آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

گل پسر ماماني

پس انداز

1390/9/2 9:42
نویسنده : مامان معصومه
7,061 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

سلام عشق مامان خوبي نفسم

ديروز بابايي برات يه قلك بزرگ خريده بود كه پس انداز كردنو بهت ياد بديم تو هم اينقدر خوش حال شده بودي كه نگو از انداختن پول توي قلك خيلي خوشت اومده بود همش مي گفتي (مامان اول بده اِندازم اوللَكَم)اينقدر هم اين پس انداز كردنو خوب ياد گرفتي كه همون ديشب نزديك چهل پنجاه تومان پول پس انداز كردي ديگه ول كن هم نبودي ديگه مجبور شديم بگيم كه پولامون تموم شده مي گفتي (خوب من گوناه دارم مي خوام اولامو فَسَنداز كنم) قرار گذاشتيم كه فردا دوباره هم بابايي هم ماماني بريم سركار پول بياريم بديم تو شيطونك تا پس انداز كني. 

dolldolldolldolldoll

ديروز از مهد كه اومديم خونه تو خيلي كسل بودي ساعت هفت گرفتي خوابيدي منم زانوي غم بغل گرفته بالا سرتو نشستم كه چرا زود خوابيدي دنبال دليل، وقتي بابايي اومد و اوضاع رو ديد شروع كرد سر به سر من گذاشتن كه امان از دست شما مامانا بچه زود مي خوابه ناراحت مي شين دير مي خوابه ناراحت مي شين غذا زياد مي خوره نگران مي شين غذا نمي خوره غصه مي خورين، همش دنباله دليل براي كاراي بچه اين و خودتونو اذيت مي كنين واقعا" هم حق با بابايي بود چون تو فقط فقط  بي خوابي داشتي و هيچ دليل ديگه اي هم نبود چون دوساعت بعدش بيدار شدي و  تا ساعت 12 شب هم بيدار بودي ولي چه كنم دست خودم نيست همش نگرانتم.

امان از دست اين شخصيتاي بن تن كه تمومي هم نداره هر روز يه شخصيت جديد به مجموعش اضافه مي شه همچين اسماي عجيب غريبي هم داره كه نگو من كه بعضي از شخصيتارو از خودم اسم درآوردمو بهت گفتم بنا بر ظاهري كه دارن تو هم كه عشق بن تن هر شخصيتي كه مي ياد مي گي (مامان من اينو ندارم برام اِخرش گوناه دارم) هرجا هم مي ري اين كيف مخصوص شخصيتاي بن تنتو دنبال خودت مي بري دستشوئي مي ري بايد پشت در باشن توي تختت مي ري براي خواب بايد پايين تختت باشن موقع تماشاي تلويزيون هم كه جاي خود داره بايد رديف كنارت باشن هر روزم كه به تعدادشون اضافه مي شه من فقط منتظرم ببينم اين بن تن كي تموم مي شه كه ما راحت بشيم.

 

و اما عكس

آريا با قلكش البته ناراحت از اينكه ديگه پولي براي انداختن توي قلك نداره

آريا با قلكش

 آريا در حال خودن شير پولي

آريا و قلك

و اما بن تن و شخصيتاش

بن تن

اينم آريا بن تن بزرگ سر دسته همه شخصيتاي ريزه ميزشون

آريا

dolldolldolldolldolldoll

 تک تک روزهايم را ميسوزانم ، تا چشمکي شوم براي شب هاي بي ستاره ات . . .

عزيزم دلم بي نهايت دوست دارم

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مرد كوچك من
2 آذر 90 10:14
آريا جون چه قلك خوشمزه‌اي داري
عشق بن تني مثل سپهر شما هم عزيزم.... مادرا هميشه نگرانن خب هميشه دنبا دليل براي خوب و بد بودن بچه‌هامون هستيمممممممم ولي خودمونيم وقتي زود بخوابن خونه خيلي سوت و كور ميشه‌ها


آخ آخ خاله نمي دوني ما از دست اين بن تن چي مي كشيم
واقعا"‌همينطوره بخاطر همينه بهشت زير پاي مادراست ديگه
آره خونه واقعا"‌سوت كور مي شه
مامان رهام
2 آذر 90 10:43
آريا جون قلكت مبارك عزيزم آفرين به مامان و بابا كه بهت پس انداز كردنو ياد دادن


مرسي عزيزم آموزش ما باعث بي پوليمونم مي شه
مامان رادمان
2 آذر 90 10:59
آريا جون خوشكل و بانمك فكر كنم پر شدن قلكت به يه هفته هم نرسه با اين پشتكاري كه تو داري



البته اگه ما جلوشو نگيريم پرشدن قلكش به هفته هم نمي رسه
مامان آرمان
2 آذر 90 13:26
سلام.
چه قلکی؟

بامزه است.
پس انداز و تجربه نگهداری پول برای بچه ها خیلی خوب و آموزنده است ولی حیف که ارزش سکه ها اینقدر اومده پایین که در نهایت نمیشه باهاشون چیزی خرید و زمان ما اینقدر سکه ها ارزش داشتن و ما خیلی از ریختن پولها در قلک لذت میبردیم.یادمه قلکهایی هم در زمان جنگ در مدرسه پخش میکردن که ما برای رزمنده ها پول پس انداز کنیم که کمک به جبهه نام داشت.
بهر حال خیلی خوبه که بچه ها این آموزشها را داشته باشن.



واقعا" همينطوره الان پس انداز كردن هم هيچ فايده نداره چون روز به روز پول مملكتمون داره بي ارزش تر مي شه
مادر
2 آذر 90 13:27
خصوصی


مامان آرمان
2 آذر 90 14:00
ما هم دوستتون داریم یک عالمه
فکر کنم بیشتر از بچه ها ما دلمون میخواد که با هم از نزدیک آشنا بشیم.


اون كه معلومه كه منو شوما بيشتر شوق و ذوقشو داريم
آکام
3 آذر 90 12:43
سلام خوشحالیم که نگرانیتون بی مورد بوده و قلک خریدن آریا جون هم به شما تبریک می گوییم ضمنا جملات قصار بسیار زیبایی هم نوشتید.


ممنون
مامان آرین
3 آذر 90 14:48
بچه ها بیاین ساندویچ
مامان حسنی
3 آذر 90 23:02
سلام
امان ازنگرانی خوب میفهمم چی می گین من هم این موارد خیلی زیاد دارم ولی دست خودم نیست
آقا آریا هم که پولدارمیشود آریا جونم مامان وبابا را ورشکست نکنیا گوناه دارن طفلیها


اي داد عزيزم دست روي دلم گذاشتي كار از ورشكستگي گذشته ديگه
نارینه
4 آذر 90 0:11
کارتون عالی بود مامان و بابای مهربون

ولی فکر کنم همینجوری پیش بره شما ورشکست بشید !!


كجاي كاري عزيزم ورشكست شديم و رفت
مامان گیسو
4 آذر 90 15:54
سلام عزیزم خوبی؟
قربونت برم پسر گل آینده نگرم
ان شاا... همیشه شادی و خنده باشه رو لبت خاله جون خوشگلم


مرسي عزيزم
مامان نازدونه ها
5 آذر 90 12:14
سلام عزیزم با این قلکی که برا اریا جون خریدین برا پر کردنش فکر کنم به کمک ما وبقیه دوستان هم نیاز باشه


هم اكنون نيازمند اسكناس هاي سبزتون هستيم(انجمن پر سازي قلك آريا)
مامان رادمان
5 آذر 90 12:51
سلام ممنون عزيزم از نظرت صد البته كه شما درست ميگيد ولي بايد بدونيد كه اولا بنيامين سه سالشه دوما مادر بنيامين بايد اين فكرو ميكرد سوما من به عنوان زن عموي بنيامين نمي شد ، مي دونيد كه چي ميگم


درسته حق با شماست مادرش بايد به اين فكر باشه ببخشيد اگه فضولي كردم ها
خاطره مامان بردیا
5 آذر 90 13:18
وای چه قلک قشنگی . هم می شه باهاش شیر خورد هم توش پول ریخت..مبارکت باشه عزیزم


قلكش چند كارست
بابا محسن
5 آذر 90 14:18
تنها زمانی مادران توی خونه سکوت میکنن که بچشون خواب باشه ! آی کیف داره ....!
صدای جاروبرقی و چرخ گوشت و اینا.... منظورم بود نه صحبت کردنتون ...!
ادامه ندم بهتره ....!


تازه اونم در حد سكوت نمي مونن خيلي يواش حرف مي زنن كه بچه بيدار نشه
بعد هم دلتون مي ياد بچه خواب باشه مادرم سكوت كنه ديگه خونه ميشه مثل متروكه
مریم (مامان روشا)
5 آذر 90 15:58
سلام به مامانیه مهربون و گل پسرم قربون اون شکلت بشم خاله با اون عکسات با اون حرف زدن شیرینتقلکت مبارک چه با مزه است روشا هم خیلی وقته داره و هر شب کلی از پدر پول میگیره.یادش دادم میگه میخوام پولامو جمع کنم زنجیر بخرم
از بابت نگرانیت با تمام وجودم درکت میکنم راستی چرا ما مامانها اینطوری هستیم امیر هم دقیقا" همین حرفهارو بهم میزنه
خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم و

ما مامانا براي اينكه جونمون به جون بچه هامون وصله براي اينكه تمام وجودمونو وقف بچه هامون مي كنيم خوشيمونو تو خوشي اونا مي بينيم و غم و مريضيه اونا مرگ ماست براي همينه كه همش نگرانشونيم
به خاطر همين هم بهشت زير پاي مادران است و بس
سیدمهدی
6 آذر 90 0:46
سلامممممممممم آریا جان عکس هات مثل همیشه ناز بوداااااااا خواهری آپم وقت کردی بیا نکردی هم خب چیکار کنم دعوا کنم


مرسي كه خبرم كردي
چرا دعوا اخه
مامان هانیه سادات
6 آذر 90 7:30
سلام.
چه کار قشنگی کردین.آفرین به مامان آینده نگر.
قلکش خیلی قشنگه و خیلی بزرگ.اما فکر کنم با این سرعتی که آریا پیش میره یه روزه پرش کنه.


آره خاله جون آريا پس انداز و خوب ياد گرفته به سرعت برق و باد داره پس انداز مي كنه
مامان پریسا
6 آذر 90 16:28
سلام ممنون از حضور پر از مهرت. گلم ،پسر شما هم ماشالله خیلی نازه . خدا حفظش کنه.
گلم دوست داری تبادل لینک داشته باشیم؟
بهم یه خبر کو چو لو بده.


ما موافقيم و شمارو لينك كرديم
مامان ماهان
6 آذر 90 16:40
به به چه قلک خوشگلی مبارکه
خیلی کار قشنگی کردین همیشه خوش باشی عزیزم


مرسي عزيزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 آذر 90 20:28
سلام عزیزم.قلکت مبارک.یه شبه 40 -50 تومان فس انداز کردی...آفرین.
قربونت برم که اینقدر عشق بن تنی.


آره خاله جون اگه مامان و بابام بيشتر بهم پول مي دادن بيشتر مي تونستم فس انداز كنم
وحیده مامان پارسا
7 آذر 90 8:09
چقدر عروسک بن تن .موندم این وروجک چطور اینقدر به بن تن علاقمند شده.؟من از بچه های وبلاگی آریا رو با بن تن میشناسم از همون موقع تولد بن تن ایش.ببوس این پسر ناز و خوشگل بن تنی رو


به خدا خودمونم مونديم ديگه اينقدر بن تن ديديم تمامشو حفظيم با هر زبوني بگي عربي فارسي اينقدرم شخصيت داره كه تمومي نداره هر چي مي خري يه دونه ديگه هست كه نداشته باشه
مرسي عزيزم
مهرانه مامان مهرسا
7 آذر 90 8:48
سلام گلم آفرين تمام پولاي ماماني و بابايي رو بگير فس انداز كن


آخه خاله پولاشون زود تموم مي شه
مامان پریسا
7 آذر 90 10:19
سلام . شما هم لینک شدی دوست عزیز. آریا جونو از طرفم ببوس.


قربونت
مامان دیانا
7 آذر 90 11:51
سلام عزیزم مبارک باشه قلک خوشگلت
ولی مامانی امیدوارم بعد از یه مدت گیر نده می خوام پولهاشو در بیارم
بوسسسسسسسسس برای شیطونک خاله


وايييييييييييييييي خدا نكنه كه به يه همچين چيزي گير بده
نرگس(مامان ساینا)
8 آذر 90 0:20
قلک نو مبارک آفرین به مامان و بابا با این فکرشون خیلی کار قشنگی کردین
فهیمه مامان پرهام
24 آذر 90 17:27
معصومه جون انشااله آریای گلم دیگه مشکلی نداره که؟؟؟؟ امیدوارم دیگه از اون روزای سخت نداشته باشی
یه سؤال: آریا بت تن می بینه، نمی ترسه؟ یا اثری روی روحیه ش نذاشته؟
ببوسش عزیز خاله رو


ترس كه نه عزيزم نمي ترسه ولي توي روحيش اثر گذاشته به توري كه توي بازيهاش بعضي وقتا تبديل به شخصيت بن تن مي شه براي همين فعلا" بچم توي ترك كردنه كارتونه بن تنشو هر كارتونه خشن ديگهرو براش قطع كردم زديم توي خط موش و گربه