آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر ماماني

گل يا پوچ

1389/12/23 9:05
نویسنده : مامان معصومه
689 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ماماني وقتي اومديم خونه اول يه كارتون جديد برات خريده بودم اونو گذاشتم ببيني تا منم كارام و كنم و شام درست كنم بعد از اينكه كارام تموم شد اومدم پيشت شروع كرديم با همديگه بازي كردن يه بازي كه كرديم گل يا پوچ بود تو خيلي بامزه گل و تو دستات جابه جا مي كردي بعضي وقتا هم از دستت مي افتاد تو مي خنديدي بعد دستاي كوچولوتو مشت مي كردي جولوت من مثلا داشتم فكر مي كردم مي گفتم تو كدوم دستته تو زود همون دستت كه گل بود و نشونم مي دادي بعد من اشتباهي دست ديگتو نشون مي دادم تو بازش مي كردي مي گفتي (نيست) بعد اون يكي دستتو باز مي كردي مي گفتي (ايناهاش) بعدم من قلقلكت مي دادم و تو مي خنديدي خلاصه كلي باهم بازي كرديم تا بابايي اومد ديگه تو رفتي سراغ بابايي و اينجا شيفت بابايي شروع شد كه با تو ووروجك بازي كنه. ماماني قربونت برم كه از بازي اصلا خسته نمي شي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)