آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

گل پسر ماماني

مسافرت نوروزی

1390/1/17 9:59
نویسنده : مامان معصومه
589 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی ما هفته دوم عید یعنی ۹ فروردین سفر مارکوپولویی خودمون و آغاز کردیم همراهان سفر خاله زهرا اینا و عمو (عموی مامانی) دوتا ماشین بودن خیلی خوش گذشت اول رفتیم رشت.ماسوله.انزلي.آستارا.اردبيل.سرين و زنجان و آخرش هم خونمون تو كه خيلي حال كردي چون تا دلت بخواد شيطوني كردي و بازي ماماني همش نگران اين بودم كه با بهم خوردن برنامه خواب و غذات مريض نشي كه خدارو شكر اين اتفاق نيفتاد فقط چندتا بلاي كوچولو سرت اومد اونم مقصر خود شيطونت بودي چندبار وردي زمين كه زخمي شدي يه بارم دستت موند لاي پنجره وگرنه روي هم رفته خيلي خوش گذشت وقتي برگشتيم توي خونه دايي عابدين خونه ما بود و از اونجايي كه تو خيلي دلت براش تنگ شده بود از سركولش بالا مي رفتي و دايي عابدين يه خبر خوب برامون داشت اونم اين بود كه توي اين چند روزي كه ما مسافرت بوديم دايي روي كامپيوتر كار كرده بود و تونسته بود تمام عكسا و فيلماي بچگيتو ريكاوري كنه و برگردونه نمي دوني ماماني چقدر خوشحال شدم با اين خبر خوب پايان سفرمون شيرين تر شد

اينجا گل پسرم داره سوار كاري مي كنه

اينم عكس بعد از سوار كاريته كه مثلا قهر كردي كه چرا از اسب پيادت كرديم

اينجا هم گل پسرم آتيش شده (يكي از شخصيت هاي بن تن )

اينجا هم ماسوله است كه با هزار بدبختي آريا رو كنار اين آبشار نگه داشتيم تا عكس بندازيم

اينم محدثه آتيش پاره و آريا وروجك كه باهم توي اين سفر دوستاي خوبي شده بودن البته بعضي وقتا دعوا و لجبازي هم مي كردن

اينم آريا تو ماشين عمو منصور در حال ترك كردن اردبيل

اينم عكس آريا با روبالشيه بن تنش كه كشته بود مارو هرجا مي رفت دنبال خودش اونم مي برد

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان شبنم
31 اردیبهشت 93 9:18
سلام عزیزم امیدوارم که سال خوب و خوشی رو شروع کرده باشی . و از اینکه همه عکس هاتون ریکاوری شده خیلی خوشحالم و درک می کنم . دعا کنین که رم دوربین ما هم ریکاوری بشه و عکسهاش برگرده اخه همچین بلایی با دوربین سر من هم اومده و شایان جون من از مراسم جشن تولدی که توی مهد براش گرفته بودم و اونو خیلی دوست داشت و . . . هیچ عکسی نداره . همش تقصیر خودمه کوتاهی کردم امیدوارم که امیدی باشه