آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه سن داره

گل پسر ماماني

دايرة الغات آريا

1390/7/6 11:26
نویسنده : مامان معصومه
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

ديروز دايي عابدين اومده بود خونمون البته جديدا" اومدنش فقط و فقط به خاطر توئه چون هروقت مي ياد خونمون مي گه دلم براي آريا تنگ شده بود از شانس بدش هم آبگرمكن ما خراب شد و اونم كه عاشق كاراي تعميري شروع كرد با آبگرمكن كلنجار رفتن بابا عباسم كه اومد اونم همكار دايي شد البته يه جورايي به قول خودشون شدن (پت و مت) چون فقط صداي سروصدا و شكستن از آشپزخونه مي يامد تو هم بدو بدو رفتي اونجا آتيش سوزوندن وقتي من اومدم كه بيارمت بيرون نایت اسکینديدم مشغول ور رفتن با آچارو و انبر دستي نایت اسکینبهت گفتم ماماني اينجا خطرناكه بيا بريم برات قصه بخونم كه خيلي جالب تو بلند شدي خيلي جدي بهم گفتي ( مامان اَطرناكه برو بيرون بزار به آرمون برسيم= به كارمون)نایت اسکین اينجا بود كه ماسه تايي زديم زير خندهنایت اسکیننایت اسکین نایت اسکیناز اين جديت تو وقتي تو خنده مارو ديدي با عصبانيت و ناراحتي نایت اسکین بامزه گفتي (مامان برو ديه آر داريم) دايي هم حرفتو با خنده تاييد كرد خوب بچه راست مي گه ديه برو بزار به كارمون برسيم و من مجبور شدم بدون شما برم تو اتاق و شما دوباره مشغول كارت شدي و آخر سر هم دايي و بابايي موفق به درست كردن آبگرمكن نشدنو كاري كه بايد از اول مي كردنو آخر سر كردن و زنگ زدن تعميرات آبگرمنك اونا هم اومدنو آبگرمكنمونو بردن.

نایت اسکین

وقتي ازت پرسيدم آريا توي مهد چي كار مي كتي خيلي خوشگل يه دفعه انگشت اشارتو بردي بالا و با يه مظلوميت خاصي كه تو چهرت پيدا شد گفتي (ادازه لفتا" برم يكي آب بخورم) نایت اسکینمن ديگه اينقدر بوست كردم نایت اسکینآخه نمي دوني چه خوشگل و با چه لحني داشتي اجازه مي گرفتي بعد گفتم ديگه چيكار مي كني دوباره همون كارو تكرار كردي منتها اينبار براي ج ي ش بعد بامزه گفتي (ادازه برم ج ي ش بتونم آب بخورم ج ي ش بتونم آب بخورمنایت اسکین) پشت سر هم تكرار مي كردي انگشتتم همونجوري بالا بود دايي عابدين گفت فكر كنم اين از اون بچه هاييه كه به بهونه هاي مختلف هي از كلاس مي ياد بيروننایت اسکین ولي من باز ازاين قضيه كه تورو مجبورم بزارم مهد دلم گرفت نایت اسکینكه حتي به خاطر رفتن دستشويي و خوردن يه ليوان آب مجبورين با اون مظلوميت و يه نوع ترسي كه من توي وجودت احساسش كردم  اجازه بگيري اميدوارم بزرگتر كه شدي ماماني رو به خاطر اينكه مي گذاشتمت مهد كودك سرزنش نكنينایت اسکین.

نایت اسکین

ماماني قربون حرف زدنت برم درسته خيلي دير زبون باز كردي و هنوز جا نيفتادي توي حرف زدن ولي كلماتي كه ادا مي كني خيلي بامزه و شيرينن.

پام = آپم                                                         قشنگه = اَشندِه                   

هلي كوپتر = هِله كوپه                                          رفتم = فَفتَم            

مامان بزرگ شفيقه = مامان بوزوگ فَفيقِه                    لطفا" = لُفتَن

نوشابه = فوفابِه                                                  عاشقتم = آشِدِتَم      

 ماكاروني = ماتالوني                                            مشماء = مُفَمبا                

كاكائو = تاتاوو                                                      اجازه = اِدازِه                 

مرد عنكبوتي = مرد اَبوتي                                        پفك = اوفَت               

بچه ها = بَدِه ها                                                 مگه نه = مَدِ نَه        

خطرناكه = اَطرناتِه                                               كچل = دَدَل

خداحافظ = خووافِظ                                               لختم = اوختَم

نایت اسکین

اينم عكس از ني ني كوچولو بودن آريا براي اينكه پستت بدون عكس نباشه و يادي هم از ني ني بودنت كرده باشيم

عاشقتم

اينو بدون ماماني كه هميشه و در همه حال در هر زماني خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي .......... زياد

دوست دارم

 

عشق مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان احسان
5 مهر 90 15:09
عزیززززززززززززززززززززززززم
چه قدر تو نازی خاله
حرف زدنت منو کشته
همش یا میگی د یا ف ..
می بوسمت


سيدمهدي
5 مهر 90 15:28
سلام. خيلي حرف زدن آريا جان با مزه بود از طرف من ببوسش


پرستو
5 مهر 90 15:42
قربون حرف زدنت برم من دلمو آب كردي خاله جون
دلمونو با اون عكس كوچولوييات مامانت آب كرد اخه قربون لپاش


مامان ماهان
5 مهر 90 16:09
آریا جونم خیلی با نمکی عزیزم
منم آشدتم


مادر سامان
5 مهر 90 17:55
سلام آریا جون خاله قربون اون چشای ناز و اون حرف زدنای با مزت بره اندازه ی سامانی دوست دارم


خاله جون منم شما رو خيلي دوست دارم تازه مامانم هم سامان كوچولورو خيلي خيلي دوست داره
پسر مامان و بابا
6 مهر 90 0:40
سلام معصومه جان
خیلی وبت قشنگه مخصوصا با عکسهای گل پسر نانازیت
یک سوال دارم میخواستم بدونم چه جوری این عکسهای متحرک از کوچولوتو این گوشه وبش گذاشتی؟


مرسي عزيزم نظر لطفته
در مورد سئوالت چون سايتت باز نكرد همينجا جوابشو مي دم روي همين عكساي آريا كليك كني سايت مخصوص اينكار باز مي شه بعد عكسارو وارد مي كني بعد از آپلود يه كد بهت مي ده كه اون كد توي قسمت تنظيمات وبلاگ وارد مي كني
مامان ماهان عشق ماشین
6 مهر 90 0:52
قربون شیرین زبونیهات گل پسر .آشدتم.


مامان گیسو
6 مهر 90 1:26
سلاممممممم عزیزم خوبین؟
اگه من نیومدم همین روزا تو رو نخوردم آریا جونم
قربونت برم با اون حرف زدنت
بوسسسسسسس


خاله جوني به مامانم رحم كن
مامان رها
6 مهر 90 8:56
ای جونم قربون این پسر شیرین زبون بشم من


نرگس(مامان ساینا)
6 مهر 90 9:16
سلام
مرسی که به ما سر زدین
واسمون دعا کنید
فقط 6 روز مونده



اميدوارم دوتاتون صحيح و سالم باشين
مونا
6 مهر 90 10:46
خاله قربون حرف زدنت بره عزيزدلم
اوماااااااااااااااااااااااااااچ


اوست دارم خاله جوني


مریم (مامان روشا)
6 مهر 90 11:51
منم دوستت دارم بلبل خاله قربون شکل ماهت بشم
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____




ثمين
6 مهر 90 17:35
عزيزم چ با نمك!
راستي عكساي خوشملتو ديدي توي وببلاگم
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
از اين به بعد دوستات ميتونن با كليك كردن روي عكسا بيان اينجا توي وبلاگتون تا بيشتر با هم آشنا بشين!
خيلي مواظب خودت باش


بله خاله جون خوشحالم كه منو جزء دوستان نفيس جون قبلو كردين كارتون كه آلبوم درست كردين خيلي قشنگ بود
مامان حسنی
7 مهر 90 0:27
خوب خوب پس حالا دیگه یه مهندس ماهرهم داریم ای جانم قربونت شم با اون جدیتت
اسم مهدکه میادمیترسم چون من هم باید کم کم حسنی را بذارم


مامان زهرا نازنازی
7 مهر 90 4:21
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

عــــــــــــاشقتم آریا جون


hr>



دختر یلدا
7 مهر 90 8:17
سلام خاله جون
قالب جدید مبارک
قربون این حرف زدنت خاله دلم می خواست از نزدیک میدیدمت و یه بوس خوشگل به اون صورت ماهت می کردم


hr>

مامان نازدونه ها
7 مهر 90 9:55
اریا جون لفتا ادازه بده من قربونه اون اطرناک گفتنت برم


خدا نكنه خاله جونم
مونا
7 مهر 90 10:48
من عاشقتم خاله جون


مریم (مامان روشا)
7 مهر 90 16:02
شیرین زبون خاله دوستت دارم


منم دوست دارم خاله جون
علی
7 مهر 90 19:27
سلام از حضوره سبزتون متشکرم
تینا بیدی
8 مهر 90 0:01
عزیزمه با این ادا کردن کلماتش به این شیرینی.


ماهان
8 مهر 90 16:13
____________88_8__8_____8
___________888_____88___88888
__________8888______88_8____88
_________8888_______88______8_8
_________8888_______88______8_8
_________8888_______8_______8
_________8888_____8_______8
__________88888____8______8
___________8888888______8
__888_________88888_8
8888888________88_____
_8888888_______8_____
__888888_______88_____
___88_____8_____8_____
____8______8____8_____8_88
_______8888_8__88_8_88888
_____888888_8_88__8888888
____8888888__88______88888
____88888_____8_________888
____88_________8__________8
_____8_________8_____
_______________8_____
____________8_8_____
_____________88_8_____
______________88_____
______________8_____

سلام سلام من اومدم خوش اومدم

آپ نمودم ... دوست داشتی بیا



مریم (مامان روشا)
9 مهر 90 16:44
مامانی کجایی؟ببین به من قر میزدی خودت هم تنبل شدی هرجا هستین خوش و سلامت باشین


عزيزم من تنبل نيستم آريا يه مدتي مريض بود نمي تونستم بيام
ماهان
9 مهر 90 18:17
میگم تو وبلاگ ما میزنی مامان آریا ، بعد اینجا میزنی مامان معصومه

ببخشید که چند وقت نبودم ... واقعا سرم شلوغه و امروز رو کلا استفاده کردم که بیام بلاگفا

ببخشید که وقت نکردم و آپ هات رو نخوندم ... هر چند واسه آریا کوچولو هست ... اما ما هم باید سهمی در این وبلاگ داشته باشیم یا نه ؟

از این به بعد سعی می کنم همیشه سر بزنم مامان معصومه


خوب مامان معصومه براي وبلاگ خودشه مامان آريا براي وبلاگاي ديگه كه هم خودمو گفته باشم هم گل پسريمو

مامان آرمان
10 مهر 90 0:32
سلام.خوبین؟
این عکسی که از صورت ماهش در انتهای پست گذاشتی را وقتی دیدم میخواستم صورته خوشگلشو از همین پشت مانیتور ببوسم.خیلی نازه.ماشاأا......
براش حتما اسپند دود کن.
اون دایره الغاتت که واقعا شیرینه.پس تو هم مثل آرمان هنوز زبونت شیرینه و بامزه با لهجه بچه ها صحبت میکنی؟
شما دو تا انگار دوقلویید واقعا.
آرمان هم مثل تو حرف میزنه.اون هم زبونش دیر وا شده و تو یک ماه اخیر رشد چشمگیری داشته.
خیلییییییییییی دوستت داریم آریای عزیز با اون موژه های بلند و ناز.
از اینجا تا جایی که بتونم میبوسمت.خسته شدم ها


ماماني ببين همش داريم از تفاهماي اين دوتا شيطونك حرف مي زنيم ولي همت نمي كنيم كه دوتاشونو با هم از نزديك اشنا كنيم
مي دونم كه با اين همه نقطه اشتراك دوستاي
خوبي براي
هم مي شن**





مامان پارسا
12 مهر 90 0:26
قربوووووووووووووووووووون شیرین زبونیت برم من
مامانی راست میگه خوب بذار بچه کارشو بکنه
چه حالی میکنه مربی مهدش با این شیرین زبونیها
عکس آخر پستش دلربایی میکنه خفففففففففففففن


مامان تارا - سارا
17 مهر 90 10:02
سلام مامان گل.دخملی من الان 1.5 سالشه ولی هیچی بلد نیست بگه.آریا گل پسر شما کی زبون باز کرد؟ من نگران حرف زدن تارا هستم. چکار کنم؟


عزيزم زياد نگران نباش آريا تا دوسالگي درست حرف نمي زد تازه شش هفت ماهه كه خوب صحبت مي كنه بعضي از بچه ها توي حرف زدن تنبلن بعضي ها توي چيزاي ديگه