آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر ماماني

آريا و اداره

1391/2/24 15:47
نویسنده : مامان معصومه
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نایت اسکیننایت اسکین

سلام به اميد زندگيه مامان ديروز يكي از بهترين روزاي من بود به خاطر اينكه تو نسبت به سالهاي قبل عاقل تر شده بودي و معني تبريك و هديه رو به خوبي متوجه مي شدي تند تند مي اومدي بوسم مي كردي مي گفتي (مامان اوزت مبالك) شب هم بابا يه كادو خريده بود آورد يواشكي داد بهت كه تو بديش به من تو هم خيلي بامزه اومدي گفتي (مامان شِشاتو ببند )وقتي من چشمامو بستم اومدي بوسم كردي كادورو دادي بهم گفتي (براي تو اوزت مبالك) موقعي كه مي خواستم ازت بگيرم بهم ندادي و خودت مشغول باز كردنش شدي و وقتي كاغذ كادوشو باز كردي با ذوق گفتي (اِ اُدتولونه) بعد هم شروع كردي به همه ادكلن زدن وقتي بهت گفتم مرسي عزيزم كه برام كادو خريدي با صداقت تمام گفتي (من كه نَ اَريدم بابا اَريده داده من بهت بدم) منم بوست كردم گفتم خوب چون تو نمي تونستي تنهايي بري خريد بابا رفته خريده از طرف تو كه تو گفتي (آخه من پول ندادم كه) بابايي گفت باشه پولشو از سهميه قلكت كم مي كنم خوبه كه با اين حرف بابايي تندي رفتي گلكتو آوردي و روبه بابايي كردي و گفتي (پول اُدتولونو از تو اولَكَم در بيار تا خودم براي مامان آدو اَريده باشم )اينقدر از اين كارت ذوق كرده بودم كه نگو بابايي هم هرچي مي گفت بعدا" اينكارو مي كنم تو به خرجت نمي رفت و همچنان به كارت اصرار مي كردي آخر من قلكو ازت گرفتم تا اينكارو انجام بدم و به نوبه اي گولت زدم. باوجود تو عزيز دردونه ي من با اين همه محبت و محبت هاي بي دريغ بابايي ديگه توي اين دنيا هيچ كم و كسري ندارم و از خدا فقط فقط خواستار سلامتي براي شما و خوشبختي و موفقيت براي تو بهانه ي زندگيم هستم.

Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060Valentine smiley 060

روز چهارشنبه به مناسبت روز زن اداره ما جشن بود براي همين من تو رو و خاله مهشيد پرهام و آورده بوديم اداره كه نمي دوني شما دوتا شيطونك چه كارا كه نكردين توي اتاق، اتاق و گذاشته بودين روي سرتون اولش با ديدن كارتون شروع شد و همه چي به خوبي بود تا اينكه كارتون ديدن دلتونو زد و شروع كردين به بازي هاي ورجه وورجه اي از قايم باشك گرفته تا فوتبال. عصري هم كلي روبروي اداره توي پارك بازي كردين ماهم به اميد واهي كه شما توي مترو مي خوابين و ما يه نفس راحتي مي كشيم ولي تا تونستين توي مترو هم شيطوني كردين ولي به محض اينكه اومديم خونه تو روي مبل دراز كشيدي تا من لباسام و در بيارم ديدم بـــــــــــله خوابت برده لباساتو يواش در آوردم و گذاشتمت توي جات اينقدر خسته بودي كه تا خود صبح بيدار نشدي وقت شام هم وقتي صدات مي كردم مي گفتي (شام نمي خورم مي خوام بخوابم).

عاشقتم

و اما عكس.....

آريا و پرهام در لحظات اوليه ورودشون به اتاق در حال ديدن كارتون

آريا و پرهام

در حال قايم باشك كه آريا رفته پشت كمد قايم شده و پرهام هم داره زير ميزا دنبالش مي گرده

عشقه مامان

در حال نشان دادن جذبه به يكديگر (بهم ديگه اخم مي كردين و بلند بلند مي زدين زير خنده)

آريا و پرهام

يه جذبه اي هم به من نشون دادين كه زياد داشتم عكاسي مي كردم

آريا و پرهام

در حال مرد عنكبوتي شدن و ديوار پيمايي

آريا و پرهام

سبقت گرفتن براي گرفتن ژسته خوشگل (اين عكسه تكي كه البته قرار بود از پرهام انداخته بشه كه تو شيطونك نذاشتي)

آريا و پرهام

و اين عكس تكي پرهام كه باز تو......

آريا و پرهام

يك سري عكس توي حياط سازمان ازتون انداختم كه هر مدل تكي كه مي نداختين يكي همون مدلي هم بايد دوتايي مي نداختين براي نمونه

آريا

عزيز دلم

پرهام

پرهام

و اما آريا و پرهام در همونجا

آريا و پرهام

و اما ديگر عكسا به طور خلاصه(تازه شانس آورديم خلاصشون كردمنیشخند)

عشقه مامان

عشقه مامان

اينم از اون عكسا بود كه گفتم  من براي اينكه خلاصه كردم ديگه از گذاشتن عكس تكي پرهام گذشتم

عشقه مامانآريا و پرهام

عشقه مامانآريا و پرهام

عشقه مامانآريا و پرهام

عشقه مامانآريا و پرهام

عشقه مامانآريا و پرهام

عشقه مامانآريا و پرهام

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

و اما عكساتون توي پارك

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

عشقه مامان

آريا و پرهام

عشقه مامان

عزيزم خواباي خوب ببيني

عشقه مامان

دوستاي گلم بايد ببخشيد كه با اينهمه عكس خستتون كردم اما باور كنين اين تازه گلچيني بود از عكسا كه به هيچ عنوان ديگه نتونستم ازشون بگذرم و خلاصه ترش كنم شرمنده ديگه زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان زهره
24 اردیبهشت 91 11:24
ممنون عزيز دلم.اميدوارم همه خوبي هاي عالم را در آريا ببيني



مرسي عزيزم
آکام
24 اردیبهشت 91 11:33
لالایی و شور و نغمه هایش ، بودند حکایت شب من آغوش محبتش بنا کرد ، در عالم عشق مکتب من با مهر و نوازش و تبسم ، لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت این عکس ظریف روی دیوار، تصویر شباب و مستی اوست وان چوب قشنگ گاهواره ، امروز عصای دستی اوست از خویش به دیگران رسیدن ، کاری ز خداپرستی اوست شد پیر و مرا نمود برنا ، پس هستی من ز هستی اوست، تا هستم و هست دارمش دوست مادر عزیز روزت مبارک
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 11:34
هميشه خوب باشي وخوش.دست آريا جون دردنكنه كه براتون ادكلن خريده بود.(درسته بابا زحمت كشيدن ولي به كام آريا تموم مي شه)
عكس ها همشون قشنگ بودن


كادوي باباي آريا محفوظ بود اين از طرف آريا بود
مرد كوچك من
24 اردیبهشت 91 11:41
اي جاننننننننن اينقدر خسته بوده كه ديگه بيدار نشده قربونش برم در كنار مادر بودن بهترين و شيرين ترين روزش بوده كه نخواسته روياشو از دست بده عزيزم ميبوسمت آريا جون با اين عكساي خوشگلت
مامان پریسا
24 اردیبهشت 91 12:16
اریا جون از حالا اقتصادیه!!!! عکسها خیلی خوشکل بودن من هم بودم ازشون نمیگذشتم. خوبه اریا میذاره مامان عکس بگیره تازه ژست هم براش میگیره. من که باید 10 تا بگیرم تا یکی خوب در بیاد. خانم بهم افتخار نمیده....
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
24 اردیبهشت 91 12:18
عزیزم عکسا خیلی خوشگل بود عینکش و ببین
مامان نازدونه ها
24 اردیبهشت 91 14:40
شنیدن تبریک روز مادر هم از زبان اریا جون شنیدنیه ولذتبخش بقدری تو اداره بازی کرد ومامانش هم مشغولش کرد به عکس انداختن که قید شام رو زد وخوابیدمیبوسمش
مامان سانلی
24 اردیبهشت 91 16:28
مامانی اقا اریا حسابی تحویلت گرفته ها.امیدوارم همیشه روزهاتون به همین قشنگی باشه.اریا گلم میبوسمت که همیشه تو هر عکسی از همه نی نی ها خوشگلتری عزیزم
مامان هانیه سادات
24 اردیبهشت 91 17:43
سلام. حسابی خوش گذرونده آریا جون. عکساش خیلی نازن.هر چند تا هم که باشن خسته نیستن.
مامان امیر علی
24 اردیبهشت 91 20:36
اوه اوه به به چقدر عکس قشنگ پسر خوشگل و خوشتیپ و مهندسم فدات بشم من کارمند کوچولو ناز بشی تو تو پولی ماشاله .ایشاله که همیشه شاد و خوش باشید .خوب کردی همه عکسها رو گذاشتی همه عالی بودند .قربون اون عکس خوابت فدات شم عسلی
مامان رهام
25 اردیبهشت 91 11:06
الهي فدات شم چقد خوشگلن معصومه جون آخه آدم با ديدن عكساي ناز گل پسرتو مگه خسته هم ميشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
25 اردیبهشت 91 13:38
عالی بود ، دیدن روی ماه آریا جون لذت بخشه
نارینه
25 اردیبهشت 91 13:52
عجب ادکلنه دلچسبی !! مبارکت باشه
مامان رامیلا کوچولو
25 اردیبهشت 91 20:55
بهترین تبریک ها رو در زیباترین کادوی آرزو پیچیده و با بر چسب سلامت به آدرس زیباترین گل تقدیمت می کنم . * روزت مبارک *
سیدمهدی
25 اردیبهشت 91 21:08
هزار ماشاالله بزنم به تخته عجب خوشتیپ شده اریا جانمواظب دخترای محلتون باشیدهاااااا از ما گفتناز طرف من ببوسیدش
مامان آنیسا
26 اردیبهشت 91 0:52
آقا آریای ما چه خوشمله
خاطره مامان بردیا
30 اردیبهشت 91 14:17
عزیزمممممم عاشقتم که دوست داشتی پول آدو مامانی رو خودت بدی. با محبت عکسا هم خیلی ناز بود. مخصوصا اونایی که عینک زده من که عاشق لباس پوشیدنشم به خدا