آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

گل پسر ماماني

ميمون نكشي= زشت نكشي

1390/6/29 10:22
نویسنده : مامان معصومه
919 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

ديروز ماماني جواب آزمايشتو گرفتيم برديم دكتر قبلنا براي نشون دادن جواب آزمايش قبض گرفتن و توي نوبت نشستن نمي خواست ولي ديروز بايد شماره مي گرفتيم و به خاطر يه جواب آزمايش نشون دادن درست سه ساعت ما توي نوبت نشستيمنایت اسکین تو هم كه يه دوست توي مطب پيدا كرده نایت اسکینبودي و حسابي شيطوني كردي مثل اينكه دوستتم علاقه به بن تن داشت ديگه دوتايي حسابي بازي كردين وقتي نوبت ما شد رفتيم داخل اتاق خانوم دكتر كه برگه آزمايشتو ديد گفت از انگل نداره و برگه سلامتتو نوشت اما يه چيزي گفت كه ماماني رو نگران كردنایت اسکین اونم اين بود كه گفت چايي اصلا" نخوره و مايعات بهت زياد بدم و ماه ديگه آزمايش ادرارتو تكرار كنم چون كريستال اين آزمايشت مشكوك بود و اين يعني كه كليه ات امكان سنگ سازي داره حالا من تا ماه آينده كه آزمايشتو تكرار كنم دل تو دلم نيستنایت اسکین خدا كنه كه چيزي نباشه.

نایت اسکین

شب توي خونه من داشتم فيلم مي ديدم دفتر نقاشيتو آوردي گفتي (مامان برام نقاشي مي كشي) منم كه داشتم فيلم مي ديدم و يه جورايي توي فيلم غرق شده بودم گفتم من بلد نيستم تو هم گفتي(چرا تو بلدي قشنگ مي كشي) منم براي اينكه دلتو نشكونم اومدم و گفتم باشه تو هم عكس بن تن آوردي كه برات بكشم منم همينطور كه فيلم مي ديدم هول هولكي برات بن تن كشيدمنایت اسکین دادم دستت گفتم بيا عزيزم حالا رنگش كن تو يه كم نگاه كردي به نقاشي گفتي (چرا ميمون كشيدي) نگات كردم گفتم اين كه ميمون نيست ماماني بن تنه گفتي (آره بن تنه ايدونم ولي ميمون كشيدي) تازه فهميدم منظورت از ميمون زشته مي خواي بگي چرا زشت كشيدي اونوقت منم گرفتم چلوندمت نایت اسکینكه عزيزم بيا يدونه خوشگلشو برات بكشمنایت اسکین تو هم بوسم كردي و گفتي (آفرين ديه ميمون نكشي ها) قربون حرف زدنت برمنایت اسکین.

نایت اسکین

اين عكسم گذاشتم كه پستت بي عكس نباشه

 عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

پرستو
29 شهریور 90 14:18
خاله قربون حرف زدنت برم
ميمون نكشي ها



اعظم مامان سپهر
29 شهریور 90 14:26
خدا روشكر كه انگلي در كار نيوده
آه يادم نبود ما هم بايد سپهر رو براي آزمايش انگل و برگه سلامت ببريم دكتر



نرگس
29 شهریور 90 15:34
مرسی مامان آریا که به ما سر زدی
شازده پسرت خیلی خواستنیه
خدا حفظش کنه کنه
ایشاال... آریا گلی هم هیچ مشکلی نداره
نگران نباش

منم با اجازه شما را لینک کردم


الهام مامان رامیلا
29 شهریور 90 17:08
انشالله که هیچی نیست یه وقتایی دکترا یه جرفهای بیخود می زنن امید به خدا هیچی نیست


من كه از اون روز تا حالا دارم دعا مي كنم كه چيزي نباشه و تشخيصش اشتباه بوده باشه حالا قراره ببرمش سونو و پيش يه دكتر ديگه تا خدا چي بخواد
مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 17:59
امان از این مامانای خیلی خیلی تنبل.
ممنون عزیزم که اینقدر لطف دارین.مشکل نصبش نیست.حالا تا ببینم کی وقت بشه و یادم باشه رفتم بیرون سی دیشو بخرم تا بعد برسه به نصب.
میمون تنبلما نه.


مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 18:14
واقعیتش اونقدرا میمون هم تنبل نیستم.وقتی بازارم یادم نیست.وقتی هم یادمه فرصت نمیشه برم بازار.حالا باید یادداشتش کنم تو لیست خرید تا مشکل حل بشه.


مامان پارسا
29 شهریور 90 23:38
فدای اون شیرین زبونیت برم من خاله جون
برای چی چایی رو ممنوع کرده؟؟دلیلش رو نگفتن؟


مي گفت مثل اينكه چايي خودش باعث سنگ سازي مي شه
مامان نيكان و روهان
30 شهریور 90 9:58
انشاءالله چيزي نيست نگران نباشيد دكترا فقط براي اطمينان خودشان اين آزمايشها را مينويسند تا بعدها مشكلي پيش نياد مواظبش باشيد.



چشم

میثم
30 شهریور 90 12:06
سلااااااااام آجییی عزییییییییییییییزم خود خود خودمممم
مرسی داداشیم خخخخیلی شعر قشنگی بود[بوسه]
مرسی عزیزم آجی خوبم
داداشی قرار نبود که، انگا گفتم شاید، شاید هم یعنی اینکه فکر کنم خب
خدا رو چه دیدی شاید بعدا گذاشتم


دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
30 شهریور 90 12:31
سلام
اخی انشا الله که چیزی نیست و فقط یه آزمایش ساده است
این عکس آریا جون برای ریاست جمهوری خوبه[بوسه]


شايد براي رياست جمهوري دوره بعد كانديد شد
مامان هانیه سادات
30 شهریور 90 12:53
سلام.
عزیزم خیلی ناراحت شدم.انشاالله که سنگ ساز نباشه.
بهتره پیش متخصص کلیه و مجاری ادرار اطفال ببریش.منم هانیه رو پیش متخصص بردم.نمیشه به صحبتای متخصص اطفال اعتماد کرد.
در ضمن چای کم رنگ واسه کلیه سنگ ساز خیلی هم مفیده.واسه همین میگم دکترشو عوض کن.
خدا رو شکر مشکل هانیه جونم حل شد. دکتر خوبی بود.


مرسي عزيزم از راحنماييت حتما" اين كارو مي كنم و يش يه دكتر ديگه مي برمش خدارو شكر كه هانيه جونم خوبه


بابا محسن
30 شهریور 90 14:51
بیچاره بن تن !
هرچقدر بیشتر بریم دکتر بیشتر مریض میشیم ! به قول معروف دلتون آروم و قرص ! زیاد فکرشو نکنین . جواب یک آزمایش ملاک نیست . ممکنه در طول روز این مواد بسته به شرایط غذایی و محیطی توی ادرار زیاد و کم بشن ... من که میگم هیچی نیست انشالله


خداكنه همينطور باشه كه شما مي گين من كه از اونروز تا حالا اينقدر مايعات به آريا دادم مخصوصا" آب ديگه آريا از آب زده شده البته به طور جدي هم دنبالش افتادم كه يه دكتر متخصص كليه ببرمش
مامان ماهان
30 شهریور 90 23:53
قربونت برم عزیزم که اینقدر شیرین زبونی
خدا رو شکر که مشکلی نداشته


شهرزاد ، مامان نگار
31 شهریور 90 9:10



مهرانه مامان مهرسا
31 شهریور 90 12:31
آفرين ماماني ديه ميمون نكشي ها مثل اينكه فعلاً دكترا به اين گل پسرمون گير دادند امان از دست اين دكترا. يه بوس سفت از آريا جونم از طرف مامان مهرسا بگير يادت نره ها خاله


واقعا"‌هم دكترا به آريا گير دادن
تینا بیدی
31 شهریور 90 15:32
نبینم بی حوصله واسه آریا جونم نقاشی کنید هااااا.
فکر می کنی نمی دونه.


چشم ديگه قول مي دم
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 4:03
سلام عزیز خاله...خوبی ؟
خوش میگذره ؟
اریا جونم مریض نیست..دکتر اشتباه کرده....

راستی خاله چرا مارو خبر نکردی واسه پست تولدت....خیلی خیلی قشنگ بود..مامانی حسااابی زحمت کشیدی...دستتون درد نکنه...
هدیه هاتم همشون ناز بودن
..............
خاله ما هم آپیم....بیا


مریم (مامان روشا)
2 مهر 90 17:07
سلام عزیزم خوبی ایشالا که چیزی نیست نگران نباش ولی حتما" دنبالشو بگیر خیلی مراقب گل پسر باش میبوسمتون


حتما"‌اينكارو مي كنم مرسي عزيزم
مدیروبلاگ مرحوم خلیل قادری سعدی
3 مهر 90 12:38
سلام
بهشت زیر پای مادران است.....
باتشکر از شما مادر گرامی وعزیز ...
من خیلی خوشحالم که در حال صحبت با یک مادر عزیز هستم که 9ماه سختی و هزارن درد و یک روز مرگ وزندگی را باجان خریده تا این نو گل رو به این دنیا معرفی نمیاد من در بیمارستان ها مشاهده درد ها و زجر های مادر ها بوده ام واقعا سخت است و ادم رو متحول میکند ...
مادر شاید تا مرگ هم برود....شاید.....شاید...
فرزند تا بزرگ شدن واقعا سختی هایی میکشد این سختی ها را مادر تحمل میکند ....
عزیزان بیاییم قدر مادر ها را بدانیم....
درود فراوان برتمامی مادرهای دنیا.......
من از طرف خودم وتمامی فرزندان این خاک از زحمات فراروان شما سپاسگزاریم....
وبلاگ ماحامی تمامی مادران ایران زمین......
باتشکر
HADISADI20@YAHOO.COM
WWW.KHALILGHADERI.BLOGFA.COM
روحش شاد ویادش گرامی
مارا لینک کنید یادتون نره
مدیر وبلاگ استاد مرحوم خلیل قادری سعدی
هادی-از شیراز
20 مهر ماه 90- گلستان جاوید شیراز




مرسي از اين همه احساسات زيباتون در مورد مادران واقعا"‌زيبا نوشته بودين لينكتون كردم
مونا
4 مهر 90 11:53
سلام عسيسم قالب جديد مبارك


مرسي گلم