آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر ماماني

بعد از چند روز غيبت

1390/6/28 13:40
نویسنده : مامان معصومه
766 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام سلام صدتا سلام ما برگشتيم smilies1

تولد smilies4گل پسري هم برگزار شد خيلي خوب و عاليsmilies1 خدارو شكر همه چي خوب بود و اتفاقي هم براي آريا نيفتاد توي اين چند روز خاله زهرا جوني خيلي خيلي كمك كرد دست خاله زهرا و آجي زهره درد نكنهsmilies3 واقعا"‌توي كمك كردن سنگ تموم گذاشتن .

ولي مثل اينكه توي تولد پسري يه چيزي بايد خراب از آب دربياد امسال هم  دوربين عكاسيم بود اونروز قاط زده بود نمي دونم چش شده بودsmilies1 براي همين بيشتر عكسايي كه مي نداخت تار بود ولي خوب بازم مي شه چندتا عكس درست حسابي از توش در بياريمsmilies4 ديگه اينكه بعد از تولدت ماماني حسابي من از پا افتادم و مريض شدم و شنبه خونه نشين شدم و نتونستم بيام سركار ولي خوب الان خوبم خلاصه اينكه جاي همه دوستان خالي بود .

تا چند روز ديگه هم عكساي تولد و ميزارم

نایت اسکین

 

دست دوستاني كه توي سايتشون براي تولد آريا پست گذاشتن درد نكنه واقعا" قشنگ بود

پرهام جوني و بابايي خوبش دوست خوب آرياsmilies1

http://parham88h.niniweblog.com/

پرهامپرهام

ماهان جوني و مامان خوبش دوست خوب آرياsmilies1

http://nazdar.niniweblog.com/

ماهان عزيز

آرمان عزيز و مامان مهربونش دوست خوب آرياsmilies1

http://www.amirarman.niniweblog.com/

آرمان جون تولدت هم مبارك اميدوارم

120 ساله بشي عزيز خالهنایت اسکین

آرمان جون

smilies3بوس براي دوستاي خوبمsmilies3

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آرمان
27 شهریور 90 10:25
سلام عزیزان.
خیلی خوشحالم که همه چیز به خوبی و خوشی و شادی برگزار شده و یکی از بهترین روزهای تولد آریا جونی در زندگیش رقم خورد.
دست مامان و بابا و خاله های مهربون هم درد نکنه.
خانومی گفتم حودت را زیاد اذیت نکن که خسته میشی.... خدا را شکر بهتری.
آرمان سرما خورده و حالش یه کمی بهتره و امروز تازه رفته مهد و حالا من مریضم و حالم بده.
تبریک تولد آریا جون هم قابلشو نداشت.
بازم تبریک میگیم و زندگی پر از موفقیت و شادی و سلامتی را براش آرزو داریم.
بوس به آریا جونننننننننننننن و مادر مهربانش.


عزيزم اميدوارم هرچه زودتر دوتاييتون خوب خوب بشين
در ضمن تولد آرمان جونم باز مباركش باشه اميدوارم 120 ساله بشه
مامان رها
27 شهریور 90 10:34
سلام عزیز دلم شرمنده دیر اومدم جیگرم تولدت مبارک میدونی سفر بودیم و شرمنده شدیم امیدوارم زیر سایه مامان وبابا سالیان سال خوش و خرم باشی از راه دور میبوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت





اعظم مامان سپهر
27 شهریور 90 10:49
اي جااااااااااااااااان فداي اون عكساي خوشگلت ماه شدي عزيز دلم
تولدت بازم مبارك ايشالا 120 ساله بشي آريا جوونم
الان بهتري دوست گلمممممممممممم؟



مرسي عزيزم الان خوبم اثرات خستگي بود كه رفع شد
خاطره مامان بردیا
27 شهریور 90 11:17
تولدت مبارک باشه گل پسر... انشاءاله که 100 ساله شی . دست مامانی و بابایی و خاله و ... همه کسانی که واسه تولدت زحمت کشیدن هم درد نکنه... یه خسته نباشی ويژه هم واسه مامانی


مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 11:21
خدا رو شکر که تولدش به خوبی برگزار شد.این چند روز هم صبح و هم عصر و هم شب به وب آریا جون سر میزدم تا خاطره تولدش رو بخونم ولی خبری که نبود و طبق 2 خاطره تولد 1 و 2 سالگی یه کم نگران شدم.
ایشالله همیشه سالم و شاد باشید.
منتظر عکسای خوشمل تفلدیم.


مرسي عزيزم واقعا" خيلي خوشحالم كه دوستاني مثل شما دارم
خاله زهرا
27 شهریور 90 11:30
سلام عزیزم
خوبی گلم؟
وای مامی آریاا زود عسک هاشو بزار که بی صبرانه منتظریم
چه شانسی داره آریا ها حالا موقع خراب شدن دورین بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات تنگ شده بودا!!!


منم دلم برات تنگ شده بود عزيزم بوس بوس بوس
مامان آبتين
27 شهریور 90 11:57
آريا جون ، تولدت مبارك
تولد تولد تولدت مبارك
لبي شاد و دلي خوش
كه صد سال زنده باشي
بيا شمعا رو فوت كن
تا صد سال زنده باشي


مامان ماهان
27 شهریور 90 12:14
اولا یه خسته نباشید به دوست جون خودم
خدارو شکر که تولد گل پسر به خوبی برگزار شده
خدا بد نده عزیزم بیشتر مراقب خودت باش
بووووووووووووووووس


مرسي عزيزم با اين خسته نباشيد شما عزيزان واقعا"‌خستگي از تنم در اومد
فرشته مامان امين رضا
27 شهریور 90 13:15
سلام خانومي
خسته نباشي.خوشحالم همه چيز بخوبي برگزار شد وآرياي نازنين همكاري كرده .منتظر عكسا هستيم.
ببوس اين گل پسرعزيزو:



بوس بوس بوس بوس
مامان پارسا
27 شهریور 90 14:10
آرياي عزيزم تولدت مبارك
مامان 100 سالگيتو جشن بگيره.. واست بهترين آرزوها رو دارم دوتا هم ميبوسمت از طرف خودم و پارسا








دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
27 شهریور 90 14:16
عزیزم تولدت مبااااااااارک
خسته نباشی مامانی خدا رو شکر که به خوبی برگزار شده
چند تا از عکسهای تولدش هم بزارین ببینیم
مرسي عزيزم


مرسي عزيزم
مامان پارسا
27 شهریور 90 15:10
سلام
پس چرا بدووووووووووووووون عکس
همون عکسهایی که انداختی رو خوب میذاشتی میدونی چند وقته دلم و صابون زده بودم برای دیدن عکسهای تولد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اه میشه همون عکسهارو بذار ببینیم
برای آریا خان سه ساله





مامان گیسو
27 شهریور 90 17:23
سلاممممممممم عزیزممممممم
مبارکهههههههههههه
الهی 120 ساله بشی عزیزممممممم
معصومه جونم خسته نباشی
بوسسسسسسسس


مرسي عزيزمX

تینا بیدی
28 شهریور 90 3:18
اخه چه بد شانسی که دوربین لجبازی می کرده.
و البته خداروشکر که بقیه برنامه ها خوب پیش رفته.
منتظر عکسای آقا خوشتیپه هستیم


چشمX

مریم
28 شهریور 90 8:40
خدارو شکر که همه چی به خوبی برگزار شد و شما هم خسته نباشی عزیزم
عکس لطفا
مرسی
بوسسسسسسسسسسس برای خوشگل خاله


X
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 23:07
خسته نباشی خانمی دیدی بس که فعالیت کردی و کار وکار اخر کارا مریض شدی مال یه ماه فعالیته ولی خدا رو شکر امسال خوب بود بازم مبارکه


مرسي عزيزم