آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

گل پسر ماماني

محرم 1390

1390/9/19 10:55
نویسنده : مامان معصومه
2,430 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به جيگر مامان، عزيزم يكسال ديگه هم از محرم گذشت و ماماني زنده بودم و تونستم نذرم و ادا كنم و لباس سقايي به تنت بپوشونم نمي دونم سال ديگه زنده باشم يا نه ولي اميدوارم كه سقاي كربلا هميشه پشت و پناهت باشه عزيز دلم.

وقتي مي خواستم لباستو تنت كنم اولش نمي زاشتي چفيتو سرت كنم با گريه مي گفتي (مَدِه من دوختَرَم اين براي دوختَراست) كه باكلي توضيح و كلك راضي شدي بزاري ببندم سرت هر آشنايي هم مي ديدت نمي دونم با خودشون فكر مي كردن كه دارن باهات شوخي مي كنن زود بهت مي گفتن مگه تو دختري روسري سر كردي كه ما بايد پشت سرت كلي ابرو بالا مينداختيم كه اين حرفو نزنين تو هم زود اخم مي كردي مي گفتي (مامان ديدي دوفتَم من دوختَر نيستم ) دوباره من مجبور مي شدم برات توضيح بدم كه ماماني اين كه روسري نيست اين لباس سقاييه كه ماماني نذر كرده تو بپوشي كه تو خيلي بامزه ديگه هركي بهت مي گفت مگه دختري مي گفتي (نخيرم اين لباس بَقاليمِه).

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

واما محرم سال 1390به روايت تصوير در ادامه مطلب (البته ببخشيد عكسا زياد بود تازه گلچينشون كردمنیشخند)

آريا و محرم

اينقدر زير لباس سقاييت لباس تنت كرده بودم كه سردت نشه نمي تونستي زياد تكون بخوري

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

توي اين عكسم سقا كوچولوي ما جوگير مي شه و بن تن مي شه (سقاي بن تن)

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا در حال گريه(نكته جالب اينه كه همش يا روي گردن دايي عابدين بودي يا بابا عباس وقتي مذاشتنت زمين يا بهت مي گفتم ماماني بيا برو زنجير بزن مي گفتي (من نِيتونم راه برم خَستم) اينجا هم وقتي داشتي جابه جا مي شدي كه بري روي گردن بابا عباس چون دايي خسته شده بود گريه مي كردي كه مي خوام روي گردن دايي بمونم)

آريا و محرم

قهر بعد از گريه

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

 آريا و محرم

آريا خسته از اون همه راهي كه نرفته بودنیشخند

آريا و محرم

آريا و محرم

شام غريبان هم همش مي گفتي (تَفَلودِه كيه) يا شعر تولدو مي خوندي و بيشتر مي خواستي همه ي شمع هاي روشن و بري فوت كني ديگه حسابي آتيش سوزوندي منم هرچي در مورد شام غريبان توضيح مي دادم تو باز حرف خودتو مي زدي

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا در حال فوت كردن شمع

آريا و محرم

آريا و محرم

آريا و محرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

خاله سميه
19 آذر 90 10:55
آرياي گلم چه خوشگل شدي خاله . ايشالا هميشه تو زندگيت زير سايه ائمه اطهار و امام حسين باشي سقا كوچولوي خاله.
مامان رهام
19 آذر 90 10:58
دست ماماني درد نكنه اين همه عكس ازت گرفته
مامان نازدونه ها
19 آذر 90 12:22
ای جااان عزاداریش قبول باشه تولد هم که معلومه بهش خیلی خوش گذشته
انا
19 آذر 90 13:23
سلام خانومی
عزاداری هاتون قبول باشن
عکسا خیلی قشنگ بودن

من تو پست قبلم گفتم که لینکتون کردم شما هم بی زحمت.... لینکم کنید


لينكتون كردم
مامان رها
19 آذر 90 13:23
سلام عزیزم مامانی عزاداریاتون قبول ای جونم یا ابولفضل نگهدار این سقای کوچولو باش
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
19 آذر 90 14:05
وااااااااااااای خیلی عکسهای نازی بود خدا قبول کنه نذرت و خدا حفظش کنه آریا جون و
مامان علی خوشتیپ
19 آذر 90 15:24
هزار ماشاالله خیلی بهت میاد این لباسا عزاداریتون قبول باشه
فهیمه مامان پرهام
19 آذر 90 15:55
معصومه جونم تا حالا پست محرم نخونده بودم که خنده م بگیره ها اینم از اثرات داشتن یه پسر با مزه ست الهی قربونش برم با اون لباس بقالیش
خیلی ناز بود و لذت بردم از یه پست پر عکس بازم از این پستا بزار


مامان نيكان و روهان
19 آذر 90 16:00
عكسهاي محرم و آريا خيلي زيبا و به يادماندننيه انشاءالله امام حسين هميشه در كنارش باشه و حافظ سلامتيش.
نارینه
19 آذر 90 16:28
انشالله همیشه زیر سایه پدرومادر و لطف خداوند باشه ...
اسپند یادت نره


خاطره مامان بردیا
19 آذر 90 16:32
مامان آریا جون نذرت قبول باشه . انشاءاله که همیشه زنده باشی و سالم باشی و سایه ات بالای سر آریا جون و اینکه بتونی هر سال نذرت و ادا کنی


خاطره مامان بردیا
19 آذر 90 16:33
قربون این پسمل خوشگل بشم که انقدر توی این لباس ها معصوم تر و ناز تر شده.. عزاداری هات قبول باشه آریا جونممممممممم
عمه زینب دانیال
19 آذر 90 16:59
سلام چه پسر خوشگلی خدانگهدارش باشه از وبلاگ ماهم دیدن کنید
مامان امیر علی
19 آذر 90 18:20
سلام بر اریا گل پسری ناز دخمل کش و خوش تیپ و خوش هیکل ماشاله ماشاله .خیلی خیلی عکسهات ناز بودند وعذاداریهات هم قبول حق .اما حسین نگهدارت باشه خاله جون


مامان سانی
19 آذر 90 18:36
اریا جونم خاله اخه شما چرا اینقدر عسلی
مامانتم که یه عکاس کامل شده از بس عکس انداخته از شما ،عکسهای هنری میندازه ،عکسات خیلی قشنگه عزیزم


خاله چرا مطالب وبلاگت نيست


مرسي از لطفت خاله جون
مامان نییاش
19 آذر 90 19:24
سقا کوچولو خیلی ناز شدی الهی همیشه زنده باشی و سالم و امام حسین نگهدارت باشه
مریم (مامان روشا)
20 آذر 90 1:03
سلام عشق من قربون اون شکل ماهت بشم مامان خیلی عکسای خوشگلی میگیریا
ولی ما که نفهمیدیم یه هفته کجایی نمیگین ما چیکار کنیم از دل تنگی
همه ی عکساتو نتونستم ببینم برای همین بازم میام پیشت من که از دیدنت سیر نمیشم عزیزم


ما هم دلمون براتون تنگ مي شه همش تقصيره مامان تنبلمه كه موند تو خونه استراحت كنيم مثلا"
مریم (مامان روشا)
20 آذر 90 1:29
سلام عشق من قربون اون شکل ماهت بشم مامان خیلی عکسای خوشگلی میگیریا ولی ما که نفهمیدیم یه هفته کجایین نمیگین ما چیکار کنیم از دل تنگی همه ی عکساتو نتونستم ببینم برای همین بازم میام پیشت من که از دیدنت سیر نمیشم عزیزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
20 آذر 90 14:25
سلام آریای شیرین زبون.کلی خندیدم به تلفظ "لباس سقایی". عکسای شام غریبان هم که معرکه بودن.ماهان هم یه طبل کوچولو داره.
مامان حسنی
20 آذر 90 18:11
سلام ای جانم سقاکوچولوی گلم الهی همیشه درپناه حضرت ابوالفضل باشی
آهان راستی داشت یادم می رفت مگه تودختری روسری سرکردی


مامان آرمان
20 آذر 90 19:12
سلاممممممم.
خیلی دلمون براتون تنگ شده.هروقت آرمان داره با ماشینی که براش آوردین بازی میکنه یادتونم.
انشاءا............اول خدا بعد امام حسین یاور و پشتیبان آریا جون باشه و همیشه سلامت و موفق باشه.
عزیزم عکساش واقعا حرف نداره.ماشاءا... خیلی لباسش بهش میاد.بابا خیلی تکمیل پوشیده شالش رو هم خیلی خوب انداخته بوده.آقایی برای خودش.
از طرف ما روی ماهش را ببوسید.



ماهم خيلي خيلي دلمون براتون تنگ شده آريا هم هواپيمايي كه براش گرفتين شده پاي ثابته بازيهاش ديگه شخصيت بن تناش با هوا پيما مي رن مسافرت
مرسي عزيزم پوست مارو كنده تا تكميل پوشيده
مامان آرمان
20 آذر 90 19:14
ممنون مامانی مهربون.قالب شما هم خیلی قشنگه و من تو تعطیلات فرصت کردم که قالبم را عوض کنم ولی یک اشتباهی کردم و اون این بود که آمارگیرم را موقع تغییر قالب به صفحه جدید منتقل نکردم.


خوب عزيزم نمي شه دوباره نصبش كنين آمار گيرتو
آرزو
21 آذر 90 12:14
سقا کوچولومونو ببوس.............
مادر آرمان
21 آذر 90 13:28
محرمانه
مامان آرمان
21 آذر 90 14:34
ممنون دوست خوب که بهمون سر میزنی.
مطلب رمز دار را دو بخش کرده بودم که فکر کنم دیده نمیشد و درستش کردم...آخه خودم بهش سر نزده بودم و نمیدونستم.


رفتم ديدم عزيزم معركه بود
مریم(مامان روشا)
21 آذر 90 16:10
سلام قربونت بشم مامانی من اومدم منت کشی
باور کن خیلی اتفاقی و عجله ای اومدیم تاسوعا اومدیم عاشورا برگشتیم
نمی تونستم بیام پیشت اما شما که اومدین میگم مامانم حتما" برات شله زرد درست کنه
آشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتی


باشه چه كنيم دوستون داريم ديگه آششششششششششششششششتيييييييييييييييييييي
مامان هانیه سادات
21 آذر 90 19:18
سلام. عزاداریتون قبول. خاله فدات.چقدر ناز شدی. انشاالله نذرت قبول باشه.
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:41
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی


حتما"‌راي مي ديم خاله اميدوارم كه برنده بشين
نازنین ( مامان مهتاب و میترا )
22 آذر 90 4:59
سلام عزیز دلم چه گل پسر نازی داری خدا برات نگهش داره
مامان پریسا
22 آذر 90 12:04
پس لباس بقالی تنش کردید. ماشالله خیلی ناز شده. لباسا چقد بهش میان.زنده باشه گلم.
مامان دیانا
22 آذر 90 15:45
جانم عسل خاله با این عکسهای خوشگلی که مامانی ازت گرفته عزاداریهاتون قبول باشه و سقای کربلا نگهدارت دوستت دارم مهربونم
الهام مامان رامیلا
22 آذر 90 16:01
خیلی خوشگل شدی آریا جونم معصومه جان نیستی خبری ازتون نیست
مامان ماني
22 آذر 90 18:30
سلام مامان آريا جون....الهي...فداي اون پسر خوشگله برم....خيلي نازه تپل خاله...يه بوس خيلي گنده از لپش بكن......
بابا محسن
23 آذر 90 10:37
بن تن سقا میشود! بامزه بود...!
اونجا که اشک میریخت اولش فکر کردم به خاطر غزاداری بوده !
راستش هوا اینجا به قدری سرد بود که جرات نکردیم پرهامو ببریم بیرون ! لذا نه عکسی نه فیلمی ...!
خوبه شما همیشه پستهاتون مفصله - ضمنا ایشالله همه ساله زنده باشید ( جوگیر شدین توی این مراسم که دم از نبودن و شهید شدن میزنید ...!


نه به خاطر تنبلي بود تا عزاداري
نه ديگه هوا بهونست بابايي حسابي پرهامو مي پوشوندين مي بردينش بيرون
من به قول باباي آريا من بايد برم دوربينمو با دستم پيوند بزنم كه راحت تر باشم
ديگه جوه ديگه آدمو كه ميگيره آدم نمي فهمه چي مي گه
مامان احسان
23 آذر 90 10:58
عزیز دلم ماشالله خیییلی لباس سقایی بهت می یاد می بوسمت عزیزم
مریم(مامان روشا)
23 آذر 90 14:20
سلام به مامان و پسر خوشگل خودم
یه عالممممممممممممممممممممممممممه
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووتتون
دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم



دو يا سه يا نه ده عالممممممممممممممممممممممممممه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستتون
دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم





دخترک
23 آذر 90 17:28
مامان امیر علی
23 آذر 90 20:48
خواهر جون مرسی به ما رای می دین .ممنون .دوباره برمی گردم
مامان سارا و اميرمحمد
24 آذر 90 1:53
ماشاءا... گل پسر نازي داريد. اميرمحمد منم سه سالشه . با اجازتون لينكتون كردم . خوشحال ميشم شما هم ما رو لينك كنيد.


منم از آناييتون خوشحال شدم لينك شدين
مامان رهام
24 آذر 90 11:19
معصومه جون نيستي نگرانت شدم
______________0
______________0
______________0___-:¦:-
_____-:¦:--_____0
______________0__ ___ __-:¦:-
______________0
_____-:¦:-______ $
_____________$$$___-:¦:-
___________$$$_$$$
__________$$$___$$$________
_ __$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$
____$$$_______________$$$
_____$$$______()______$$$_ __-:¦:-
____$$$______$$ $______$$$
___$$$$$$$$$_$$$_$$$$$$$$$
_________$$$_$$$_$$$
___________$$$_$$$ ____-:¦:-
___-:¦:-_______ $$$
______________$___-:¦:-



****************



هستم عزيزم از نوع گرفتارش قربونت برم كه به فكرمي
ugd h;fv
24 آذر 90 17:10
سلام وب قشنگی دارین
لواشک
25 آذر 90 8:23
ای جان من نذرتون قبول بانو
خیلی خوشمل شده گل پسر
یعنی فکر کنم جیگرترین سقای زمونه اس
ایشالا 120سال سایه ات بالا سرش باشه و شاهد رفتار سقاگونه اش هم باشی
بووووووووووووووووووس


مرسي عزيزم
علي خوشتيپ
25 آذر 90 10:20
سلام خاله جونم.
كد جشنواره من 150 هست .ميشه بهمون راي بديد.البته بايد سه نفر رو انتخاب كنيد.به قسمت جشنواره بريد و شرايط راي دادن رو مطالعه كنيد.
راي گيري از 1 دي شروع ميشه
ممنووووون



حتما"‌عزيزم
مامان ماهان
25 آذر 90 15:10
عزیزمی
الهی سقای کربلا نگهدارت باشه عزیزم
عزاداریت هم قبول باشه
کلی خندیدم از مطلب شام غریبان
قربونش برم هنوز درک این موضوع براشون زوده دیگه


مرسي خاله جون
وحیده مامان پارسا
28 آذر 90 10:14
چه عکسهای خوشگلی.چقدر مظلوم
شما خیلی زود به زود آپ میشید من جا میمونم


قربونت مهم به ياد هم بودنه نه اينكه همه پستا برسي