آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر ماماني

خوابیدن

1389/12/3 10:13
نویسنده : مامان معصومه
518 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ظهر مامانی می خواست بخوابونتت بهت گفتم بیا برات قصه بگم بخوابی اومدی پیشم دراز کشیدی من شروع کردم به قصه گفتن تو هم یا انگشتتو می کردی تو چشم یا موهامو می کشیدی تند تند هم می گفتی (اموم شد)می گفتم نه تموم نشده دوباره یکم قصه می گفتم تو می گفتی (اصه اموم شد) می گفتم نه قصه تموم نشده دوباره تا من یکم قصه می گفتم تو می پرسیدی(مامان اصه اموم شد)تا گفتم نه هنوز تو بلند شدی گفتی (اصه نیست) یعنی قصه نمی خوام اومدی بری من بغلت کردم گفتم اگه بری نی نی میاد جای تو بغل مامانی می خوابه بعد تو گرفتی خوابیدی دستتو انداختی دور گردنم به یه دقیقه هم نکشید دیدم خوابت برده بوست کردم روتو کشیدم با خودم گفتم شیطونک من خوبه خوابت نمی اومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آنیسا
3 اسفند 89 12:20
پسر نازی داری خدا حفظش کنه
از طرف من ببووووووووووووووووووسش به ما سر بزن ممنون


قربون لطفت عزيزم
مامان شایلی
3 اسفند 89 15:46
سلام به مامان آریا جون. پسر شما هم خیلی نازه... با این مامان مهربونش... میبینم که شما هم مثل من دوربین به دستی منم هزار تا میبوسمش عزیز خاله رو...


سلام به خاله گلي آريا آره من اينقدر از آريا عكس مي ندازم خودش عادت كرده بعضي وقتاهم خسته مي شه از دستم در مي ره خوشگل منو هزارتا ببوس
مامان شایلی
3 اسفند 89 15:58
دوباره سلام... اکثر عکسهای آریا جون crash شده ... چرا ؟ با سایتهای ایرانی اگر upload کنی اینطور نمیشه ...