آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

گل پسر ماماني

سلام به دوستای گل و ابدیم

1394/12/5 13:47
نویسنده : مامان معصومه
933 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاید ما خیلی تازگیا دیر به دیر میایم اما باور کنید هیچ وقته هیچوقت شماها رو فراموش نکردیم و همیشه یادتون بودیم و دلتنگتون

این روزهای آریا به درس و مشق میگذره و با نوشتن تکالیف جون من و میگیره اینقدری که اذیت می کنه تا دلتونم بخواد وسایلی همچون مداد و پاکن و تراش و خط کش گم می کنه فکر می کنم توی این دوسال پول تمام وسایلی که آریا گم کرده من پس انداز کرده بودم میلیاردری بودم برای خودم خندونک

در ضمن آریا الان دوسال کلاس کاراته می ره و هفته پیش توی باشگاه و مسابقات باشگاهیشون نفر سوم شد و الان کمربند آبی رو دارهمحبت

بازم می گم خیلی دوستون داریم دوست جونیای عزیز

دوستون داریم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان نازدونه ها
6 اسفند 94 9:05
سلااام چه خوبه که هر چند وقت یکبار ما رو از احوال خودتو شازده پسرمون خبردار میکنی موفقیتش رو تبریک میگم به امید موفقیتهای بیشتر برا آریا جان ماشالله بزرگ وآقاتر شده
مامان و بابا
17 آبان 95 8:44
سلام عزیزم خوبید خدارشکر ماشا الله اریا جان بزرگ شده ... خدا حفظش کنه ان شاالله..