما
28 فروردین 91 11:34
ســـــــــــــلام دوســــتــــــ گــــلــم وبـــــ عالـــی دارـی خوشـــحـال میـشـم بـه وبــــ ماهــم یه ســـربـزنی تا امشــبـــ یـــا فــردا چــــتـــ روم امیِــــرشــــــیمــا هـــــم درســـــتـــــ میــــشــه و آدرســــــشـــــ تــویـه وبـــــــ گذاشـــــته مــــیــشـــه دوســـــتــــ داشــــتـــیـــن بــه چـــــت روم هـــم ســربـزنیــد مکانــی خوبـــــ و دوســــت داشتـــنی برا ـــــی دوســــتـــــ یــــابــی و خـوش گــــذرانی تمـــام دوستــــان لوکــس بلـــاگــــ هستـــن پــــس شـــما هــم بـــیـــایــن منـتـظـرتـــــــون هستـــم بــای
نرگس(مامان ساینا)
28 فروردین 91 13:35
ماشالا چشم نخوره ایشالا ماااااااااااااااااچ گنده از طرف من و ساینا
مامان الینا
28 فروردین 91 13:54
واااااااااااااااااااااای چه عکسای جالبی خیلیخیلی آقا داماد باحالی شده هزززززززززززااااااار ماشاالله انشاالله کت و شلوار دامادی بپوشه شاد باشید
مامان احسان
28 فروردین 91 21:37
ایشالله دامادیت عزیزم
elham
29 فروردین 91 0:44
سلام وبلاگ با مزه ای دارید.خوشحال می شوم از وبلاگ من هم دیدن کنید. در مورد روانشناسی کودک است
مناء
29 فروردین 91 13:58
سلام دوست عزیز________$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ _آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°______$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااا______€_________________$$$$ _____________€._______________ $$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ __________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._ آریا خیلی جیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگره
مامان ماهان
29 فروردین 91 16:03
به به همیشه به گشت و گذار عزیزم و همچنین به عروسی به به مبارکه الهی خوشبخت بشن عروس و داماد اصلی رو گفتماااااااااااااااااااااا آریا جون چقدر خوشگل شدی چقدر کت و شلوار بهت میاد عروس هم که دیگه نگو یه تیکه ماهه عکسها خیلی خوشگل شده انگار رفتن آتلیه عکس انداختن بوووووووووووووووووووووس برای آریای نازززززززززززززززززززم
فرشته مامان امین رضا
29 فروردین 91 20:57
سلام عزیزم وای چه عکسای خوشگل ونازی مخصوصا"شاه دامادوعروس خانم انشااله همیشه به سفروخوشی. فرصت کردی به ماهم سربزن
مریم(مامان روشا)
30 فروردین 91 12:26
مصی جونم پس کی کارت کم میشه مثل قبل هم زود زود آپ کنی هم هرروز بیای پیشم بابا ما دلمون تنگ میشه!


به خدا منم دلم براتون تنگ شده ولي واقعا"‌كارام خيلي شلوغ پلوغ شده
مامان نیایش
30 فروردین 91 13:04
مثل اینکه نظرها رو هنوز تایید نکردی



واقعا" شرمنده اين همه محبته شما دوستاي گلمم
مامان رهام
31 فروردین 91 11:16
سلام معصومه جون حسابي سرت شلوغه ها؟.................نكنه تنبل شدي تو فصل بهار....................دلم براتون تنگ شده


نه باور تنبلي نيست شلوغيه كارم وحشتناكه
مامان پوریا و آریا
1 اردیبهشت 91 18:32


اگه بدونی من چقدر دوستت دارم عزیزم

اگه بدونی چقدر قربون صدقه ات تو عکسها میرم

اشاالله همیشه سالم باشی گل پسر خوشگل و خوش تیپ


مرسي عزيزم ما هم شمارو دوست داريم خاله جون
مامان پوریا و آریا
1 اردیبهشت 91 18:34
انشاالله دامادیت عزیزم
سیدمهدی
2 اردیبهشت 91 3:33
من آدرس ام یک سال هستش عوض شده شما هنوز لینک من رو اصلاح نکردی درضمن یادم رفت سلاممممممم


با شرمندگي الان ويرايش كردم
خاطره مامان بردیا
4 اردیبهشت 91 14:15
وای همه عکسا عالی بود. اصلا نمیدونم بگم کدوم قشنگ تره. فقط این که کلاه ماهیگیریت خیلی نازه کت و شلوارت من و کشته عاشق عکسای عروس دومادی شدم به خدا
مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 15:42
سلام خوبان شرمنده که دیر بهتون سر زدم.... عکسها فوق العاده بودند....پس حسابی شهرهای در طول مسیر را سیاحت کردید.همیشه به سفر و خوشی باشید عجب اتفاق جالبی ما هم از 29 تا 3 عید یزد بودیم شما هم تو همون تاریخ اونجا بودید؟ همدیگر را میدیدم چی میشد... قربون داماد بشم....اینطور که این جلو میره و عجله داره زود مادرشوهر میشی ها یک ماچ توپول از صورت ماهش از طرف ما بکن.
وحیده مامان پارسا
12 اردیبهشت 91 13:42
وای چه عکسهاییییییییی به سلامتی عروس دار هم که شدی