آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

گل پسر ماماني

عروسك شويي

1390/8/28 13:59
نویسنده : مامان معصومه
1,826 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

ماماني اين چند روز توي خونه حسابي براي خودت پادشاهي كردي چهارشنبه هم به خاطر تو سركار نرفتم گفتم بيشتر استراحت كني تو هم حسابي موندن توي خونه در كنار مامان زير دندونت مزه كرده بود وقتي ازت مي پرسيديم آريا فردا بريم مهد كودك مي گفتي (اِبوز مي رم مي خوام ايشت بمونم= يه روز مي رم ).

چهارشنبه از فرصت استفاده كرديمو اتاقتو ريختيم بيرون تا تميز كنيم تو هم حسابي به خياله خودت داشتي كمك مي كردي البته يكم كاراي ماماني رو بيشتر مي كردي اونم عيب نداشت چون از اين كه فكر مي كردي داري به مامان كمك مي كني خيلي خوشحال بودي بعد از تميز كردن اتاقت تمام عروسكاتو ريختيم بيرون كه بشوريم تو اولش از چند تا از اونا كه پشمالو تر از بقيه بودن مي ترسيدي مخصوصا" از عروسك ساليوانت مي گفتي (شِشاش بوزورگه ايترسم= چشماش بزرگه مي ترسم) اما وقتي ترست ريخت شروع كردي باهاشون بازي كردن بعد دونه دونه بغلشون مي كردي به مامان گفتي (مامان بيا اَزمون اَتس بنداز من اَتسمو ميبينم) منم از خدا خواسته بدو رفتم و دوربين به دست اومدم و مشغول عكاسي شدم تو هم براي مامان ژست مي گرفتي وقتي كار عكاسيمون تموم شد ديدم حوصلم نميگيره همه عروسكاتو با دست بشورم براي همين رفتيم سراغ ماشين لباسشويي بعد از شستشو همشونو رديف كرديم جلوي بخاري تا خشك خشك بشن تو هم از خستگي زياد بالشتتو آوردي و كنارشون بيهوش شدي.

شب وقتي بابايي از سركار اومد همچين خوشگل ماجراي شستن عروسكاتو و كمك كردن به مامان و تعريف مي كردي كه بابايي رو حسابي سر ذوق آورده بودي و كلي قربون صدقه پسر خوب و مهربونش رفت .

gif_icon145gif_icon145gif_icon145gif_icon145gif_icon145gif_icon145gif_icon145gif_icon145gif_icon145

اينم عكس آريا با عروسكاش

آريا و ساليوانآريا و پشمالوش

آريا و الاغ عاشقش

 آريا و تامآريا

آريا و اردكش

آريا و كلاغشآريا

آريا و سگاش

آريا مامان بعد از يك روز سخت كاري به خواب عميق و شيريني فرو رفته

آريا

اينم عكس آريا و پسر عمه كيان (توي عكس تو لباس پوشيده بودي با بابا عباس بري بيرون كه كيان گريه مي كرد كه آريا نرو تو هم خيلي خوشگل داشتي گولش مي زدي مي گفتي (اگه پسر اوبي باشي دارم ميرم برات سوك سوك بخره خوب اذيت نَتون تا من بيام) بعد هم زودي با بابايي رفتين بيرون)

آريا و كيان

113113113113113113113113113

عزيزدلم، گل خوشگل زندگيم تا ته ته ته ته ته ته ته ته ته دنيا

عاشــــــقـــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

آريا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 آبان 90 15:26
سلام آریا جونم.ماشالله به تیپت.خیلی دختر کشه.من که مردم.
چقدر عروسکات خوشکلن خاله.ماهان اصلا عروسک دوست نداره و اجازه نمیده براش بخریم.یه چندتایی بهش هدیه رسیده. من و باباش خیلی دلمون میخواد براش عروسکهای خوشکل بخریم ولی خودش علاقه نداره.ما هم بیخیال میشیم.


منم زياد خاله اهل عروسك نيستم برعكس اين مامانمه كه عاشقه عروسكه در اصل به اسم من مي خره ولي براي دل خودش
مامان زهرا نازنازی
28 آبان 90 16:04
چه عروسک های قشنگی

عکس آخر برام باز نشد

ولی ماشاالله به عکس یکی مونده به آخر

عاشقتم خوش تیپ


قابلي ندارم خاله جون
مرسي خاله خجالتم نده
منم آشِدِتَـــــــــــــــم
مامان ماهان
28 آبان 90 16:07
وااااااااااای چه عروسکای خوشگلی داری
چقدر هم عروسک داری
دست مامانی درد نکنه اه این عکسای خوشگلی که ازت میندازه و میزاره تو وب چقدر هم خوش عکسی گل پسر ناز
خدا حفظت کنه بوووووووووووس


مرسي خاله جونم چقدر تو اِه رَبوني
مامان حسین
28 آبان 90 17:07
سلام عزیزم
خوبی؟؟
اریای نازم چطوره؟؟؟
دلم براتون تنگیده بود


ماهم خيلي دلمون تنگ شده بود براتون
مامان سانلی
28 آبان 90 17:48
اریا ج.نم چقدر عروسک داری خاله همشونم مثل خودت خوشگلو تمیزن


مرسي خاله جونم
مرد کوچک من
28 آبان 90 20:14
بچه‌هايي كه مامان كارمند دارن قدر روزهايي رو بيشتر پيش مامان هستن ميدونن عاشق روزهاي تعطيلي و مرخصي هستن
ماهم ماجراي عروسك شويي رو هرزگاهي دنبال ميكنيم
هميشه خوب بخواي پسر گلم


واقعا" هم همينطور وقتي خونه مي مونيم بچه ها نهايت استفاده رو مي برن و اين ماييم كه انرژي تموم مي كنيم
مریم (مامان روشا)
28 آبان 90 22:49
سلام به دوست عزیزم و بلبل خاله قربون اون شیرین زبونیات با اون عروسکای خوشگلت .چقدر سالیوان با مزه است
مرسی که تند تند به ما سر میزنی اگه شما پیشمون نیای دیگه وبمون بازید کننده نداره مرسی از دلنگرانیت مشکی نیست یکم بی حوصله ام سعی میکنم فردا یه پست بذارم
دوستتون دارم و میبوسمتون


خدا نكنه خاله جوني
خوب اخه دلمون زود به زود براتون تنگ مي شه براي همين تند تند ميايم پيشتون
شكسته نفسي مي كنيد ماهم نيام اينقدر خاله هاي مهربون ديگه هستن كه براي ديدن روشا جون پيشتون بياين
ماهم دوستتون داريم هواااااااااااااار تاااااااااا
مامان آرمان
28 آبان 90 23:46
سلام.خوبین؟
چقدر عروسک..........خیلی قشنگن.خوشبحالت که اینقدر عروسک داری.رنگاوارنگ.به به.
مامانی کار درست را شما کردید که عروسکها را تو ماشین انداختی من هم همین کار را میکنم.
فقط نمیدونم چرا آرمان به عروسک علاقه نداره.از خیلی کوچیکی اینطور بود.
راستی آریا جون خیلی تیپ زدی ها.چه کلاه و کت خوشگلی داری.دست مامان هم درد نکنه که از شما عکسای خوب خوب میندازه.


قابلي نداره عروسكا
پس يه خسته نباشيد جلو جلو از طرف من براي شستن عروسكاي آرماني
زياد سخت نگير آريا هم اهل عروسك نيست برعكس اين مامان آرياست كه اهل عروسكه براي همين عروسك براي دل خودش منتها به اسم آريا مي خره تا بابايي چيزي نگه
مرسي عزيزم يه عالمه بوس براي آرمان جون و مامان خوب و مهربونش
نارینه
28 آبان 90 23:57
قربون اون ژستای هنریش برم من ...

قربون اون قد و بالاش که عروسکهاش از خودش گنده ترن

بووووووووووووووووووس


خدا نكنه عزيزم
شهرزاد مامان حسین
28 آبان 90 23:59
سلام مامانی. به به از این پسر کمک کار مهربون و عکس بگیر. حسین اشک منو در می آورد و در می یاره تا یه عکس ازش بندازم.


مامان هانیه سادات
29 آبان 90 5:44
سلام.
قربون پسرپر تلاشم بشم من.
راستی اون عکسی که با کیان انداخته خییییییییییییییییییلی نازه.


خدانكنه عزيزم
كي نازه آريا يا كيان
مامان آرین
29 آبان 90 12:26
عزیییییییییییزم خیلی همه عکسات قشنگ بودن.
مامان رهام
29 آبان 90 12:47
الهي من فدات شم آريا جون كه به مامان جون كمك كردي عروسكاتم مثل خودت خوشگلن.روي ماهتو مي بوسم


مرسي عزيزم
مامان دیانا
29 آبان 90 12:56
سلام معصومه جون خسته نباشی عزیزم
می دونم تمیز کردن اتاق و کمد بچه ها خیلی درد سر داره من که بیشتر اوقات می سپرم به خاله هاش
ولی قربون این پسری ناز نازی بشم که کلی کمک مامانش کرده
بوسسسسسسسسسسسس


واقعا" كه خيلي سخته خوش بحالتون كه خاله ها كمكتون مي كنن
خدا نكنه خاله جوني مرسي از محبتت
مامان آرمان
29 آبان 90 13:06
عجب پسر بلاییه این آریا جون ...خوب بلده با زبون شیرینش بزرگ و کوچیک را نرم و آروم و به قول معروف گول بزنه .ای بلاچه.....
من به دختر خاله آرمان میگم بلاچه...آلوچه
امیدوارم از اصطلاحی که بکار بردم ناراحت نشده باشی.
من هم دوست دارم که برای دلم عروسک بخرم و گاهی بعضی از اسباب بازیهایی که برای آرمان میخرم بیشتر خودم خوشم میاد که براش میخرم ولی پدر آرمان با زیاد خریدن اسباب بازی مخالفه و دستمون را بسته.



عزيزم چرا بايد از اين اصطلاحات ناراحت بشم بالاخره تو هم يه حق خاله اي گردن اريا داري ديگه
مامان رها
29 آبان 90 13:10
سلام آریا جونم خاله چه عروسکای نازی داری گلم حسابی این چند روز پیش مامان کیف کردی آره ؟


حسابي خوش گذشت خاله كاش مي شد يه جوري مامانم هميشه خونه پيشم مي موند
مامان امیر علی
29 آبان 90 15:54
ماشاله به این پسر و مادر با تلاش .چقدر عروسک ماشاله خدا زیادش کنه .پسر خوش عکس و خوش تیپم بوس بوس


فعلا" خاله زديم تو خريد شخصيتاي بن تن خدا داره اونارو زياد مي كنه
مریم(مامان روشا)
29 آبان 90 18:01
سلام به دوست خوبم وآریای قشنگم مرسی برای همه ی حرفهای قشنگت ولی کارم از این حرفا گذشته وبد جوری قاطیم نمی دونم چیکار کنم فقط میدونم زندگی و برای همه مون تلخ کردم :
S


عزيزم فقط خودت بايد به اين باور برسي كه مي توني صبوري كني و با اين غم بزرگ كنار بياي
مامان نيكان و روهان
30 آبان 90 10:38
سلام به اين مادر و پسر كوشا
حقيقتا كار وقت گيريه من هروقت به فكر اين كار ميافتم خيلي غمم ميگيره و بجاش اين عكسهاي قشنگ از آريا با عروسكهاش هم خستگي شما رو گرفت و هم ما لذت برديم.
مواظب خودت باش گل پسر و همينطور مادر خستگي ناپذير


واقعا"‌كار سختيه ولي سختي كار از بين مي ره وقتي مي بيني پسر كوچولوت براي كمك بهت چه تلاشي مي كنه و هر از چند گاهي بوست مي كنه و مي گه مامان دوست دارم
فهیمه مامان پرهام
30 آبان 90 11:46
سلام خانوم گل
ممنون که همیشه بهم سر می زنی و من شرمنده م که مدتی غایب بودم
این آریای نازمو ببوس خیلی ماهه با اون کلاهش
پست قبل رو خوندمو و خیلی دلم گرفت اما برای بابای مهربونتون آرزوی آمرزش می کنم
بر می گردم و پست های قبل ترش رو هم می خونم


خوشحالم كه دوباره برگشتين دلمون براتون تنگ شده بود
مرسي عزيزم
مامان آرمان
30 آبان 90 12:08
خصوصی.بوس
مهرانه مامان مهرسا
30 آبان 90 12:08
اون عروسكي كه خوابيده ازهمه نازتره وخوشگل تره !!!!!!!!!! آريا جوني رو ميگم


مرسي عزيزم
مامان رامیلا
30 آبان 90 13:11
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مریم(مامان روشا)
30 آبان 90 14:44
خصوصی
دخترک
30 آبان 90 16:59
سلام
منم شما رو لینک کردم
خواهر منم بچه که بود از عروسکای پولیشی میترسید
آریا چقد جالب ژست گرفته
ببوسینش


مرسي عزيزم
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
1 آذر 90 0:17
واااااااااااای آریا جون خوش به حالت چه همه عروسک داری
منم عاشق عروسکم


نه خاله جون عروسكا بيشتر مال مامانمه كه به اسم من مي خره
بابا محسن
1 آذر 90 8:29
یک ماچ مردونه تقدیم به مرد کوچک دوست داشتنیمون آریــــــــــــــــــا جــــــــــــــــــــــون


امید زندگی
1 آذر 90 10:00
سلام عکسهای بسیارزیبایی بود لذت بردیم ومطالب هم جالب موفق باشید
مامان هانیه سادات
1 آذر 90 14:15
این چه سوالیه که میپرسی خوب معلومه آریا جونم خوشگلتر و خوشتیپ تره.
خاطره مامان بردیا
1 آذر 90 15:31
چه عروسکای خوشگلی داری آریا جونم.. خودتم هزار ماشاءاله مثل عروسکی خاله جون


مرسي خاله جون چشمات خوشگل مي بينه
مریم(مامان روشا)
1 آذر 90 15:59
چه دعایی کنمت بهتر از این:
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق: D
روزگارت همه شاد
سفره ات رنگارنگ
و تنی سالم و شاد که بخندد مادام

خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم


مرسي عزيزم ماهم خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي دوستون داريم
امید زندگی
1 آذر 90 16:39
سلام ممنون که تجربیات ارزشمندتان را در اختیارمان گذاشتید سعی می کنیم از همین روشهای پیشنهادی شما استفاده کنیم متاسفانه آکام در مجتمع تنهاست وهم بازی نداره ولی باور کن انواع واقسام اسباب بازی(حتی ماشین وموتور ساحلی شارژی)هم داره ولی عاشق کارتونه سعی میکنیم یکجورایی سرگرمش کنیم ولی بچه باهوش وسمجیه مرد کوچک آریا خان را از طرف ما


خواهش مي كنم كاري نكرديم
ممنون
مریم(مامان روشا)
2 آذر 90 0:46
خصوصی
میثم
2 آذر 90 11:51
سلام آجی گلم
قلک نو مبارک،
بن تن بهانه س، شخصیاتشو بچسب