آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر ماماني

خريد عينك

1389/12/8 9:22
نویسنده : مامان معصومه
464 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ماماني با خاله زهرا اينا رفتيم خريد اولش دايي عابدين تورو نگه داشت بردت توي پاساژ عقيق تا ماشين بازي كني ولي چون جايي كار داشت بايد مي رفت زنگ زد به ماماني بعد من اومدم دنبالت با خودم بردمت براي عيدي مربي هاي مهدكودكت كادو خريديم يه حوله تن پوش خوشگل برات خريدم و كلي چيز ديگه اما تو خريدها يه عينك هم برات خريدم وقتي عينك و زدي شدي يه تيكه ماه اينقدر قربون صدقت رفتم كه نگو يه عينكم براي محدثه خريديم با اين كه شب بود ولي مگه من حريف جنابعالي شدم كه عينكتو از روي چشماي خوشگلت برداري همونطوري راه مي اومدي بعضي وقتها هم عينك و يكم مي دادي بالا بعد دوباره مي ذاشتي رو چشمت محدثه هم از تو ياد گرفته بود اونم عينكشو برنداشت تازه همچين افاده هم مي ريخت كه نگو قربون جفتتون بشم.

اينم عكس پسر خوشتيپم

اينم عكس آريا و دختر خالش محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آنیسا
8 اسفند 89 10:35
خیلی با عینک ناز شده از طرف من حتما ببوسش
ناز پري
11 اسفند 89 10:19
خيلي كوچولوت جيگره