آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

گل پسر ماماني

تولد

1390/10/19 10:04
نویسنده : مامان معصومه
1,742 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

سلام عزيزم

اول از همه بگم كه خيلي ناراحتم مي دوني چرا صبح داشتم عكساي تولد محدثه رو مي ريختم توي كامپيوتر تا از روي دوربين پاكشون كنم بعد كه كپي كردم همه رو از رو دوربين پاك كردم بعد رفتم براي گذاشتن توي سايتت آمادشون كنم ديدم اييييييييييييييييييييييي واييييييييييييييييييييييي هيچكدومشون نيست اينقدر ناراحت شدم ماماني كه نگو چون از توي دوربينم همه رو پاك كردم نمي دونم چرا توي سطل بازیافت كامپيوترم هم نبود براي همين الان هيچ عكسي ندارم تا از خاله زهرا بگيرم عكساي خوشمله خودتم كه توي دوربين داشتم و ريختم روي كامپيوتر مثلا"‌اوناهم پاك شدن خيلي ناراحتمممممممممممممممممممممم گریهگریهگریهامروز روز بدي رو شروع كردم اميدوارم تا آخر شب خدا به خير كنهنگران

نایت اسکین 

روز چهارشنبه وقتی از مهد بر می گشتیم بهت گفتم که بریم خونه رو تزئین کنیم تو گفتی (تفلوده منم هست) گفتم آره عزیزم تولد دوتاتونه بریم خونه رو تزئین کنیم فردا خاله زهرا اینا می یان خونمون جشن می گیریم کادو می دیم که تو گفتی (مامان من برای محدثه چی بدم) قربونه پسر مهربونم با هم رفتیم یه قلکه بزرگ خریدیم که تو بدی به محدثه وقتی رفتیم خونه به من کمک می کردی که یکم خونه رو تزئین کنیم و بادکنک آویزون کنیم موقعیکه خاله زهرا زنگ زده بود تو داشتی تمام کارایی که کرده بودیمو براش توضیح می دادی می گفتی(عاله زهرا برای محدثه تفلود گرفتم اوللَکه بوزورگ براش اریدم مامانم هم براش اَتو خریده صولتیه) من برای محدثه رو تختیه باربی صورتی خریده بودم چون محدثه عاشقه باربیه و رنگه صورتی دیگه از دست گزارش دادنت مرده بودم از خنده دیگه تهیه کیکو گذاشتیم به عهده خاله زهرا که کاش اون کارم خودمون انجام می دادیم از دست خاله زهرای بی سلیقتچشمک رفته بود یه کیک معمولی که با چندتا گل سرخ تزئین شده بود گرفته بود کلی دعواش کردم که این چه کیکیه حداقل یه کیکه بچه گونه تر می گرفتی بگذریم تاپنج شنبه که خاله زهرا اینا بیان تو اینقدر گفتی تولدم و به بابایی می گفتی برای سک سک بخر که کادوش کنم برای تولدم بابایی طفلکم فکر کنم یه ÷نج تایی سک سک در سایزای مختلف از بزرگ تا کوچیک گرفت تا کادوی تولدت باشه همه چی خوب بود محدثه عشقه خاله هم وقتی کادوی مارو دید کلی خوشحال شد خدارو شکر که خوشش اومده بود خاله زهرا جون هم زحمت کشیده بود و برای تو عزیزم کادو گرفته بود که تو خیلی خوشحال شده بودی هر عکسی که محدثه می نداخت بعدش تو می دوئیدی می گفتی حالا من وقتی مراسم تولدمون تمام شد مشغول بازی با کادو خاله زهرا که یه بیلیارد بود شدینو حسابی سرگرمش بودین البته نا گفته نماند بابایی و عمو منصور هم همچین به اسم شما به کام خودشون یه بازی ای هم کردن خاله زهرا اینا شب خونمون موندن جمعه از خواب هم که بیدار شدین تنها اسباب بازی ای که بازی می کردین تو با بیلیارد بازی می کردی و محدثه هم با اسکوتر تو عصری خاله جون اینا رفتن و من شما دوردونه رو بردم حمام و تا شب هم همچنان مشغو له بازی بیلیارد بودیم توی بازی بامزه اینجا بود که توپارو با دست بر می داشتی می ذاشتی جلوی سوراخ بعد با چوبش می زدی می رفت توش بعد هم می گفتی (مامان منو تشویگم کن و بگو هورا) قربونت برم که بیلیارد حسابی سرگرمت کرده بود اگه می دونستم اینقدر دوست داری زودتر از اینا برات می خردیم دست خاله زهرا جون درد نکنه با این کادوی خوبش که آریا خیلی ازش خوشش اومده بود.

نایت اسکیننایت اسکین

عکسای تولدو که پاک کردمافسوسحالا برای اینکه پستت بی عکس نمونه چندتا از عکسای قبلتونو توی ادامه مطلب می زارم خجالت تا عكساي تولد رو از خاله زهرا بگيرم و برات توي يه پست بزارمناراحت

عشق مامان

 

اينم عكس محدثه عشقه خاله عزيز دلم تولدت مبارك

نایت اسکین

عشقه خاله

توي اين عكسا هم داشتيم مي رفتيم بيرون كه يدفعه ديديم تو محدثه دسته همو گرفتين مي گي مامان (محدثه شده عروس من دومبادم) تو شده بودي دوماد و محدثه شده بود عروس تا آخرش واقعا"‌رفته بودين توي حسه عروس و دومادي.

قربونتون برم

جيگرتون

فداتون بشه

قربونه عروس دوماد خوشگله خودم برم

قربونتون برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

بابا محسن
17 دی 90 12:31
سلام - فایلی را که از روی حافظه های جانبی پاک کنید که توی سطل بازیافت ( نه آشغال!) نمیره که ! ضمنا با یک برنامه ریکاوری میتونستین تمام عکسها را سالم برگردونین . الانم دیر نشده اگه بعدش روی مموری عکس جدیدی نریخته باشین کاملا قابل بازگشته - غصه نخورید !
راستی تفلود مورارک !


ممنون از راهنماييتون و تذكر براي واژه اشتباهي كه به كار بردم مي خواستم خودموني گفته باشم در مورد ريكاوري كاري پيش نمي برم چون بعدش كلي فايل پاك كردم و كار از كار گذشته ولي خدارو شكر يه نسخه البته كم و بيش پيش خواهر محترمه هست و مي شه تهيه كرد
مامان آرمان
17 دی 90 14:10
سلام به آقا داماد خوش تیط و عروس خانم گل.
ای بلاها خودتون بریدین و دوختین و پوشیدین ها.
مبارک باشه.به سلامتی ایشاءا.به پای هم پیر بشین.
چرا پس ما را عروسی دعوت نکردین
ماشاءااا....پسرمون هم خوش سلیقه است ها.اینجوری پیش بره باید زود دست بکار بشی مامانی.
ایشاءا.....روزی برسه که شما را تو لباس دامادی ببینیم


مي بيني توذرو خدا خواهر دوره زمونه رو خودشون همه چي رو تموم كردن
عروسي نگرفتيم فعلا" يه صيغه اي خونديم تا دو طرف راحت باشن تا يكم ببينيم دخترمون زبونشو كوتاه مي كنه تا بعد رسما" عروسمون بشه
نه خاله آريا بايد اول درسشو بخونه بعد فكر زن و بچه باشه(ديدي مادر شوهر بازي رو)
مامان امیر علی
17 دی 90 19:19
وای چه عکسهای عروس و دو مادی فشنی خیلی باحال بودند .مبارک باشه دخمل کوچولو .
مامان امیر علی
17 دی 90 19:19
عزیزم ممنون خواهر مهربونم .همین که گفتی برام یه دنیا ارزش داشت .خیلی ممنون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 دی 90 19:42
سلام.خوبین.هزارماشالله محدثه جون ازآخرین باری که عکسشو دیدم چقدر خوشکلتر شده.خیلی خانم شده.خیلی ماه شده.هزار ماشالله.
آریا جون یه کم عقبتر.محدثه خانوم فعلا قصد ادامه تحصیل دارن.


اي خواهر كجاي كاري كه دخترمون زير پاي پسر ما مي شينه و همش مي گه من عروسم تو دوماد اونوقت پسره ما هم جو گير شده و قبول كرده
مامان علي خوشتيپ
17 دی 90 20:00
تولد محدثه جون مبارك.
دختر نازيه ماشاالله ولي فكر كنم از آريا بزرگتره.نه؟


مرسي عزيزم
آره گلم آريا چهار ماه بزرگتره
مامان علي خوشتيپ
17 دی 90 20:01
ميگم نظرم تو پست بنر تبليغاتي نيومده.
من راي دادم و تبليغم كردم بين فاميل تا كي وقت هست؟


عزيزم اين چند وقته اينقدر سرم شلوغه كه نگو تازه امروز دارم نظرا رو تاييد مي كنم
ديگه مهلته راي دادن تموم شده دستتون درد نكنه بابته تبليغه آريا من كه منتظرم تا نتيجش اعلام بشه
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
17 دی 90 21:59
سلام عزیزم
آخی چه حیف شد ولی به نظرم یه جورایی میشه برگردوندشون غصه نخور
چقدر این عکس آریا نانازه که داره چشمک میزنهراستی نتیجه مسابقه سیب سبز چی شد؟


مرسي عزيزم غصه نمي خورم همون لحظه چون مي خواستم بزارمشون توي سايت كلي ناراحت شدم وگرنه خواهرمو ببينم ازش عكسارو مي گيرم
نتيجه هنوز اعلام نشده گلم
مریم(مامان روشا)
18 دی 90 0:40
اول از همه تبریک به محدثه جون برای تولدش و یه تبریک دیگه بهش میگم به خاطر خاله ی خوبی که دارهدوم که خیلی ناراحت شدم برای پاک شدن عکسا ولی انگاری با توضیحات بابا محسن میشه یه کاریش کردسوم که من دورت بگردم با این حرف زدن شیرینت با این فیگورنازو چشمک زدنت
حال برم ادامه ی مطلب بقیه رو ببینم دوبارم میام پیشت


مرسي عزيزم بابته همه چي بابا محسن خيلي راهنمايي خوبي انجام داد ولي مشكل اينجا بود كه من بعدش هم كلي مطلب از كامپيوترم پاك كرده بودمولي يكم دلم قرص بود چون كم و بيش عكسا دسته خواهرم هست
مریم(مامان روشا)
18 دی 90 0:42
به به به چشمم روشن عروس و دومادو این حرفا....


مریم(مامان روشا)
18 دی 90 0:45
مامان این عکسا چیه از بچم گرفتی از حاااااااااااااالا ولی فیگور محدثه تو عکس اولی خیلی جالب بود درست مثل خانوما نشسته بود
حالا محدثه چند ساله شد! باید زود یه فکری بکنم !!!!


محدثه عزيزم رفت توي چهار سال تقريبا"‌چهارماه از آريا كوچولو تره
مریم(مامان روشا)
18 دی 90 0:47
راستی معصومه جون توی پستایی که از آریا میذاری میشه حرفای مشاوره رو هم بگی شاید کارایی که تو با آریا میکردی و و باید میذاشتی تا بچگی کنه رو هم ما ندونسته با بچه هامون بکنیم ممنون میشم بگی مشاوره گفت باید چیکار کنی


باشه چشم از اين به بعد اين كارو مي كنم
روزمنو/خانه من/خانه تو
18 دی 90 4:00
ای جاان خدا نگهدارت باشه
روزمنو/خانه من/خانه تو
18 دی 90 4:01
به نام خدا که بی شک نامش آرامش دهنده قلبهاست مدیر محترم وبلاگ با عرض سلام و احترام احتراما بدینوسیله از شما دعوت بعمل می آید تا عضو افتخاری روزمنو ، محبوبترین انجمن تخصصی آشپزی باشید. در صورت تمایل برای تبادل لینک این تعامل دو طرفه، نام کاربری و آدرس وبلاگتان را به پاسخ همین دعوتنامه ارسال نمائید تا لینک شما در عنوانی که به همین منظور در صفحه نخست درنظر گرفته شده درج و به بازدیدکنندگان روزمنو معرفی گردد. مهشید پورمرادیان – مدیر روابط عمومی روزمنو روزمنو/خانه من/خانه تو www.RoozMenu.com http://Chibepazam.Roozmenu.com
مامان یسنا گلی
18 دی 90 11:30
چه پسر خوش تیپی قربونش برمممممممممممم
ثمین
18 دی 90 11:55
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم


ما هم دلمون براتون تنگ شده بود
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 دی 90 13:05
واااااای خدای من....اینا چه وروجکایین دیگه عجب عکسای با نمکی مبارک باشه آریا جون.....
مامان پارسا
18 دی 90 13:45
ااااااااااااااااااای وای من اینجا چه خبره؟
عکس آخری دیگه تمام و کماله هااااااااا


مرد كوچك من
18 دی 90 14:30
اي جان تولد محدثه جون خيلي خيلي مباركه ببخشيد كه دير اومدم معصومه جان زياد و به راه نيستم
براي انار كوچولو واقعا متاسفم خدا كنه هرچه زودتر بهتر بشه و شادي دوباره به خونوادشون برگرده
عكساي وروجكم محشر بود هزارماشالا آقاست


عزيزم اميدوارم هرچه زودتر خوب بشي
فاطمه
18 دی 90 15:36
سلام مامانی جونی خوبی
اریا جون خوبه
همه وبلاگا که میرم از انار نوشتن

دلم کباب شده به خدااااااااا
چقد نازه
مامان اریا معصومه جونی میشه ادرس وبلاگشو بدی
ممنون میشم
موفق باشی بای عزیزم


عزيزم توي وبلاگش هيچ مطلبي ننوشته يا پاك كرده نمي دونم ولي فقط براش دعا كن
مامان رادين
18 دی 90 17:26
سلام پسر نازي دارين محدثه جون هم نازه
خاله زهره
18 دی 90 17:47
سلام باشه حتما ایشالله که برنده شه
اهورا
18 دی 90 18:09
خاله معصومه مامان آریاجون سلام-مرسی که به من سرزدی-از خدای مهربون می خوام هر چه زودتر انار نازنین خوب بشه.


ماهم از خدا همين را براي تمامي بچه هاي مريض مي خوايم
مامان هانیه سادات
18 دی 90 20:42
سلام. عکس اولی چه نازه.قربونش بشم من با اون تیپش.چقدر به هم می یان ماشاالله.
مامان حنا
19 دی 90 5:33
عزیزم نیگاش کن چه عکسایی انداخته ماشالله هزار ماشالله خدا از چشم بد حفظش کنه از عکسای عروس دومادیش آی خوشمان آمد
خانومی پیش ما هم بیا



مامان حسني
19 دی 90 8:28
تولدت عروس خانم مبارك باشه چه عكساي نازي شده
راستي مي تونين مموري دوربين را بدين ريكاوري كنن كليه عكسهايي كه تا حالا روي مموري بوده برميگرده هرچه زود تراين كاررا بكنين بهتره


مرسي عزيزم آره گلم خودمون توي خونه ريكاوري كرديم چيزي نتونستيم برگردونيم بيرونم جاي مطمئن نميشناسم ببرم چون عكسا خانوادگي توش بود مي ترسم ببرم هرجايي
مامان رهام
19 دی 90 11:30
تولد محدثه جونم مبارك
خاطره مامان بردیا
19 دی 90 16:15
به به چه عکسای عشقولانه ای خیلی باحال بودند. مخصوصا آخری
نارینه
20 دی 90 19:33
وااااااااااااااااااااا

پس نظر من کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


كدوم نظر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نارینه
21 دی 90 19:28
من یه عالمه دلداریت دادم که اشکال نداره عکسا پاک شد و فلان ... بعدش دیگه نبوووود



به قوله آريا اشجالي نداره
مامان ماهان
26 دی 90 15:37
به به مثل اینکه من حسابی عقب موندم چه خبراییییییییییییییییی شده و من نفهمیدم به به چه عروس خانمی چه آقا داماد ناززززززززززززززی که از الان دل عروس خانم رو برده بابا ما رو چرا دعوت نکردین تولد عروس خانم هم مبارکه چه عکسهای رمانتیکی