آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر ماماني

تولد

1391/3/17 12:02
نویسنده : مامان معصومه
825 بازدید
اشتراک گذاری

اين پست صرفا" براي تبريك تولد به خودمه نیشخندو هيچ ارزش قانونيه ديگه اي ندارهزبانپس تولدم مباركقلب

سلام سلام امروز عزيز دلم يه جورايي من خوشحالم يه جورايي هم يه حس و حالي دارم خوشحال به خاطر اينكه تولدم و همه انسان ها از كوچيك گرفته تا بزرگ اين روز و دوست دارن وقتي مي بيني كه عزيزانت فراموشت نكردن و روز تولدت تلفن و اس ام اسه كه براي تبريك تولدت بهت زده مي شه توي پوسته خودت نمي گنجي اما حسه عجيبم به خاطر اينكه يكسال بزرگتر شدم و از دهه دوم زندگي بيشتر فاصله گرفتم كه من اينو دوست ندارم نمي دونم چرا ولي يه جورايي دوست ندارم پا توي دهه سوم زندگي بزارم خوب اينم يه جوريه ديگه به قول بابايي من بيشتر احساسام و عقايدم و شخصيتم يه جورايي عجيب و غريبه ديگه، و يه حسه خيلي خيلي قشنگ هم دارم و اون اينه وجود نازنين توست چهارمين ساليه كه توي تولد ماماني شركت داري و با محبتات و مهربونيات كلي بهم انرژي مي دي.

پي نوشت: يكي از دوستاي خيلي خيلي گلم و مهربانم كه من از طريق همين سايت باهاش دوست شدم و خيلي هم از دوستي باهاش خوشحالم زحمت كشيده و از راه دور برام هديه تولد فرستاده و من و كلي شرمنده محبتاش كرده گفتم از اين طريق ازش تشكر كنم و بگم ماماني روشا جون http://rosha1388.niniweblog.com/p1.php عزيز دلم بابته تماميه مهربونيات تماميه همدليات ممنونم و اميدوارم لايق اين دوستيه پاك باشم بابته هديه خيلي خيلي زيبات هم ممنون خيلي قشنگ بودن اميدوارم بتونم برات اين همه محبت و جبران كنمقلبماچبغل 

عشقه ماماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

آکام
17 خرداد 91 13:21
امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک
مثل قبل و چونان حال پایدار و سرزنده باشید


:خيلي ممنون از تبريكتون
رها
17 خرداد 91 14:05
تولد مبارک مامان معصومه
شاد باشی


:مرسي عزيزم
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
17 خرداد 91 14:17
تولدت مباااااااااااارک عزیزم


:مرسي عزيزم
تینا بیدی
17 خرداد 91 14:27
تولدت مبارک عزیزم.
الهی زنده باشی همیشه. شاد باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی


:مرسي عزيزم
مامان آرمان
17 خرداد 91 14:44
سلام و صد تا سلام
به به چه روز خوبیتولدت مبارک مامان گل و دوست عزیزمامیدوارم سالهای سال خوب و خوش و شاد زندگی عاشقانه ای در کنار عزیزانت داشته باشی
بابا خبر میدادی در کنار پست دختر خواهرم که اون هم امروز تولدشه یک پیام هم برای شما میگذاشتماین هم از فروتنی شماست گلم
راستی مامانی چقدر عجله داری وارد دهه 30 بشی؟بهت بگم در این دهه هیچ خبری نیست پس زیاد عجله نکن و همون دهه ای که هستی جات خوبه و قدرش را بدون
خیلی دوستت داریم و یک عالم ارزوی زیبا تقدیم شما با چندتا شاخه گل ناقابل





:مرسي عزيزم فدات بشم من گلم تو به اندازه كافي به من لطف داري از بس مهربون و با محبتي دوستون داريم
مامان آرمان
17 خرداد 91 14:44
دستت درد نکنه از پیام زیبات برای رونیا
مامان احسان
17 خرداد 91 14:48
تولد تولد تولدت مبارک دوستم..



:مرسي عزيزم
مریم(مامان روشا)
17 خرداد 91 15:40
عزیزم بازم هزار بار تولدتو بهت تبریک میگم....من کاری نکردم در برار تمام مهربونیات....توی اون مدت خیلی کمک کردی و میدنم که خدا خواست تا اون پست رو بخونی و اون همه بهم دلگرمی بدی و باعث شد یکی از عزیزترین دوستام بشی دوستی که هنوز نتوستم اون شکل زیباشو بینم
منم خیلی وقته روز تولدم حس خوبی ندارم ...آخه ننه دارم پیر میشم


:مرسي عزيزمعزيزم منم خيلي خيلي دوست دارم و از دوستي با تو خيلي خوشحالم و خيلي دوست دارم اين دوسته گلم كه اينقدر سخت با قلبم پيوند خورده رو از نزديك ببينم
نارینه
17 خرداد 91 16:45
دسسسسسسسست دست دست دست

سوووووووووووووت

اوه اوه اوه

مبارکه مبارک ... دمب شما سه چارک !!

تولدت مبارک ابجی جونم ... انشالله 120 ساله بشی ولی دلت مثل دهه سوم زندگیت جوون باشه

داری وارد دهه چهارم زندگینت میشیها !!؟؟ دقت کن !!


:مرسي عزيزم
دهه سوم نههههههههههههههههه چهارم فكر كنم به دهه چهارم برسم ديگه دق كنم
فهیمه
17 خرداد 91 19:51
**********\/***\/****\/*************
**********/\***/\****/\*************
**********||***||****||*************
**********||***||****||*************
**********||***||****||*************
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
**********************************
**********************************

تولدت هزار هزار بار مبارک خانوم گل


:مرسي عزيزم فداي مهربونيات
مامان پوریا و آریا
17 خرداد 91 22:24
تولدت مبارک

انشاالله سالیان سال سایه ات بالا سر آریای گل باشه


:مرسي عزيزم
shvh
18 خرداد 91 0:33
مامان نيما
18 خرداد 91 9:53
عزيزززززززززززززززززز دلم تولدت مبارك ان شااله تولد 120سالگيت و سايه تو و شوشوت هميشه بالاسر آريا جونم باشه


:مرسي عزيزم
مامان شایان و داداشی
18 خرداد 91 11:19
تولد مبارک مامانی مهربون امیدوارم تا همیشه شاد و سلامت بمانید و بچه آریاجون هم تو تولدتون شرکت کنه


:مرسي عزيزم مرسي از دعاي قشنگت
مامان رهام
18 خرداد 91 11:23
سلام معصومه جون تولدت مبارك عزيزم.آرزومند آرزوهاي سبزتان.مونا.رهام


:مرسي عزيزم
مامان نازدونه ها
18 خرداد 91 12:34
به به تولدت مبارک بانوی آب وآینه
تولدت رو با بهترین ارزوها تبریک میگم واز خدا میخوام سایه ی ÷رمهرت همیشه بر سر خانواده مخصوصن آریاجون افزاشته باشه


:مرسي عزيزم فداي اين همه مهربوني بشم من
مامان نازدونه ها
18 خرداد 91 12:34



:مرسي عزيزم
مناء
18 خرداد 91 13:30
سلام...............$$$...............................................$$$
...........$$$...............................................$$$
....................................................................
....$$$..........$$$$.......$$.............$$$$.......$$
...$$$.........$$...$$.....$$............$$...$$.....$$
...$$$$$$$$$$$$$......$$............$$$$$......$$
.................$$........$..$$........$..$$........$..$$........$
...................$$$$$$....$$$$$$.....$$$$$$....$$$$$$
......................$$$.........$$$..........$$$..........$$$
.....................................
....................................$
.....................................$$
...............................$$.....$$$$$$$$$$$$
...............................$$.........................$
...............................$$......................$$
................................$$...................$$$
.....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$
...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$
...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$
..........................................$$........$
.........................$$$.............$$$$$$
.........................$$$................

ایشالله همیشه زنده و سلامت باشی عزیزم

اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی . . .
روز پدر مبارک

آپم آپم آپم


:مرسي عزيزم
سعدزاده سید حسن.صهبا بیدگلی.
19 خرداد 91 10:46
سلام.مبارک باشه.همیشه فرزندتان در پناه همان و ان یکاد....مانا باشید.


ممنون از دعاي خوبتون مرسي از تبريكتون
مامان گیسو جون
19 خرداد 91 16:25
سلام عزیزم خوبی ؟
تولدت مبارک
الهی 120 ساه بشی
و سایه ات همیشه بالای سر پسر گلت باشه


:مرسي عزيزم
مامان سونیا
20 خرداد 91 9:02
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک انشاالله 120 سال عمر باعزت داشته باشی و سایه ات همیشه روی سر گل پسرت باشه


:مرسي عزيزم
مامان امیر علی
20 خرداد 91 17:28
وای مبارک باشه عزیزم بانوی خردادی گل معصومه جون . ایشاله صد ها سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی شادی داشته باشید . ببخشید با کمی تاخیر شد. بوس
مامان امیر علی
20 خرداد 91 17:30
حست رو خوب درک می کنم منم باورم نمیشه 30 ساله شدم هنوزم که فکر می کنم تازه 18 ساله شدم و اغاز شیطنت های جوونی چه زود گذشت واقعا این عمر چه می گذردددددددددددددددددددددددددد
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 10:59
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 سال عمر با عزت درکنار همسری و گل پسرتو و مابقی بچه هات که در آینده میان داشته باشی
مامان علی خوشتیپ
23 خرداد 91 11:01
اینم یه کارت پستال از طرف ما
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up6/49536747715728042027.jpg


مرسي عزيزم خيلي خوشگله
مامان احسان
23 خرداد 91 11:20
فکر می کردم اینجا تولدتو تبریک گفتم الان دیدم ای داد بیداد یادم رفته .. تولدت مبارک دوستم
مامان پریسا
24 خرداد 91 13:18
تولدتون با تاخیر مبارک عزیزم