آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر ماماني

آريا و خونه بادي جديد

1390/5/23 9:18
نویسنده : مامان معصومه
857 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديروز ماماني رفتم برات خونه بادي خريدم خيلي وقت بود مي خواستم برات بخرم و توش توپ پر كنم تا بازي كني ولي نمي شد بالاخره طلسم شكسته شد و ديروز برات خريدم البته هنوز توپاي توشو نخريدم تا ببينيم كي طلسم شكسته مي شه و توپاشم مي خريم. وقتي اومدم مهد دنبالت تا جعبه رو دستم ديدي گفتي(اين مال منه تو اريدي) منم گفتم اين جايزته كه مي ياي مهدكودك و پسر خوبي هستي وقتي رفتيم خونه مشغول باد كردنش شديم تو هم مگه صبر مي كردي هي مي رفتي توش مي گفتي (پس چرا خونم گنده نمي شه) خلاصه اينكه وقتي تموم شد تمام بادكنكاتو ريختي توش و مشغول بازي شدي از توش بيرون نمي اومدي بعد مي گفتي(مامان آزم بادكنك بيار) شامتم توي باديت خوردي.

شب موقع خواب چند بار بغلم كردي و گفتي(مامان مرسي كه برام اونه اريدي، اشنگه دوسش دارم

= برام خونه خريدي قشنگه) منم بوست كردم بهت گفتم تو اگه پسر خوبي باشي و حرف گوش كني و اذيت نكني بازم برات جايزه مي خرم باشه اونوقت بود كه تو ديدي باز موقع خوابه و شروع كردي گفتي(مامان فردا نرو سركار امونيم اونمون من مهد اودكو دوست ندارم تورو دوست دارم = بمونيم خونمون من مهدكودك دوست ندارم) منم كلي تعريف از مهد كودك و محاسنش و فوايد رفتن مهد بهت گفتم ولي تو باز حرف خودتو مي زدي و بغلم مي كردي و مي گفتي(دوست دارم ماماني) و باز بحث سر نرفتن سركار من و نرفتن تو به مهد كودك بي نتيجه ماند و تو گول خوردي و خوابيدي  تا صبح طبق معمول بري مهد كودك.

و اما عكس شيطنتاي آريا

شيطونكمشيطونكمشيطونكمشيطونكمشيطونكمشيطونكمشيطونكمشيطونكم

زبانکده محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان پارسا
17 مرداد 90 10:55
سلام به آرايا كوچولو و مامان مهربونش
از اينكه پسرم رو مورد لطف قرارداديد ممنون
و از آشنايي با شما خوشهال هستم .
عزيزم آرياي شما هم خيلي بانمكه بگردم دورش كه اينهمه واسه خونه بادي ذوق داره چقدر اين بچه ها دنياي كوچيكي دارن .آريا رو 2 تا ببوسيد يكي از طرف من يكي از طرف پارسا


مرسي خاله جونم شما هم پارسا رو از طرف من و مامانم كلي بوس كنيد
مریم
17 مرداد 90 10:56
خوشگل خاله مبارکت باشه کاش منم بچه مامان معصومه بودم
خیلی چیزهای خوگل خوشگل برات میخره
امیدوارم سایه بابا و مامان همیشه بر سرت باشه
الهی آمین


مرسي خاله جون خيلي دوست داريم
دخترك
17 مرداد 90 11:28
سلام چه پسر ماهي دارين خونه باديش مبارك ايشالا به دل خوش
اعظم مامان سپهر
17 مرداد 90 14:15
چه خونه خوشگلي مباركت باشه عزيزم
ايشالا زودتر توپاشم بخري مامان مهربون


سعي مي كنم زود براش بخرم
مامان حسین
17 مرداد 90 14:53
سلام سلام
به به چه خونه قشنگی مامان برای اریا جون
خریده ...دست مامان درد نکنه
منم به هوس انداختین برای حسین بخرم


حتما اينكارو بكن خاله چون حسابي با خونه بازي مي كنن و سرگرم مي شن
مامان پارسا
17 مرداد 90 16:25
مبارکت باشه عزیزم،ایشالا که همیشه مشغول بازیهای خوشمل و قشنگ تو خونت باشیو دلت پر ازشادی باشه نفسی


مرسي خاله جون
مامان نازدونه ها
17 مرداد 90 17:49
آریا جون اونت مبارک باشه خیلی اشنگه عزیزم
مادر سامان
17 مرداد 90 17:50
سلام قربون پسر مهربون عیبی نداره خاله جون تا شما کمی بازی کنی مامانی هم برمیگرده. من هم مثل شما مشکل سر کار رو دارم ولی خوبی کار ما همین تعطیلی تابستون هستش ولی امان از اول مهر
مامان گیسو
17 مرداد 90 20:30
سلاممممممم بر دوست عزیزممممممم خوبی ؟
ای جونم چه پسمل خوشگل و خوردنی
خدا حفظش کنه
عزیزم رمزو برات گذاشتم
لینکتون هم کردم
بوسسسسسسسسس


مرسي گلم منم لينكتون كردم
نمایندگی بیمه سامان
17 مرداد 90 21:55
sghl ucdcl.]al.


داداشي به چه زبوني نوشتي من سر در نمي يارم؟!
مامان نائیریکا
17 مرداد 90 22:11
عزیزم قربون حرف زدنت برم
مامان حسنی
17 مرداد 90 23:12
آریا خان خونه دارشدنت مبارک خاله جون الهی بمیرم که مجبوری بری مهدکودک ماکارمندا چاره ای نداریم خودت که بزرگ هستی ودرک میکنی پسرگلم ولی راستش من ازحالا ماتم دارم که حسنی را چه جوربذارم مهداخه خیلی به خونواده ام وابسته شده
afshin
18 مرداد 90 1:13
منم شير زن گرتويي شير مرد چه ماده، چه نر، شير وقت نبرد چون بر جوشم از خشم چون تند تيغ زآب آتش انگيزم، از دود منع كفلگاه شيران در آرم به داغ زپيه نهنگان فروزم چراغ منه خار تا در نيفتي به خار رهانيده شو تا شوي رستگار تو آن كه بر من شوي دستياب زني بيوه را داده باشي جواب من ار بر تو چربم به هنگام كين شوم قايم انداز روي زمين در اين هم نبردي، چو روباه و گرگ تو سر كوچك آيي و من سربزرگ درود و زنده باد به تمام بانوان قوی ایران زمین
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 2:54
خونه بادی مبارک پسر خوبی باشی مامان زود زود واست توپاش رو میخرهراستی مامانی کاش میشد نری سر کار بمونی پیش اریاجان اخه دوشت داره


منم دوست دارم پيشش بمونم خاله جون ولي نمي شه چاره اي ندارم كاش يه قانوني مي ذاشتن بچه ها هم همون جايي كه ماماناشون كار مي كنن يه اتاق داشتن چه خوب مي شد
راما
18 مرداد 90 9:08
چه خونه بامزه ایه مبارکش باشه
مادر نیایش کتاب آفرینش
18 مرداد 90 9:43
مبارکت باشه آریا جونم .
انشاءاله خونه آجری و سیمانی بخری .


مرسي خاله
مونا مامان گلسا
18 مرداد 90 10:49
سلام.چه خونه خوشگلی مبارکت باشه عزیزم دسته مامانی درد نکنه
مامان رها
18 مرداد 90 11:25
سلام عزیزم به به مبارکه عسلم
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 11:29
می گویند وقتی آب می نوشی بگو: یا حسین(ع) ،این روزها وقتی آب می بینی و نمی نوشی،آروم بگو: یا ابالفضل (ع)

التماس دعا، خصوصا" وقت سحر و برای پرهامم


حتما عزيزم اميدوارم هرچي مي خواي برآورده بشه مخصوصا" براي پرهام جونم
نمایندگی بیمه سامان
18 مرداد 90 14:36
salam bebakhshid azizam.gofte boodam chashm. manam shomaro doost daram faravan.


ماهم دوست داريم داداشي هوارتا
مامان ماهان
18 مرداد 90 23:18
وااااااااااای چه خونه خوشگلی
مامانی دستت درد نکنه توپ های خوشگل هم براش بخر
مبارکت باشهههههههههه


چشم خاله حتما زود براش مي خرم
وحیده مامان پارسا
20 مرداد 90 9:46
چه خونه خوشگلی.خوشبحال آریا.خوب پسر به این خوبی باید هم ازین جایزه ها بگیره.ببوس این پسر شیرین زبون


مرسي خاله جون كه اينقدر مهربوني
مامان ماهان عشق ماشین
22 مرداد 90 10:12
سلام.منزل نو مبارک. پس کو شیرینی؟
مامان آبتین
22 مرداد 90 11:16
مبارک باشه آریا جون ، خیلی قشنگه