آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

گل پسر ماماني

اسباب بازي هاي ني ني گوگولي بودن آريا

1390/6/7 10:29
نویسنده : مامان معصومه
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

ماماني بالاخره خريداي تولدت تموم شد نایت اسکینكادوتم ديروز خريدم نایت اسکینديگه واقعا" خسته شدم باور نمي كني هرسال يك ماه مونده به تولدت من شروع مي كنم ديگه خاله زهرا هميشه منو مسخرهنایت اسکین مي كنه مي گه چه خبرته كو تا تولد آريا ولي باور كن با اينكه يكماه زودتر شروع مي كنم هميشه وقتم كم مي يارم الان خريدات تموم شد فقط مونده كيك و ميوه تازه از يه روز قبل تولدت كلي كار دارم نایت اسکین تميز كردن خونه، درست كردن غذا ها، دسرها، تزئين خونه و كلي كار ديگه تازه اونم دست تنها خدا كنه كه تولدت خوب بشه و تو خوشت بيادنایت اسکین اونوقته كه خستگي از تن مامان در مياد.

نایت اسکین 

ديروز ماماني رفتي سراغ كمدت كه اسباب بازي هاي قديمت و لباساي كوچولوييتو گذاشته بودم از توش يه كيف پر از اسباب بازي هاي جغجغه دار درآوردي و خوشحال و خنداننایت اسکین از كشفي كه كردي اومدي پيشم گفتي (مامان ميمين چي پيدا كردم مال منه چوچولو بودم) منم احساساتي شدمنایت اسکین و محكم بغلت كردم و يه بوس محكم ازت گرفتم ونایت اسکین گفتم آره عزيزم مال تو وقتي ني ني بودي باهاشون بازي مي كردينایت اسکین نمي دوني چقدر خوشحال بودي از پيدا كردنشون كلي هم باهاشون بازي كردينایت اسکین انگار كه از ني ني بودنت چيزي يادت بود و خاطراتت تازه شده بودن.

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

و باز عكس

اين عكس آريا با عروسكاش موقعيكه ده ماهش بود

قربونت برم ببين چقدر توپولي بودي

عشق مامان

اينم عكس آريا با اسباب بازي قديمش موقعيكه دوسال و يازده ماهشه

عزيزم

عزيزم

نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

بابا محسن
7 شهریور 90 12:02
فکر کنم حسابی بترکونید ها ! دیدن عکسهای قدیمی و اسباب بازیهای دوران نوزادی مزه خاصی داره .
حموم رفتنش هم مثل پسر ما به همه کاری شبیه غیر از استحمام !
منتظر جشن تولد هستیم .


خدا كنه كه خوب بشه
كدوم كارشون و مثل همه به طور طبيعي انجام مي دن اين شيطونكا
مامان رادمان
7 شهریور 90 12:25
ممنون - هنوز امتحان نكردم در اولين فرصت امتحانش ميكنم.- درضمن اميدوارم تولد آريا جون به خوبي برگزار بشه عكساش رو هم بزاري ببينيم-


مرسي عزيزم چشم حتما"
مامان هانیه سادات
7 شهریور 90 13:03
سلام. ممنون از راهنمایی خوبت.
نمیدونی چه استرسی دارم.9 روز دیگه فرصت دارم.
راستی واسه غذا یا دسر چکار میکنی؟
گیفت مهمونا؟


من براي غذا سالاد ماكاروني و براي بچه ها هم ناگت مرغ با سيب زميني تهيه ديدم براي دسر هم پودينگ 4 طعم ژله 2 طعم و دسر ميوه اي هم 4 طعم تهيه ديدم
براي گيفت بچه ها هم يه ساك دستي كوچيكه بن تني كه توش يه سك سك يه هوبي يه شيرين عسل دوتا ژله يه شكلات چوبي متوسط يه پاستيل بزرگ با يه بادكنكه توش تهيه ديدم شربتم كه پرتقال ديگه فكر كنم همين هر سئوال ديگه هم داشتي ازم بپرس خوشحال مي شم كمكت كنم در ضمن زود شروع كن نه روز براي خريد و تداركات كمه ضرفاهم من همه رو يه بار مصرف هاي شيشه اي در اومده كه خيلي خوشگلن از اونا خريدم
اميدوارم تونسته باشم راهنماييت كنم
فهیمه مامان پرهام
7 شهریور 90 13:07
جیگرشوووو تپلییییییییی
اسپندش کن مامانی
راستی کامنت پست قبلیم نرسیده؟ فقط از باب اینکه بدونم کامنتام ارسال میشه یا نه می پرسم ها


عزيزم من همه نظرات و تاييد مي كنم و نظر تاييد نشده ندارم
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
7 شهریور 90 16:58
واااااااااااایی چقدر توپولی بوده ناناز من[بوسه]
کاش بچه ما هم اینقدر ناز و تو دل برو بشهراستی تولدش پیشاپیش مبااااااااارک
مامانیش هم خستع نباشه


خدا يه بچه توپولي و خوشگل بهت بده
مرسي عزيزم
مامان گیسو
7 شهریور 90 16:59
سلام دوست گلم خوبی ؟
خسته نباشی عزیزم
آریا جون واقعاً خیلی پسر خوشگلیه خدا حفظش کنه مطمئن هستم وقتی بزرگ شده از اون پسر خوشگلا می شه چشمم کف پاش
فداش بشم من
بوسسسسسسسس


مرسيييييييييييييي عزيز دلم
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
7 شهریور 90 16:59
به به عجب تولدی میشه کاش منم دعوت بودم[شیطونک]


تشريف بيارين ما خوشحال مي شيم
مریم (مامان روشا)
7 شهریور 90 18:07
مبارک مبارک چه حس حالی دارین منم به استرس افتادم خسته نباشی
ممنونم از نظرایی که برام میذاری و دلداریم میدی آریاجون تولدت پیشاپیش تولدت مبارک


عزيزم وقتي مي بينم آريا براي تولدش ذوق مي كنه بيشتر انرژي مي گيرم
مرسي گلم
مامان ماهان عشق ماشین
7 شهریور 90 19:01
سلام آریا جون.تولدت پیشاپیش مبارک.ایشالله تولد تو هم به خوبی برگزار بشه.از خوندن کامنت قبلی که معلومه مامانی خیلی زحمت کشیده.احتمالا با تم بن تن میخواد واست تولد بگیره.آره؟
تولد ماهان هم با تم ماشینیه.(مک کویین)


آره عزيزم حدست درست بود تولد آريا بن تنيه اميدوارم تولد دوتا جوجوها خوب و عالي باشه
مامان پارسا
7 شهریور 90 22:43
قربون اون عکس نازت
چه عروسکای نازی هم داشته وقتی کوچولو بوده
کلی کاشف شدیاااااااااااااااااااااااااا




سودابه
7 شهریور 90 23:52
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم. شاد باشید.


مرسي عزيزم منم عيد فطرو به تو و خانواده گلت تبريك مي گم
مامان آرمان
8 شهریور 90 0:04
سلام.خسته نباشی.امیدوارم که تولد به بهترین شکل برگزار بشه که با وجود مادری که از یک ماه پیش تدارک میبینه حتما هم میشه.
اگه ما را هم دعوت کنی میام تولد(چه پر رو خودمون رو دعوت میکنیم)

اصلا نگران نباش و به شادی روز تولد فقط فکر کن.حتما آریا جون هم از مادر مهربونش حسابی تشکر میکنه با یه بوس کوچولو.


اگه واقعا" بياين تولد ما خوشحال مي شيم چرا كه نه من هميشه دوست داشتم دوستان سايتي دوستياشون فراتر بره و بيرون از سايتم همديگهرو ببينن و بچه هاشون باهم دوست بشن
بیمه سامان
8 شهریور 90 0:25
سلام دوست عزیزم.خوبید؟



مرسي ما خوبيم
بیمه سامان
8 شهریور 90 0:26
ممنونم از محبتتون. بوس.
مامان نازدونه ها
8 شهریور 90 8:28
جیگر این پسر خوش حافظه ت رو برم من
انشالا جشنش همونطور پیش بره که طبق خواسته ته


مرسي عزيزم خدا كنه
مامان کیمیا
8 شهریور 90 9:15
سلام
خسته نباشی مامان آریا
واقعا که تولدگرفتن برای این فنیگیلیها خیلی کارداره تولد کیمیا هم تقریبا سه ماه دیگه است و من از الان دارم کارهاش را انجام میدم آخه دلم می خواد کارت دعوت تولدش را خودم درست کنم
ان شا اله تولد خوب و شادی داشته باشید و تیریک من و خاتونم را هم پذیرا باشید
تولدت مبارک قند عسل


مرسي عزيزم واقعا" كه كار سختيه چون تو چند رده سني مهمون داري و بايد همه رو در نظر بگيري و مهمتر از همه خون فينگيليته
مامان ماهان
8 شهریور 90 9:16
خسته نباشی معصومه جونم
واااااااااااااااای چه اسباب بازیهای خوشگلی
بابا یادی از قدیما کردی آریا جونم


جووني كجايي كه يادش بخير
مادر نیایش کتاب آفرینش
8 شهریور 90 9:59
آفرین به این مامان زرنگ و با سلیقه . عکس های تولد آریا جون رو هم برامون بگذار تا ما هم یاد بگیریم .
بوس بوس بوس برای آریا و مامان مهربونش .


مرسسسسسي عزيزم
وحید جون
8 شهریور 90 14:29
سلام پیوندتان مبارک
احسان
16 شهریور 90 1:55
سلام آریا جون احسانم من خیلی وقته پیش لینکت کردم نمی خوای منو تو دوستات لینک کنی؟؟؟


منم لينكت كردم عزيزم
نازنین نرگس نفس مامان
19 شهریور 90 17:38
مبارکه تولد اریا جونم و خسته نباشی مامانی واسه عروسیش فکر کنم چند سال قبل شروع کنیچه عکسای نازی میزاری دلمون رو بردی