آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

گل پسر ماماني

فقط دورز ديگه مونده تا .....

1391/6/21 9:51
نویسنده : مامان معصومه
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام عزيز دل مامان مي دونم گل پسرم كه خيلي وقته برات مطلب نذاشتم اما خوب حق به ماماني بده يكسري درگيري ها و گرفتاري هام پشت سر هم افتاد و من از اينجا غافل شدم اينقدر مشغله فكري داشتم فكرم براي نوشتن كار نمي كرد امروز هم يه دليل مهم باعث شد كه بيام و برات بنويسم عشقم اونم نزديكي شدن به تولدته دورز ديگه مونده به بهترين روز براي من و بابايي كه خدا به ما لطف كرد و يه فرشته كوچولوي نازنازي بهمون داد تا بتونيم طعم شيرين پدر و مادر شدن و بچشيم .

نایت اسکینچهار سال پيش 23/6/87  ساعت 11:15 دقيقه درست روزي كه تو بدنيا اومدي روزي كه خدا احساس زيباي مادري رو توي وجود من زنده كرد روزي كه هرچند با ترس و دلهره و نگراني بود برام ولي شيرين و لذت بخش بود روزي كه وقتي توي اتاق عمل زير ماسك اكسيژن داشتم زجر مي كشيدم با شنيدن صداي گريه تو خودمو فراموش كردم وقتي تورو سر به ته از اونطرف پرده سبز رنگ بهم نشون دادن ديگه درد خودم يادم رفت همه چيم شد تو وقتي تورو توي آغوشم گذاشتن ديگه خودمو توي وجود تو غرق كردم و همه وجودم شد وجود تو سه سال با خنده هات خنديدم با گريه هات گريه كردم و با مريضيت و دردات جون دادم و اشك ريختم .فقط دوروز مونده به روز تولد تو و  روز شيرين و به ياد ماندني مادر شدن من نایت اسکین

تولد آريا 23/6/1387 ساعت 11:15 ظهر تولد يك عشق پاك و خالصانه به اسم عشقه مادرانه

عشق مامان

يكسالگي آريا

عشق مامان

دوسالگي آريا

تولد دوسالگيت

سه سالگي آريا

عاشقتم

و اما عشقه مامان چهار ساله مي شود

عزيزمي

نایت اسکین

عزيز دلم بنا بر يك سري اتفاقايي كه افتاده نمي تونم برات تولد به مفصلي هرسال بگيرم ولي از قيدشم نمي تونم بگذرم كه اصلا" برات تولد نگيريم براي همين قراره جشن و برات بگيرم البته با يه هفته تاخير و يكم جم و جور تر جشن تولدتو 30 شهريور برگزار مي كنم ولي قول مي دم جم و جورشم يه طوري بگيرم كه به تو دردونم خوش بگذره .

عكساي آتليتو كه براي تولد چهار سالگيت انداختم و توي ادامه مطلب مي زارم  فقط اينو بدون كه ماماني خيلي خيلي دوست دارم و عاشقتم

پي نوشت: از تمامي دوستاي گلي كه توي اين مدت به ما سر زدن و برامون كامنت گذاشتن يه دنيا ممنونم كه همچنان به يادمون بودن و با كامنتاي پر مهرشون جوياي احوالمون بودن سر فرصت به همتون سر مي زنم و كامنتاي قشنگتونو تاييد مي كنم  اميدوارم از دستم دلگير نباشيد و اين كمرنگي منو پاي فراموش كردنتون و بي مهريم نذاريد باوركنين كه دلم براي همتون تنگ شده دوستتون داريم

عزيز دلم

عزيز دلم

عزيزدل

عزيز دلم

عزيز دلم

عزيز دلم

عزيز دلم

عزيز دلم

عزيزدل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمیه_ مامان آیسا
21 شهریور 91 10:16
لطفا به آیسا کوچولو رای بدین. شماره کد آیسا عدد 15 هستش. آدرس صفحه مسابقه: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php ممنون از لطفتون
مامان زهره
21 شهریور 91 14:18
سلام عزيز دلم تولدت مبارك.باوركن دل ما هم براتون تنگ شده بود .شايد كمتر براتون نظر بذارم ولي دورادور نوشته هاتون را مي خونم
مامان زهره
21 شهریور 91 14:20
http://www.beytoote.com/images/stories/cookery/hhc20.jpg مي دونم مامان معصومه بهترش را برات سفارش مي ده
تولدانه
23 شهریور 91 0:06
تولدشون مبارک با بهترین آرزوها
سمانه مامان پارسا جون
23 شهریور 91 1:23
تولدت مبارک عزیزم ایشاا... 120 ساله بشی
مادر دوقلوهای ناهمسن
23 شهریور 91 9:58
سلام مبارک باشه انشالله 120 ساله بشه
محبوبه
23 شهریور 91 16:53
ماشالله چه عکسای شیکی
نارینه
24 شهریور 91 2:40
ماشالله به این پسر خوش تیپ 4ساله دست مامانش هم درد نکنه که این همه کارای شاد برای گل پسری میکنه
مامان آرمان
24 شهریور 91 23:17
سلامی دوباره تولدت مبارک و بینظیری تو آقا کوچولوی مهربون.
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 15:21
وای عزیزم عکسا خیلی ناز بود. همشون خوشگل بودند. نمی تونم بگم کدوم خوشگلتره...
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 15:21
راستی می بینم که آتلیه رو عوض کردی...


نه بابا اينو براي تست مجله برده بودم چند تاشم چاپ كردم وگرنه عكس براي بچه فقط سها
فرشته مامان امين رضا
26 شهریور 91 7:42
سلام عزيزم عكساعالي عالينببوس گل پسرتو
مامان رهام
27 شهریور 91 11:43
سلام معصومه جون ..............تفلدت مبالک عشقم ...به به چه عکسای خوشگلیخیلی دلم براتون تنگ شده بود چه کار خوبی کردی پست جدید گذاشتی دلم براتون تنگ شده بود
مامان راشین
27 شهریور 91 11:59
salam .tavalodet mobarak azizam.to cheghadr bozorg shodi. mamanesh espand dodesh kon.
سپهری
3 مهر 91 18:20
عجب عکس هایی دلم اتلیه خواست
مامان نيما
5 مهر 91 8:09
مثل هميشه هم خودت و هم عكسات فوق العلده اند


مررررررررررررررسسسسسسسسسسسسيييييييييييي عزيزم
وحیده مامان پارسا
19 مهر 91 20:35
آخرش این پسرمون یه مدل میشه اینقدر که خوش تیپهراستی من با نگهداری عکس مشکل دارم.همه عکسهارو روی شاسی میزنی؟یا فقط آلبوم میزنی؟


نه عزيزم من بيشترشو توي آلبوم مي زارم اونايي كه فكر مي كنم خيلي خوبن رو روي شاسي
مامان امیر علی
1 آبان 91 14:04
همه چی و عکسها هم عالی بودند ماشاله گل پسرم موفق و شاد باشی عزیزم راستی جایزه اتلیه چی شدددددد؟
عمه النا جون
16 آبان 91 0:19
سلام ماشاءا...خیلی خوشمله ، خوشحال میشم به وبلاگ النا جون ما سر بزنید،مرسی