آرياآريا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

گل پسر ماماني

قلك آريا

1390/4/5 10:37
نویسنده : مامان معصومه
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

تازگي ها ماماني خيلي لجباز شدي از مهد كودك تا خونه كه مي ريم جلوي هر سوپري شما يه خريدي داري براي خودت ديروز از مهد كودك برگشتني توي راه اول گفتي (مامان من پسر خوبيم) منم تعجب كردم از اينكه تو داري پيش زمينه چي رو آماده مي كني گفتم آفرين پسرم بعد تو گفتي (ديگه گريه نمي كنم ) من ديگه داشت شاخام در مي اومد گفتم باريكلا پسر آقا شدي ديگه بعد نزديك اولين سوپر ماركت كه رسيديم تو گفتي (برام آبه مي خري) وقتي رفتيم توي مغازه تو شروع كردي كه اينو مي خوام اونو مي خوام منم يكسريو خريدم يكسري هم نخريدم اما چشمت روز بد نبينه براي نخريدن همون يكسري گريه كردن و سر دادي مگه تمومش مي كردي http://eshghamm.blogfa.comبعد از نيم ساعت معطلي بالاخره ساكت شدي ولي از شانس من تا تو ساكت شدي به سوپري دوم رسيدي ولي من زود گولت زدم گفتم بيا بريم برات قلك بخرم خدارو شكر تو هم گول خوردي ولي نمي دونستم با اين كارم دوباره براي خودم دردسر درست مي كنم چون وقتي قلك خريديم رفتيم خونه همش مي گفتي (پول اده بندازم اولكم) باور نمي كني يه شبه چقدر پس انداز كردي با اومدن بابايي دست از سر من برداشتي و رفتي سراغ جيب بابايي.

آريا

آريا

بهاربيست                   www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

اعظم مامان سپهر
5 تیر 90 13:17
چقدر خوبه كه همه اينجوري بتونيم پس انداز كنيم
وحیده مامان پارسا
5 تیر 90 13:59
وای عزیزم چه پسر باهوشی.ولی یه تجربه از خودم بگم.اگه از الان هرچیزی خواست براش خریدی دیگه کنترل کردنش غیر ممکنه.
راستی شما هم لینک شدید


مرسي از راهنماييت عزيزم
میثم
5 تیر 90 16:59
چرا هرچیزی بچه میخواد واسش میخری؟؟؟؟
روانشناسا میگن
از هر پنج درخواست
2 تا شو زود عملی کن
2 تاشو با تشویق(مثلا اگر کار خوبی کرد)
یکیشو اصلا نده بهش
بذا ناکامی رو از بچگی تجربه کنه
دیه هرچی خواست ندی بهش باشه گلم


باشه چشم
تینا بیدی
6 تیر 90 1:20
خودمونیم (تو عکس اولی) پسر به این مظلومی کی باورش می شه اینقد لجباز و شیطون باشه..
حالا از فرداست که جیغ و داد راه بندازه پولای توشو می خوام زود باشین پارش کنین.


كاش از فرداش اينكارو مي كرد همين كه توش پول انداخت پشت بندش گفت پولمو مي خوام درش بياريم
بابا محسن
6 تیر 90 14:47
قلکشو کجا مخفی میکنه ...!
توش قبض آب و برقتون را نندازین .... بچه چه گناهی کرده پرداخت کنه ...!


نه بابا محسن نمي شه گولش زد پولو خوب مي شناسه
مامان ماهان
7 تیر 90 10:15
به به چه قلک خوشگلی داری