آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

گل پسر ماماني

مهربونياتو دوست دارم

1390/12/17 9:56
نویسنده : مامان معصومه
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به شادي زندگيم

عزيز دلم امروز مي خوام از تو بنويسم البته مي دونم هميشه اينكارو مي كردم و از تو مي نوشتم از كارات و شيطونيات و شيرين زبونيات اما امروز مي خوام از مهربونيات بنويسم از اين كه چقدر خوشحالم كه خدا برترين و بهترين حس دنيا رو به من داده حس زيباي مادر بودن و اين حس زيبا رو با وجود تو و مهربونيايي كه تو وجودت هست تكميل كرده نمي دوني عزيزم كه چقدر برام لذت بخشه وقتي عصرا كه مي يام دنبالت مهد بعد از سلام اولين جمله اي كه مي گي اينه كه (ماماني دلم برات تنگ شده بوده بود) يا مواقعي كه توي خونه مشغوله بازي هستي و من غرقه تماشاي توام و از ديدنت لذت مي برم كه تو هر از چند گاهي ما بين بازيهات دستاتو باز مي كني و لباي خوشگلتو غنچه مي كني و مياي سوي منو از گردنم آويزون مي شي و ماماني رو بوس مي كني چقدر برام شيرينه يا مواقعي كه پاهاي خوشگل و كوچولوتو دراز مي كني و سره ماماني رو مي زاري روي پاهات و با دستاي كوچولوت موهاي مامان و نوازش مي كني تا به قوله خودت (اَستگيت دربياد و فوار كنه) اونجاست كه احساس مي كنم كه خوشبخت ترينم توي دنيا باوجوده تو با دوست دارم گفتن هاي مداومت كه به مامان مي گي منو به اوج لذت مي بري و اونجاست كه احساس مي كنم با وجود تو توي زندگيم از خدا ديگه هيچي براي خودم نمي خوام چون تو براي من همه چيزي ولي هميشه از ته قلبم از خدا مي خوام كه هيچ زني رو از اين حس زيبا و قشنگ محروم نكنه و طعم مادر شدن رو به همه زنان بچشونه چون احساس مي كنم هيچ حسي زيبا تر و شيرين تر از حس مادري نيست.

نایت اسکین

هميشه از خدا مي خوام كه تو فرشته ي مهربونه من كه سرتاسر وجودت پر از محبته و مهربوني رو برام نگه داره و سالم و سلامت باشي و در آينده در تمام مراحل زندگيت موفق و خوشبخت باشي آمـــــــــــــــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن 

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ماهان
17 اسفند 90 10:44
خیلی خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم واقعا از خوندنش لذت بردم و احساساتی شدم دعای آخرت هم خیلی خیلی قشنگ بود آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان رهام
17 اسفند 90 11:39
سلام معصمه جن قتي نوشته هاتو خوندم اشكام همين طر سرازير شد واقعاً بايد قدر موهبت هاي الهي كه خدا بهمون داده رو بدونيم .منم خوشحالم از اينكه مادر شدم اقعاً خيلي لذت بخشه.يعني ميشه رهامم سر من بزار رو پاهاش و موهامو نوازش كنه؟آريا عاشقتم


آره عزيزم به موقش همچين رهام هم برات كاراي محبت آميز مي كنه كه خودت كيف مي كني ابرازه محبت هر بچه اي فرق مي كنه
مامان احسان
17 اسفند 90 12:07
الهیییییییییییییییییی عزیزم تو خیلی خوشمزه ای .. عکست هم خییییییلی نایسه.. بوست می کنم یه عالمه
نارینه
17 اسفند 90 15:25
این مهربونیا رو چجوری یاد گرفته !!!؟؟؟ بچه ها هر چیزی ببینن یاد میگیرن ... پس آفرین به تو مامان مهربون
تینا بیدی
17 اسفند 90 15:33
قالب نو مبارک. معرکه است، اینهمه آریای خوش تیپ
مریم(مامان روشا)
17 اسفند 90 15:46
قربون بشم که این همه مهربونی عزیزم ایشالا همیشه شاد و سالم زیر سایه پدر مادر گلت زنده باشی
مامان پوریا
17 اسفند 90 17:50
سلام بر مامانی مهربون که پسرش به خودش رفته که اینقدر مهربونه من عاشق این ژستهای خوشگلت هستم قند عسل آمین
مامان نازدونه ها
17 اسفند 90 19:27
مادر وپسر چه عشق وعلاقه ای بهم میدن وجودشون سرشار شده از دلتنگی ودوست داشتن هم میبوسمتون
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 اسفند 90 19:29
فدای مهربونیات.یه آمـــــــــــــــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن بلند هم برای دعاهای خوبتون.
مامان نیایش
17 اسفند 90 21:19
قربون این پسر شیرین زبون دلم برات تنگ شده بوده بود عزیزم ان شا الله همیشه سالم باشی عزیزم
اهورا
17 اسفند 90 21:34
سلام ممنون که یادی از ما کردی سال نو مبارک مطالب جالب و زیبایی نوشتین و عکس های زیبایی زدین
دخترک
20 اسفند 90 10:30
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 10:57
امیدوارم عید بابوسه هایش بهاربا گلهایش و سال نو با امید هایش بر تو ای عزیز پیشاپیش مبارک باشد
مامان حسنی
22 اسفند 90 18:09
سلام چه قشنگ نوشتین برای همه دعای قشنگتون امین می گم دعا می کنم همه منتظرای نی نی امسال خبرمادرشدنشون را بشنون الهی خدا اریا جونم را حفظ کنه وهمیشه همین جور مهربون بمونه
شراره
23 اسفند 90 9:38
سلام به آرياي گل و مامان معصومه جون من امروز بصورت اتفاقي وارد سايتتون شدم و مطالبتون رو خوندم چه پسر خوشگل و مهربوني خدا نگهدارش باشه با اجازتون شما رو لينك كردم ضمناً براي دعاتون آمين مي‌فرستم
وحیده مامان پارسا
23 اسفند 90 11:09
چه عکسهای خوشگلی میذاری تو وبلاگ آیا.اینها رو عکاسی گرفتید یا خودتون فتوشاپ میکنید.خدا حفظ کن این پسر مهربون خوشتیپو


عزيزم بعضي از عكسا رو خودم ازش انداختم بعضيهاشم آتليه اي هستش