آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گل پسر ماماني

جواب مسابقه

1390/11/23 13:17
نویسنده : مامان معصومه
1,660 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به پسر مهربونه خودم

ماماني چند وقت پيش توي مسابقه گل هاي باغ بهشت و مسابقه پدر و مادر عكاس من توي مجله سيب سبز شركتت دادم كه دوستاي گلمون زحمت كشيدن و بهت راي دادن(دست همه دوستاني كه به آريا راي دادن درد نكنه) امروز توي اين شماره جواب مسابقه اعلام شد.

توي پدر و مادر عكاس من كه مربوط مي شد به خلاقيت كودك  اون عكس كه بدون راي گيري خودشون انتخاب مي كردن تو عشقه مامان برنده شدي كه جايزش هم معرفي شما براي عكاسي به آتليه نيلچي بود و سه قاب عكس 30*20 كه شما اين جايزه رو بردي تبريك مي گم عشقه مامان.

و اما عكسي كه انتخاب شد و باعث برنده شدن شد

پسر خلاق من

و اما مسابقه گل هاي باغ بهشت نمي دونم ماماني با اينكه خيلي از دوستان (خاله ها و دايي هاي خوب سايتيت) و خيلي ديگه از دوستان و آشنايان خودمون گفتن كه بهت راي دادن ولي تو به مرحله نيمه نهايي راه پيدا نكردي چون حد نصاب براي راه پيدا كردن به مرحله نيمه نهايي 150 تا راي بود كه نمي دونم تو چرا 100 راي آوردي و با اين حساب تو توي اين مسابقه برنده نشدي درسته اولش يكم ناراحت شدم ولي اصلا" ايرادي نداره عزيزم باز از دوتا مسابقه يكي شو برنده شدي و اون هم خيلي برام ارزش داره yes4.gifبه خاطر اينكه به خاطر خودت و خلاقيت خودت انتخابت كردن ان شاالله سال آينده دوباره اگه عمري باقي بود و مجله باز مسابقه اي برگزار كرد شركتت مي دم .

و اما عكس مسابقه گل هاي باغ بهشت

عكس مسابقه گل هاي باغ بهش

و در آخر از همه خاله ها و دايي هاي عزيزي كه به آريا راي دادن تشكر مي كنم

دسته همگي درد نكنه از اين همه محبتي كه داشتين و وقت گذاشتين براي پسرك من

همتونو دوست داريم

نایت اسکین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان رهام
18 بهمن 90 9:58
تبريك ميگم آريا جون مبارك باشه عزيزخاله اينم يه عالمه گل تقديم به گل پسرماماني
مامان امیر علی
18 بهمن 90 11:02
سلام عزیزم خوشحالم که برنده شدی .در مسابقه دوم هم ما همه سعی خودمون رو کردیم تا برنده بشی .ایشاله دفعه بعد .خاله جون تو همیشه برای ما برنده هستی من که عاشقتم .بازم ممنون از خواهر گلم که همیشه خوش خبره .ممنون بوس
مامان نازدونه ها
18 بهمن 90 12:36
تبریک میگم موفقیت مادر وپسر رو
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 بهمن 90 15:39
سلام.تبریک میگم بهتون.جایزه هم که باب دل مامانه.ولی حالا من موندم اون عکسای سوپر خوشکل آتلیه نیلچی رو کجای دیوار میخواین بزنین
در مورد مسابقه دوم هم ایشالله در آینده نزدیک.مهم اینه که اصل کاری رو که برنده شدین.


آره والالله از الان دارم فكرشو مي كنم
مامان ماهان
18 بهمن 90 15:44
به به تبریک میگم الهی که همیشه موفق باشین
مریم(مامان روشا)
18 بهمن 90 16:23
سلام عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم یعنی عکس اولی انتخاب شده دیگه! الهی قربونت بشم ایشالا توی تمام مراحل زندگیت برنده بشی خوشگلم
مامان شایان و داداشی
18 بهمن 90 23:00
به به برنده شدن گل پسری مبارک
مامان امیر علی
18 بهمن 90 23:25
راستی جایزه را کی و چطور می دن می دونی ؟


عزيزم گفتن خودشون تماس مي گيرن
نارینه
19 بهمن 90 0:34
ای جونم .. عزیز خاله همیشه برندست ... ما که برنده میدونیمش !! بقیه رو بیخیال !! مسئولین مجله هم میدونن مامان آریا عکس دوست نداره که معرفی کردن برای اتلیه !!!
مامان حنا
19 بهمن 90 5:14
سلام عزیزم بهتون تبریک میگم برنده شدنتون رو و در مورد دومی هم اشکالی نداره دوباره تو مسابقه های بعدی ایشالله مطمئن باشید بازم بهتون رای میدیم تا بالاخره برنده بشید اریا جونم عزیزم می بوسمت مهربونم
مامان آرمان
19 بهمن 90 14:11
سلام
تبریک از بابت برنده شدن...امیدوارم که همیشه برنده و موفق باشید...
از بابت اینکه تو اونیکی مسابقه برنده نشدید کتاسفم ولی به قول خودتون خدا را شکر تو یکی برنده بودید.من 3 تا رای داده بودم...انشاءا..دفعه دیگه
ما را بگو تا حالا تو یکی هم برنده نشدیم....


مرسي عزيزم
مامان امیر علی
19 بهمن 90 17:37
آریا جونم چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسي عزيزم از احوال پرسيات خوبه
hldv
20 بهمن 90 1:00
مر30بابت دعایی که انجام دادی ازطرف ثنا
خاطره مامان بردیا
20 بهمن 90 18:57
وای آریا جونم توی مسابقه برنده شده. خیلی خوشحال شدم آفرین عزیزم.. آتلیه افسانه نیلچی هم کارش عالیه. انشاء اله که عکسای جدید پسر خوشگل و خوشتیپ و خوش عکس ما مثل همیشه عالی می شه
زهره مامان نیایش
21 بهمن 90 19:00
مبارک باشه عزیم برنده شدنت و جایزه های عالیت ایشالا همیشه موفق باشی اشکالی نداره دیگه برد و باخت که همیشه هست ولی عکس هات مهمه که قشنگه
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 بهمن 90 23:20
سلام عزیییییییییییزم تبریک میگم الهی که عکسهای دامادیتو ببینیم گلم
مامان پوریا
23 بهمن 90 9:48
تبریک میگم انشاالله همیشه برنده باشی گل پسر ناز مامانی مهم اینه که تو مسابقه خلاقیت برنده شده و دیگران نقشی در برنده شدنش نداشتن .
مامان هانیه سادات
23 بهمن 90 13:14
سلام. تبریک میگم بهتون. خداییش عکست خیلی جالبه.اما حیف شد رای نیاوردی .
نارینه
23 بهمن 90 20:50
از نظر ما آریا برندست ... همین کافیه
مامان زهره
24 بهمن 90 15:27
سلام عزیزم. خیلی وقته که با وبتون آشنا شدم . ناراحت شدم که آریا جون برنده نشدن. اما راستش من یه جورایی این مسابقات را قبول ندارم. بچه وقتی خوشگله باید انتخابش کنن اینکه وقت بذاری و این همه رای جمع کنی و آخرش نتیجه چیز دیگه ای باشه یه کم حس خوبی نیست. آریا جون را ببوس انشائئئئئئئئئئئ الله مسابقات مهم دیگه


مرسي گلم از اين همه محبت چشمات خوشگل مي بينه
مریم(مامان روشا)
25 بهمن 90 10:05
سلام عزیزم من برای این پست همون روز نظر گذاشتم نمیدونم چرا ثبت نشده به هر حال به گل پسرم تبریک میگم و ایشالا توی تمام مراحل زندگیش برنده باشه مامانی یعنی عکس اولی برنده شده وتو مجله چاپ میشه؟