آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر ماماني

تولد كيان

1390/11/9 10:01
نویسنده : مامان معصومه
2,455 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

سلام عزيز دل مامان

جمعه تولد كيان بود از طرف تو يك ست شال و كلاه و دستكش براش خريدم و از طرف خودمون 50 تو مان پول داديم توي تولد تو از اونجايي كه كادو هارو مي دونستي به هركي مي رسيدي مي گفتي (من براي كيان كلاه بن تن كادو اَريدم مامانم پول اَريده) ديگه همه مي دونستن كادو ما چيه.

موقع رقصيدن هم كلي از خودت هنر نشون دادي عربي رقصيدي اينقدر اين كارو بامزه مي كني به طوري كه دستاتو مي زني به كمرت بعد باسنتو به سمت چپ و راست تكون مي دي بعد هي پشتتو مي كني هي روتو مي كني مي گي (دارم اَلَبي مي رخصم) ديگه تمام مهمونا عاشقه عربي رقصيدنت شده بودن و همش مي گفتن آريا بيا عربي برقص تو هم ديگه خودتو گرفته بودي با ناز مي گفتي (فَبَت يه دونه ها ) بعد كه يكم قر مي دادي مي گفتي (بيا اينم يه دونه) .

 از اول تولد تا آخرش اصلا" ماماني رو اذيت نكردي و همش با پوريا بودي (پوريا پسر خاله بابايي مي شه كه كلاس سومه ابتداييه)خيلي پسر خوبيه و تورو خيلي دوست داره تو هم خيلي خيلي دوسش داشتي و از بغلش در نمي اومدي هر كاري هم مي خواستي طفلي برات انجام مي دادو حسابي هواتو داشت.

امان از زمانيكه كيك تولد و رو آوردن و از اونجاييكه جنابعالي عادت دارين به كيك ناخونك بزنين و انگشت انگشتش كنين و اين بلارو هميشه سر كيك تولد خودت مياري و ماماني هم چيزي بهت نمي و آزاد مي زارتت فكر كردي اونجا هم از اين خبراست و بدو بدو رفتي كه انگشت بزني به كيك كه من جلوتو گرفتم و نذاشتم بعد كلي گريه كردي كه خاله شيرين گفت چكارش داري بزار بچه راحت باشه (توي خانواده بابايي بينه خاله ها حسابي محبوبي و همه طرفدارتن) وقتي خاله شيرين بردت پشته كيك اولين انگشتو كه با خوشحالي به كيك زدي كيان هم ياد گرفتو شروع كرد به انگشت زدن به كيك توي اوج خوشحالي بودين كه عمه ي كيان اومدو دعوات كرد كه چرا به كيك انگشت زدي و كيكو از قيافه انداختي تو هم بغض كردي و لب و لوچتو جمع كردي اومدي توي بغلم منم ناراحت شدم ولي به روي خودم نياوردم چون بدجوري دعوات كرده بود خاله ها هم ناراحت شدن ولي خوب ديگه نمي شد حرفي زد تو مگه گريت بند مي اومد ديگه بغلت كردم و رفتيم يه سمته ديگه كلي طول كشيد تا تونستم ساكتت كنم وقتي بشقابه كيكه مارو دادن گذاشتم جلوت تا با دل راحت انگشت انگشتيش كني تو هم گفتي (مامان با انگوشتم بخورم )وقتي من بهت اجازه دادم بغلم كردي و بوسم كردي گفتي (مرسي كه اجازه دادي دوست دارم) بعد شروع كردي با انگشت خامه و شكلاتاي روشو خوردي.

توي دنيا هيج چيزي ارزش اينو نداره تا از اون چشماي خوشگلت مرواريد بريزه

عزيز دل مامان

 

كيـــــــان عــــــــزيــــــــــزم تـــــــــولـــــــــدت مــــــــــــبــــــــــــارك

كيان

دوست دارم ماماني

آرا و دوست جون جونيش پوريا (موقع رفتن هم كلي اصرار مي كردي كه (اوريا بياد خونمون)

آريا و پوريا

بادكنك زد از عمه نرگس گرفته بودي اودي به مامان گفتي (مامان مي خواي ازم اَتس بندازي بادكنكم سته لباسمه)قربونت برم كه به انداختن عكس عادت كردي

عشقه مامان 

آريا و كيان (قربونه پسر مهربونم برم كه همه رو دوست داره البته كيان هم خيلي خيلي تورو دوست داره)

پسر گلم

آريا و كيان

آريا با كيك قبل از دعوا

عاشقتم

كيان در حال فوت كردن شمع

كيان

آريا بعد از كلي قربون صدقه رفتن كه ساكت شده ولي هنوز تو قهره سر ماجراي كيك

عزيزميعشقمي

پسر گلمي

آريا در حال بوس كردنه كيان (كيان افتاده بود زمين تو داشتي بوسش مي كردي مي گفتي (اشجالي نداره ديده بوزورگ شدي ديده )كيان هم از اونجايي كه تورو خيلي دوست داره شروع كرد باهات بازي كردن و گريه يادش رفت.

كيان و آريا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان نازدونه ها
9 بهمن 90 10:15
همیشه به مهمونی ودست گل اریا جون برا خرید کادوی اهداییش درد نکنه
تولد کیان جون هم مبارکه انشالا جشن دامادی وموفقیتهای بزرگ زندگیش
منم دوست دارم که گذاشتی اریا جون باب میلش کیک رو با انگشت بخوره ولذتشو ببره


به نظر من اين چيزاي كوچيك ارزش نداره تا ادم دل يه بچه رو بشكنه نه اينكه در مورد آريا بوده اينطور مي گما در مورد همه بچه ها عقيدم اينه
مامان امیر علی
9 بهمن 90 12:37
وای تجسم رقصش معلومه چقدر بامزه میشه .خوش به حالت که خاله ای داری دوست داشته باشه .اریا جون خوش تیپ تولد کیان جون هم مبارک .کیک هم نوش جونت .به منم بوس می دی ممنون به ما سر زدین و ممنون برام نگه می دارین و رای می دین .ای بابا چقدر هم مرحله داره


خواهش مي كنم عزيزم آره تورو خدا مي بيني چقدر هم مرحله داره من كه جون به لب مي شم تا پايانش
مرد كوچك من
9 بهمن 90 13:16
سلام عزيزم خيلي دلم براتون تنگ شده خيلي
الهي بگردمش از ذوقي كه براي تولد داشته نتونسته كادوها رو مخفي نگه داره قربونش برم
وقتي يه پسر خوب و آقا مثل اريا داشته باشي معلومه كه حسابي تولد بهتون خوش ميگذره
تولد كيان جون مبارك ايشالا هميشه به شادي بربن
ا


ماهم دلمون براتون تنگ شده بود
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
9 بهمن 90 13:31
سلام عزیزم
تولد دوست آریا جون مباااااااارک
اون خانوم میتونست خیلی آروم و با محبت یه آریا بگه نه اینکه دعواش کنه
آریا جون دوست دارم خاله


عزيزم دوسته آريا نمود تولد پسرعمه ي آريا بود
اون خانوم هم مي شد عمه ي كيان يعني خواهرشوهرعمه ي آريا


مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 بهمن 90 14:18
عزیزم.چه پسر مهربونی.فدات بشم خاله.
آخه جشن که مال بچه هاست.نه بزرگترا.چه ایرادی داره بچه ها شاد باشن.
آریا جون بیا خونمون کیک درست کنم با ماهان 10 انگشتی برید داخلش.
قربون همه ست کردنات.


مرسي خاله جون مهربون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
9 بهمن 90 14:19
یادم رفت تولد کیان کوچولو رو هم تبریک بگم.
أبي اسماني
9 بهمن 90 14:30
سلام مطالب دنباله دار و با مفهومی بود البته درس پس می دهیم ولی جهت استحضار با مطلب جدید موانع ارتباط موثر با همسر (قسمت اول) علت بیشتر اختلافات و بگو مگوها در خانواده چیست ؟ به روزم و منتظر نظر خوب شما هستم
مهسا مامان مرسانا
9 بهمن 90 14:34
ماشاالله پسر بانمکی داری خانومی...خوشحال میشم به ما هم سر بزنی....
مریم(مامان روشا)
9 بهمن 90 16:19
تولد کیان جون مبارک
قربون گل پسرم بشم که از همه خوشگلتر...
در مورد عمه ی کیان هم نمیدونم چی بگم والا ...فقط خیلی ازش عصبانی شدو اشک جیگرمو در آورده
خاله خیلی دوست دارم و میبوسمتمامانی هم یه عالمه دوست دارم


خاله جون فكر كن اون لحظه من چه حسي داشتم اگه غريبه بودن همون لحظه تولدو ترك مي كردم ولي چه كنم كه دستم بسته بود
مامانی فری
9 بهمن 90 18:21
ماشالله به این گل پسرخوشکل و باکلاس و مهربون خاله خیلی جیکری
مامان حنا
10 بهمن 90 4:39
ایشالله همیشه به شادی و مهمونی باشید نازنینای من
آریا جونم خیلی ناراحت شدم خاله گریه کردی بیا خونمون کیک میگیرم تو هی ی ی ی ی انگشت انگشتیش کن باشه عزیزم دیگه گریه نکنیا
عزیزم خوب کاری کردی بهش اجازه دادی والا دلم میگرفت خیلی دوستتون دارم قد هفت آسمون


مرسي خاله جونيه مهربون
آکام
10 بهمن 90 8:41
سلام تولد کیان جون مبارک امیدواریم همیشه خوش وخرم باشید
مامان ماهان
10 بهمن 90 10:27
همیشه به جشن و شادی عزیزم
دستتون هم درد نکنه
چه کیک خوشگلی
دوست جونم ناراحت نباش از این مسائل زیاد پیش میاد
آریا جونم اشجالی نداره ناراحت نباش


از اين مسايل هميشه هست به نظر من آدم خودش بايد عاقل باشه و بدونه با بچه چه جوري بايد رفتار كرد
مامان ماهان
10 بهمن 90 10:28
منم دوست دارم که بچه ها مطابق میلشون کیک بخورن چه اشکال داره راستی تولد کیان جونمممممممممممم مبارکهههههههههههههههههه
مامان نيكان و روهان
10 بهمن 90 11:19
سلام دست مامان و آريا درد نكنه با اين كادو قشنگشون و كيان عزيزم تولدت مباركه باشه انشاءالله هزار ساله بشي. ماشاءالله به اين گل پسر كه اينقدر مهربونه عاشقتم خاله.
مامان رهام
10 بهمن 90 11:47
سلام مبارك باشه الهي قربونت برم آريا جون كه اينقد شيريني تو
مامان رهام
10 بهمن 90 11:47
راستي معصومه جون چطوري عكس آیيا رو بالاي پستات و لينكات گذاشتي؟


عزيزم اين به خاطره قالبه كه اونم دايي بني جون طراحي كرده اگه بخواي مي توني بري توي سايتشو سفارش يه قالبه اختصاصي بدي
مامان سانی
10 بهمن 90 12:20
اریا گلم خاله هرکی اذیتت کرد به خودم بگو
اصلا چطوره کلا هوه عمه ها رو دعوا کنم خودم که خیلی موافقم


منم موافقم اين يكي روهستم
نارینه
10 بهمن 90 15:50
ببخشید آقا آریا شاگرد هم قبول میکنن ؟؟ برا رقص عربی میگم !!

قربون دله کوچیکش برم که با یه انگشت زدن به کیک شاد میشه


سرش كه خيلي شلوغه ولي چون شما خاله خوب و دوست داشتني اي هستيد پارتي بازي مي كنه و مي پذيره
مامان امیر علی
10 بهمن 90 20:19
همیشه به شادی و گردش تولد کیان جون هم مبارک
مامان پوریا
11 بهمن 90 10:02
سلام آقا آریا شما به بزرگواری خودت اون خانم را ببخش ..احتمالا" خودش بچه نداشته والا دلش نمیومد پسر نازی را که عزیز خانواده اشه ناراحت کنه . تولد پسر عمه ات هم مبارک انشاالله جشن دامادی دو تاتون
مامان رهام
11 بهمن 90 10:54
سلام معصومه جون اميدوارم هميشه شاد باشيد قربونت برم آرياي خاله كه اينقد ماهي تو .معصومه جون مي خواستم ببينم چطري عكس آريا جونو اول پستات گذاشتي؟


عزيزم اين به خاطر قالبه جديده كه دايي بني جون زحمته طراحيشو كشيدن اگه بخواي مي توني با عكسايي كه دوست داري بري تو سايتشو سفارش يه قالبه اختصاصي رو بدي
مامان امیر علی
11 بهمن 90 10:58
ممنون به ما سر می زنید
مهرانه مامان مهرسا
11 بهمن 90 11:33
سلام به آريا جونم قربون اون قيافه قهر كردت برم
مامان رهام
11 بهمن 90 11:34
معصومه جون اگه اشكالي نداره من بعضي از شكلكاتو برا وب رهام استفاده مي كنم ميشه ادرس وبي كه شكلكاشو ميزاري بهم بدي؟اگه ناراحت ميشي خبرم كن .


نه عزيزم چرا ناراحت بشم تمام آدرسا رو برات مي زارم
http://for-niaz.niniweblog.com/
http://parstools.com/gifanimations/?gallery=/gifanimations/smilies1
http://faria-shekl.blogfa.com/
http://night-skin.com/blogcode/tasvir-zibasazi/cat/1.php
http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/yahoo/
مامان حسني
12 بهمن 90 10:09
سلام اي جانم قربون پسرمهربون وخوبمو شم خيلي مامان خوبي داريها كه هميشه هوات را داره توتولد بچه بايد شاد باشن چون تولد مال بچه هاست نه بزرگترها اي كاش ما بزرگترها يادبگيريم كه شادي كوچيك اين فرشته ها را ازشون نگيريم
خاطره مامان بردیا
12 بهمن 90 13:08
قربونت برم که مامانت کادو پول اریده بود
عرفان
12 بهمن 90 15:23
وبت قشنگه به ما هم سری بزن
مامان علي خوشتيپ
12 بهمن 90 21:01
تولد كيان جون مبارك. الهي قربونش بشم چه آدمي بوده ها اين عمهه.چجوري دلش اومده با يه پسر ناز و مهربوني مثل آريا اين برخوردو بكنه
وحیده مامان پارسا
16 بهمن 90 8:57
چرا پسرمون رو دعوا کردند فکر کنم دل مامان بیشتر از آریا گرفت.درسته؟به نظر من نباید اینقدر سخت بگیرن.قشنگی جشن تولد بچه ها به این شیرین کاری هاست.بوس برای آریا شیرین و دوست داشتنی. من عاشق این عکس تیپ خبرنگاری اش هستم.