آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل پسر ماماني

تقديم به دوست خوبمون مامان ماهان جون

1390/11/12 14:07
نویسنده : مامان معصومه
4,862 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزيزم (مامان ماهان گل)

تسليت براي از دست دادن پدر عزيزت

تسليت

غم مرگ پدر کوچک غمی نیست.
جگر می سوزدو درد کمی نیست.
پدر زیبا گل باغ وجود است.
که بی او زندگی جز ماتمی نیست.

تسليت

تقدیم به عزیز داغ دیده ام که بهترینش را از
دست داده؛ امیدوارم آخرین غم زندگیت باشد...
 
تسليت
(تسلیت واژه کوچکیست در غمی بزرگ) خواهر خوبم تسلیت من را پذیرا باش در غم از دست دادن پدر بزرگ وارتان
امید وارم که خداوند منان به شما و خانواده محترمتان صبر عطا کند
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

نمایندگی بیمه سامان
3 مرداد 90 14:13
salam azizam. mamnoon ke be yade mani. daram rooye saite forooshgah kar mikonam. kheili saram sholooghe.bebakhshid. shoma khoob hastid?
مامان مانی جون
3 مرداد 90 15:05
ممنون بابت این کارت خدا بهت غم نده
مامان مانی جون
3 مرداد 90 15:25
ممنون که به ما سر میزنی
تینا بیدی
3 مرداد 90 16:03
متاسفم. روح پدرشون شاد.
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:46
ممنونم از این همه محبتی که به من داری من با داشتن دوستای خوبی مثل شما روحیه ام بهتر شده ... و برای داشتن دوستای خوبی مثل شما به خودم افتخار میکنم
مامان نازدونه ها
4 مرداد 90 8:23
مامان نیایش
5 مرداد 90 11:30
من هم دوباره از اینجا میگم به مامان خوب ماهان جون که ان شاء الله خدا پدر خوبش رو با خوبان محشور کنه و مطمئن باش که پدرت جاش خیلی خوبه مامان آریا جون از شما هم ممنون که همیشه به فکر دوستات هستی و با ابراز همدردی از غمشون کم میکنی
مامان ماني
6 مرداد 90 15:42
مامان ماهان گل همدردي ما را در غم فراق پدر بزرگوارتان بپذيريد.انشاءاله بقاي عمر كودك عزيزتان .
سيدمهدي
7 مرداد 90 3:58
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي
مادر نیایش کتاب آفرینش
8 مرداد 90 11:08
آریا جون دلم برات تنگ شده . زود برگرد و عکس های قشنگت رو توی حرم آقا بهم نشون بده .
بوس .


دل ما هم براتون تنگ شده بود
atefeh
8 مرداد 90 19:47
بابا محسن
9 مرداد 90 11:35
مامان شازده کوچولو
9 مرداد 90 13:18
سلام آریا جونم
دلم برات یه ذره شده

سلام معصومه جان ، خوبی عزیزم؟
امیدوارم هرکجا هستید حسابی بهتون خوش بگذره


جاتون خيلي خالي بود
کوثر
9 مرداد 90 14:01
سلام
شما همسر آقا رامین اید؟


نه عزيزم
mamane amir ali
9 مرداد 90 16:46
azizam salam kam peidayi.?
سودابه
9 مرداد 90 20:19
سفر به سلامتی . امیدوارم بهتون خوش بگذره .
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 11:06
خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، بدان آغوش من باز است، شروع کن! یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من..... التماس دعا
مامان علیرضا
10 مرداد 90 11:12
بوی رمضان و مقدمش بوسیدم/ در رهگذرش طبق طبق گل چیدم/ من با چه زبان شکر بگویم که به چشم/ یکبار دگر ماه خدا را دیدم. التماس دعا
مریم(مامان روشا)
10 مرداد 90 16:46
سلام به دوست خوبم دلم براتون تنگ شده امیدوارم همیشه خوش و سلامت باشید


منم دلم براتون تنگ شده بود
atefeh
10 مرداد 90 22:27
salam azizam

kojaee?arya joon khobe
ap nemikoni?


مسافرت بوديم عزيزم جاتون خالي
سيدمهدي
11 مرداد 90 18:28
گل█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥گل با عرض تبريك ماه مبارك رمضان .آپممم تشريف بياري خوشحال ميشم گل█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥گل
مامان نازدونه ها
12 مرداد 90 10:24
سلام عزیزم چند وقتیه نیستی نگرانت شدم منو از حال خودت بیخبر نذار


سلام عزيزم مرسي كه به فكرمون بودي نبوديم مسافرت رفته بوديم