آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر ماماني

آريا و احساساتش

1390/5/18 10:07
نویسنده : مامان معصومه
837 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز عزيز مامان براي اولين بار وقتي از مهد كودك اومديم خونه تو سراغ تلويزيون نرفتي تا كارتون ببيني براي همين من رفتم سراغ ماهواره تا يه نگاهي بعداز مدت ها به سريال هاش بندازم تو هم رفتي سر گرم بازي كردن شدي داشتم سريال اليسا كانال زمزمه رو نگاه مي كردم كه يه تيكه از سريال جرو بحث سر دوست داشتن بود كه پسره افتاد روي دختره و تند تند گفت كه من عاشقتم اينجا بود كه تو اومدي خودتو انداختي روي شكم من و تند تند گفتي (ماماني آشدتم آشدتم) بعد هم بوسم مي كردي منم هم از خنده داشتم منفجر مي شدم هم از تعجب اينكه چه زود روت تاثير داشت.

شب بعد از افطار اول من نماز خوندم ماماني تو هم ايستادي نگام كردي تا بابايي باهات حرف مي زد مي گفتي (هيس مامان نمازه) بعد از من بابايي داشت نماز مي خوند كه تو چادر نماز مامان و برداشتي رفتي پيش بابا كه الاو بلا بايد چادر سر كني نماز بخوني من بهت گفتم مامان عزيزم بابا كه با چادر نمي تونه نماز بخونه تو گفتي(تو اوندي بابا هم سر كنه اخونه) منم توضيح كه بابا ها چادر سر نمي كنن مامانا بايد چادر سر كنن و نماز بخونن در هين توضيح دادناي من نماز بابايي هم تموم شد و مي خواست جانمازو جمع كنه كه تو زود رفتي جاي بابايي ايستادي گفتي (جمع نكن ايخوام نماز شم) بعد خيلي بامزه ايستادي و نماز خوندي البته نماز تو فقط اقامه و سجده داشت.

 

 

شب موقع خواب هم طبق هر شب بغلم كردي و گفتي(ماماني دوست دارم) منم بوست كردم كه منم تورو دوست دارم عزيزم بعد تو با صداي آروم كه مثلا" يواشكي داري بهم مي گي گفتي (بگو آشدتم) گفتم چي مي گي ماماني دوباره با همون ژسته بامزت گفتي(به من بگو آشدتم آشدتم) منم محكم بغلت كردم و گفتم عاشقتم عزيزم .

 

عكس نماز خوندن آريا

عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

خاطره
18 مرداد 90 10:22
جونم... آریا جون خاله هم آشدته آشدته


منم آشدتم خاله جونم هم آشد تو هم برديا خوشمله
مریم
18 مرداد 90 11:10
منم عاشقتم پسر شیطون و خوشگل
مامانی براتون پیغام خصوصی گذاشتم یعنی دوتا سوال کردم
اگه لطف کنین جوابشو بهم بدین ممنون میشم
بوسسسسسسسسسسسسس


عزيزم جواب سئوالتو به صورت خصوصي برات دادم ديانا خوشملمو از طرف من ببوسش
مامان رها
18 مرداد 90 11:24
الهی فدات چقدر تو با احساسی عزیزم
فهیمه مامان پرهام
18 مرداد 90 11:24
وااااااااای این "بگو آشدتم" رو دیگه نمیشه تحمل کرد از طرف من یه گازش بگیرین این پسر نمکی رو


باشه خاله جون يه گاز كوچولو
پرستو
18 مرداد 90 11:26
اييييييييييييييييي شيطون بلا منم آشدتم عزيز دل خاله اگه پيشم بودي چنال مي چلوندمت كه نگو
میثم
18 مرداد 90 12:26
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
اجی جون دمت گرم
این عکس نمازشو دیدم نخواستم صبر کنم گفتم اول نظر بدم از آجی گلم تشکر کنم بابت تربیت خوب آریای دایی جون:
X


خواهش مي كنم داداشي :
X

مامان زهرا نازنازی
18 مرداد 90 12:30
میثم
18 مرداد 90 12:31
داداشی
این سربال ها چیه میبینی؟؟
بچه مثل طوطی همه چیو یاد میگیره
من جات بودم فیشو میکندم میدادم آریا پرتاپ کنه واس گربه
دادسی هم خدا و خرما رو نمیتونی به آریا یاد بدی
باخدا باشه بهتره یا بی خدا
دوست دارم


مي دونم داداشي ما زياد ماهواره نگاه نمي كنيم يه بارهم كه پيش اومد اينطوري شد كه خودم خيلي ناراحت شدم مطمئنن با خدا باشه بهتره و من اينو دوست دارم چون شخصي كه با خداست سمت كاراي بد و خلاف نمي ره قول ديگه تكرار نمي شه باشه داداشي


میثم
18 مرداد 90 12:32
اینم جواب نظرت
سلام به آجی گلاب خودم
اخه یطوری گرفته انگا داره تسبیح میزنه، آخه تو مشهدم بوده
باژه[بوسه]
نه،هم بوسش کن هم لپشو بکش[رضایت]
منم دوستون دارم[بوسه][بوسه][بوسه]


اشكال نداره اشتباه پيش مياد ديه
اي به چشم دايي جون هم بوس و هم لپشو مي كشم
ماهم دوست داريم يه عالمه
مامان پارسا
18 مرداد 90 13:47
میگن بچه ها طوطین همینه دیگههه خواهر،ولی مامانی خوش به حالت که یه عاشقی داری به این ماهی ونازی


مرسي خاله جون
مامان ماهان
18 مرداد 90 23:20
قبول باشه عزیزم برای ما هم دعا کن عسلی
منم آشدتم دووووووووووست دارم گلم


من و مامانم آشد تو خاله جوني و ماهان خوشگله هستيم


مامان شایان و داداشی
18 مرداد 90 23:30
سلام مامانی مهربون
چه گل پسر بامزه ای دارید خدا حفظش کنه .
آریاجون من هم آشد اون نمازخوندنت شدم


مرسي عزيزم
مامان راشین
19 مرداد 90 0:29
عزیزم مامانت واقعا عاشقته.تو خیلی نفسی.یه بوس قندی از طرف راشین.


باشه خاله جون دوست دارم
اعظم مامان سپهر
19 مرداد 90 0:52
بچه ها خیلی زود تاثیر میگیرن و خیلی هم زود و تند تند احساساتشون رو بروز میدن
قربون نماز خوندنش


خدانكنه خاله جونم
تینا بیدی
19 مرداد 90 2:18
چه پسمل با احساسی. معصومه جون حسابی خوشبحالته این همه عشقولانگی از آریا جون دریافت می کنی.
راستی خونه بادیشم مبارک.


حسابي كيف مي ده وقتي بغلم مي كنه و مي گه دوسم داره من كه عشق مي كنم
نمایندگی بیمه سامان
19 مرداد 90 2:40
salam . haletoon chetore ? ariaye naze ma chetore? az tarafe man beboosinesh.mashala.


مرسي دايي جونم
نانی
19 مرداد 90 11:25
الهی قربون اون نماز خوندش برم من . مرسی که به ما سر زدین
مامان حسني
19 مرداد 90 13:38
سلام اي جانم چقدر عشقولانه شدقربون اون روحيه حساسش برم موقع نمازماراهم دعاكن خدا دعاي كوجولوهاراخيلي زود مستجاب ميكنه
maman nuzha
19 مرداد 90 14:38
mamnon ke be ma sar zadin hala omadim bazdideton.beheton tabrik migam babat in pesar ba ehsas man kamtar pesari ro injori mehraboon didam.dar zemn vaghti mamano baba namaz khon bashan hich chize badi nemitone bacheharo bad kone omidvaram hamishe salem bashid


ممنون از اين همه مهربوني
نمایندگی بیمه سامان
19 مرداد 90 14:51
salam mamnoon khodaro shokr. ariaye azizamo beboosid.. bezoodi yeki az behtarin mahsoolatam besoorate online arze mishe omidvaram morede esteghbaletoon vaghee beshe. mamnoon.


اميدوارم موفق باشيد
مامان هانیه سادات
19 مرداد 90 15:24
سلام به آریای خوشگلم و مامان جون مهربون.
فدای نماز خوندنت.دلم غش میره واسه این کاراش و صحبت کردناش.
یه بووووووووووووووووووووووس آبدار واسه جوجوی خاله.
خاله جون هانیه مریضه واسش دعا کن.


اميدوارم زود زود خوب بشه هانيه جون ما
مادر
19 مرداد 90 19:10
سلام.ممنون کع به ما سر زدید.
ما مادرها باید هر روز خدا را بخاطر داشتن چنین فرشته های پاک و معصومی که قلبهای صاف و زلالی دارن صد هزار بار شکر کنیم.
پسر شما هم با قلب پاک و معصوم و بی آلایشش نهایت دوست داشتن را به خدای دنیای کوچکش یعنی مادر ابراز کرده.
آریای عزیز را از طرف ما ببوسین.


واقعا" كه بايد خدارو به خاطر سلامتي كه به گلامون داده شكر كنيم
سمیرا مامان سپهر
19 مرداد 90 23:41
mamane amir ali
20 مرداد 90 0:39
ghorboneh in namaz khondanet.ghabol basheh khaleh joon.
cheh khoneyi.mobarakeh.
ma ham ashedetim.


منم آشدتونم خاله جونم
وحیده مامان پارسا
20 مرداد 90 9:48
قبول باشه پسر خوشگله شیرین زبون.
شما خیلی زود به زود آپ میشید.آدم جا میمونه


مامانم زرنگه خاله جون و شيطونياي منم زياد ماماني حيفش مياد يادداشتشون نكنه
مهرانه مامان مهرسا
20 مرداد 90 9:48
سلاك آريا جونم من و مهرسايي رو هم دعا كن خوشكل من


چشم خاله جونم
میثم
20 مرداد 90 11:56
خوبه که زیاد نیگا نمیکنیدآره آجی گلم همینطوره[بوسه]
خدانکنه آجی گل گلابم[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

عاااالیه هم بوس هم لپ[رضایت]
منم دوستون دارم یه دنیا
داداسی اشکالی نداره با شکلک های بلاگفا واست نظر بذارم، متوجه میشی؟


نه داداشي چه اشكالي داره با شكلكاي بلاگفا پيام بزار
مامان حسین
20 مرداد 90 19:07
الهی
کلی خندیدم با اشتم اشتم
افرین ماهان جون نماز خون


خاله جون من ماهان نيستم ماهان دوستمه من اسمم آرياست
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 90 15:13
عزیزم مرسی که به ما سر زدی خیلی پسر خوشگل و نازی داری با این کارهای شیرینش من لینکتون کردم عزیزم دوست داشتی لینکمون کن باهم بیشتر تبادل نظر داشته باشیم


منم لينكتون كردم قربونت
نمایندگی بیمه سامان
21 مرداد 90 16:15
سلام دوستای گلم . حالتون چطوره؟ روزه نمازتون هم قبول باشه .


ممنون براي شما هم قبول داداشي
مونا مامان گلسا
22 مرداد 90 10:06
گلم نماز خوندنت قبول


مرسي خاله جون قبول حق
مامان ماهان عشق ماشین
22 مرداد 90 10:15
منم آشدتم دووووووووووست دارم گلم .التماس دعا.
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 3:58
اریا جون اشد این کاراتم عجب بلایی شدی نماز میخونی خاله جون قبول باشه ما رو هم دعا کناشدتمممممممممممممممممممممممم


منم آشدتم خاله جون هم آشدخودت هم نازنين نرگس گل