آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر ماماني

سري دوم عكس ها

1391/2/2 12:16
نویسنده : مامان معصومه
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام عزيز دل مامان عزيزم نمي خواد چيزي بگي خودم خوب مي دونم كه حسابي دير به دير دارم مي يام برات آپ مي كنم و به دوستاي گلم سر مي زنم ولي باور كن ماماني دست من نيست نمي دونم چرا امسال اينقدر كارام درهم و برهم شده و هركاري هم مي كنم تا صفرشون كنم باز نمي شه باور كن ماماني بارها شده دلم اينقدر براي دوستامون تنگ شده وسطاي كارم مي يام حول حولكي يه سري مي زنم بدون اينكه وقت كنم يه نظر بزارم اميدوارم هم تو از اينكه دير به دير سايتتو آپ مي كنم هم دوستاي مهربونمون كه همچنان به يادمون هستند و هميشه برامون نظرات پر از مهر برامون مي زارن ماماني رو ببخشين ولي قول مي دم به محض اينكه سرم خلوت شد جبران اين كم كاريمو بكنم خوبهخجالت

 

چند روز پيش توي خونه داشتم كارامو مي كردم تو هم با يه دفتر و خودكار براي خودت مشغول نقاشي كردن بودي كه يه دفعه شروع كردي با صداي بلند منو صدا كردن (مامانچك بيا ميبين اِضما زدم = تازگي ها وقتي مي خواي خودتو برام لوس كني منو مامانچك صدا مي كني) منم همينطوري كه داشتم قربون صدقت مي رفتم و مي اومدم سمتت گفتم چيكار كردي كه تو با ذوق دفترتو نشونم دادي و گفتي (ميبين اِضما زدم قشنگه) وقتي نگاه دفتر كردم ديدم چندتا خط كشيدي تازه فهميدم منظورت از اِضما همون امضاء خودمونه و اينطوري شد كه تو اولين امضاء مخصوص به خودتو انجام دادي.

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

 عاشقتم

براي ديدن ادامه عكساي مسافرت آريا دنبالم بياد

اول از همه عكس امضاء يا به گفته خودت اضماتو مي زارم (قربونه پسرم برم )

امضاء آرياخوب اينم يه مدلشه ديگه

امضا

و اما عكساي مسافرتمون

توي شيراز كه هوا اينقدر بد بود از شانس ما همش بارندگي بود اونم به صورت سيل آسا اما مامني ما رودارتر بوديم كه دست از گشتن بكشيم توي همون بارون شديد تا جاييكه مي شد رفتيم گشتيم البته همه جارو نتونستيم بريم چون بايد مراعات شما دوتا شيطونكم مي كرديم كه توي بارون سرما نخوري براي همين گردش توي شيراز و خلاصه كرديم و گذاشتيم توي يه مسافرت ديگه كه اساسي بريم شيراز گردي.

ارگ كريم خان

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

آريا و هستي

آريا و هستي

همه ي وجودمي

حافظيه (خيلي جاي قشنگي بود من كه واقعا"‌عاشقش شدم فقط حيف كه خيلي خيلي شلوغ بود)

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

سعديه هم شب بود كه رفتيم تو شيطونكم توي بغل ماماني خواب بودي

درياچه نمك كه به طرز وحشتناكي هوا سرد بود

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

اصفهان

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

همه ي وجودمي

آريا و هستي

همه ي وجودمي

و اما باز اين عكسا ادامه دارد همه ي وجودمي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (36)

مامان امیر علی
2 اردیبهشت 91 14:11
به به همیشه به گردش عاشق این جور مسافرتها هستم خیلی مناظر عالی و زیبا بودند کلی مناظر دیدنی دیم .قربون اون کلاهت خوش تیپ و اون امضا قشنگت موفق باشی پسرم .خانمی ایشاله شما هم کارهاتون به خوبی به روال می افته و تا باشه همیشه کار باشه انسان با کار و تلاش زندست .موفق باشید .بوس
تینا بیدی
2 اردیبهشت 91 14:16
ایران گردی کردین حسابی.
چه خوب.
معصومه جون آریا تو سفر اذیتت نمی کرد ؟(نق نمی زد، بهونه وسایلاشو نمی گرفت؟ از تو ماشین بودن خسته نمی شد؟)
با ماشین شخصی رفته بودین دیگه. نه؟
عکساش خیلی خواستنی و جیگر شده، هزار ماشالله



آره عزيزم با ماشين شخصي رفته بوديم آريا هم اينقدر سرش گرم مي شد توي هر جايي مي خواست توقف مي كرديم بعضي وقتها هم خواب بود تو ماشين
مامان احسان
2 اردیبهشت 91 14:52
ای جونم عزیزم عکسات فوق العاده اند عزیزم منم عاشق حافظیه ام.. خیلی خوش تیپ شدی آریا جوووووووون یه دنیا بوووووووووووووووووووووس برای آریای گلم..
الهام مامان رامیلا
2 اردیبهشت 91 15:29
به به چه عکسای قشنگی خیلی لذت بردیم دستت درد نکنه معصومه جان
زهرا از نی نی وبلاگ213
2 اردیبهشت 91 15:31
خیلی قشنگ بود هم به زادگاه من(شیراز) و هم به زادگاه همسرم علی(اصفهان) رفتید. وآریا جون هم که مثل همیشه نانازه ماشالا منم حافظیه رو خیلی دوست دارم و هربار که میریم شیراز حتما یه سر میزنم البته همیشه به این شلوغی نیس و خلوت تره.
فائزه
2 اردیبهشت 91 15:39
سلامممممممم. واییییییی چه جیگری و ملوسی دارین خدا حفظش کنه . من عاااااااااااااااشق پسر بچه هام .از طرف من ببوسینش محکم
مریم (مامان روشا)
2 اردیبهشت 91 16:41
قربون اون اضما زدنت بشم من...به به چه عکسایی ولی خاله قبول کن عکسای اصفهان از همه جا قشنگتر شده نه! میگم مامانی دوتا عکس از خودتم میذاشتی بد نبودا ...یکم ازدلتنگی ما کم میشد به خدا!
مامان هانیه سادات
2 اردیبهشت 91 16:43
سلام.
خواهرزاده عزیزم(فاطمه) تو ICUبستری شده.التماس دعای مخصوص دارم.


عزيزم اميدوارم هرچه زودتر حالش خوب بشه
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 18:24
خوشبحال آريا با مامان هنرمندش همش ازش عکس ميگيره. اون عکسهاي دامادي خيلي بانمک بود. خوشم اومد
مناء
2 اردیبهشت 91 19:03
____________.♥♫♥.____________.♥. * ____________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. * ____________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. * _____________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * ______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * _.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . * ______-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * .. ___________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * .. ____________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * .. ____________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* .. ____________.♥♫♥.____________.♥. ماشالله اسفند دود کن الان اینه بزرگ بشه چی میشه ایشالله همیشه به شادی اضماتم قشنگه خاله جون
مامان پریسا
2 اردیبهشت 91 20:19
عزیزم عالی بودن. خدا رو شکر که تعطیلات خوبی داشتید. همیشه خوش باشید
مامان حسني
3 اردیبهشت 91 8:23
سلام به به چقدرعساي خوشگل آريا جونم اون كلاهه خيلي بهت مي اد خصوصا وقتي ژست ميگري خاله جون به ما هم اضما ميدي
مرد كوچك من
3 اردیبهشت 91 8:32
سلام عزيز دلم هزا ماشالا آقايي شده براي خودش با اون كلاه مردونش منتظر ادامه ‌ هم هستم
مامان نازدونه ها
3 اردیبهشت 91 9:02
عزیزم خودشو عکسهاشه مامانچک منظر دیدن بقیه ی عکسهای پسرچک هستم با اون اداها وکلاه قشنگش
مامان رهام
3 اردیبهشت 91 11:11
قربون اضما كردنت عكساتم مثل هميشه فوق العادست
مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:28
وااااااااااااااااای عکسها خیلی خیلی خوشگل بود دستت درد نکنه مامانی آریا جونم یه دونه امضا هم به من بده گلم
فهیمه مامان پرهام
3 اردیبهشت 91 19:17
سلام خانومی با اومدنت خوشحالم کردی. ببخش که این مدت نبودم...ولی باور کن همیشه می خونمت تمام و کمال. راستش ما الان دیگه برگشتیم ولی یه فرصت دیگه حتما" میام عزیزم، مرسی از محبتت آریای گلمو ببوس همیشه به سفر و خوشی عزیزم عکساشم خوشمل بود ولی اونکه روی پل بود و تکی بود از همه ناب تر بود....دلم براش ضعف رفت کاش بهم می گفتی اصفهانی، نمی دونم شما کی اونجا بودین اما شاید همو می دیدم ما هفته ی اول بودیم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
4 اردیبهشت 91 0:54
سلام.قربونت برم آریا جون.میشه یه امضا هم بدی خاله عزیزم.
معصومه جون داشتیم؟؟؟شما بیاین شیراز و خبر ندین؟حالا ما اونجا نبودیم ولی همه ف و فامیل اونجا هستن و توی اون هوای فوق العاده سرد میتونستن کمکی باشن براتون.
امسال شیراز بعد از چندین سال خشکسالی یه سال پر بارون رو به خودش دید خداروشکر.
شیراز رو باید اردیبهشت ببینی.امکان نداره اردیبهشت اینجا باشی و آرزوی داشتن یه خونه تو شیراز رو نکنی.
البته خیلی از ماهها شیراز بهشته ولی اردی بهشت یه چیز دیگه س.اصلا من میگم اردی بهشت رو هر که نامگذاری کرده تو همون ماه شیراز بوده.
عکسای اصفهانتون مث عکسای اصفهان ماست.البته این مدلیا رو تو وب نذاشتم.ولی همون جاهایی که آریا جون عکس گرفته ماهم از ماهان عکس داریم.
داخل طاقیها و روبروی اون هفت سین مرکز خرید کوثر و...
در ضمن آریا جون تیپت منو کشته.قبل از عید نمونه همین کلاه رو تو یه مغازه دیدم یه کم از سر ماهان کوچیک بود.بزرگترش رو هم نداشت.نخریدم.


مرسي عزيزم ولي توي شيراز آشنا داشتيم هم اينكه دوست شوهري اونجا بود هم خونه دختر عمه خودم اونجاست قربونت برم
مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 15:44
بازم سلام
در مورد پیشنهادت برای بیرون رفتن من کاملا موافقم و از بین دوستان هرکی تونست باهاشون قرار میگذاریم..این دفعه زحمت برنامه ریزیش با شما....
منتظر دیدارتون هستیم


در اولين فرصت يه پست مي زاريم با عنوان نشست وبلاگي هركي دوست داشت ميايد چطوره
مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 15:46
بابا خوش تیپ.... ژست گرفتنت که دیکه کاملا حرفه ای شدهچه عکسهای قشنگی در شیراز انداختید
امیروثنا
4 اردیبهشت 91 23:42
سلام به آریا ومامان جونش خوب هستین کجا تشریف ندارین سر نمیزنین آپم بدوین بیایین
مریم (مامان روشا)
5 اردیبهشت 91 17:22
فرشته مامان امین رضا
6 اردیبهشت 91 11:12
سلام موش بخوره توروبااین اضماء عکساتم عالی
نارینه
6 اردیبهشت 91 16:45
خسته نباشی گلم ... به خودت فشار نیار زیاد ... کار انجام میشه ... قربون امضای پسر خوش تیپمون برم
مامان سارا و اميرمحمد
6 اردیبهشت 91 20:51
فداي اون ژستات خاله جون . عكسات خيلي ناز شدن . دست ماماني درد نكنه.
خاله زهرا
6 اردیبهشت 91 23:43
سلام دوست عزیز!
من آدرس وبمو عوض کردم!
خوشحال میشم اینو جایگزین کنی!


عزيزم ادرسه جديد برام باز نكرد
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 17:02
سلاااااااااااااام به آریا کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش . میخواستم بگم که با اجازتون ما هم نقل مکان کردیم به نی نی وبلاگ وشما رو تو وبلاگ حدید لینک کردیم . خوشحال میشم اگه منو با آدرس جدیدلینک کنید: www.http://nini213.niniweblog.com لطفا مارو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید وخبر بدید ممنونم
مامان علي خوشتيپ
7 اردیبهشت 91 20:25
عكسا مثل هميشسه خوشگل بودن. دلم هواي حافظيه كرد شدييييييييييييييد آريا جون يه امضا به خاله ميدي؟
مامان انیسا
8 اردیبهشت 91 12:37
چه گل پسملی به به به
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 1:36
یعنی من رسماً عاشقشم به خدا خصوصی داری
مامان سانلی
9 اردیبهشت 91 16:33
قربون ژستات و اون کلاه شاپوت بشم من که اینقدر شما عسلی گل خاله
دایی بنی جون
9 اردیبهشت 91 20:32
سلام وای چقدر عکس های زیبایی بود خصوصا اونی عکسی که روی پل سی سه پل ایستاده امیدوارم همیشه به سفر باشید و پر از شادی

منتظر حضور گرمتان هستیم


دايي من هرچي سعي كردم نمي دونم چرا وارد سايت نشد فقط يه صفحه رنگي باز شد همين بدون هيچي مطلب
مامان پوریا و آریا
11 اردیبهشت 91 15:41
: عکسهات عالی بودن مثل همیشه ..دست عکاس هنرمند هم درد نکنه امضاشووووووووووو
وحیده مامان پارسا
12 اردیبهشت 91 13:44
آخی اصفهان هم که اومده بودید.خبر میدادید همدیگه رو میدیدیم


اگه مي دونستم البته ما اصفهان يه روز بيشتر نبوديم
مامان حنا
13 اردیبهشت 91 18:47
سلام عزیزم با دیدن عکساتون کلی کیف کردم عکسها خیلی قشنگ بودن و وجود نازنین آریای عزیزم هم قشنگترش کرده بود همیشه به به خوشی باشید عزیزم از طرف من گل پسر نازتو ببوس
نوشین مامان ایلیا
23 اردیبهشت 91 12:34
عکسای خوشکلی شده. به شیراز شهر ما هم اومدین