آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر ماماني

خواب توی اداره

1389/12/4 14:12
نویسنده : مامان معصومه
504 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این مطلب و می نویسم مامانی تو تازه خوابت برده منم چون جایی نداشتم  پالتوم و انداختم روی موکتی که روش نماز می خوانیم تورو خوابوندم روش البته شانسن قبلا برات یه بالش خریده بودم که نیاورده بودم خونه که امروز اینجا به درد خورد به خاله هات گفتم اگه سر صدا نکنید گل پسر من تا ۴و ۵ می خوابه الان از دیوار صدا در میاد از خاله ها در نمی یاد فقط هراز چندوقتی یکی می یاد تو اتاق یکم سرصدا می کنن امیدوارم سیر خواب بشی قربونش برم

اینم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شایلی
4 اسفند 89 15:50
سلام . الهی ی ی ی ی.... چقدر ناز خوابیده . اگر اونجا بودم تو خواب میبوسیدمش... جیگر م رو


من عوضش درآوردم و كلي بوسش كردم جاتون خالي
شمیلا
5 اسفند 89 18:57