آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل پسر ماماني

كي بوزورگ مي شم

1391/5/14 13:09
نویسنده : مامان معصومه
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم نمي دوني چقدر دلم براي اينجا و دوستاي گلمون تنگ شده بود امروز اومدم سايتتو نگاه كردم ديدم آخرين باري كه آپ كردم 1مرداد بوده خودم از خودم خجالت كشيدم ديگه چه برسه از تو آخه من هموني بودم كه سايتمو تند تند آپ مي كردم ولي باور كن كه خودم بي تقصيرم گلكم ماماني رو ببخش چون نه تنها از سايتت غافل شدم توي خونه هم يكم كمتر مي تونم بهت برسم ساعت خوابت ريخته بهم وقت غذا خوردنت قاطي شده باور نمي كني عزيزم ديگه نايي برام نمونده از صبح تا چهار كه سركارم وقتي هم ميام خونه به خاطر جابه جايي كه داريم انجام مي ديم تمام مدت توي خونه در حال جمع كردن اسباب اثاثيه خونم و شب از زور خستگي متوجه نمي شم كي خوابم برد حالا بماند كه تو شيطونك اين وسط براي خودت حسابي داري مي تازوني و كيف مي كني و حتي بعضي وقتا كار من و دوچندان مي كني و البته بعضي وقتها هم كلي مامان و عصباني مي كني.عزيزم بعضي وقتا اينقدر درگير كارم يك ساعت بعد از اذان تازه من روزمو باز مي كنم بابايي هي مي گه بيا افطار كن من مي گم بزار اين كارم بكنم الان ميام الان مي يام يكساعت طول مي كشه كه با داد بابايي بدو مي رم سر سفره مي شينم كه بابايي دعوام مي كنه مي گه مي خواي خودتو بكشي ولي باور كن دسته خودم نيست دوست ندارم كاري رو نصفه ول كنم ديگه همش مي گم اشكالي نداره اينا چند وقتيه و مي گذره ولي باور كن از اين ورم همش دارم روز شماري مي كنم كه كي اين روزا تمام مي شه هميشه از اسباب كشي متنفر بودم ولي هنوز كلي كار دارم.

بزار يه خاطره هم از تو شيطونك بگم كه حداقل جبران اين كم كاريم و توي سايت كرده باشم: نشسته بوديم و طبق معمول شما هم توي بغل من نشسته بودي كه گفتي (ماماني من كي بوزورگ مي شم) منم بهت گفتم عزيزم عجله نكن تو هم يواش يواش بزرگ مي شي و براي خودت مردي مي شي كه از اونجايي كه تو تا به جواب دلخواهت نرسي هي سئوالتو تكرار مي كني دوباره پرسيدي (نه من كي بوزورگ مي شم تا مرد شم) منم بهت گفتم من كه پير بشم تو هم بزرگ مي شي و مي شي مرد كه تو دستاتو انداختي دورگردنم و گفتي (نه ماماني اير نشو همينطوري اَوون بمون من اصلا" دوست نداره بوزورگ بشم همينطور اوچولو خوبم=پير نشو همينطوري جوون بمون) اينجا بود كه من اينقدر بوست كردم تا دادت دراومد.

به دليل گرفتاري مامان در منزل فعلا" دوربينم در حال استراحته و من هيچ عكس جديدي ازت ندارم عزيزم سعي مي كنم بعد از اينكه از اسباب كشي راحت شدم يه پست پر محتوا بزارم برات هرچند كه نزديك تولدت هم هستيم و من غير از اين چيزا كلي هم مشغله فكري براي تولدت دارم و ناراحت از اينكه امسال براي تولدت جامون كوچيك مي شه البته متراژ خونمون يكيه ها ولي مدل خونه فرق مي كنه و پذيراييمون كوچيك مي شه ولي فداي سرت عزيزم توي اين خونه موقت مي شينيم تا به اميد خدا خونه ي خودمون فروش بره و بتونيم بياي اين سمت يه خونه باب دلمون بخريم ولي تا اون موقع مطمئن باش توي يه واحد 50 متري هم اگه ساكن باشيم كه خدارو شكر نيستيم من تولد تورو جشن مي گيرم.

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مریم(مامان روشا)
14 مرداد 91 15:07
مصی جابه جا شدی!!!!!!!کرجی یا رفتی تهران...ایشالا به سلامتی خاله قربونت بشم که انقدر مامانتو دوست داری که نمیخوای بزرگ بشی که مامان پیر نشه..مهربونم عاشقتم مصی من فکر کردم تولد کنسل شد به خاطر دایی عباس اقا... باید با هم بحرفیم خیلی خبرا شده!!!!!!!!!!
محمد
14 مرداد 91 22:22
سلام خسته نباشيد اجازه هست عكس پسر كوچولوتون رو بزارم توي وبلاگم
مرد کوچک من
14 مرداد 91 22:41
سلام معصومه جون خب گاهی کمرنگی طبیعیه ایشالا بعد از جابه جایی و رفتن به منزل جدید با روحیه بهتری از گل پسری خوشگلمو مینویسی عزیزم بهش بگوو آریا جونم همین الانش هم یه پسر بزرگ و عاقل و دوست داشتنیه
نارینه
15 مرداد 91 16:50
سلام عزیزم ... خدا قوت کاش میتونستم بیام کمکت لااقل ... زیاد به خودت فشار نیار گلم .. کارا تموم میشن بالاخره
الهام مامان رامیلا
16 مرداد 91 15:50
سلام معصومه جانم خوبی خسته نباشی وای اسباب کشی داری خیلی بده و خسته کننده اای جانم به این آریا عزیزم انشالله زود زود بزرگ میشی البته الان هم مردی هستی برای خودت ببوسششششششششششش این گل خوشگلو
فرشته مامان امین رضا
16 مرداد 91 21:40
سلام عزیزم خسته نباشی ازکارها گل پسرتم که خوبهببوسش ومنتظرتولدش هستیم
خاطره مامان بردیا
17 مرداد 91 20:20
من می میرم واسه این مدل حرف زدن تو
مامان امیر علی
17 مرداد 91 23:22
امان از اسباب کشی وای خیلی سخته خواهر بگو بیایم کمک ...خودتو خسته نکن ببین من از خستگی و کار زیاد به کلی مریضی دچار شده بودم ول کن بابا مریض بشی اریا جون چه بکنه ماشاله مرد می خواد بشه هاااااااااااا.... به اینده فکر کن و سلامتی خسته نباشی دوستم مواظب خودتون باشیدددددددددد
مناء
21 مرداد 91 13:05
_____________8__88_____8 ____________88_8__8_____8 ___________888_____88___88888 __________8888______88_8____88 _________8888_______88______8_8 _________8888_______88______8_8 _________8888_______8_______8 _________8888_____8_______8 __________88888____8______8 ___________8888888______8 __888_________88888_8 8888888________88_____ _8888888_______8_____ __888888_______88_____ ___88_____8_____8_____ ____8______8____8_____8_88 _______8888_8__88_8_88888 _____888888_8_88__8888888 ____8888888__88______88888 ____88888_____8_________888 ____88_________8__________8 _____8_________8_____ _______________8_____ ____________8_8_____ _____________88_8_____ ______________88_____ ______________8_____ میگذره عزیزم پیشاپیش تولد آریا مبارک
مامان رهام
22 مرداد 91 11:26
سلام معصومه جون..........خوبی عزیزم خسته اسباب کشی نباشی الهی بمیرم خیلی سخته منم این روزل رو داشتم تا پاقدم رهامم که خونه خریدیم............قربونت برم که دوست نداری مامانی پیر شه عزیزم بچه ها یه موقعهایی حرفایی می زنن که ما بزرگترا همین طور می مونیم.......پیشاپیش تولدت مبارک عزیزدلم
مناء
31 مرداد 91 13:31
عید سعید فطر بر عاشقان الله و یاران مهدی(عج) مبارک باد.
سپهری
1 شهریور 91 13:56
جقد نازه خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان امیر علی
2 شهریور 91 9:53
پیشاپیش تولدت مبارک عشق من ایشاله دامادیت رو ببینم خوش تیپ خان من بوس
مامان امیر علی
2 شهریور 91 9:53
فرشته مامان امين رضا
6 شهریور 91 13:00
سلام عزيزم كجائي؟بياپيشمون
مامان رهام
7 شهریور 91 11:41
آریا خاله خیلی دلم برات تنگ شده
مریم(مامان روشا)
7 شهریور 91 16:50
مصی جونم خوبی آریای قشنگم خوبه یاد اونروزا به خیر که هر روز که به وبم میومدم یه نظر خوشگل از تو داشتم .....حالا وب خودتو دیر به دیر اپ میکنی ..میدونم خیلی سرت شلوغه ایشالا کارای خونه تموم شده باشه موفق باشی دوست خوبم...آریامو میبوسم
مامان رهام
8 شهریور 91 10:54
کم مونده به تولدت عزیزم...پیشاپیش مبارک
مناء
9 شهریور 91 11:07
♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` کجایی پس
محبوبه
16 شهریور 91 17:54
معصومه جون خواستم بگم من یادتم و دلتنگ نوشته هات
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:08
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php از فردا رای گیری شروع می شه
مامان نيما
19 شهریور 91 8:29
چند وقت بود وبلاگت باز نميشد بالاخره امروز اومدم ديدم خودت هم نيستي كجايي عزيزم
مامان پریسا
19 شهریور 91 10:35
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده. ممنون میشم بهش رای بدید. مهلت رای دادن تا 2شنبه.ادرس فراموش نشه. ممنون پریسا30 http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان پریسا
19 شهریور 91 10:35
کجایی معصومه جون؟؟؟؟ خوبید؟؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
19 شهریور 91 18:36
الهی خاله فدای تو پسر حساس بشه عزیز دلم ما به روز شدیم پیشمون بیایید