آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر ماماني

و اما دوباره عكس آتليه

1390/10/14 15:36
نویسنده : مامان معصومه
2,188 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

سلام عشقه مامان

       بزار قبل از هر چيز از تمام دوستاي گل سايتيمون كه بهت راي دادن تا شانس برنده شدنت توي مسابقه گل هاي باغ بهشت بشتر بشه يه تشكر خيلي خيلي بزرگ بكنم واقعا"‌دست همگي درد نكنه كه اينقدر به آريا لطف دارين و دوسش دارين و اينو با كامنتاي پر مهرتون چه در زمانه مريضيه آريا و نگراني هاي من با راهنمايي هاي خوب و دسوزانتون چه در زمان خوشي و مسابقات با همكاري كردن هاتون همه جوره بهم ثابت كردين.

 

نایت اسکین

اول از مي خوام از حل شدن نگرانيام برات بنويسم تا دوستاي گلي هم كه با نگرانيه من دلواپس و نگرانه تو شده بودن خيالشون آسوده بشه: در مورد خون دماغت بايد بگم كه دوباره بردم آزمايش كه خدارو هزار مرتبه شكر كه چيزي نشون نداده بود و دكترا گفتن احتمال داره به خاطر خشكيه مخاط بيني و خشكيه هوا باشه كه اين مشكل با چرب نگه داشتن بينيت و مرطوب نگه داشتنه محيط خدارو شكر ديگه تا به حال خون دماغ نشدي.

 

نایت اسکین

در مورد كابوسات اول از همه كارتون هاي خشنتو قطع كردم از قبيل بن تن و مرد عنكبوتي و... چون احساس مي كردم ديگه خيلي داري از بن تن الگو برداري مي كني براي همين ديدن هرنوع كارتون رزمي و تخيلي و بكش بكش قدغن شد و تو همچنان در قرنطينه به سر مي بري دومين كاري كه كردم يه مشاوره خوب كودك پيدا كردم و بردمت پيش اون كه خيلي هم راضيم چون با رفتن پيش مشاوره فهميدم يك سري از كارايي كه من فكر مي كردم براي تربيتت لازم و براي اينكه ديگرون نگن واي چه بچه ي شيطوني چه پسر بي ادبي انجام مي دادم همشون اشتباه بود دكتر مي گفت بزارم براي خودت بچگي كني و تا جايي كه كارات خطرناك نباشن هركاري دوست داري انجام بدي منم از اين به بعد ديگه حرف اطرافيان كه در موردت مي زنن مهم نيست فقط مهم بچگي كردنته كه مفت از دست ندهي و نهايت استفاده رو ازش ببري در ضمن ماماني تصميم گرفتم براي اون كاري كه براي تو بهتره رفتن به مشاورمو ادامه بدم تا كابوسهايي كه الان هر چند شب يه بار مي بيني كلا" قطع بشه.

 

عزيز دلم سرماخوردگيت هم خدارو شكر بهتر شده و فقط سينه دردت و آبريزش بينيه شديدت همچنان باقي مونده كه اونم اميدوارم هرچه زودتر زود خوب بشه.

خــــــــــــــــــدايــــــــــــــــــــــــــا براي سلامتي اي كه به آريا عطا نمودي شــــــــــــكـــــــــــــرت 

نایت اسکین

و اما اصل ماجرا اين بود كه من چند وقت پيش توي سايت دوست گلمون برديا جونه خوش خنده و مامانه خوبش يه پست ديدم كه عكس هاي آتليه اي برديا جون توش بود كه من خيلي خوشم اومد چون با عكساي خودت كه توي اين سالها ازت انداخته بودم سبكشون فرق مي كرد براي همين من تلفن آتليه رو از مامان برديا جون گرفتم و برات وقت گرفتم و رفتيم براي عكاسينیشخندبماند توي آتليه كه بر عكس آتليه كه خودت هميشه مي رفتي عكاس مرد بود و جنابعالي هم خجالت مي كشيدي و وقتي مي خواستيم بخندونيمت از خجالت لباتو با زحمت جمع مي كردي كه نخندي يا به من مشتتو نشون مي دادي كه يعني اگه بخندونيم دعوات مي كنم و براي آب كردن يخت من چه ورجه وورجه هايي كه نكردمو چه مشقتي كه نكشيدم تا عكسات خوشگل افتادن و آقا چند تا لبخند جانانه زدن ولي وقتي سي دي عكسا رو گرفتم ديدم ارزششو داشتو خستگيم در رفت.

براي ديدن عكساي آتليه بزن بريم ادامه مطلب

نفسميييييييييييييييي

 

پي نوشت تولدانه :‌پنج شنبه تولد محدثه عزيز دله خالست قراره بياد خونه ما و من و آرياو بابايي قراره محدثه جون و سوپرايز كنيم و براش خونه رو تزئين كنيم آخه مامانش يكم توي اين چيزا بي حوصلست اصلا" اهل تولد گرفتن و اين حرفا نيست براي همين خاله براي عشقش اينكارو مي كنه. محدثه عزيز دله خاله تولدت مبارك .عشقه خاله

اين دوتا عكس رو در اندازه بزرگ روي شاسي سفارش داديم (كه بابايي مي گفت خدايي تو ديوار خالي براي زدنه اينا داري كه من گفتم غصه نخور براشون جا پيدا مي كنمنیشخند)

شادي بخش زندگيم

همه ي وجوده من

اين عكسا هم با هزار دو دلي از بين 400 عكسي كه ازت انداخته بودن براي آلبومت سفارش داديم(واقعا"‌انتخاب از توشون سخت بود)

عزيز دلمي

اميد مامان

همه ي هستيم

اميدمي

ميميرم برات

عشقميييييييييييييي

دوست دارمممممممممممممممممممم

جيگرمي

باتو من زندم

عاشقتمممممممممممممم

اييييييييييييييي جانم

دوست دارم عشقم

بي تو من مي ميميرم

همه ي  وجودمي

اميدمي

دوست دارم

عاشقه خنده هاتم

ميميرم برات

شاديه زندگيم

وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

ترنم
14 دی 90 14:27
قربون این پسرنازنازیه خوردنی


عزيزم هرچي سعي مي كنم بيام توي سايتت نمي تونم هي ارور مي ده آدرسه سايتتو يه بار برام توي كامته بنويس
خاطره مامان بردیا
14 دی 90 14:39
خدا رو شکر که خون دماغ شدن آریا جون قطع شده و آزمایش هم چیزی نشون نداده دیدی گفتم مامانی الکی نگرانی در مورد کابوس ها هم بسیار کار خوبی کردی که کارتون ها رو فعلا مسدود کردی کمک گرفتن از مشاور هم عالیه.. آفرین مامانی که انقدر به فکر این پسر نازی


واقعا" روحيه دادن شما دوستاي گلم خيلي كمكم كرد تا كلا"‌نگرانيام از بين رفت از داشتن دوستاي گلي مثله شما خوشحالم
خاله سميه
14 دی 90 14:39
الهي بزرگ بشي خاله كه اينقدر خوش عكسي
ماماني حتما براش تو خونه اسفند دود كن.
كلي از ديدن عكساي آريا كيف كردم


مرسي خاله جونم
خاطره مامان بردیا
14 دی 90 14:42
عکس ها همش عالیه. مخصوصا اون پشت شیشه که اولی هست و می گی بزرگش کردی.. حتما منم این و به سها می گم دفعه دیگه راستی اون که برگ داره هم خیلی قشنگ شده منم دفعه پیش می خواستم اما بهم گفت هنوز فرصت نکرده بره برگ جمع کنه

وای دیوونه عکس اولیه شدم به خدا.. آریا رو ببوس


مرسي عزيزم از اين كه معرف آتليه به من تو بودي واقعا" دستت درد نكنه عالي بود
مامان ماهان
14 دی 90 17:06
ای جونم خیلی نازززززززززززززززززززززی عزیزم عکسها هم عالی شده بووووووووووووووووووس





ماهان
14 دی 90 19:39
اشتباه می‌کنند بعضی‌ها که اشتباه نمی‌کنند! بايد راه افتاد ، مثل رودها که بعضی به دريا می‌رسند بعضی هم به دريا نمی‌رسند. رفتن ، هيچ ربطی به رسيدن ندارد! (تو که میدونی اینا همش الکیه ، فقط می خواستم بگم آپم )
فهیمه مامان پرهام
14 دی 90 19:55
واااااااااااااااااااای خیلی ناب بودن عزیزم
ماشااله خیلی جیگر شده عکساش
اصلا" با آتلیه ی قبلی قابل مقایسه نیست،
همه ش قشنگه و نمی تونم بگم کدوم بهتره، منم از اون که با دوربین و سه پایه ست از پرهام گرفتم ولی تو خونه اونم که پشت شیشه ست رو خوشم اومد و اگه تونستم ازش می گیرم، ممنون که ما رو تو دیدن عکساش سهیم کردی منو که میشناسی همش دنبال ایده های نو برای پرهامم، بخاطر همین از دیدنش خیلی لذت بردم
انشااله همیشه سلامت باشه

چشمات خوشگل مي بين گلم واقعا" خودم هم راضي بودم با تمام عكساي آريا متفاوته خوش بحال پرهام كه ماماني خودش حسابي هنرمنده و نيازي به آتليه نداره
فهیمه مامان پرهام
14 دی 90 20:32
ببخش اصلا" حواسم نبود برا کپی ِ عکس آریا جون اجازه بگیرم


خاله جون اين حرفا چيه اجازه ما هم دسته شماست
مامان شایان و داداشی
14 دی 90 21:28
هزار ماشالله گل پسر نانازی الهی زنده باشی
مامان اهورا
14 دی 90 23:51
سلام خدا حفظش کنه عکسای نازی گرفته خوشحالیم خبر سلامتیشو شنیدیم خیلی دوست دارم اریا جون


آريا هم شما رو دوست داره اهورا جان


سارا
15 دی 90 12:09
الهي خيلي نازه اين گل پسر ماشااله چشم نخوره ايشااله
راستي خيلي عكساي جالبيه كدوم آتليه رفتيد


آتليه سها توي شهرك غرب http://soha.torgheh.ir/اينم آدرس سايتش
مامان آرمان
15 دی 90 14:11
سلام به بهترین دوست.
اول اینکه خیلی خوشحالم که دلنگرانی مامان در مورد خون دماغ و کابوس شبانه آریا ی گلم کم کم حل و رفع شده
دوم اینکه چقدر عکسات قشنگه.خوب کاری کردی بردی اون آتلیه خوبه...بعدا ازت آدرسش و میگیرم.این عکسها برات یادگاری خوبیه که میمونه.
خیلی قشنگنننننننننن
سوم اینکه تولد دختر خاله محدثه مبارک باشه...ایشاءا......که اون هم شاد و خوشبخت و سلامت زندگی خوبی داشته باشه.
معصومه جون خیلی مهربونی دستت درد نکنه که براش جشن سرپرایز میگیری....خوش باشید.


مرسي عزيزم بابت اين همه محبت
حتما"‌آرمان و يه بار اين آتليه ببر من فكر مي كنم خوبه كاراشون متفاوته
آخه خواهرم اصلا" اهل تولد و اين جور چيزا نيست محدثه هم تولد آريا چون بود همش به مامانش مي گفت مثل آريا برام بادكنك آيزون كن بعد من خيلي هم دوسش دارم براي همين گفتم خوشحالش كنم كه خدارو شكر موفق هم شدم
مامان پارسا
15 دی 90 18:54

خیلی نااااااااااااااااااااااز بودن همشون قربون خنده هات برم من،موهاش خیلی ناز شده تو عکسا


موهاشو فشن كردم ولي مگه مي زاشت آخراش ديگه گفت شونه كن منم مجبور شدم براي اينكه نحس نشه حرفشو گوش كنم
نارینه
15 دی 90 21:49
سلام
خداروشکر که همه چیز خوب بود و آریا مشکلی نداشت ...
کار خوبی کردی که کارتون دیدنش رو کنترل میکنی ... براش بهتره اینجوری
عکساشم خیلی خیلی نازن ...
اسپند یادت نره


آره از موقعيكه كارتونه خشناشو كمتر كردم يكم كابوساش بهتر شده
مرسي عزيزم چشات خوشگل مي بينه
مامان امیر علی
15 دی 90 23:47
سلام و صد سلام به این همه خبرهای شاد و خوب .خوشحالم اریا جونم خوبه و خوبه و خدارا شکر .خیلی خوب کردی از خشونت دورش کردی عزیزم اگه ما بتونیم بزاریم این 7 سال پادشاه باشن بالاترین برد را داریم اما مگه این اطرافیان می زارن مثلا پدر بزرگ شوهرم امیر علی رو سره یه شیطونی کلبی دعوا کرد و گفت مادرش با این بچه تربیت کردنش منم خیلی ناراحت شدم نمی شه جلوی دیگرون نمی شه نمی زارن خدا کنه شما موفق بشین .خیلی عکسهاش قشنگ البته چه عرض کنم فوق العاده بودند .منم امیر علی رو 2 سالش بود برم این اتلیه سها اما عکسهاش به این خوبی نبود و منم راضی نبودم تازه سی دی عکسها را بی کیفیت و کوچیک به ما داد منم باهاشون دعوا کردم ناراحت شدم .راستی لباسهای اریا جون خیلی قشنگ هستند می شه به من بگی از کجا می خری ؟ بهم می گی ؟


ولي الان كارآتليه خيلي خوب بود تازه امروز رفتم عكساشو گرفتم به عنوان اشانتيون خوده آتليه يدونه عكسه 60*30 روي شاسي با 40 عكس ليت بهمون دادن
آره عزيزم چرا كه نگم من بيشتر لباساي آريا رو از خيابان بهار توي پيچ شمرون مي خرم يه خيابانه همش لباس بچه گونست جنساشونم خوبه
مامان امیر علی
15 دی 90 23:49
بابت داشتن چنین ثروت بزرگی (آرایا جون )بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین .راستی خوش به حالت خاله هستی و خواهر داری و می تونی واسشون تولدم بگیری من که تنهام و خواهر ندارم و همیشه افسوس می خورم .خدا برای هم حفظتون کنه .


خواهر خيلي شيرينه و خوب يه جورايي يه همرازو همدله و خواهر زاده خيلي خيلي شيرينه شما اگه مارو به خواهري قبول داشته باشيو قابل بدوني ما از خدامونه خواهرتون باشيم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 8:49
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین
هی واااااای من.خاله جون قلب من با باطری کار میکنه ها.خونم میفته گردن مامانت.
چه عکسای توپی.


خاله جون اين همه از من تعريف مي كنين دچار خودشيفتگي مي شم ها
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 8:53
محدثه جون!تولدت مبارک.قدر این خاله مهربون رو بدون.ایشالله 120سالگیت.ایشالله عروسیت.


مرسي عزيزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 8:53
اخم تو عکسات منو کشته.


مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 دی 90 8:54
نتیجه رایگیری چی شد؟من طاقت ندارما


هنوز اعلام نشده وگرنه خودم بي طاقت ترم
مامان علي خوشتيپ
16 دی 90 12:11
الهييييييييييي فداااااااااااااش
هزار ماشااللهههههههههه خودشو و عكساش خيليييييييييييي نااااااااااااااااااازن





مامان هلیا
16 دی 90 14:20
عزیزم سلام ما برای گل پسر مامانی رای دادیم


مرسيييييييييييييييي
مریم(مامان روشا)
16 دی 90 16:20
وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین
من که غش کردم الهی من قربونت بشم عزیزم مصی جونم آدرس و بده بیاد


آدرسو برات كامنت كردم گلم
لیلی مامان یونا
16 دی 90 19:31
چقدر ذوق کردم ماشالله خیلی عکسا قشنگ است همشون عالیه


مریم(مامان روشا)
16 دی 90 19:46
خاله جونم الهی صد هزار مرتبه شکر که مشکلی نبوده من به مامانی گفتم که گل پسرم از همه قویتره
خیلی خیلی دوستت دارم عزیزم


ماهم دوست داريم خاله جون
الهام مامان رامیلا
16 دی 90 21:02
ماشالله خیلی ناز افتادی خاله راستی معصومه جان اسم عکاسی رو به من هم بگو ممنون می شم اسفند براش دود کن


اسم عكاسي سهااينم آدرسه سايتشهhttp://soha.torgheh.ir/به نظر من خيلي خوب و متفاوت بود
مریم(مامان روشا)
17 دی 90 0:44
دوباره سلام میگم که اون مکعب پایین وبلاگ خیلی باحاله من تازه دیدمش نمی دونم کی گذاشتیش ولی من تازه دیدمش خیلی جالب بود به منم یادش بده...لطفا"


http://www.mycodesplace.com/photo-cube/ توي اين سايت عكستو آلود كن بعد كدي كه بهت مي ده توي تنظيمات وبلاگت paste كن
شهرزاد مامان حسین
17 دی 90 1:08
سلام معصومه جون. قابلی نداشت. انشالله آریاجون برنده بشه. این عکسها هم که حسابی دل مارو برد. خوش به حال آریا جون که این همه عکس خوشگل داره. انشالله همیشه شاد و سلامت باشه.
مامان احسان
17 دی 90 3:39
الهی عزیز دلم مثل ماه می مونه آریا جون
عکسات خییییییییییییلی نازه خاله جون



مامان نازدونه ها
17 دی 90 11:20
برا اریا جون خوشحالم انشالا همیشه بلا ازش دور باشه
تولد خواهرزاده تون رو هم تبریک میگم ومیبوسمشعکسهای اریا جون خیلیییی قشنگ بودن از طرفم چند بوسه مادرانه ازش بگیرین


چشمممممممممممممم
اين بوس ها هم از طرف آريا براي خاله ي مهربونش
امیرمحمدواسراکوچولو
17 دی 90 11:30
سلام تبریک به خاطر وبلاگ قشگتون وبلاگ امیرمحمد واسراکوچولو به موضوع دایی رامین وسربای بروز شد منتظرتون هستیم


مامان امیر علی
17 دی 90 19:23
ممنون گفتی لباس از کجا می خری منم از همونجا می خرم اما مثب شما اکگار سلیقه ندارم و پیدا نکردم تا حالا اینجوری


شكسته نفسي مي كنيد چون شما هم خيلي خوش سليقه ايد اينو از توي عكساي امير علي جون مي شه فهميد
مامان حسین
18 دی 90 10:14
الهی چه ناز شده عکساش ...خیلی خوشگلن.کیف کردم


چشات خوشگل مي بينه عزيزم
مامان آرمان
18 دی 90 14:25
سلام یک سوال داشتم.
خصوصی


سلام به روي ماهت منم جوابشو خصوصي دادم گلم
مامان حسني
19 دی 90 8:18
به به چقدرعكسا خوشگل شدن چقدر ارياجونم ماه شده تو عكساش خنده هاش چقدر شيرين وبانمكه هزارتابوسسسسسسسسسس براي گل پسرماماني
مامان امیرعلی
19 دی 90 11:15
ای جانم چه عکسای باحالی
مامان رهام
19 دی 90 11:29
فوق العاده بودن معصومه جون.براش اسپند بريز چشم نخوره عشق من


چشم حتما"
دخترك
19 دی 90 13:47
سلام مامان معصومه
نتيجه مسابقه چي شد؟
واي عكسا محشرننننننننننن
راستي ببخشيد ميپرسم بابت عكسا چقدري دادين؟



عزيزم هنوز جواب مسابقه رو اعلام نكردن گفتن توي ماهه آينده تعداد آرا رو اعلام مي كنن اميدوارم آريا به مرحله بعد راه پيدا كنه [رضایت]
براي عكسا 300 داديم
وحیده مامان پارسا
26 دی 90 9:32
چه عکسهای خوشگلی.معلومه عکاسش هم خیلی با سلیقه بوده.واقعا 400 عکس گرفتیدچقدر طول کشید؟آریا واقعا خیلی خوب بوده که اجازه داده اینقدر لباس تنش کنید و در بیارید آخه بچه ها زود خسته میشن.ببوس این پسر ناز و دوست داشتنی رو هزار تا


آره عزيزم واقعا" 400 تا عكس انداخت درست 2ساعتو نيم طول كشيد آريا هم خوب همكاري كرد و اذيت نكرد
خاله پری
16 فروردین 91 16:20
فدات لینک شدی
علی نهضتی
6 تیر 91 18:28
خیلی خوشحال شدم که عکسها رو دوست داشتید اگر خاطر داشته باشید بنده برای عکاسی در خدمت بودم... آریا همیشه شاد باشه و شما...

دوست دار لبخند آریا

علی نهضتی


واقعا عكسارو دوست داشتم براشون كمه من عاشقه عكسا بودم دقيقا"‌شمارو يادمه مگه مي شه زحمتي كه اونروز براي عكاسي از آريا كشيدين رو فراموش كنم اتفاق" تصميم دارم به زودي ترتيب دوباره اومدن به آتليه تون بدم چون دكوراي جديدتون خيلي قشنگن واقعا" خسته نباشيد و آفرين به اين همه سليقه و همت
ممنون از دعاي قشنگتون