آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر ماماني

عكساي آتليه اي

1391/3/27 9:25
نویسنده : مامان معصومه
1,703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مامان ،‌ عسلكم امسال هم امام رضا مارو طلبيد تا بريم پابوسش براي همين از امروز عصر عازميم و تا هفته ي ديگه نيستيم تو كه ديگه منو كشتي از بس كه از روزي كه فهميدي مي خوايم بريم مشهد همش مي گي (پس كي مي ريم مشهد) يا وقتي كه مي بيني من لباس پوشيدم و حاضرم مي گي (داريم مي ريم مشهد ) از بس كه ذوق داري و امروز روزه موعود شده و داريم مي ريم مشهد همه ي دوستاي گل مطمئن باشيد كه موقع زيارت به ياد تك تكتون هستم .

تا ما برگرديم مواظب اينجا باشيد خدا حافظ

عشقه مامان

و اما عكساي آتليه آريا موقعيكه فشن شده بود

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (35)

مامان سانلی
27 خرداد 91 9:51
اریا گلی تو کلا خوش استایلی جون میدی برای عکاسی عزیز دلم مامانی امیدوارم به سلامت برید و برگردین .خسابی هم بهتون خوش بگذره.من به دعای مخصوص میخوام مارو هم یادتون نره
مامان نازدونه ها
27 خرداد 91 10:09
سفرت خوش وبیخطر عزیزم نائب الزیاره ما هم باش وما رو از دعای خیرت بی نصیب نذار ماشالا چه عکسهای نازی گرفته از خنده هاش میشه فهمید که چقد از مدل فشنش خوشحاله
مامان نيما
27 خرداد 91 10:17
از طرف ما هم زيارت كنيد .خيلي خيلي خوش بگذره.
مامان نيما
27 خرداد 91 10:18
آريا جونم خيلي ناز و خوشكل افتادي
مامان پریسا
27 خرداد 91 10:22
چه خوب . پس التماس دعا. سلام ما رو هم به امام رضا برسونید. خوش بگذره. عکسای اریا جون خیلی ناز شدن.چه ژستای خوشکلی گرفته
نرگس(مامان ساینا)
27 خرداد 91 10:29
مامان خانم چرا وبلاگ گل پسر را اینجوری کردی آخه عاشق این عکسش هستم به خواهرم گفتم تو ایران به این مدل روز دای بده
مامان علی خوشتیپ
27 خرداد 91 10:30
سلام عزیزم.پیشاپیش زیارت قبول.مارو حتما دعا کنید
راستی این آتلیه ای که آریا جونو بردید کجای کرجه.اگه میشه آدرسشو تو وبم برام بنویسید.شاید وقت شد علی رو بردم.مرسی.
حالا برم ادامه مطلب


سلام عزيزم فكر كنم دير جواب دادم نه خوب آخه تازه امروز اومدم براي تاييد نظرات ببخشيد
ولي اگه هنوز به دردت مي خوره آتليه توي خيابان قلم كرج بود زياد معروف نبود ما همينطوري برديمش
مامان علی خوشتیپ
27 خرداد 91 10:31
عکسا خیلیییییییییی خوشگل بود.البته بیشترش به خاطر آریا جونمه ایشاالله به سلامتی برید و برگردید
مامان رهام
27 خرداد 91 11:19
سلام معصومه جون.
مامان رهام
27 خرداد 91 11:19
به به به چه عكسايي فوق العاده شدن
مامان رهام
27 خرداد 91 11:20
خوش به حالتون.......................نايب و زياره باشيد معصومه جون.............سفر بي خطر مراقب خودتون باشيداز امام رضا بخوا ما رو هم طلب كنه
تینا بیدی
27 خرداد 91 11:48
ماشالله دیگه اینقدر بزرگ و آقا شده که راحت ژست می گیره و می خنده برای عکساش. محشرن
مرد كوچك من
27 خرداد 91 13:23
قربونش برم كه اينقدر آقا شده
اين وروجك ما كه اصلا حال و حوصله عكاسي نداره چه برسه كه بخواد اين جوري جلوي دورين ژست بگيره
خدا كنه راي بياره عزيز دلم


خدا كنه كه راي بياره
مامان احسان
27 خرداد 91 13:44
ای جووووووووووووووونم خیلی خوجل موجل کردی
فرشته مامان امين رضا
27 خرداد 91 14:34
سلام عزيزم انشااله بسلامتي وخوشي.التماس دعا. منتظرتم.ببوس گل پسر عكسام عالي عالي عالي
مریم(مامان روشا)
28 خرداد 91 12:23
الهی قربون اون قدبالات بشم خوشتیپم با اون ژستای نازت با اون موی فشنت مامانی صدقه و اسپند فراموش نشه لطفا"
مامان كسري
28 خرداد 91 13:15
اتفاقي به وبتون اومدم
منم به آرياجون راي دادم

بعضي از مطالبتون رو خوندم خوشم اومد مخصوصا اوني كه درباره روز پدر نوشته بودين تحت تاثيرم قرار داد. خدا پدربزرگ آرياخان رو رحمت كنه و بقيه پدربزرگا رو نگه داره.

به ما هم سر بزنين خوشحال ميشيم

راستي ماجراي اين راي دادن چيه؟؟؟


مرسي عزيزم از نظرلطفت
در مورد راي گيري بايد بگم يه مسابقه توي مجله سيب سبز كه با راي آوردن بچه ها به مرحله بعد مي رنن تا ده نفر برنده بشن
مامان نازدونه ها
28 خرداد 91 15:04



قربون تو دوست خوب كه هميشه به يادموني

مامان امیر علی
29 خرداد 91 10:12
زیارت قبول خواهر ما را هم دعا بکنید و سفرتون بی خطر .به به چه عکسهایی اونم فشن ماشاله
مامان حسني
30 خرداد 91 9:19
مثل اينكه ديررسيدم ولي بازم التماس دعا خوش بگذره موهاي گل پسرو حسابي فشن شده ها
مامان نازدونه ها
30 خرداد 91 10:36
من از یادت نمی کاهم




خاطره مامان بردیا
30 خرداد 91 12:19
قربونت برم چقدر موهات ناز شده. چقدر بهت میاد عزیزمممممم. همه عکسات نازه. مخصوصا اون اولی و دومی... راستی التماس دعا... مسافرت خوش بگذره
مامان سونیا
31 خرداد 91 9:23
وای هزار ماشااللهخیلی عکساش ناز شده مامانی اسفند دودو لطفا
مامان نيكان و روهان
31 خرداد 91 10:02
عزيزم آريا ماشاءالله بزرگ شدي عكسهاي آتليه خيلي قشنگن مثل خودت خوشگله خيلي ممنون مامان معصومه خيلي لذت بردم انشاءالله هميشه سلامت و شاد باشيد.
آکام
1 تیر 91 11:05
سلام خداوند خودش نگهدار این گل پسر باشه ماشاا... اسپند بدود
مامان رهام
1 تیر 91 12:27
آريا جونم اميدوارم زيارت بهت خوش بگذره..........دلم برات تنگ شده بود اومدم بهت يه سري بزنم
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
1 تیر 91 20:05
ای جانم... چه آقای فشن و خوش تیپی سفر خوش بگذره خانومی
فهیمه
2 تیر 91 20:56
ای جانم فشن رو بگردم خوش بگذره عزیزم راستی من همون وقت که گفتی هم خودم هم همسری را دادیما با امید پیروزی آریا جون
مامان نیاز
5 تیر 91 17:39
وای چه عکسهای قشنگی چه پسر قشنگتری
مامان ماهان
6 تیر 91 9:04
من که حسابی دیر اومدم
خوش بگذره عزیزم
عکسها خیلی خوشگل شدی
چه ژستای نازززززززززززززززززی گرفتی عزیزم
آریا جون فشن دوست داریم


مرسي عزيزم ما هم حسابي دلمون برات تنگ شده بود
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 تیر 91 13:46
پسر خوشتیپ من نازیییییییییییییییییی
نارینه
7 تیر 91 15:57
ماشالله به این دختر خانومه نااااااااااااز
artin
12 تیر 91 21:01
salam. mamnoonam az lotfetoon. golpesaretoono beboosid,
مامان امیر علی
18 تیر 91 11:12
از رای گیری چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟[hr





________________________________________
نمي دونم والله چند روز مسج اومد كه عكس آريا رو توي شماره مرداد دوباره چاپ مي كنيم براي مسابقه ديگه من كه هنگ كردم از دست اين سيب سبز


وحیده مامان پارسا
24 تیر 91 8:02
وای معصومه جون من خیلی وقت بود که نمتونستم وبلاگ شما رو باز کنم.یه بار هم بهتون میل زدم.امروز فهمیدم قالب وبلاگتون با گوگل کروم باز نمیشه.پیغام میده مشکلی داره که به کامپیوترتون صدمه میزنه...این موضوع رو به طراح قالبتون بگید....امروز اتفاقی با اکسپلورر باز کردم دیدم شد.... باز هم مثل همیشه عکسهای خوشگل خوشگل...این پسر آخر یه مدل میشه