آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر ماماني

حمام

1389/12/21 12:22
نویسنده : مامان معصومه
708 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ماماني بردمت حموم مگه ديگه از حموم بيرون مي اومدي ديگه ازبس تو حموم مونده بودي لپات گل انداخته بود و دستات چروك شده بود ولي مگه كوتاه مي اومدي آخر به زور از حموم بيرون آوردمت بعد از ناهار ماماني مي خواستم ويترون و تميز كنم تو هم از اونجا كه فقط منتظر ايني كه من كي در ويترون باز مي كنم كه شما بياي جلوش داد زدي (مامان اييام) گفتم نه همون جا بشين گفتي (مامان اييام ايگه) بازم من گفتم مي گم نه آريا اونوقت جنابعالي با كمال رو گفتي (ماما اومبدم) بعد ديدم دوييدي جلوي ويترين منم نمي دوني با چه مكافاتي مشغول تميز كردن بودم تا اينكه حضرت آقا خراب كاري كردي و چند تا از كريستالارو شكستي بعد از ترست كه مبادا دعوات كنم از جات تكون نمي خوردي سرتم بالا نمي كردي بابايي اومد بردت تو اتاق خودت و تا پايان كار ماماني باهم بازي مي كردين تا هم مي خواستي بياي بيرون بابا مي گفت مامان دعوات مي كنه تو هم منصرف مي شدي.

اينم چند تا عكس از آريا لپ گلي بعد از حمام

اينجا هم مثلا داري ماماني رو دعوا مي كني كه لباس تنم نمي كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
21 اسفند 89 13:46
سلام عزیزم عافیت باشی گلم بوسسسسس
مامان ماهان
23 اسفند 89 23:53
سلام عافیت باشه گلم چه قدر با حوله ناز شدی بوووووووس