آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

گل پسر ماماني

نذري اربعين

1390/10/25 14:38
نویسنده : مامان معصومه
1,734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دل خودم برات از این چند روز بگم.

امسال اربعین هم گذشت و ما زنده بودیم تا بتونیم نذرمونو ادا کنیم تا خدا تا سال دیگه چی بخواد مامان هما که از چهار شنبه اومد کمکم و خاله زهرا هم از جمعه، واقعا" دستشون درد نکنه که کلی هم کمکم کردن تو و محدثه هم که حسابی برای خودتون خوش بودین ما از این ور جمع می کردیم شما دوتا شیطونک به یه دقیقه نکشیده دوباره پخش می کردین.

نمی دونم مامانی چرا بعضی از آدما به هر بهونه ای منتظرن تا حرف بزنن و دله آدمو بشکنن هر سال با خودم می گم دیگه سال دیگه این شخصو نمی گم ولی باز دلم نمی یاد می گم نذر امام حسینه اما باز هم باید کلی حرف بشنوم و کلی اعصابم خورد بشه نمی دونم چرا بعضی ها اینجورین دل دیگرونو شکوندن براشون راحته امسال هم مثله پارسال باز دلم شکست اما بیشتر از پارسال امسال هم با خودم طی کردم که دیگه ساله دیگه نمی گم بیان اما نمی دونم می تونم روی حرفم بمونم یا باز دلم به رحم می یاد و می گه اشکالی نداره شاید هم تا سال دیگه عمری برام نموند و نذری نبود تا شخصه مورد نظر نتونه بیاد و دله منو بشکنه خدارو چی دیدی بگذریم.

همه چی عالی بود و خدارو هزار مرتبه شکر که غذا هم خوب شد و خوشمزه و خستگی این چند روزو از تنمون در آورد. 

 و اما از شیطونیا شما دوتا ووروجک بگم که حسابی برای خودتون جولان دادین البته موقع آبکشه برنج شما دوتارو فرستادیم پارک وگرنه خدا می دونه چند بار باید می گفتیم آریا برو کنار محدثه دست نزن بیشتر با هم بازی می کردین و تعداد دعواهاتون خیلی کم شده بود هیچ جایی هم از دست شیطونیای شما در آرامش نبودن اتاق خواب خودت ، پذیرایی ، اتاق خواب مامان ، تخت ما رو هم که با سکوی پرش و پرتاب اشتباه گرفته بودین البته تو که کار همیشگیته ولی برای محدثه تازگی داشت این همه شیطونی برای همین می گفت می خواد بیاد دختر من بشه و تو بشی داداشش آخراش هم جدی جدی به من می گفت مامان و به خاله زهرا می گفت تو برو یه بچه دیگه برای خودت بخر من دیگه دخترت نیستم بعد با انگشت منو نشون می داد و می گفت این مامانمه خاله زهرا هم هر کاری می کرد محدثه حرفه خودتو می زد و از اونجایی که تو دردونه مامان یکم که چه عرض کنم کلی حسود تشریف داری بدو بدو می اومدی روی پام می شستی می گفتی (مامانی دوسِت دارم می دونی) اينو از شعره شهره كه توي ماه واره مي خونه ياد گرفتي منم می گفتم آره عزیزم منم کلی تورو دوست دارم بعد دستتو مینداختی دور گردنم می گفتی (پس تو مامان من باش محدثه مامان داره تو فقط مامانه منی مَدِه نه ) منم کلی قربون صدقت می رفتم که آره من مامانه تو هستم و خاله محدثه کلی به محدثه توضیح دادم که عزیزم من خاله ی تو هستم و کلی هم دوست دارم ولی مامانت گناه داره ببین چقدر ناراحته تا قبول کرده من دوباره خالش بشم و تو هم خوشحال از اینکه من همچنان مامانه تو تنهام بغلم کردی بوسم کردی گفتی (مُحدَم بگَلم کن دوستدارم که مامانه منی).

دیشب هم باز موقع خواب گفتی (مامان دوست ندارم برم مَه دِ تودَت) من: چرا عزیزم مهد کودک خوبه می ری با دوستات بازی می کنی شعر می خونین  آریا: ( می خوام پیشه تو بمونم )  من: آخه پسر خوشگلم من باید برم سر کار تو هم که نمی تونی توی خونه تنها بمونی آریا : (خوب نرو کلاست بمون خونه کار نتُن) من : اگه نرم سرکار دیگه پول ندارم که آریای مامان هرچی می خواد براش بخرم جایزه براش بخرم  اینو که گفتم یکمی فکر کردی قربونه فکر کردنت برم موقع فکر کردن انگشتتو می زاری زیر چونت بعد لباتو غنچه می کنی بعد تکونشون می دی و می گی اوووووووووووووو بعد از فکر گفتی (خوب من دیگه هیچی نمی خوام برام بخری بمون خونه پیشم ) اینجا بود که موندم دیگه چی بگم بوست کردم گفتم بریم بخوابیم  فردا تواگه بری مهد کودک منم یه آبرنگ بزرگ برات می خرم خوبه که تو قبول کردی البته اون باشه ای که تو گفتی معلوم بود از سر اجبار بود.

راستي ماماني يادم رفت برات بگم كه موهاتو خودم كوتاه كردمنیشخند چند وقتي بود كه جلوي موهات خيلي بلند شده بود و تو هم نمي زاري برات كش ببندم مي گي (مَدِه من دوخترم ) وقتم نمي كردم ببرمت تهران آرايشگاه اخه آرايشگره خودت تهرانه براي همين توي يه تصميمه آني خودم دست به كار شدم مژهمن كه مي گم خوشگل شدي ولي هركي ديده مي گه چرا موهاي اين بچه رو اينجوري كرديناراحتاصلا" قدر هنري كه به خرج دادمو نمي دونن زبان قربونت برم كه خودت كلي خوشحال بودي و همش مي گفتي ( مامانم موهامو كوتاه كرده خوشجل شدم مده نه ) بغلقربونه پسرم برم كه قدر اين هنر ماماني رو مي دونه از خود راضی

عشقه مامان

 

عكس آريا با مدل موي جديد مژه

عزيز دلم

عشقه مامان

اينم عكساي شيطونكا توي اين چند روز البته ناگفته نماند كه عكاس عوض شده و چون من سرم خيلي شلوغ بود و كارام زياد بود عكاس آجي زهره بود

عزيز دلم

عشقه مامان

عشقه مامان

دوتا شيطونك در حاله نگاه كردن ما توي آشپزخانه كه آجي زهره اومده ازشون عكس بندازه و مزاحمه ديدنشون شده

جيگره دوتاتونو

قربونت برم

عشقمين

عزيز خاله

آخه اون تو چيكار مي كنين شما دوتا شيطونك

جيگره مامان

قربونت برم من

خاله قربونت برم من كه شبيه موش شدي (اينجا محدثه باز عروس شده بود و آريا داماد ولي داماد داره شيطوني مي كنه و نيومد عكس بندازه)

موش بخوره تورو

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامانی درسا
25 دی 90 11:03
آریا جان عزیزم هم خوش تیپی و هم مو قشنگ . مامانش اسپند لطفا" . به ما هم سر بزنین .


چشممممممممممممممممم
مامان نازدونه ها
25 دی 90 11:20
نذریتون قبول انشالا خدا خودش شما رو از شر آدمهای بدخواه در امان بداره
کوتاهی موهای گل پسر هم مبارکه اما من عکسی از کوتاهی موهاش تو ادامه مطلب ندیدم فقط یه شکلک خداحافظی بود!


الان ديگه درسته
مامان نازدونه ها
25 دی 90 11:50
اگه برا بار اول بوده که کوتاه کردی خیلی خوب شده بنظر من مدل سر وصورتش قشنگتر از اونباری بود که به ارایشگاه رفته بود وکلی موهاشو کوتاه کرده بود
محدثه چقد شبیه آریا جونه مثل خواهر وبرادر میمونن هر دو شونو میبوسم


آه عزيزم من اولين بارم بود كه موهاشو كوتاه مي كردم آخه اصلا"‌يه دقيقه هم روي صندلي درست ننشست همش داشت تكون مي خورد
بابامحسن
25 دی 90 13:13
در مورد موها کاملا درکتون میکنم ! خیلی خیلی سخته چون همش تکون میخورن و نمیذارن اونطوری که باید و شاید موها رو اصلاح کنی ... اما نمره شما مثل خودم بیسته !


واقعا" همينطوره يه لحظه نمي شينن من نمي دونم چرا توي آرايشگاه جم نمي خورن
خوشحالم كه با من هم نظرين
مامان نيما
25 دی 90 14:56
نذريتون قبول.آفرين به اين مامان زرنگ
مریم(مامان روشا)
25 دی 90 16:39
سلااااااااااااااااااام به به نذری قبول باشه عزیزم
الهی خاله من دورت بگردم با این حرفای قشنگت با این موهای نازت که مامان برات کوتاه کرده تو همه جوره قشنگی عزیزم
دوستم میتونم حدس بزنم کی دل مهربونت رو شکونده ... اگر تویی که سال دیگه هم دعوتشون میکنی آخه تو دلت مهربونه...
راستی ننوشتی نذرت چی بود
بازم راستی مبلمان جدید مبارررررررررررک


آره عزيزم حدست درسته
نذرم زرشك پلو با مرغ بود گلم جاتون خالي
مبلمان جديد

مامان حنا
25 دی 90 16:54
سلام گلم نذرتون قبول باشه کاش ما هم اونجابودیمو نذری می گرفتیم آریاجون هم طبق معمول ماشالله نازو بانمک و شیطونه خدا حفظش کنه آریاجون خوب فرصت پیدا کرده بودین برای شیطونیاآخه بچه ها از شلوغی و اینکه سر مادرشون شلوغ باشه خوششون میاد و هرکاری دلشون بخواد میکنن می بوسمتون
lمامان سانلی
25 دی 90 17:10
مامانی نذرتون قبول باشه.از تعریفتونم ممنون ولی هر چقدر هم که هنرمند باشم به شما نمیرسم که اینقدر قشنگ موهای اریارو خراب کردین شوخی کردم مامانی خیلی هم قشنگ شده
خاطره مامان بردیا
25 دی 90 17:19
1. نذری اربعین قبول باشه.انشاءاله همیشه تنت سالم باشه و بتونی نذرت و ادا کنی 2. در مورد اون یه نفر و دل شکستنش فقط و فقط و فقط بگذر 3. موهای آریا خیلی ناز شده. بهش میاد 4. عکسا هم عالیه
ارغوان
25 دی 90 18:43
wo0ow چه پسركوچولوي خوشتيپي
مامان راشین
25 دی 90 21:23
مرسی خاله آریا جونمو از طرف من ببوس.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
25 دی 90 21:39
سلام.اولا از اون حرفای بد بد نزن.یه کم به آریا فکر کن وقتی این حرفا میات به ذهنت. ایشالله خدا شما مادر و پسر رو تا 120سال دیگه همراه بابای مهربون و عزیزاتون حفظ کنه. دوما نذرتون قبول. سوما بعضیا رو به قول ماهان ولش کن. چهارم و پنجم و .....:بابا هنرمند!یه وقت هم بده ماهان رو بیارم آرایشگاه فشن شما عکاس جدید هم دستش درد نکنه. آریا جون عزیز خاله مامان رو ببخش.مجبوره تورو مهد بذاره. واااای ماهان هم عین این جعبه رو داره.خدا رو شکر که این عکسو ندیده.وگرنه همین الان اسباب بازیا ولو میشدن کف اتاق و خودش جایگزینشون.
نارینه
25 دی 90 21:41
قبول باشه خانومی .. ایشالله هرسال بتونی نذرت رو ادا کنی

امان از آدمای بی ملاحظه و لوووووووووووس

از همین دیگه نذریت دختر دار هم شدی !!! هههه

فکر کنم آریا یه مشکل جدی داره با مهدش ... کاش بفهمیم چیه مشکلش ...

موهاش خیلی هم خوشگل شده !!! هرکاری که مامانا سر بچه ها در بیارن خوبه و خوشگل !! به حرف بقیه گوش نکن

بازم ماشالله به این آقای خوش تیپ


مرسي عزيزم از دلداريات واقعا" منم همين فكرو مي كنم ولي كاش مي فهميدم مشكلش چيه توي فكرم مهدشو عوض كنم
مامان نائیریکا
25 دی 90 22:58
عزیزم من رمز بهت داده بودم. راستی به آریا هم رای دادم. خیلی دوستون دارم. رمز 1334nana


مامان آرمان
25 دی 90 23:16
سلام.
نذرت قبول خانمی
خسته نباشید
ما هم شما را خیلی دوست داریم و دلمون براتون تنگ شده و اینقدر از اون دیدارمون برای اهل فامیلمون ازتون تعریف کردیم که همگی شما را خوب میشناسند.
در مورد مسأله ناراحت کننده که هممون با این افراد خیلی در ارتباطیم و همه این مشکل را کم و بیش داریم و هر چه آدم تعاملش با مردم بیشتر باشه این موارد هم زیادتره من تازه به این نتیجه رسیدم که باید از مثل قدیمی دوری و دوستی با این قبیل آدمها استفاده کرد.
پسر خوب و نازم آریا را از اینجا میبوسم
راستی آرمان هم هفته پیش موهاشو کوتاه کرده اونهم چه کوتاهی....
عکساش را میزارم.


عزيزم اين از لطف و مهربونيه زياديه كه تو داري ما هم خيلي دوستون داريم
موهاي آرمان هم خيلي خوشگل بودن
الهام مامان رامیلا
25 دی 90 23:51
سلام معصومه جان قبول باشه نذرت اصلا برای حرفهای دیگران خودت رو ناراحت نکن همه اینها گذراست آریا جان و محدثه کوچولو هم کلی شیطنت کردن خدا نگهشون داره
آکام
26 دی 90 7:54
سلام نذرتون قبول درگاه حق مدل جدید موهای اریا جون هم مبارک هزار ماشاا... به این نازدونه ها خدا نگهشون داره براتون خاله من ومامانی تا ده روز دیگر سفرمون را تمدید کردیم برگشتیم آپ میکنیم
مامان رهام
26 دی 90 12:34
نذرتون قبول.امان از حرف مردم.چه مامان با سليقه اي.مبارك باشه اريا جون كه همه مدل موي بهت مياد عزيزدلم
مامان ماهان
26 دی 90 15:31
نذرتون قبول باشه عزیزم @}; دیگه روزگار دیگه انگار این آدمها نباشن و یه نیش نزنن نمیشه نگو که دل منم خونه ولی تحمل و سکوت تنها چاره کاره دوست جونم منم جلوی موهای ماهان جونو خودم کوتاه میکنم چطوره با هم یه آرایشگاه باز کنیم فکر کنم کارمون بگیره هاااااااااااااااااااااا از اینا گذشته موهاش خیلی خوشگل شده دستت درد نکنه و مبارکش باشه بازم عکسها خیلی نازززززززززززززززززه دوست دارم آریا جووووووووونم


منم با باز كردن آرايشگاه موافقم مي دونم كه سرمون خيلي شلوغ مي شه
ترنم
26 دی 90 16:03
مامان اریا جونی این اقاپسرخوشمل ما چرا وقتی ناراحت میشه دستاشو مشت میکنه؟؟؟داشتم توی همین عکس اخریه نگا میکردم دیدم عکس روبلوزش هم یه ادمک که مشت کرده خوووو اریاجونمون هم ازاینایادمیگیره دیگه


آدمكه اسمش بن تنه
مامان علی خوشتیپ
27 دی 90 8:30
نذرتون قبول. موهات مبارک خوشتیپ خاله.همه مدله بهت میاد ماشاالله. چشم حسودت کووووووووووووووووووور عکسا مثل همیشه زیبا بود
فرشته مامان امين رضا
27 دی 90 10:13
سلام عزيزم قبول باشه نذريتون. ببخشيدمدتي نتوستم بيام سرم شلوغ بود. ماشااله به اين گل پسر شيطون وناز عكسهاي چندتا پست آخري بسيارزيبا وعالي بودن خداحفظش كنه.ازطرف من ببوسش
مامان شایان و داداشی
27 دی 90 11:45
نذرتون قبول باشه عزیزم الهیییی چقدر جوجومون نازتر شده کوتاه کردن موی پسرها با تکون خوردنشون واقعا سخته . با لباس هندونه ایش چقدر خوردنی شده
مامان گیسو
27 دی 90 21:14
سلاممممممم دوست گلم خوبی ؟ واییییییییی تو رو خدا این جیگرو حسابی ببوس موهای خوشگلت مبارک قند عسل خاله بوسسسسسس خصوصی داری
مامان پریسا
28 دی 90 9:44
به به آریا جدن. دست مامان درد نکنه موهاش خیلی هم خوشکل شدن. نذرتون هم قبول باشه . ایشالله تا 100 سال دیگه زنده باشی و نذرتو انجام بدی گلم.
مامان رها
28 دی 90 12:51
سلام عزیزم نذرتون قبول معصومه جون کاملا درکت میکنم من هم سر نذریم خیلی حرف و حدیث میشنوم و خیلی انتظارات ..........ولی چه کنیم دیگه بعضی وقتا مجبوریم تحمل کنیم و بخاطر امام حسین بگذریم عزیزم راستی دستت درد نکنه موهای آریا خیلی ماه شده
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
28 دی 90 12:53
نذرت قبول عزیزم ، ان شاالله همیشه سلامت و تندرست باشی و هرسال بتونی نذرت رو ادا کنی. آریا جونم همییییییییییشه خوشگله
عرفان
28 دی 90 22:03
وب قشنگی داری:به من هم سری بزن
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 دی 90 22:52
سلام آریا جونم.کجایی ؟بیخبریم ازت و نگران.ایشالله که هرجا هستی شاد و سالم باشی.آمین.


مرسي خاله از احوال پرسياتون با مريضي دست و پنجه نرم مي كرديم
فهیمه مامان پرهام
29 دی 90 9:41
به به به مشخصه که شیطنت بیداد می کرده ها
خیلی جالبه معصومه جون، ما آدما هیچوقت راضی نیستیما..... شما به من میگی خوش به حالت که سر کار نمیری و تو خونه ای و من میگم خوش به حال آریا که یه همبازی خوب داره
پس شمام قدر این خواهر زاده ی گلت رو داشته بدون
میگم این گل پسرت چقدر با محبت و احساساتیه.... باورت نمیشه اگه بگم پرهام اصلا" اهل بغل و اینجور چیزا نیست!
ببوسش که من عاشق اون ابراز محبتاشم


آره آريا خيلي بچه با محبتيه و محبتو هم ابراز مي كنه و ماماني رو حسابي سر ذوق مي ياره
مامان سونیا
29 دی 90 11:11
هزار ماشاالله به این گل پسر خدا حفظش کنه مامانی براش اسفند دود کن مامانی مهربون پیش مابیاید و با نظراتتون شادمون کنید با اجازه لینکتون کردم
دختر یلدا
29 دی 90 11:54
سلام خاله به قربونت با این همه عکس قشنگ ،مدل موهات هم بهت میاد مبارکت باشه نزرتون هم قبول ماراهم دعا میکردید هزار تا بوووووووووووووووووووووووووووووس
بابا محسن
29 دی 90 15:36
همه این تعطیلات را چسبوندین به هم و بیخیال وبلاگ شدین ؟
خوش باشید و خندون


البته اگه مرخصي داشته باشيم ديگه
مامان نازدونه ها
30 دی 90 9:50
امیدوارم حال مادر وپسر خوب باشه


مرسي عزيزم خوبيم
خاله زهرا
30 دی 90 12:33
سلامـ عرضـ شد مامانـ گلـ چطوریـ؟خوبیـ؟! قربونشـ برمـ م چقدهـ بزرگـ شدهـ خوشـ میگذزهـ کـ پیشـ ما نمیاینـ نـ؟! بالاخرهـ ما کـ دلمونـ براتونـ تنگـ میشهـ.... از طرفـ م و نگارمـ ببوسـ اینـ جیگملو[بوسه]
مامان حسین
30 دی 90 14:38
سلام عزیزم نذرت قبول باشه. به حرفای پوچ بعضی ادمانی بیکار هم گوش نکن. موهاشو خوب کوتاه کردی میگم بری ارایشگر بشی هم بد نیست.بوسسسسسسس
فرشته مامان امین رضا
30 دی 90 19:43
سلام عزیزم خوب هستین؟کامنت قبلی نرسیده آپم منتظرم
بابا هومن
30 دی 90 21:43
سلا چند وقتی بود ازتون خبری نبود البته ما هم نبودیم خوشحال میشم نظرات خوشگلتونو ببینیم
فاطمه
1 بهمن 90 19:50
ماشالله چه نازه
مامان امیر علی
2 بهمن 90 22:46
قربونت بره خاله که اینقدر خوش عکسی ماشاله شیطون کوچولوی من .نذری شما هم قبول باشه ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .