آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

گل پسر ماماني

مریضی مامان

1389/12/16 9:06
نویسنده : مامان معصومه
528 بازدید
اشتراک گذاری

گل پس مامان دیروز اداره نرفتم چون خیلی حالم بد بود بابایی صبح گفت می خوای آریا رو ببرم مهد بزارم خوب استراحت کنی یه نگاه بهت انداختم دیدم تو خواب نازی دلم نیومد گفتم نه نمی خواد بزار بمونه. اینقدر حال مامانی بد بود که نگو بابایی برام ماسک خریده بود بزنم که تو مریض نشی آخه تازه داری خوب می شی تو هم وقتی می بینی من ماسک زدم تو هم می خوای اونوقت ماسک برای تو بزرگه وقتی به صورت می زاری خیلی بامزه می شدی ولی مامانی حال نداشتم ازت عکس بندازم. دیروز تو پسرخیلی گلی بودی نمی دونم اینگار متوجه شده بودی من اصلا حال ندارم چون اصلا" اذیت نکردی شیطونی هم نکردی مامان قربون فهم و شعورت برم.فقط دعا می کنم تو دوباره مریض نشی قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)