آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر ماماني

بازگشت آريا از سفر

1390/5/12 13:19
نویسنده : مامان معصومه
960 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ما برگشتيم

جاي همگي دوستان خالي بود خيلي خوش گذشت و دلمون حسابي براتون تنگ شده بود موقع زيارت هم همتون و دعا كرديم

 

ماه مبارك رمضان بر همگي مبارك اميدوارم طاعات و عباداتتون قبول درگاه الهي باشه

 

سفر ما هم بالاخره به پايان رسيد و خدا رو شكر به خوبي و خوشي تموم شد و خيلي خوش گذشت همسفرامونم (خاله سميرا و عمو اكبر- دايي عابدين) همگي راضي بودن و بهشون خوش گذشته بود به تو شيطونكم كه حسابي خوش گذشت هر روز گردش و تفريح و شيطوني تازه خاله سميرا و عمو اكبر با دايي عابدين هركدومشون به دلايل مختلف كلي برات جايزه خريدن كه تو حسابي كيف كردي ديگه تا يه چيزي مي شد مي گفتي (من پسر خوبيم) اين جمله شده بود  ورد زبونت.

اينم يكسري از عكساي سفرت

عكسات توي قطار

عزيز دلمعزيز دلم

عكسات توي حرم كه روز اول ظهر رفتيم زيارت كه خيلي هوا داغ و سوزنده بود و از اونجايي كه تو تاب تنت بود حسابي دستات سوخته بودن كه به خاطر همين روز هاي ديگه برناممونو عوض كرديم و شبا مي رفتيم زيارت كه هوا خنك باشه تو هم حسابي توي روز اول تو حوض حياط حرم حسابي آب بازي كردي به طوري كه وقتي من از زيارت اومدم ديدم خيس خيسي از لباسات آب چكه مي كرد شانس آوردم لباس اضافه باخودم برداشته بودم

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

عكسايي كه توي خونه ازت انداختم يا مواقعي كه حاضر شده بوديم و مي خواشتيم بريم بيرون

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

عكسات توي پديده شانديز

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

اينم عكسات توي باغ وكيل آباد كه موقع برگشت از پديده رفتيم اونجا خيلي باغ قشنگي بود

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

عكسات توي موزه نادر كه اونجا حسابي شيطوني كردي تازه موقعيكه رفتيم داخل موزه وسايل نادر و ديدن تو گير دادي كه (شمشير نادر و بدين من بجنگم) حالا ما مي گفتيم نمي شه ولي مگه تو دست بردار بودي براي همين زياد ازت نتونستم عكس بندازم

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

اينم عكسات توي طرقبه كه بعد از موزه نادر رفتيم اونجا اولش خواب بودي وقتي بيدار شدي موقع بازي خوردي زمين كه پات خون اومد كلي گريه كردي

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

اينم عكسات توي پارك كوهستان اونجا هم كلي بازي كردي ولي اسباب بازي تاپ پرنده رو سه بار سوار شدي كه بار چهارم هم مي خواستي بازي كني كه من نذاشتم با دعوا آوردمت پايي وقتي اومده بودي پايين از سر گيجه تلو تلو مي خوردي رنگت شده بود سفيد مي گفتي بالا دارم حقم داري درست 45 دقيقه با اون تاپا دور خودت چرخيدي ولي مگه از رو رفتي باز يه بازي ديگه مي دي ديدي مي گفتي (اينو سوار شم)

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

اينم عكسات توي كوه سنگي اونجا كالسكه سوار شديم كه تو خيلي خوشت اومد بعد هم با بابايي رفتي قسمت اسباب بازيهاش بازي كردن

عزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلمعزيز دلم

عكس بستني خوردنت توي اين چند روز اينقدر بستني خوردي كه حد نداشته هر نوعي كه بگي بستني خوردي(ميوه اي ،‌نوني، چوبي، قيفي و.....)

عزيز دلم

اين عكس هم براي حسن ختام

عزيز دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان کیمیا
12 مرداد 90 13:34
سلام گلم
خوبی خاله جون . زیارتت قبول . مارا هم دعا کردی
عکسهات هم مثل همیشه خوشگل و بامزند
معلومه حسابی خوش گذشته
راستی سوغاتی چی آوردی
الهی شکر
ان شاله همیشه به خوشی و گردش باشی
می بوسمت :


مرسي خاله جون جاتون خيلي خالي بود حسابي خوش گذشت

بابا محسن
12 مرداد 90 15:16
شمشیر نادرو میخواسته ! کلی خندیدم ...
یادم رفت : زیارت قبول . خوشحالیم دوباره می بینیمتون و از تک تک عکسها لذت بردیم . اینم برای داداش آریا از طرف پرهامی ...


مرسي بابايي. آره نمي دونيد چه غشغرقي كرده بود سر شمشير نادر كه نگو
بوسسسسسسسسسسسسس براي داداشي آريا
وحیده مامان پارسا
12 مرداد 90 16:06
به به رسیدن به خیر.چقدر عکس.دست مامان درد نکنه.یه پسر خوش تیپ باید هم اینقدر عکس بگیره


مرسي خاله جونم
سيدمهدي
12 مرداد 90 18:40
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات آپممممممم
مامان پارسا
12 مرداد 90 19:20
سلام عزیزم
خدارو شکر که مسافرت بهتون خوش گذشته،انشالله که صفحه صفحه د ذفتر زندگیت پر از شادی و موفقیت باشه
واسه خاله هم دعا کردی؟؟؟؟؟؟؟/
عکساتم خیلی ناز بوددددددددن


واسه همه دعا كرديم خاله
سودابه
13 مرداد 90 0:05
سلام واقعا از دیدن عکسای آریا جون لذت بردم . امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوش باشید و البته در سفر و گردش و جاهای خوب


مرسي عزيزم
mamane amir ali
13 مرداد 90 1:12
salammmmmmmmmmmmmm.ziaratetoon ghabol.che pesareh naziiiiiiiiiii shetoon.hesabi khosh gozashteha.
hamisheh be gardesh.
kheili axhash nazo jaleb boodan.boosssssss


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسي خاله عزيزم
مامان ماهان
13 مرداد 90 9:06
به به سلام
رسیدن بخیر خانمی
خوووووووووووووش گذشت گلم
الهی همیشه گشت و گذار باشه گلم
راستی زیارت قبول مشهدی آریا جونم و معصومه جونم
عکسا عالی شده عزیزم
قربووووووون بستنی خوردنت
نوووووووووووووووووش جووووووووووونت


جاتون خيلي خالي بود خاله مهربون مرسي از لطفتون
مادر نیایش کتاب آفرینش
13 مرداد 90 9:38
سلام عزیز خاله .
خوبی پسرم ؟
زیارت قبول .
امیدوارم خیلی بهت خوش گذشته باشه .
دوست داریم من و نیایش .
بوس


خيلي خوش گذشت جاتون خالي فقط خيلي دلمون براتون تنگ شده بود
مامان حسین
13 مرداد 90 10:10
سلام سلام زیارت قبول خوش گذشته ایشالله...
بهارک
13 مرداد 90 15:03
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..
مامان حسنی
13 مرداد 90 23:06
سلام زیارتتون قبول باشه خیلی دلم براتون تنگ شده بود معلومه که حسابی خوش گذشته خداراشکرراستی آقا آریا مطمئنی اون کفشه اندازه است یه کم کوچیکت نیستحسابی هم که خوش تیپ شدی


آره خاله حالا كه فكر مي كنم مي بينم كفشه يكم پامو مي زنه

تینا بیدی
14 مرداد 90 2:56
سلام. رسیدن بخیر. زیارتتون قبول باشه. چه عکسای قشنگی. گویای همه چی بود. ممنون. الهی همیشه خوش باشین
مامان ماهان عشق ماشین
14 مرداد 90 10:58
سلام.زیارت قبول.رسیدن بخیر.همیشه به شادی و گشتو گذار.
آخه آریای خاله،خوشکل خان،خوشتیپ.قلب من با باطری کار میکنه از کار میفته با این ژستا و عکسای خوشملت.


مرسي خاله جون
مامان احسان دانشمند کوچک
14 مرداد 90 13:27
زیارت قبول عکسات خیییییییییییییییییییییییلی زیبا بود
مامان پریا
14 مرداد 90 19:29
سلام خاله
زیادت قبول
رسیدن به خیر
اینشاءالله که بهت خوش گذشته؟
خوب خداروشکر
راستشو بگو ما رو هم دعا کردی یا نه؟
عیبی نداره دعا کنی یا نکنی دوست داریم .
اول بعدهم خدانگهدار


نه خاله من همه رو دعا كردم
مامان رها
15 مرداد 90 11:04
سلام عزیزم زیارت قبول حسابی دلمون براتون تنگ شده بود مشهدی آریا امیدوارم همیشه در کنار مامان و بابا خوش باشی


ما هم دلمون براي همه تنگ شده بود
مامان آبتین
15 مرداد 90 13:02
رسیدن بخیر گلم ، همیشه به تفریح.دلمون برات خیلی تنگ شده بود
مامان آراد(تمپلی)
15 مرداد 90 14:27
ماشاا... به این پسر خوشتیپ. مخصوصا با عینک وکلاه که دیگه محشر شده . مامان معصومه از طرف من ببوسش
بابا محسن (بابای پرهام)
16 مرداد 90 9:30
هنوز خسته ی سفرید ؟! احوال پسر ما چطوره ؟ آریاجونم خوبه؟


واقعا" كه خستگي سفر از تن آدم در نمياد كه؟!
بابا محسن
16 مرداد 90 13:20
کامنت قبلیم کو ؟! گفته بودم زیارت قبول ! و کلی حرف زده بودم ! میرم پست بعدی نظر میدم


ببخشيد بابايي كارام توي اداره خيلي زياده كامنت ها هم زياد بعد تازه ساعت كاري هم شده دو نيم به خاطر ماه رمضان براي همين يكم دير تونستم جواب كامنت هارو بدم شرمنده
helia & sara
16 مرداد 90 13:37
@ @@ @@@ @@@@ @@@@@ ^ ^ O O 0 U دالی موشه ما آپیم
helia & sara
16 مرداد 90 13:38
بابا آریا بن تن چطوری دیگه واسه خودت مشدی شدی دیگه دیگه از این ببعد بهت میگیم مشدی آریا زیارت قبول و همیشه به گردش
نسرین مامان هلیا
16 مرداد 90 14:45
زیارت قبول.....همیشه به گردش و سفر
مریم
17 مرداد 90 10:19
سلام عزیزم رسیدن به خیر
زیارت همگی قبول باشه
خدارو شکر که بهتون خوش گذشته
وای دلم رفت برای این عکسها با این پسر خوش تیپ
خاله از الان باید رزروت کنیم
بوسسسسسسسس برای آریا خوش تیپ و خوشگل خاله که همه جا هم رفته
دست مامان و بابا درد نکنه
امیدوارم همیشه به سفر باشین
بوسسسسسسسسس
اسپند یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااا
چشمم شور نیستااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوستت دارم خوشگل خاله


مرسي خاله جون كه اينقدر به من لطف داري من و مامانمم دوستت داريم
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 3:02
زیارت قبول همیشه به سفر و زیارت@};و البته گردش و سیاحت چه مامان با حوصله ای افرین چه عکسای نازی گرفته-


مرسي عزيزم
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 11:06
با تاخیر، ولی زیارت قبول خانومی
همیشه به سفر


مرسي عزيززززززززززززززم
مریم (مامان روشا)
18 مرداد 90 18:15
سلام عزیزم زیارت قبول ببخشید که دیر اومدم پیشتون خیلی گرفتار بودم !خوشحالم که بهتون خوش گذشته خیلی دلم براتون تنگ شده بود
یه عالمه بوس برای گل پسر مامانی و خود مامانی


ما هم دلمون براي تو عزيز خيلي تنگ شده بود

مامان محمدجوادگل
18 مرداد 90 21:55
سلام مامان آريا
زيارتتون قبول. برامون دعا كردين؟
قربون آريا جون چه عكساي خوشكلي گرفته. روي ماهش رو برام ببوسيد
نماز روزه هاتون هم قبول


چشم خاله جونننننننننن
مامان سهند
20 مرداد 90 2:26
سلام عزیزم این پسر خوشتیپ خوشگل کجا بود که من تازه پیداش کردم. ممنونم که به وبلاگ سهند سر زدید. زیارتتون قبول راستی جای ما در پدیده شاندیز خالی حسابی کباب شیشلیک زدیدا با اجازتون لینکتون میکنم شما هم به ما افتخار بدید


جاتون خيلي خالي بود
منم شمارو با افتخار لينك كردم
مهرانه مامان مهرسا
20 مرداد 90 9:55
هميشه به گردش عزيزم عكساي آريا جون مثل هميشه زيبا بود بوسسسسسسسسسسسسسس بوس صد تا بوسسسسسسسسسسس
مامان سانای
15 شهریور 90 23:57
پسر نازی داری به ما هم سر بزن


مرسي