آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

گل پسر ماماني

فرشته مهربون

1390/7/12 9:26
نویسنده : مامان معصومه
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

ماماني به پيشنهادنایت اسکین خاله زهرا رفتم برات بَن بِن بُن خريدم مي گفت براي ياد گيريت خوبه چون خودش با محدثه كار مي كنه يه كتابه شعرم برات خريدم كادو كردم دادم مهدكودك بهت جايزه بده وقتي اومدم مهد دنبالت ديدم خاله مونا داره بهتون مي گه كه فرشته مهربون نایت اسکینديده كه پسر خوبي بودي و حرف مامانتو گوش دادي برات جايزه آورده، دست اين فرشته مهربونه نایت اسکینغيبي درد نكنه پولشو مامي ديم زحمتشو ما ميكشيم اونوقت به اسم فرشته مهربون تموم ميشهنایت اسکین، وفتي از كلاس اومدي بيرون خيلي خوشحال بودينایت اسکین كه جايزه گرفتي موقع رفتن سمت خونه به من گفتي (هبا تاليكه شب شد چرا دير اومبدي دنبالم) منم براي توجيح كردن اينكه دير مجبورم بيام دنبالت در مورد فصل پاييز و زمستان و اينكه هوا زود تاريك مي شه توضيح دادم ولي خودم مي دونم كه فقط خودمو توجيح كردمنایت اسکین توي ماشين بهت گفتم آريا خاله مونا بهت جايزه دا گفتي (نه اِرشته داد) گفتم خاله فرشته كه با يكم تحكم گفتي (نه اِرشته مِرَبون) تازه متوجه جريان فرشته مهربون شدم وقتي هم رفتيم خونه وقتي كادوتو باز كردي از ديدن جايزت خيلي خوشحال شدي چون خيلي به كتاب علاقه داري با ذوق مشغول ياد گيري يا به نوبه اي بازي با بَن بِن بُنت شديم كه خيلي همكاري خوبي داشتي و علاقه نشون دادي منم وقتي مي ديدم كه چقدر خوب ياد مي گيري و چه زود بدون عكساشون مي توني كلمه رو بخوني حسابي ذوق كردم و نتونستم خودمو كنترل كنم و چلوندمت نایت اسکینكه تو گفتي (مامان بازي كنيم اَرس بفونيم= درس بخونيم) تازه شب هم بابايي از ديدن اينكه تو كلماتو خيلي خوب مي توني بخوني كلي ذوق كردهنایت اسکین و خستگي كار از تنش دراومده بود و حسابي قربون صدقه پسر باهوشش مي شد نایت اسکینخدا كنه هميشه توي يادگيري اينقدر علاقه داشته باشي.

كلماتي كه بعد از يادگيري وقتي من روي كاغذ مينوشتم  تو خيلي راحت مي توني بخونيشون:

اسب             گل              پا             توپ            مو              آب

نایت اسکین

عكس آريا با جايزش

آريا مامانعشق مامان

عزيزم

 جايزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان آبتين
12 مهر 90 9:54
مباركت باشه پسر ناز، تند تند درساتو بخون تا با سواد بشي خودت وبلاگتو بنويسي


ان شاالله
مامان رها
12 مهر 90 11:16
آریا خاله مبارکه کتابات آفرین به این پسر زرنگ معصومه جون خیلی کار خوبی کردی دست گلت درد نکنه


پرستو
12 مهر 90 11:21
عزييييييييييزم خوب معصومه جون چرا شب مي ري دنبال پسرم كه هواتاريك شده باشه
آفرين به پسر باهوشم كه اينقدر زود كلماتو ياد گرفته بخونه
دست فرشته مهربونم درد نكنه با اين كادوهاي خوبش مامان معصومه ياد بگير از فرشته مهربون


امان از دست اين فرشته مهربونD

اعظم مامان سپهر
12 مهر 90 11:55
مگه فرشته اي مهربونتر از مادر هم سراغ داري عزيزم
اميدوارم كه با اين بن بن بن خوندن رو ياد بگيره اين فسقلي من


مریم (مامان روشا)
12 مهر 90 12:03
قربون گل پسر بشم که انقدر باهوشه میگم چه جوریه منم میتونم برای روشا تهیه کنم با توجه به سنش! حیلی خوشم اومد راستی این لباسو روشا هم داره


آره عزيزم به نظرم خيلي خوبه مناسب آريا كه خيلي خوب ياد گرفته و هر روز سه تا كلمه باهاش كار مي كنم و كلمات قبلي رو باهاش تمرين مي كنم اونم همه رو ياد گرفته
مامان وانیا
12 مهر 90 12:07
عجب پسر بامزه ای با اون حرف زدن شیرینش ممنون که به وب ما اومدید ما هم با اریا جون آشنا شدیم


مرسي عزيزم منم خيلي خوشحال شدم باهم آشنا شديم
مامان امیر علی
12 مهر 90 12:49
سلام خواهر جون .خدا بد نده ایشاله زودی خوب می شه نگران نباش یک هفتهست فقط.راستی افرین به این پسر می خواد باسواد بشه اما تراشه های الماس را که در وبلاگ امیر علی توضیح دادم را بگیر الان هنوز دوازده روز نشده امیر علی 12 کلمه فارسی را هر جا ببینه می خونه .بن بن بن زیاد فایده نداره .اما این روش را به ما جواب داده .در وبلاگ امیر علی توضیح دادم بخون شاید خوشت امد .بوس


مرسي عزيزم از راهنماييت حتما تراشه هاي الماسم پيدا مي كنم مي گيرم چون تا به حال اسمشو نشنيده بودم
مامان نازدونه ها
12 مهر 90 13:10
پس جایزه ارشته مربون معجزه کرد وگل پسر رو داره باسواد میکنه


دختر یلدا
12 مهر 90 13:25
سلام
قربون این پسر باهوش با این همه استعداد
شاید یک روز ی آریا خان متوجه بشه اون فرشته مهربون کسی نیست جز مامان مهربونش
می بوسمت


خاطره مامان بردیا
12 مهر 90 14:40
جایزه ات مبارکت باشه عزیزم. آفرین که مامانی و اذیت نمی کنی
دیروز دختر بابا...امروز خانوم خونه
12 مهر 90 15:15
دست فرشته مهربون درد نکنه


واقعا"‌دستش درد نكنه
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 15:21
سلام.مبارکت باشه خاله جون باهوش.مامانی ممنون که زحمت کشیدی و با این همه خستگی با آریا جون درس خوندین.
فرشته های مهربون میشه برای بچه های ما کادو نیارین؟؟خودمون بلدیم.اگه راست میگین بخرین بدین به ما تا خودمون بدیم به بچه هامون.
من شدیدا با این مدل فرشته مهربون(که یه چیزی تو مایه بابا نوئل و قضیه اون جورابا و کادوهاست )مشکل دارم.


آخ گفتي ماماني منم با اين فرشته هاي مهربون مشكل دارم نمي دونم چرا نمي گن پسر خوبي بودي ماماني برات خريدهاينجوري بچه يه كم هم نسبت به پدر و مادر مهربونتر مي شه كه مامانم به فكرم بوده ولي امان از دست اين فرشته ها كه كارارو ما ميكنيم و اونا شيرين ميشن
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
12 مهر 90 15:45
سلام آریا جونم مبارکت باشه عزیزم
الهام مامان رامیلا
12 مهر 90 16:18
سلام خاله قالب جدید مبارک
کتابهای قشنگت مبارک راستی مامان آریا اگه این کتابها خوب بود بگو منم برای رامیلا بخرم وقتی رامیلا یه کوچولو دیگه بزرگ شد
انشالله آریا جون با این کتابها زود زود قشنگ قشنگ عین بلبل صحبت کنه
بوسسسسسسسسسسسسسس


خيلي عالي بود من كه راضيم آريا خيلي خوب مي تونه كلماتو بخونه
مامان زهرا نازنازی
12 مهر 90 19:11
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
محيا كوچولو
12 مهر 90 21:17
غير ماماني كي ميتونه براي آدم يه فرشته مهربون باشه خاله؟


آخ گفتي خاله جون
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 0:57
مبارکه خاله جون فرشته مهربون بن به بن داده مبارکه باور میکنی بس که عاشق بن تنی اشتباه خوندماخه من شما رو اریا بن تن میشناسم عزیز خاله


بن به بن
مهرانه مامان مهرسا
13 مهر 90 10:07
سلام گل پسرمون چطوره حالش كه خوب شد ؟ ايشالا هميشه سلامت باشي جايزه هاي خوشگلت هم مبارك پسر باهوش


مرسي عزيزم خدارو شكر حالشم خوب شده
مامان نیایش
13 مهر 90 10:23
آفرین به این پسر باهوش و زرنگ الهی موفق باشی همیشه و سالم


مرسي عزيزم


وحیده مامان پارسا
13 مهر 90 10:47
اومدم دیدم کلی پست که من نخوندم.ولی خوندمشون من هم با آریا موافقم همون شال اشنگه رو بپوش اشنگ میشیا
وقتی هم گل پسر "آر "داره بزار به "آرش "برسه دیگه اذیت نکن.قضیه اجازه گرفتنش تو مهد هم همون حسی به تو دست داده بود به من هم دست داد. امکان نداره پام رو توی یه مهد نذارم و دلم واسه بچه ها نسوزه.از طرف من ببوس این پسر "ارس فونو "


آره واقعا" وقتي در مورد اجازه گرفتنش گفت اينقدر دلم براش سوخت و خودمو نفرين كردم كه پسرمو مي برم مي زارم مهد كه به خاطر آب خوردن مجبوره اينقدر مظلومانه اجازه بگيره هميشه مي گم طفلك بچه هاي ما كه مجبورن توي مهد بزرگ بشن
الهام مامان رامیلا
13 مهر 90 14:15
معصومه جان یک دنیا ممنون از حضورت عزیزم با افتخار لینکت کردم تو وب فرشته امون


مرسي عزيزم منم لينكتون كردم بوس بوس
الهام مامان رامیلا
13 مهر 90 14:16
عزیزم نمی دونم نظرم ارسال شد یا نه ولی بازم می گم مرسی از حضورت تو وب فرشته مون با افتخار لینکت کردم


منم لينكتون كردم
مریم (مامان روشا)
13 مهر 90 15:31
عشق خاله خیلی دوستت دارم


منم خيلي دوست دارم خاله جون خيلي خيلي زياد همينطور روشا كوچولوي نازو:
X:
X



تینا بیدی
14 مهر 90 2:03
مبارک باشه جایزت آریا جون.
دست فرشته مهربون درد نکنه.
حالا دیگه گلپسری با سواد می شه


فرشته مامان امين رضا
14 مهر 90 11:17
سلام
مباركه جايزه پسرنازم هميشه شاد باشي


مامان حسنی
14 مهر 90 15:13
چه فرشته ای مهربونترازمامان الهی خدا حفظش کنه وهمیشه سالم وشادباشه آریا جونم زود باسوادشو بیا برامون وبلاگت رابنویس


قربونت عزيزم
سعيدي
14 مهر 90 16:14
خدا حفظش كنه و مايه چشم روشني و عزت و افتخار و سربلندي وتاج افتخارت باشه ، گلي تربيت كني كه جامعه با او و بنام تو افتخار كند . اسپند يادتون نره .موفق باشيد


ممنون كه به ما سر زدين
خاله زهرا
14 مهر 90 18:24
سلوم عزیزم.........
آپم خوشحال میشم یه سر بیایی
ی دنیا دلم گرفته...............


شهرزاد مامان حسین
14 مهر 90 20:52
آخی عزیزم. چه با نمک حرف می زنه


میثم
16 مهر 90 2:18
سلامممممم داداشی قربونت بره
بخبخش آجی جونی چند وقته اشتراکمو شارژ نکردم نبودم
الهی قربون آریا جونم بشم چقد ماهه دایی من
ماشالله ای کاش میشد از نزدیک ببینمش
لپشو میکندم
اگر چشم نمخوره صداشو بذار واسه دانلود داییجونش لذت ببره
داداشی قربون تو و آرسیا و دومادم بشم


سلام داداشي خدارو شكر كه اتفاق خاصي برات نيفتاده خوب زودتر اشتراك مي گرفتي ديگه
حتما"‌تو اولين فرصت صداي آريا رو هنگام درس خوندن ضبط مي كنم و مي زارم توي سايت
ماهان
16 مهر 90 9:31
سلام. میگم که ببخشید که من زیاد زیاد نیمام پیشت ... آخه لینک بلاگت برای بلاگفا نیست !! قبلنا مُد شده بود هر کسی که آپ می کرد دوستاش رو خبر می کرد ! از وقتی سیستم بلاگفا درست شد ، اونایی که تو بلاگفا هستن رو میزاری تو اون لیستِ خاص و وقتی به روز شد بلاگ ، به تو هم خبر میده ... اما نینی بلاگ که نداره البته می تونی یه بلاگفا درست کنی و یه آپ بزنی و لینکِ این بلاگ رو تو هر بار پست بنویسی و امکان نظردهی اونجا رو هم قطع کنی که همه بیان اینجا ... این بهترین پیشنهادم بود ... خوشحالم که آریا کوچولو داره اَرس می فونه ... باید اون رو الگو قرار بدم ! آخه خودم هیچی درس نخوندم خلاصه اینکه زیر کامنتم هم لطف کن جوابی چیزی ننویس با تشکر از وقتی که به من دادید. همین
ماهان
16 مهر 90 9:32
راستی میگم جمعِ مامانا جَمعه ها قدیما مامانا میومدن سرِ کوچه سبزی پاک می کردن ، الان میان بلاگ می نویسن پیشرفت کردینا
فرشته مامان امين رضا
16 مهر 90 11:21
سلام
آپم


مامان رهام
16 مهر 90 11:22
آفرين خاله جون
روز كودك و به برزگ مرد كوچك آرياي عزيز تبريك ميگم


مامان ماهان
17 مهر 90 9:34
دست فرشته مهربون درد نکنه که جایزه ای به این خوبی گرفته مبارکت باشه عزیزم خوب درساتو بخون باشه گلم


باشه چشم خاله جونم
مامان تارا - سارا
17 مهر 90 10:03
به به. چه جایزه ای. خوش بحال گل پسر