آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گل پسر ماماني

شکست بیماری

1390/10/11 8:21
نویسنده : مامان معصومه
2,839 بازدید
اشتراک گذاری

 نایت اسکین

سلام به همه دوستای گلمsmilies1 که توی این ایام بیماری آریای من رو فراموش نکردن و جویای احوال پسرک من بودن (چه از طریق کامنت های پر از مهرشون و چه از طریق تلفن و اس ام اس های پر از محبتشون)

آرياي مامان

اينم عكسي كه براي شركت توي مسابقه مجله سيب سبز فرستاده شده

اگه دوست داريد آریا توي اين مسابقه برنده بشه كد 3214 رو به شماره 20001124 پيامك بزنيد. قلب

(هم اكنون نيازمند ياري پيامكي تان هستيم) بغل

فقط تا پايان اين هفته براي راي دادن به آريا كوچولوي ما فرصت باقيست 

نایت اسکین

پي نوشت1: دست خاله سمیه عزیز هم درد نکنه برای گذاشتن پست خبررسانی واعلام کد مسابقه اریا ماچ

دست همه دوستانی هم که وقت گذاشتن و به آریا براي برنده شدن توي مسابقه از طریق پیامک راي دادن درد نکنه

    smilies1  

و اما می ریم سر اصل داستان در ادامه مطلب

بعد از يك هفته كه برامون به كندي هم سپري شد بالاخره تونستيم بيماريه فرا آنفولانزاي آريا رو شكست بديم و نفس راحتي بكشيم.

ماماني واقعا" نمي دوني توي اين هفته چه روزاي سختي و بد تر از اون چه شباي وحشتناكي بهمون گذشت طي روز بي حال بودي و به زور كه سرتو گرم كنم باهات بازي مي كردم و شب ها هم چنان تبت بالا مي رفت كه همش مشغوله پاشويه كردن و نوازش تو، هنگام گفتن هذيان بودم و بدتر از همه اين بود كه من نمي تونستم كاري برات بكنم جز گريه كردن و دعا كردن كه زودتر اين ويروس از تنت بره بيرون بابايي طفلك هم از يه طرف نگران تو بود و از يه طرف هم همش دلداريه من مي داد كه مگه نديدي دكتر گفت ويروسه و تمام اين حالاتو بايد پشت سر بزاره من همه اينارو مي دونستم ولي نمي دونم چرا وقتي تورو توي تب مي ديدم كه داري هذيون مي گي دلم آتيش مي گرفت آخه ماماني از تب و تشنجش خيلي خيلي مي ترسم. (بابايي راست مي گفت دكتر گفته بود ويروسه فراآنفولانزا گرفته كه تا شش روز تب داره ولي هروقت ديدي سر درد يا استفراغ كرد سريع ببرينش بيمارستان) كه اين هم شده بود يه دليل ديگه براي نگرانيه من چون تو يه بار استفراغ كردي و من همش نگران بودم كه نكنه كارت به بيمارستان برسه كه خدارو هزار مرتبه شكر كه كارمون به اونجا ها نكشيد. خلاصه اينكه روزاي ما دستمال به دست و پاك كردن بيني آقا آريا و درست كردن غذاهاي مجاز براي پسركم connie_feedbaby.gifو شبا هم شب بيداري بالا سر آريا و پاشويه كردن. توي اين چند وقت هم اينقدر دارو بخوردت دادم كه ديگه خودت توي خوردنش مهارت پيدا كرده بودي و بعد از هر وعده غذايي مي گفتي (مامان بريم داوو بخورم تا زود خوب شم) و بالخره ديروز من و آريا و بابايي تونستيم به ويروسه بدجنسي كه توي تن پسركم جا خوش كرده بود پيروز بشيم و آريا جونيه مامان الان حالش خوبه فقط خيلي توي اين چند روز لاغر شده كه من بايد تمام تلاشمو بكنم كه دوباره آرياي ماماني رو تپليش كنم.توي اين يه هفته ماماني كلي بي خوابي دارم ديگه نمي دونم چقدر طول بكشه تا جبران بشه ولي فداي سرت همين كه تو الان خوبي برام كلي ارزش داره.

dividers

و اما عكس

آريا در حال خمير بازي

جيگر ماماني

جيگر ماماني

آريا با بن تن يه پمپ بنزين تاسيس كردن سرشونم حسابي شلوغه و قيمتاشونم ارزونهنیشخند (قربونت برم كه زياد حوصله بازي رو نداشتي و به زور ماماني همبازيه من شده بودي)

عشقه مامان

جيگر ماماني

بن تن

عشقوله مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان نازدونه ها
10 دی 90 13:30
امیدوارم که حال آریا جون تا الان خوبه خوب شده باشه واز خدا میخوام سلامتی مهمون همیشگیش باشه


مرسي عزيزم
مامان نازدونه ها
10 دی 90 13:33
الان ادامه مطلب رو خوندم برا اریا جون خوشحالم نگران کمبود وزنش نباش انشالا تا چند روز دیگه برمیگرده به روزهای قبل بیماریش
نارینه
10 دی 90 13:48
عزیزم خیلی خوشحالم که بالاخره بیماری از تن اریا بیرون رفت ... ایشالله دیگه مریض نشه این گل پسر ...
بیشتر به خودت برس چون تو این مدت در اثر بیخوابی خودت هم امادگی بیماری داری ..
بووووووووووووووس برای خواهر خوبم


مرسي عزيزم از لطفت
آخ گفتي از بي خوابي كه دارم مي ميرم هيچ احساس مي كنم خودمم دارم بگي نگي سرما مي خورم
مامان رها
10 دی 90 14:08
سلام عزیزم من هم به آریا جون رای دادم راستی خیل یخوشحالم که حالش خوب شده خدا رو صد هزار مرتبه شکر


مرسي عزيزم
خاطره مامان بردیا
10 دی 90 15:02
آخ جون من که همین الان رای دادم. انشاء اله که اریا جونم برنده می شه


مرسي عزيزم
مامان آرمان
10 دی 90 15:12
سلام.
خیلی خوشحالم که آریای خودم پسر قشنگمون خوب شده و صیحی و سالم تونسته بره مهد و مامانش بازم تونسته بیاد و عکسای خوشگلشو بزاره.
بازم مواظب خودتون باشید.



مرسي خاله جونم كه تو اينقدر مهربوني ما هم دوستتون داريم هوارتااااااااااااا
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 دی 90 15:20
سلام.خدا رو شکر که خوب شدی.خسته نباشین هر3تایی.
خاله جون.لطفا پارتی بازی کن ما رو بذار سر صف.
ماهان و ماشیناش مشتری دائم خودت هستن.


مرسي عزيزم بابته همه چي
مامان نيكان و روهان
10 دی 90 15:20
طفلكي عزيزم انشاءالله ديگه مريض نشي ميدونم خيلي سخته هم براي شما و هم براي آريا كوچولو. در ضمن كد عكس قشنگش رو براي مجله سيب سبز حتما اس ام اس ميكنم خيلي مواظبش باشيد.


مرسي عزيزم
اهورا
10 دی 90 15:51
سلام خاله معصومه مامان آریا جون-کد شما را پیامک زدم-امیدوارم برنده شوید


مرسي عزيزم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 دی 90 16:36
سلام.رای دادن تا کی وقت داره؟


تا اخر هفته عزيزم
آرزو
10 دی 90 16:37
اس فرستادم. ایشالا برنده شه


مرسي عزيزم
الهام مامان رامیلا
10 دی 90 17:47
ای جانم خاله خیلی ناز افتادی رای ما آریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عزیزم انشالله دیگه هیج وقت مریض نشی


مرسي عزيزم
مامان پارسا
10 دی 90 18:07
سلام دوست عزیزم
اصلاًاحتیاجی به گذاشتن کامنت نبود من به محض خوندن این پست برای آریای عزیزم اس ام اس دادم اگه برات کامنت نذاشتم فقط بخاطر شلوغی بیش از حد این روزهامه
آریا حالش بهتر شده؟ امیدوارم خوب خوب باشه و باشین
امیدوارم نتیجه همونی باشه که دوست داری


مرسي عزيزم واقعا"‌در مقابل محبت شما دوستاي گلم نمي دونم چي بگم
مامان امیر علی
10 دی 90 18:47
سلام خانمی : اول اینکه خدا را شکر پسر گلمون خوب شد می دونم چقدر سخته ایشاله هیچ بچه ای مریض نشه .دوم اینکه ممنون از رای شما به امیر علی ما هم در این مسابقه شرکت کردیم اما یادم رفت دنبالش رو نگرفتم .من حتما هر کسی را ببینم کد اریا جون رو هم می دم ایشاله که برنده بشه .سوم اینکه : مرسی به ما سر زدین و ممنون از نظرات قشنگتون .راستی آریا جون مشکلش ایشاله که حل شده باشه .بازم همیشه موفق و شاد باشین .


مرسي عزيزم آريا بهتره خدارو شكر البته هنوز آبريزشه بيني داره ولي خوب نسبت به روزاي اول خيلي بهتره و تب نمي كنه ديگه
چه حيف كاش دنبالشو مي گرفتي چون من مطمئن بودم اميرعلي جون حتما"‌برنده مي شد دوباره امتحان كنيد و روي راي ما هم حساب كنيد
بابت راي هم دستتون درد نكنه خيلي به ما لطف داري عزيزم
دوستتون داريم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 دی 90 18:52
سلام عزیزم
همین الان شماره گل پسرمون رو اس ام اس کردم ، ان شاالله که موفق باشه


دیروز دختر بابا....امروز خانومخونه
11 دی 90 0:09
ای جانم چه عکس خوشگلی
انشا الله که برنده میشه جیگر خاله


دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
11 دی 90 0:11
4 بار بهش رای دادم


مرسي گلم ولي از هر گوشي يه بار بيشتر نمي شه راي دادم ولي بازم خيلي ممنون
مریم (مامان روشا)
11 دی 90 0:36
الهی صد هزار مرتبه شکر که بیماریت رو شکست دادی بمیرم که پای چشمات اینقدر گود افتاده با تمام وجودم حال و هوای مامانی رو درک میکنم وبهش خسته نباشی میگم
راستی عشق من ، برات پیامک زدم هر گوشی هم دستم بیاد برات پیامک میزنم نه اینکه بخوام پارتی بازی کنما آخه شما مستحق بردی و باید برنده بشی
میبوسمت عزیزم و همینطور آبجی خانوم
راستی آبجی خانوم حواست به دوروبرت باشه عکس میندازی شبکه تلویزیون پیدا نباشه!!!!


خدا نكنه عزيزم
مرسي از دلداريت واقعا" بيماري بچه خيلي سخته خدا براي هيچ خانواده اي نخواد
در مورد آريا تو زيادي بهش لطف داري وگرنه همچين تحفه اي هم نيست
آي گفتي رفتم اصلاحش كردم
مامان ماهان
11 دی 90 1:32
ای جونم الهی بمیرم خدارو شکر که ویروس بد از خونه تون بیرون رفت واقعا بیماری زیاد شده اونم به خاطر هوای بد تهرانه خدا به دادمون برسه چشم دوست جونم من حتما اس ام اس میدم


واقعا اين هواي آلوده اخه تنفس كردنم داره تازه توقع داريم سالم هم بمونيم
دسته گلت درد نكنه
مامان احسان
11 دی 90 4:05
من مطمئنم آریا برنده می شه


فرشته مامان امين رضا
11 دی 90 7:42
سلام ماماني

به ارياي عزيزم راي دادم.اميدوارم برنده بشه.


مرسي عزيزم
مامان آبتين
11 دی 90 8:00
آريا جون من و ابتين بهت راي داديم . ايشالله برنده بشي گلم


مرسي عزيزم
آکام
11 دی 90 8:02
سلام خدا را شکر که آریا جون پیروز شده امیدوارم در تمتمی مراحل زندگی پیروز وپایدار باشه وهمچنین در مسابقه من به همکاران سپردم که به آریا رای بدهند


واقعا" ممنون بايت راي و سفارش به همكاران
امیرمسعود
11 دی 90 8:06
سلام آریای عزیزم. حتماً برات می فرستم و ایشالا که برنده شی.


مرسي عزيزم
شهرزاد مامان حسین
11 دی 90 8:54
حتما خانومی با کمال میل


مامان آرین
11 دی 90 8:58
مامانی سلام ، ماموریت ارسال پیامک انجام شد . ایشالا آریا جونم برنده بشه و ما هم حسابی پز بدیم


مرسي گلم از رايي كه دادي
مامان آرین
11 دی 90 8:58
راستی قالب جدید زمستونی شما هم مبارکه


مرسي عزيزم
لواشک
11 دی 90 9:05
سلام معصومه جون برا رای دادن چیکار باید بکنم؟


فقط كافيه كده 3214 را به شماره 20001124 پيامك بزني عزيزم
مامان رهام
11 دی 90 11:02
خدارو شكر اريا جوني خوب شده.به ارياي عزيزم راي دادم معصومه جون.با دوتا خطام راي دادم


:مرسي عزيزم X
مهرانه مامان مهرسا
11 دی 90 11:25
سلام الهي خاله فداي اون چشاي مريضش بشه راستي انجام وظيفه كردم


:مرسي عزيزم X
مامان نیاز
11 دی 90 12:04
salam
man ray dadm be pesaremoon hamishe pirooz bashi
ma ham toye bimariye niyaz kheili sakhti keshidim


مرسي گلم از اينهمه محبتي كه به داري اميدوارم روزي بتونم جبران كنم دستتون درد نكنه
وحیده مامان پارسا
11 دی 90 12:07
چه عکس خوشگلیرای دادم..منتظر خبر برنده شدن وروجک هستیم


:مرسي عزيزم X
ثمین
11 دی 90 12:11
چ عکسای نازی!
ایشاله برنده شی عزیز. من رای دادما!


:مرسي عزيزم X
مامان کوروش
11 دی 90 12:15
عزیزم به آقا اریای ناز رای دادم امیدوارم برنده
بشه



:مرسي عزيزم X
مامان رها
11 دی 90 12:28
سلام معصومه جون یه خبر داشتم گفتم به شما هم بگم شاید خوشحال بشی عزیزم دیروز رها بعد از سه روز بیماری که خونه بود رفت مهد و حالش بهتر شده بود البته از روز قبل بد جور آب ریزش بینی گرفته بود بطوریکه تقریبا یک بسته دستمال تموم کرد که مامانم میگفت خیلی خوبه این نشون میده که داره خوب میشه تا اینکه دیروز صبح که رفتم مهد شیر بدم بهم گفتن خون دماغ شده خیلی نگران شدم ولی مدیرشون گفت نگران نباش اینکه بعد از سرماخوردگی خون دماغ بشی یه نشانه خوبه که بیماری کاملا از بدن دفع شده باز من باورم نشد تا اینکه از مامانم پرسیدم که سریع مامانم گفت که از قدیم میگن این علامت خیلی خوبیه یعنی بیماری کاملا رفع شده جالبه بابام هم گفت که همینطوره و میگفت که خودش هم تو بچه گی همینطور بوده و مامان بزرگم وقتی میدیده خون دماغ شده خیالش راحت میشده که داره کاملا سلامت میشه عزیزم گفتم به تو هم بگم که از نگرونی در بیای آریا رو ببوس


عزيزم مرسي كه وقت گذاشتي و منم از اينجريان با خبر كردي ممنون واقعا" اميدوار شدم دوستون داريم
نرگس
11 دی 90 12:43
راستین به آریا جون رای داد
ایشاء الله برنده بشه


:مرسي عزيزم X
دخترك
11 دی 90 12:44
سلام مامان معصومه ي گل
شماره رو اس ام اس كردم
تو خوابگاهم به دوستام ميگم اس ام اس كنن.
ايشالا كه برنده بشه و هميشه سالم و سلامت باشه
آنفولانزاهم طرفش نياد ديگه


مرسي عزيزم از اين همه لطفي كه داشتي
مامان پریسا
11 دی 90 13:05
سلام گلم من سه رای برای شما فرستادم منظورم سیب سبزه
دوتا ایرانسل و یکی هم ثابت
موفق باشید


خيلي خيلي خيلي خيلي ممنون خاله جون
مونا ( مامان النا)
11 دی 90 16:16
سلام آریا جون
من و النا هم بهت رای دادیم.
بوسسسسسسسسسس


:مرسي عزيزم X
آرتین خان
11 دی 90 16:19
سلام مامان آریا جون من به گل پسرت رای دادم امیدوارم برنده بشه


:مرسي عزيزم X
امیرمحمد واسراکوچولو
11 دی 90 19:29
سلام حتما به نی نی کوچولو رای میدم فقط میشه بگین هر شماره موبایل چندتا رای میتونه بده و ممنونم از حضورتون در وبلاگ امیرمحمدو اسرا


از هر شماره موبايل يه بار مي شه راي داد
مامان حسني
12 دی 90 12:00
سلام خداراشكركه گل پسرنازمون بهتره الهي ديگه نريض نشه مامان خوبش مواظب خودت هم باش خسته نباشي
راستي به اريا راي دادم حتما برنده ميشه



مرسي عزيزم خيلي دوستون داريم
مامان حنا
12 دی 90 13:02
سلام خانومی همین الان کدتون رو پیامک زدم همینطور از موبایل شوهرم اگه موبایل آشنایی هم گیرم بیاد بازم پیامک میزنم امیدوارم موفق باشید
راستی از وبتون هم خیلی خوشم باومد تمیزو بی نقصه وخیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم اگر موافق بودید خبرمون کن خوشحال میشم
آریا چه اسم اصیل و ایرانی است ماشالله ناز و دوست داشتنیه خدا براتون نگهش داره


مرسي عزيزم از اين همه لطفت
من شمارو لينك كردم دختر كوچولوي شما هم خيلي ناز و دوست داشتنيه
مامان پریاگلی
14 دی 90 21:16
خاله اگه هنوز وقت هست خبرم کن
به هر حال یه رأی هم یه رأیه
انشاالله که برنده بشین


مرسي عزيزم ولي ديگه محلت راي دادن تموم شد