آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر ماماني

مامان و بابا كوچولو

1391/2/13 9:58
نویسنده : مامان معصومه
2,220 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام به عزيز دل خودم خوبي ماماني ، ديدي طلسم و شكستم و توي اين هفته دوبار آپ كردم بزن دست قشنگه رو برام تشویقتشویقنیشخند خوب اينم دليل داره ديروز يه كاره بامزه كردي كه دلم نيومد براي ثبتش صبر كنم گفتم شايد يادم بره خوب پيري و فراموشيچشمک و اما مي ري سراغ كاري كه باعث شد من اين ناپرهيزي رو انجام بدم:

ديروز وقتي از سركار اومدم دنبالت مهد كودك و باهم راهيه خونه شديم لباساي تورو در آوردم و خودمم لباسامو عوض كردم و رفتم توي آشپزخونه براي تهيه شام كه ديديم تو آستينه مانتومو گرفتي دستتو كشون كشون با خودت آوردي توي آشپزخونه مي گي (مامان بيا اينو اِفوشونم مي خوام مامن شم) بعد هم مانتورو گرفتي سمته من اولش بهت گفتم بزار شام درست كنم بعد كه تو دست بردار نبودي براي همين منم بي خيال شام شدم و رفتيم براي مامان بازي مانتومو كه تنت كردم به همون راضي نشدي و مقنعه هم آوردي و گفتي (اينم اِفوشون مامانا بايد مَخنِگه داشته باشن= مقنعه) منم مقنعه رو سرت كردم اينقدر بامزه شدي كه فقط يك ساعت داشتم مي چلوندمت و بوست مي كردم كه صدات در اومد بعد تو شدي مامان و منم آريا اول از همه كه منو گذاشتي مهد كودك و بهم گفتي (تو برو بازي كن تو مَه دِ تودك منم مي رم كلاسم زود ميام پيشت) بعد جالبيش اينجا بود كه رفتي روي يه مبل نشستي كه مثلا"‌كلاست بود و مشغول كار شدي همچين بامزه اداي مامانو در مي آوردي تازه بعضي وقتا با يكي هم حرف مي زدي كه من وقتي ازت پرسيدم با كي حرف مي زني گفتي (مثلا"‌تو كلاستم ديده ايناهم دوستاتن) با دست به مبلاي ديگه اشاره مي كردي بعد از همونجا به من مي گفتي (برو ناناهتو بخور) يا مي گفتي (الان بايد درس بخوني) يا اينكه (الان وقته گابيدنه بگير بِگاب= خوابيدنه بگير بخواب) درست كارايي كه توي مهد كودك خودت مي كردي و به منم مي گفتي تا انجام بدم بعد مثلا"‌عصري شد و تو مي خواستي بياي دنبالم كيفتو انداختي روي دوشتو اومدي الكي زنگ زدي (دينگگگگگگگگگگگ) وقتي در مهدكودك باز شد گفتي (من مامانه آريام اومبدم دنبالش) منم با شيطوني از مهد اومد بيرونو از فرصت استفاده كردم و به عنوانه بچت حسابي بوست كردم كه گفتي (آفلين پسرم مَه دِتودك حال داد ) اينقدر بامزه رفته بودي توي حس مادرانت كه خيلي بامزه چيزايي كه من بهت مي گفتم يا قربون صدقه هايي كه من برات مي رفتم و تو انجام مي دادي وقتي كه مثلا" اومديم خونه لباساتو در آوردي گفتي (تو يكم با خودت بازي كن تا برات شام بِپَزيدم تا بخوري گَوي بشي و بوزورگ خوب) يكم كه اداي شام پختن و در آوردي من يه دفعه اي گفتم ماماني پس بابا كو من بابامو مي خوام كه تو يه دفعه گفتي خوب من الان بابا مي شم بعد يكم فكر كردي كه چه جوري بري توي نقش پدري بهم گفتي (من كه ريش ندارم چطوري بابا بشم ) هر چي گفتم باباي تو هم كه ريش نداره نمي خواد ريش بزاري بدون ريش بابا شو مي گفتي (آخه بدونه ريش شِچله آريام نه بابا= شكله) اين شد كه دست به كار شديم براي درست كردن يك عدد سبيل براي پدر كوچولوي خودمون وقتي گريم پدري روت پياده شد از سر كار اومدي و برام يه سك سك خريده بودي مي گفتي (بيا يه بوس بده اَستگيم دَرِه ميبين برات چي خريدم) درست حرفي كه بابايي به تو مي زنه منم كه منتظر فرصت براي بوسيدنت از خدا خواسته بدو بدو اومدم و بوست كردم خلاصه كه تمام وقته ما به بازي گذشت و يه وقت به خودمون اومديم ديديم بَــــــــــــــــــــــــــله پدر راست راستكي اومده خونه و از شام هم خبري نيستخجالت من براي انحراف ذهن بابايي كلي با ذوق و شوق شروع كردم به تعريف كاراي تو كه چه بامزه تمام كارا و حرفاي مارو توي نقش پدر و مادري به زبون مي آوردي بابايي هم كلي قربون صدقت رفت بعد در آخر هم به بابايي گفتم حالا شــــــــــــــــــــام نداريـــــــــــــــــــمنیشخند بابايي گفت اشكالي نداره خدا نگه داره رستوراناي بيرونو و زود تلفن و برداشت و شام سفارش داد و اينطوري بود كه مامان و باباي كوچولوي ما ديشب شام مارو مهمون كرد با شيطونياي بامزش، قربونت برم عزيزم كه تمام زندگيه ما شدي.

عزيز دلم

 و هم اكــــــــــــــــــنون مـــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــرفي مي كنم

                         مامان آريا                                                    بابا آريا

عزيز دلمقربونت برم

اينم الباقيه عكساي مامان و باباي گلم الهي كه من قربونت برم

عاشقتم

قربونه اون اخمات برم

عسلمي

دوست دارم

دوست درام

ميميرم برات

دوست دارم عزيزم

از خدا برات خواستار بهترين هام در تمام مراحل زندگيت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان رهام
13 اردیبهشت 91 10:48
قربون مامان و باباي كوچولو برم من .عزيزمي آرياي خاله
مامان احسان
13 اردیبهشت 91 11:04
ایییییییییییییی جونم می یام می خورمتا ناز دونه
مرد كوچك من
13 اردیبهشت 91 11:17
اي جاااااااااااان چقدر خوردني شده عزيز دلمون با مانتو و مقعنه معصومه جان اگه يه دخترم بياري فك كنم خوشگل بشه
مامان پریسا
13 اردیبهشت 91 11:46
وای خدا با اون مقنعه چه با مزه شده.... حالا نکنه این بازی هر روز بشه
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 91 12:08
وای ...وای سبیلاشو ببین
فائزه
13 اردیبهشت 91 14:20
وایییییییییییی جییییییییییییییگری آریا کوچولو
مامان سانلی
13 اردیبهشت 91 14:24
خوشبحالت معصومه جون عجب مامان بابای خوشگلی داری فقط بابات یه ذره اخمالو بود خاله قربون اخمات بره
نارینه
13 اردیبهشت 91 14:27
میگمااااااااااا حالا با مانتو و روسری شبیه خودت شد یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هي تقريبا" البته اون سفيدتر از منه و صورتشم گرده
مریم(مامان روشا)
13 اردیبهشت 91 14:46
الهی من قربون مامان آریا وبابا آریا شم ...قربونت یشم خاله این همه باحالی عشقم منم برات بهترین هارو میخوام البته با این مامان بابای مهربون مطمئنم بهترینها در انتظارتن
mona
13 اردیبهشت 91 16:52
__________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@ سلام من چند روزه نت ندارم فقط اومدم کافی نت واسه گلهام نظر بزارم و برم چه مامانیه نازی خاله قربونت بره
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 19:45
چه با مزه.خيلي بازي با حال و با مزه ايه اي جوووونم هم مامانش قشنگه هم باباش آفرين به ماماني با حوصله
مامان حسنی
13 اردیبهشت 91 22:18
سلام چقدرقشنگ نوشتین انگارمن هم اونجا بوده باشم قربونش برم که اینقدربامزه شده خصوصا با اون سبیل چنگیزی می بوسمت اریا جونم
مامان ماهان
14 اردیبهشت 91 16:02
ای جونم چه مامان خوشگلی چه بابای جدی و پر جذبه ای مثل بابای قدیم قربونت برم بانمک من شام هم نوش جونتون
خاطره مامان بردیا
14 اردیبهشت 91 16:05
وای خیلی باحال بود به خدا عاشقتم که سیبیل هم بهت میاد وروجکککککککککک
مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 16:05
قربون این پسر بامزه و باهوش که دوست داره مثل مامان و باباش باشه میدونی چرا خانمی چون مامان و بابای گل و مهربونی داره دلش می خواد مثل اونا بشه زودتر الهی که سالم باشه همیشه عکس هات هم خیلی قشنگ بود مخصوصا اون بوس اخری حسابی چسبید
مامان امیر علی
15 اردیبهشت 91 16:36
آخ آخ آخ فدات بشم من نازی خاله جون ایشاله خودت روزی بابا بشی بهترینها را برات ارزومندم
تینا بیدی
15 اردیبهشت 91 19:42
قربونش برم. چه بامزه شده. چه خوب و قشنگ نقش بازی کرده بلا. همه کارا و حرفاتو بلده شیطونک
الهام مامان رامیلا
15 اردیبهشت 91 20:04
ای جانم عزیزم معصومه جان روسری که سر می کنه شبیهه بچه خواهرتون اگه اشتباه نکنم محدثه جان میشه
مامان آرمان
15 اردیبهشت 91 22:41
سلام میزنیم دست قشنگرو به افتخار مامان با این سن خودت را خیلی زود پیر میکنی پس اگه تو پیری من چیم؟ خیلی لذت بردم از ماجرایی که از پسر گل و نازمون نوشتی....چقدر خوب تونسته نقش ها را اینطوری بازی کنه.... صدآفرین بر پسر خوب و دوست داشتنی ...آریا جونم.....
مامان آرمان
15 اردیبهشت 91 22:43
عکسهای هم بابا و هم مامان شدنت خوردنیه....خیلییییییییییییییی زیاد خوردنیه
یکی از خاطرات زیبا و جالبی بود که خوندم


مرسي عزيزم
مامان رها
15 اردیبهشت 91 23:40
ای قربونت بشم خاله که این قدر با احساسی و نقش مامان و بابا رو خوب اجرا میکنی فدات بشم
مامان مینوفر
16 اردیبهشت 91 10:40
عزیزم ، هم مامان بهش میاد هم بابا چقدر شیرین بود دیالوگاش
دخترک
16 اردیبهشت 91 11:25
سلام
الهی فداش بشم
چه عسلیههههههههههههههههههه
خوشم میاد شما هم پایه اید واسه بازی و اینا مامان معصومه
از طرف من ببوسیتشششش
راستی
مارا فراموش کرده اید آیا؟


نه عزيزم ما دوستاي خوبمونو فراموش نمي كنيم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اردیبهشت 91 5:29
سلام.ای جونم عزیزمی.چقدر با این مَخنِگه با مزه شدی. اگه دختر بودی مامانی هر شب مشکل داشت.آخه خواستگارا مگه میذاشتن آسایش داشته باشین.