آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

گل پسر ماماني

تشكرنامه

1390/8/23 8:24
نویسنده : مامان معصومه
2,127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سلام به همه دوستاي خوب خوب سايتيم (خاله ها و دايي هاي خوب و مهربون آريا) خواستم از طريق اين پست يه تشكر مخصوص و ساده از همه ي دوستاني كه توي اين مدتيكه آريا مريض بود من و تنها نذاشتنو مرتب با كامنتهاي پر از مهر و محبتشون دلداريم دادن و هر روز جوياي حال پسر گليه من شدن و اون دسته از دوستاي خيلي خيلي گلم كه حتي براي بهبودي تب آريا نذر هم كردن واقعا" از همتون ممنونم و اينكه واقعا"‌واقعا"‌با اين كه هيچكدومتونو تا به حال نديدم اما همتونو خيلي خيلي دوست دارم. باور كنيد به نظر من دوست داشتن و دوست بودن احتياجي به ديدن نداره محبت از راه قلب وارد دل آدما مي شه نه از راه چشم و اما حال آريا به لطف دعاهاي شما و لطف خدا با مصرف آنتي بيوتيك قوي تبش قطع شده فقط مي مونه جواب آزمايشش كه اونم فردا حاضر مي شه و مي برم دكتر نشون مي دم كه اميدوارم چيزي نباشه.

اين بوس از طرف آريا به همه دوستاي گلمون(آخه اين چه طرزبوس كردنه ماماني)

عشق مامان

دوستي

هر کجا که باشید این دوستان شما هستند که دنیای شما را می سازند.(رالف.بی.پری)

دوست

یک دوست واقعی کسی است که ادامه می دهد در حالی که دیگران دست از کار کشیده اند(والتر وین کل)
دوستان واقعی همیشه سبزند.آنها نه تنها در بهار و تابستان زندگی ما فعال و در حال رشد هستند بلکه در پاییز و زمستان زندگی ما نیز تحرک دارند.

يك دوست خوب

 

یک دوست واقعی برای همیشه یک دوست است.(جرج مک دونالد)

قول دوستي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

خاله سميه
27 مهر 90 13:21
آرياي عزيزم اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشي. مامان جون دستت درد نكنه كه اينهمه مواظب آريا جون هستي


مامان زهرا نازنازی
27 مهر 90 13:38
امیدوارم براتون یه دوست واقعی باشم

سلامت و شاد باشید


میثم
27 مهر 90 15:22
داداشی از بند اول مطلبت خجالت کشیدم، من فکر کردم تو مریض شدی، نه اینکه بیماری تو مه نباشه، خب بچه سخت تره
نمیدونستم آریا مریض شده، ببخش داداشی
تو این چند روزی که اشتراک نداشتم نظراتم زیاد شده بود دیشب تونستم تموم کنم، آخه اضافه هم میشد، واس همین شاید دقیق نخوندم اون مطلب بیماری آریا رو
خداروشکر بهتره، شده دعا میکنم خوب خوب شه
اینطوری بوسم کنه که همه ی صورتم تف تفی میشه
فتوشاپش عالی بود
دوست گیرد دست دوست در پریشان حال و درماندگی
دوست خوب نعمته
خودتم گفتی دیدی
کیتا کنیم پسرا که در آغوش نمیگرین همو
حالا تو یه طرف دوستی رو گفتی اما طرف دیه ای هم داره
که باید در انتخاب دوست دقت کرد که چقد تو رو خوشبخت و به آفریدگارت نزدیک میکنه
این دوتا انگا زن و شوهرن دارن شرط میبندن کی دیرتر کم میاره



مریم (مامان روشا)
27 مهر 90 15:33
مامان مهربون اشکمو در آوردی از بس خودت خوب و مهربونی عزیزم آریا هم مثل روشاست وخدا نکنه که هیچ موقع مریض بشن معلومه که دوستی هستی که برای دوستات سنگ تموم میذاری ممنونم از این همه قدر شناسی خیلی خیلی دوستتون دارم و به امید اینکه جواب آزمایش گل پسر هیچی نباشه بازم فردا میام بهت سر میزنم


مریم (مامان روشا)
27 مهر 90 15:43
خوشگل خودم ایشالا چشم بد ازت دور باشه خاله! مامانی هرروز برای گل پسرم اسپند دود کن لطفا"
راستی دوستم سونو که قرار بود از کلیه هاش بگیری رو یادت نره اونم خیلی مهمه



مریم (مامان روشا)
27 مهر 90 15:50
مامان مهربون اشکمو در آوردی از بس خودت خوب و مهربونی عزیزم آریا هم مثل روشاست وخدا نکنه که هیچ موقع مریض بشن معلومه که دوستی هستی که برای دوستات سنگ تموم میذاری ممنونم از این همه قدر شناسی خیلی خیلی دوستتون دارم و به امید اینکه جواب آزمایش گل پسر هیچی نباشه بازم فردا میام بهت سر میزنم
مریم (مامان روشا)
27 مهر 90 15:52
عزیزم من چندبار ارسال کردم مطلبمو تا تااینکه نوشت ارسال شد اگه چند بار اومد ببخشید


مامان امیر علی
27 مهر 90 16:21
چه با احساس نوشتی مرسی از بوس .یک بوس هم از طرف امیر علی به اریا جون عزیزم خوشحالم از نظراتت به و به ما سرمی زنی .هر دکتری یه تز رو داره و یک نظر مخصوص به خودشو .دکتر امیر علی شاگرد دکتر غریب و مسن هستش و با تجربه و رییس بیمارستان کودکان تهران و از افرادی که پول ندارند هم پول نمی گیره او هر چی بگه من چشم بسته اطاعت می کنم او حتی دکتر مادران و تغذیه کودکان هستش امیر علی را از نوزادی عادت به خوردن چند وعده ای غذا اما کم کرده .و حالا خیلی خوشحالم چون با درست خوردن بزرگ می شه نه مثل ما که الان خیلی بد عادت به خوردن کردیم .او میگه این واکسن تا 5 سال بزنند بعد نزنن .نمی دونم چرا .حتی از کودکی به خوردن روغن زیتون هر شب و صبحا عسل و موز و شربت لیمو و عسل هر روز و گردو کش میش و جوانه ماش ... امیر علی را عادت داده .برنج در حد یه نلبکی .کلا از پایه درست به امیر علی و من اموزش درست زندگی کردن رو داده .خیلی دلسوزه .تلویزیون را از نوزادی محدود کرد واسه امیر علی و .... و من روز به روز اثراتش را میبینم .به هر حال خواستم از تجربیاتم به شما که دوستتون دارم بگم .


مامان سانی
27 مهر 90 18:23
سلام مامی اریا جون.خیلی خیلی خوشحال شدم که حال پسر گلتون بهتر شده .بابت راهنمایی تون از صمیم قلب ازتون ممنونم وبسیار خوشحال از داشتن یه دوست فوق العاده ای مثل شما که هرچند به قول شما مجازی ولی ارزشمند


مامان نازدونه ها
27 مهر 90 18:42
انشالا همیشه بلا ازش دور باشه


مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
27 مهر 90 20:51
سلام عزیییییزم
الهی بگردم.....
آریای نازنینم ، خاله قربون اون بوس فرستادنت
معصومه جان ، خسته نباشی عزیزم ،
ان شاالله فردا جواب آزمایش گل پسرمون رو میبری پیش دکتر و اون هم میگه کاملا خوبه و هیچ مشکلی نداره........



فهیمه مامان پرهام
27 مهر 90 21:48
انشااله که همه چیز روبراهه
اینم جواب بوست آریا جونم:




شهرزاد مامان حسین
27 مهر 90 23:12
انشالله این گل پسر همیشه سلامت باشه


مامان علي خوشتيپ
28 مهر 90 0:43
خدا رو شكر كه آريا جون خوب شده
عزيز دلم اميدوارم كه ديگه هيچ وقت مريض نشي



تینا بیدی
28 مهر 90 1:19
ان شالله نتیجه آزمایشم خیره و هیچ مشکلی نیست.
ببوس آریای خوش تیپمو


مامان حسنی
28 مهر 90 8:39
سلام ما نبودیم چه خبربوده الهی بمیرم آقا آریام مریض بوده نایب الزیاره تون بودم وبراتون دعا کردم ولی نمی دونستم آریاجونم مریض شده الهی هرگز مریض نشه سرفرصت میام ومطالبتون را می خونم


مامان رها
28 مهر 90 9:31
سلام معصومه جون خوشحالم که حال آریای جیگر بهتر شده امیدوارم جواب آزمایشش هم چیزی نباشه


مامان رها
28 مهر 90 9:33
سلام معصومه جون خوشحالم که حال آریا جون بهتر شده امیدوارم جواب آزمایشش هم خوب باشه


مامان هانیه سادات
28 مهر 90 9:43
سلام.
عزیزم همه ما آریا جونو دوست داریم و واسش نگران میشیم.خدا میدونه مثه بچه خودم از پیشرفتاش خوشحال و از بیماریها و مشکلاتی که واسش پیش می یاد غصه دار میشم.
خدا رو شکر که حالش بهتره.انشاالله جواب آزمایش هم خوبه.


مامان رهام
28 مهر 90 11:50
خدا رو شكر كه اريا جون حالش خوبه شده .از طرف من صورت ماهشو ببوس معصومه جون


مامان رها
28 مهر 90 11:54
سلام معصومه جون خوشحالم که آریا جون بهتر شده و امیدوارم جواب آزمایش هم خوب باشه


خاله زهرا
28 مهر 90 15:03
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥ @...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@a @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ بدو بیاااااااا جانمونی هاااااااااااااااااااااااااااااا
ماهان
28 مهر 90 15:37
سلام مامان خوبی ؟! داداش آریا چرا مریض شده ؟! من دارم درس می خونم واسه کنکور یزاد نمیام نت
مریم(مامان روشا)
28 مهر 90 15:48
سلام مامانی چرا پنج شنبه جمعه ها آپ نمیشی آریای من چطوره جواب آزشو گرفتی چی شد!



آخه دوروز آخر هفته تعطيلم و براي همين من تمام وقت در اختار آريا هستم دوم اينكه من از محل كارم مي يام توي اينتر نت
shadin
28 مهر 90 23:43
سلام اولین باره اومدم تو وبلاگتون نظری در مقابل احساست زیبای مادرانه تون ندارم جز اینکه بگم خیلی زیباست
راستی میخوام بدونم حال آریا چطوره?



سلام مرسي كه به وب ما سر زدي و جوياي حال آريا شدي منم خواستم بيام توي وبت ولي فيلتر بود متاسفانه
میثم
29 مهر 90 0:18
سلام دورت بگردمآپم
نازنین نرگس نفس مامان
29 مهر 90 0:20
سلامی پر از سلامتی واسه آریاجون و مامان گلش
خدا رو هزار مرتبه شکر که آریاجون حالشون خوب شده ایشالا که جواب ازمایش هم خوب باشه و دیگه ملالی نداشته باشید
پست خیلی زیبایی نوشتید ما هم باید از شما تشکر کنیم
قربون اون بوس کردن خوشکل آریاجون
ایشالا که دیگه مریضی در خونه شما رو نزنه تا 1000 سال دیگه
ایشالا همیشه آریاجون شاد باشه و تندرست
خانمی همیشه واسه گل پسر اسپند دود کن
دوستتون داریم خیلی زیاد


مامان محمدباقر
29 مهر 90 13:10
خدا حفظش کنه اریا عزیزمونو انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشه
براش صدقه بدید تا بلاها ازش دور بشه


مریم(مامان روشا)
30 مهر 90 13:51
مامانی من از این نیومدنات دلشوره میگیرم


مامان راشین
30 مهر 90 14:53
سلام مامان اریا گلی.خوشحالم حال گلت خوب شده.
از طرف من و راشین یه بوس قندی.


دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
30 مهر 90 15:07
سلام مامانی
خدا رو شکر که آریا جون بهتر شده انشا الله که همیشه سلامت باشه و مریضی سراغش نیاد
مطلب خیلی قشنگی بود مرسی دوستم


مامان ماهان عشق ماشین
30 مهر 90 15:59
سلام آریا جون.خدا رو شکر که بهتری.ایشالله که آزمایشهات هم عالی باشه و بگه پسری از این سالمتر تا حالا آزمایش نشده.ایشالله.منتظر خبرای خوبیم.


مامان ماهان عشق ماشین
30 مهر 90 16:06
امروز رفتم یه فروشگاه یه قفسه سه طبقه وسایل بن تن گذاشته بود.همه چی توش بود.یاد آریا جون افتادم.ایشالله که بیماری دست از سرش برداشته.
میگم راستی مامانی موضوع کارتون بن تن چیه؟من جرات نکردم برای ماهان بخرم.تو مایه های اسپایدرمن که نیست.(منظورم بزن بزن یا قهرمانیهای رویایی)


اتفاقا" تو همون مايه هاست با اين تفاوت كه بن تن يه پسر بچست كه به شكل هاي مختلف فضايي در ميايد و در برابر دشمن ايستادگي مي كنه
مامان آرمان
1 آبان 90 0:10
سلام خوبان.
ما هم از شما تشکر میکنیم که اینقدر قدر شناسین که یک پست را به تشکر از دوستانتون که باهاتون دلداری کردن و نگران گل پسری بودن اختصاص دادین.
امیدوارم حال آریا جون کاملا خوب شده باشه و مشکل رفع شده.
خیلی دوستتون داریم .امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشین


مریم(مامان روشا)
1 آبان 90 14:33
معصومه جون کجایی!مردیم از دلواپسی آریا که خوبه؟!!!!!!!!!!


مرد كوچك من
1 آبان 90 14:46
ايشالا كه ديگه هيچ وقت مريض نشي عزيزم آريا جون...


مامان ماهان عشق ماشین
1 آبان 90 17:28
سلام آریا جونم.جواب آزمایشات چی شد؟
مامانی حتی نظرات رو هم تایید نکرده آدم نگران میشه.ایشالله که مشکلی نیست.خدا خودش مواظب شما فرشته های عزیز هست.
اللهم صل علی محمد و آل محمد.یا من اسمه دواء و ذکره شفا.


مرسي از اين همه محبت باور مي كنين اصلا" وقت تاييد نظراتو نداشتم نه وقتشو نه اعصابشو نه حوصلشو ديگه مريضي هاي پشت سر آريا حوصله خودمم از بين برده احساس مي كنم دچار افسردگي دارم مي شم
الهام مامان رامیلا
1 آبان 90 18:19
سلام معصومه جان بخدا منهم خودم درگیر مریضی رامیلا بودم یک هفته تمام خونه مامانم بودم نمی دونستم که آریا عزیزم مریضه انشالله که دیگه هیچ وقت این فرشته های زمینی مریض نشن


اميدوارم راميلاجون خوب شده باشه
میثم
1 آبان 90 23:57
سلام داداشی
کجایی واس آریان نگران شدم
تورو خدا زودتر بهم بگو حال آریا چطوره؟
خدا شفاش بدهایشالله آمین


مرسي داداشيه خوبم آريا خدارو شكر خوبه فقط بعد از اينهمه استرسو نگراني كه هنوزم ادامه داره مامان آريا دچار افسردگي شده
بابا محسن
2 آبان 90 8:58
سلام - اول از شما بابت احوال پرسیهاتون با تمام مشغله هایی که این روزها داشتین تشکر میکنم -
من که آدم گنده هستم سه هفته است سرماخوردگی و گلو درد از بدنم خارج نمیشه ! پرهامی هم کمی سرما خورد ولی خفیف تر از آریا جون - انشالله امروز وبلاگ شما را با یک آپ پر از خبرهای خوب و عکسهای خوشگل گلپسر رویت کنیم- و مطمئن باشید ما هم آرزومون سلامتی و شادکامی تمام دوستان با معرفتمونه
قربون اون لبای غنچت داداش آریا


ممنون از همدرديتون واقعا" كه مريضي بچه ها تمام انرژي و حوصله آدمو از بين مي برن من حاضرم خودم مريض بشم ولي آريا نه اميدوارم پرهامي هم زود خوب بشه و شما هم خوب شده باشين
ترنم
2 آبان 90 10:43
آپم
با مطلبی درد ناک اما واقعی
پایمال کردن حق زنان