آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

گل پسر ماماني

آريا با حيوناتش

1390/3/31 14:28
نویسنده : مامان معصومه
624 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني يكسري برات از اين حيوانات مزرعه خريده بودم كه بعدش از اينكار پشيمون شدم چون همش اونا توي پذيرايي رديف مي چيني و نمي زاري جمعشون كنمmahsae-ali كارتون ديدني اونارم جلوي تلويزيون رديف مي كني كه اونا هم كارتون ببينن غذا خوردني اونا دور تا دور بشقابت مي چينيشون تا اونا هم مثلا" غذا بخورن  هرجا می ری اناهم دنبالت مبری ديگه خلاصه اينكه ما هم نمي تونيم بهشون دست بزنيم يا جمعشون كنيم همش بايد پخش و پلا باشن.

اينم آريا و حيوانات مزرعش

آريا

آريا

نظر سنجي در مورد مربي هاي مهد كودك

ديروز داشتم از علاقت راجع به مربي هات ازت مي پرسيدم بهت گفتم خاله مژگان رو دوست داري با سر نشون دادي كه آره گفتم خاله فرشته رو چي اون و دوست داري اونم اشاره دادي كه آره گفتم خاله مريم چي جوابت براي اونم مثبت بود اما وقتي گفتم خاله فاطمه رو چي با سر جواب منفي دادي زودم دستتو بردي سمت گوشت گفتي (گوشم مي كشه) البته يه چندروزيه كه داري اينو مي گي منم به مهد كودك گفتم اما خاله فاطمه مي گه نه من آريا رو دوست دارم براي همين من ديشب ازت فيلمبرداري كردم تا امروز بهشون نشون بدم چون معلومه اينكار خيلي تكرار شده چون تا اسم خاله فاطمه مياد تو ناخودآگاه گوشتو مي گيري و مي گي (گوشم مي كشه) وقتي مامان مي بينم توي مهد اونطور كه بايد باهات رفتار نمي كنن خيلي ناراحت مي شم ولي ماماني چاره اي ندارم مجبورم بزارم مهدكودك اميدوارم مامان و ببخشي قربونت برم.

mahsae-ali

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
31 خرداد 90 16:34
ای جانم دوست جونم حتما تذکر بده چون تو یادش می مونه چه حیوونای خوشگلی داری به به
پرستو
1 تیر 90 10:26
آخي چه مربي ها سنگ دلي چطور دلشون مياد بچه به اين نازي رو تنبيه كنن حيواناتشم نازن
وحیده مامان پارسا
4 تیر 90 16:45
چه پسر نازی.
ماجرای آریا و حیواناتش که خیلی حاد نیست.پارسا من که عادت همیشگی شه که حیوونهاش همراهشن.یکی دو سال پیش که اونها با ما زندگی میکردند یعنی همه جای خونه حضور داشتند.الان هم وقتی غافل میشیم یا رو مبل هستند یا رو اپن ردیف شدند
راستی موهای بلند بشتر بهش میاد


پس همدرديم عزيزم مرسي از نظرت
مامان احسان
15 تیر 90 12:40
سلام من با اجازه شمارو لینک کردم


منم خواستم لينكتون كنم ولي سايتتون فيلتر بود چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟