آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

گل پسر ماماني

شب يلدا

1390/9/30 11:21
نویسنده : مامان معصومه
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

 يلدا واژه اي سرياني است و به معناي ولادت است ، ولادت خورشيد (مهر و ميترا) و ولادت مهر شكست ناپذير. 

 يلدا

شب يلدا هميشه جاونداني است                زمستان را بهار زندگاني است

    شب يلدا شب فر وكيان است                 نشان از سنت ايرانيان است    

       شب يلدا از راه آمد دوباره                   بگير اي دوست ! از غم ها كناره  

      شب شادي و شور و مهرباني است               زمان همدلي و همزباني است   

 يلدا

يلداي همگي بود مبارك

روي گل شما به سرخي انار

شب شما به شيريني هندوانه

خندتون مانند پسته

و عمرتون به بلنداي يلدا باد 

عزيز دل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان حسین
30 آذر 90 11:10
یلدا برشما مبارک
راستی کد ما تو جشنواره 174 است اگه از کارام خوشتون اومد بهمون رای بدین


چشم ما كدتونو يادمون مي مونه
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
30 آذر 90 12:00
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ... ... ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• یلدا مبارک...!!
مامان نازدونه ها
30 آذر 90 12:24
یلدات خوش ومبارک دوست خوبم
مرد كوچك من
30 آذر 90 12:29
عزيزم عمرتون به بلندای این شب، دلتون سبز و زندگیتون، بهاری باد يلدا مبارك
مامان رها
30 آذر 90 12:53
سلام عزیزم هندوانه رویاهایتان شیرین ،انار موفقیت هایتان پر دانه ،پسته خاطراتتان خندان ،قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد .یلدای شما مبارک
آکام
30 آذر 90 13:43
سلام یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت امیدوارم که همیشه خوش باشید ویلدا روز زایش خوبیها باشد برایتان
مامان نیاز
30 آذر 90 14:19
سلام وای که چه عکس نازی
خاله جون کد نیاز 183 هستش یادت نره


اي بروي چشم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
30 آذر 90 15:04
ای جیگملتو چه عسکی
یلدا مبارک.


مریم(مامان روشا)
30 آذر 90 16:23
عزیزم آخر منو میکشی با این عکسای خوشگل گل پسر هزار ماشالا... اسفند یاذت نره
یلداتون هم مبارک




اهورا
30 آذر 90 16:43
مامان معصومه آریا جون سلام یلداتون مبارک از صمیم قلب دعا می کنم شب یلدای شاد و سلامتی داشته باشید دوستتان دارم
دایی جون بنی
30 آذر 90 19:24
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
مامان امیر علی
30 آذر 90 22:58
عزیزم مال شما هم مبارک باشه .خوش بگذره بوس
مامان آرمان
30 آذر 90 23:03
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند حتی طولانی ترین شب سال یلدایتان مبارک
جغله کوچولو
1 دی 90 0:02
سلام
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است
شب یلداتون مبارک باشه
یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین
اینم لینک عکسم
http://www.jegheleh.ir/l01.jpg
شاد و موفق باشید

عكست معركه بود عزيزم
فرشته مامان امين رضا
1 دی 90 11:36
سلام خانوم يلدا مبارك.خوش باشي وشاد.
مامان شایان و داداشی
1 دی 90 22:41
شادیهایتان پایدار و یلدایی باد
مامان هانیه سادات
1 دی 90 22:53
سلام.
چه عکس خوشگلی.دوست دارم گازش بگیرم.
خیلی خوش سلیقه ای.خوش به حال آریا جون.




خاطره مامان بردیا
2 دی 90 15:56
بلدات مبارک عزیزم.. چقدر عکسی که شال و کلاه نارنجی داری و دوست دارم



مامان آرمان
2 دی 90 23:00
سلام.
خوبید؟
شب یلدا خوش گذشت؟
آریا جونم چطوره؟
امیدوارم که پسرم بهتر باشه.

راستی من هم کلی با کمبود وقتم کلنجار رفتم و یک اثر هنری بینظیر و شگفت آور کار کردم که با وجود زمان طولانی برای کار من از دقیقه نود گذشته کار کردم و فرستادم که جامون خالی نباشه.دیگه دیگه.....
چکار کنم با این کمبود وقت و کی ما سرمون خلوت میشه نمیدونم.



سلام عزيزم مرسي كه به يادمون هستين ما كه حسابي دلمون براتون تنگ شده يلدا هم جاتون خالي خوب بود آريا هم خوبه ولي هنوز سرما خوردگي از تنش در نيومده و تب مي كنه آرمانه خاله رو ببوس
من كه حتما" بهتون راي مي دم با اون كمبود وقتي كه مي دونم شما داري خيلي هم كار خوشگلي انجام دادين

تینا بیدی
3 دی 90 12:18

تموم لحظاتتون شاد شاد



مامان نيما
3 دی 90 15:12
با كمي تاخير اميدوارم يلدا به شما خوش گذشته باشد .اگه دوست داشتيد لينكمون كنيد مرسي


من با خوشحالي از آشناييتون لينكتون كردم
مریم(مامان روشا)
3 دی 90 16:12
سلام به آبجی خانوم و گل پسرم
جواب نظر قبلیت رو خوندم بچم که هنوز خوب نشده
کاش دوباره میبردیش دکتر خون دماغش چی! بهتره ! الهی من بمیرم خاله دوباره دست به دامن خدای مهربون میشم تا عشق خاله زود زود زود خوب بشه
خیییییییییییییییییییییییییییییییلی دوستتون دارم به خدا


مرسي خاله جونه مهربونه مهربون در مورد خون دماغش دوباره بردم ازش آزمايش گرفتم خدارو شكر چيزي نشون نداد دكترا هم گفتن امكان داره بخاطره خشكي هوا و مخاط بينيش باشه منم خيالم راحت شد
جغله کوچولو
3 دی 90 16:19
سلام خاله.
ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین.
ادامه داستانم رو نوشتم.
راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...


خوشحالم كه خاله داستانت مورد قبولشون بوده و دارن از روش بازي مي سازن اميدوارم هميشه موفق باشي
مامان امیر علی
3 دی 90 18:45
اریا جون بهتره ؟ ایشاله که بهتره .خانمی به کد ما هم رای بدین به این شماره : 09354000537 کد 120 البته باید اینطوری باشه 120 170 188


ما راي داديم خاله جون
مامان سانی
3 دی 90 20:32
ما که قهریم وب ما که نمی یای تازه نظرهامونم تایید نمیکنی واقعا پاکشون میکنی؟ چطوری دلت می یاد اخه؟


من عزيزم يكم گرفتار بودم ولي در مورد نظر امكان نداره نظر كسي رو تاييد نكنم چون دوستاي عزيزم برام وقت مي زارنو نظر بدن اونوقت من تاييد نكنم اصلا"‌امكان نداره حالا بيا آشتي كنيم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نارینه
4 دی 90 0:50
یلداتون مبارک بوده باشه !!
مامان سارا و اميرمحمد
4 دی 90 1:33
يلداتون مبارك باشه . آريا جون چطوره ماماني؟ هنوز خون دماغ ميشه ؟


خدارو شكر خون دماغ نشده ديگه آزمايششم دوباره تكرار كردم چيزي نبود براي همين خيالم راحت تر شده
لواشک
5 دی 90 0:33
معصومه جون سلام گلم
بعد یلدااومدم برا تبریک ولی هرکاری کردم کامنت دونیتون باز نشد و طبق معمول شرمنده شدم روی هندونه کوشولوی منو ببوس



مرسي عزيزم كه به يادمون بودي چشم
زهرا
5 دی 90 7:50
سلام مامان معصومه.
چه گل پسر نازی دارید. خدا حفظش کنه.
من با اجازتون شما رو لینک میکنم.


منم لينكتون كردم
مامان دیانا
5 دی 90 16:08
یلدای شما هم مبارک باشه
چه عکسی وای دلم رفت به خدا
هزار ماشاا...
مامانی این کارا را نکن


دختر یلدا
6 دی 90 9:03
سلام خاله جون
دلم برات تنگ شده بود این مدت سرم خیلی شلوغ بود اول از همه یلداتون با تاخیر مبارک
ولی خیلی ناراحت شدم وقتیفهمیدم مریض شدی به مامن بگو اگه امیدت خداست هیچ وقت دلت نلرزه ان شااله که زود زود خوب میشی


مرسي عزيزم منم همه اميدم به خداست و خدا هم هيچ وقت نا اميدم نكرده
مامان نيكان و روهان
6 دی 90 11:06
سلام شب ها و روزهاي زمستونيتون انشاءالله به خير باشه طبق معمول آريا كوچولو هم در كنار مطالب زيباتون بيش از پيش قشنگترينه.


مامان پریسا
6 دی 90 11:46
سلام خوبید؟
همیشه سلامت باشید.


ما خوبيم عزيزم
مامان رامیلا
6 دی 90 17:42
بابا آریا خوشتیپ چه ژستی گرفتی عزیزم .


مریم(مامان روشا)
7 دی 90 0:47
سلام عشق خاله الهی من برات بمیرم که مریضی...
خاله بیا به همه ثابت کنیم که از همه قویتری ! فردا که میام پیشت باید بگی که خیلی بهتری و داری خوب میشی باشه عزیزم خیلی دوستت دارم و به همون اندازه هم مامان مهربونتو


خدا نكنه عزيزم آريا هم خوبه تو مهربون هم دستت بابت احوال پرسي هاي اين چند وقته درد نكنه واقعا"‌مثل يه خواهر توي اين هفته جوياي احوال آريا بودي و با دلداريات تسكيني بودي براي من ما هم خيلي دوست داريم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 دی 90 13:59
آریا جون.خوشکل خاله.کجایی نگرانتیم.


مريض بودم خاله جوني