آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر ماماني

روز زن و مادر مبارك

1391/2/23 13:57
نویسنده : مامان معصومه
2,557 بازدید
اشتراک گذاری

روز زن و روز مادر وبه همه مامانهای دنیا ودوستهای گلم چه مامان باشن چه دارن میشن چه میخوان بشن وچه مامان نباشن ولی از همه مهمتر زن كه هستن تبریك میگم

مادر 

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن 

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . 

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

مادر 

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است 

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند 

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

مادر 

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو 

قربان مهربانی و لطف و صفای تو 

هرگز نشد محبت یاران و دوستان 

همپایه محبت و مهر و وفـــای تو

مادر 

مادر یعنی=عشق 

مادر یعنی=زندگی 

مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی 

مادر یعنی=نوازش 

مادر یعنی=شمع 

مادر یعنی=سکوت 

مادر یعنی=پروانه 

مادر یعنی=…

مادر 

مادر بودن سخت ترین و  پرمشقت ترین کار دنیا است

که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد 

و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است 

مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم

مادر 

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است 

که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است 

فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من 

روزت مبارک.

مادر

روز زن و ولادت بانوي دوعالم را به تمامي دوستان گلم مخصوصا" مادراي مهربون تبريك مي گم و توي اين روز عزيز از خداوند مي خوام كه لذت مادر شدن را به تمامي زنان اعطا كند و اين حس زيبا رو از هيچ زني دريغ نكنه آمين

روزتــــــــــــــــــــــــــــــــــون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــارك

عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

وحیده مامان پارسا
23 اردیبهشت 91 9:11
روزت مبارک عزیزم
مامان نازدونه ها
23 اردیبهشت 91 10:46
روزت مبارک عزیزم
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 11:11
روزت مبارک دوست خوبم با ارزوی بهترینها بوس
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 11:12
راستی این اتلیه ما را سر کار گذاشتاااااااااااااااا ببه شما زنگ نزدن


نه عزيزم چند بار من زنگ زدم مجله گفتن بهتون زنگ مي زنيم نمي دونم واالله
مرد كوچك من
23 اردیبهشت 91 11:54
عزيزم روزت مبارك
مامان حسین
23 اردیبهشت 91 12:00
گلها امضای خدا در روی زمینند و تو یکی از زیباترین امضاهای خدایی...ای مهربان روزت مبارک...
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
23 اردیبهشت 91 12:28
روزت مبااااااااااارک مامان خوشگل و مهربون خوش به حال آریا جون که همچین مامانی داره
مامان دیانا
23 اردیبهشت 91 12:57
مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند . مادر عزیز روزت مبارک دلم حسابی تنگ شده بود براتون
مامان پوریا و آریا
23 اردیبهشت 91 13:13
روزت مبارک مامانی مهربون


ماماني نمي دونم چرا نمي تونم وارد سايتت شم اگه زحمتي نيست ادرس سايتتو دوباره برام بفرستي
مامان امين رضا
23 اردیبهشت 91 13:43
روز زن ومادر برشمادوست مهربان مبارك
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:30
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
نارینه
23 اردیبهشت 91 14:40
روزت مبارک بهترین مامانه دنیا
تینا بیدی
23 اردیبهشت 91 15:41
روزت مبارک معصومه گل و دوست داشتنی
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 16:29
خیلی کم پیدا بودم این مدت ببخش عزیزم، باور کن دلم برا خودت و آریا تنگ شده
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 16:30
کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 16:31
جووووووووووون با اون عکسش
مریم(مامان روشا)
23 اردیبهشت 91 18:05
مامان مهربون روز قشنگت مبارک
مامان پریسا
23 اردیبهشت 91 19:20
عزیزم روز مادر مبارکت باشه. http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg
خاله زهرا
23 اردیبهشت 91 20:46
سلام !! شطوری؟! دلم برات تنگیده بودا![رضایت] فک کنم باید بیایی وبم! چون....تولده نگاره! ببخش دیر خبر کرم آخه....مگه این درس مدرسه میزاره!!!!!!!!!!! خوشحالم میکنی بیای! منتظرما!
سیدمهدی
23 اردیبهشت 91 22:15
سلام مامان آریای عزیز روزت مبارک
دایی بنی جون
24 اردیبهشت 91 0:02
سلام زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است. زیباترین خطاب "مادر جان" است. "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتان مبارک
منا
24 اردیبهشت 91 0:05
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روز زن مبارک . . .
مامان زهره
24 اردیبهشت 91 10:30
مادر مهربون روزتون مبارك.
مريم مامان آريا
24 اردیبهشت 91 11:00
سلام عزيزم روزت مبارک
مامان احسان
25 اردیبهشت 91 0:30
روز فرشته های بی بال مبارک
مامان رهام
25 اردیبهشت 91 11:00
روزت مبارك خانومي